en dan valt het hele land eroverquote:Frank de Boer zei de waarheid
Als ik het zo een beetje inschat, als je de homo bekijkt, denk ik: die is wat minder asportief meestal denk ik, en heeft een slechtere motoriek normaal gesproken
ik weet niet, ik sport niet niet vanwege in de kastquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:12 schreef Lastpost het volgende:
Dus de meeste sportieve mensen hebben een slechte motoriek, evenals homo's?
Dat mag je niet zeggen maar je zou wel mogen zeggen dat afrikanen harder lopen dan europeanen...of negers blanken...net wat je wilt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:16 schreef Splutje het volgende:
Ik denk dat statistisch gezien homo's minder goed zijn in sport. Empirisch bewezen
Ik verwacht dat er meer homo's zijn bij de scheidsrechters.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:14 schreef gosschalks het volgende:
Zullen vast wel homo's in elftallen zitten waar je het niet van zou verwachten..
Komt door de buttplugs en fietsen zonder zadel.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:19 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Nederland op zijn smalst..
Bij hommo's kun je toch ook gewoon vaak zien dat ze een houterige manier van fietsen en lopen hebben.
Zorgen maken om complete verkrachting van de Nederlandse taal heeft niets met taalnerd te maken.quote:
Zo kun je alles wel verkrachting van de taal noemen en zouden we nog het oud-Nederlandsch van 700 jaar geleden moeten praten. Talen veranderen nu eenmaalquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:21 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Zorgen maken om complete verkrachting van de Nederlandse taal heeft niets met taalnerd te maken.
Dit is geen taalverandering.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:25 schreef iphoontje het volgende:
[..]
Zo kun je alles wel verkrachting van de taal noemen en zouden we nog het oud-Nederlandsch van 700 jaar geleden moeten praten. Talen veranderen nu eenmaal
Tuurlijk heb je homo's waar je dit over kan zeggen. Maar je kan zoiets toch niet over het algemeen zeggen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:19 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Bij hommo's kun je toch ook gewoon vaak zien dat ze een houterige manier van fietsen en lopen hebben.
Precies, en die roze sjaaltjes en leren broek die ze altijd aanhebben maakt toch ook wel duidelijk dat voetballen lastig voor ze is?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:19 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Het is 'straaltaal' of jongerentaal. Daar beginnen altijd de veranderingen. Of we over 50 jaar allemaal 'haten op' zeggen weten we nu nog niet, maar elke verandering begon ooit op zo'n manier.quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:49 schreef Fascination het volgende:
Gvd, wat is die vent dom.![]()
Minder asportief.![]()
![]()
Inderdaad, hij bedoelt hier de homo sapiens.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:14 schreef goldboy7676 het volgende:
Boer zei dat hij niks tegen homo's heeft, dat voetbal voor iedereen is en dat de uitspraak uit zijn verbsnd gerukt, is.
samen met Blind en zijn broer zorgen dat alle zwarte spelers bij Ajax een C contract hadden (ook Finidi en Kanu ) in 1998 Ajax beschadigen om ten koste van alles weg te moeten. nee die man is allesbehalve braaf en heiligquote:
Was ik niet van op de hoogte.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:57 schreef vincerusso het volgende:
[..]
samen met Blind en zijn broer zorgen dat alle zwarte spelers bij Ajax een C contract hadden (ook Finidi en Kanu ) in 1998 Ajax beschadigen om ten koste van alles weg te moeten. nee die man is allesbehalve braaf en heilig
Och guttegut huilie. Wel bij iedereen proberen homoacceptatie de strot in te duwen terwijl alle fokautisten hier vuur en brand roepen als moskees een uurtje langer open willen blijvenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:43 schreef Jufoli het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je homo's waar je dit over kan zeggen. Maar je kan zoiets toch niet over het algemeen zeggen.
Er zijn ook genoeg hetero's die lopen of fietsen als of ze een stok in hun reet hebben.
Ik vind t verschrikkelijk als iemand zegt "de homo's" in plaats of "sommige homo's"
Jij snapt em!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:03 schreef Chai het volgende:
Minder asportief betekent toch gewoon sportiever dan gemiddeld?
Wtf heeft een moskee hier nou weer mee te makenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:03 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Och guttegut huilie. Wel bij iedereen proberen homoacceptatie de strot in te duwen terwijl alle fokautisten hier vuur en brand roepen als moskees een uurtje langer open willen blijven...Nederlandse angst-tolerantie noem ik dat
.
In eerste instantie heb ik nooit van iemand verwacht dat ze homo's accepteren. Als je t niet doet moet je dan gelijk slecht over ze praten?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:03 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Och guttegut huilie. Wel bij iedereen proberen homoacceptatie de strot in te duwen terwijl alle fokautisten hier vuur en brand roepen als moskees een uurtje langer open willen blijven...Nederlandse angst-tolerantie noem ik dat
.
Ach ja, mijn vrees dat moslims zich hier niet gediscrimineerd zouden voelen is gelukkig ijdel geblekenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:03 schreef RodeNek het volgende:
[..]
.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:19 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Het gaat om de beredenering. Generalisatie en stigmatisatie van homo's is waar je op doelt in dit topic. Dus eigenlijk komt het er op neer dat elk individu of minderheid als een gelijke moet worden gezien. In dit geval dus homosexuelen. Nu worden mensen in de media zowat met de grond gelijk gemaakt als ze ook maar één verkeerde uitspraak maken over homo's. Wij worden elke dag platgegooid met nieuwe initiatieven en campagnes door verschillende instanties om discriminatie tegenover homosexuelen te verminderen en om over te gaan tot sociale acceptatie.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:15 schreef Jufoli het volgende:
[..]
In eerste instantie heb ik nooit van iemand verwacht dat ze homo's accepteren. Als je t niet doet moet je dan gelijk slecht over ze praten?
En in tweede instantie, waar heb ik ooit iets tegen moskees of moslims gezegd?
Hemellief, jij moet echt geholpen wordenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:35 schreef RodeNek het volgende:
Gebeurt dit bij andere minderheden of minderbedeelden? NEE.
Idd. hmm...een paar flesjes duvel, een grammetje purple haze en een patatje oorlog voor mij en de matties zou een mooie manier van helpen zijn. Je kunt mijn 5 serie wel lenenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:37 schreef DeDooieVent het volgende:
[..]
Hemellief, jij moet echt geholpen worden
Ik snap best wat jij bedoelt maar ten eerste kan ik er niks an doen dat andere minderheden misschien minder worden ondersteund (wat ik ook helemaal niet leuk vind) en ten tweede hebben wij t nu over homo's die voetballen en zogenaamd een slechtere motoriek hebben.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:35 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Het gaat om de beredenering. Generalisatie en stigmatisatie van homo's is waar je op doelt in dit topic. Dus eigenlijk komt het er op neer dat elk individu of minderheid als een gelijke moet worden gezien. In dit geval dus homosexuelen. Nu worden mensen in de media zowat met de grond gelijk gemaakt als ze ook maar één verkeerde uitspraak maken over homo's. Wij worden elke dag platgegooid met nieuwe initiatieven en campagnes door verschillende instanties om discriminatie tegenover homosexuelen te verminderen en om over te gaan tot sociale acceptatie.
Echter is dit één grote doorgeslagen boel geworden. Alsof er een geheimzinnige gestapo actief is die alles en iedereen met een bepaald anti-homo (of eroplijkend) gedachtegoed op staat te wachten met een knuppel. Als een homo in elkaar wordt geslagen wordt er niet gewezen naar de dader (er zijn ALTIJD rotte appels in de samenleving), want dat is niet genoeg. Er MOET en ZAL weer één of andere geldverslindende homo-acceptatie campagne van start moeten gaan. Dit is al gaande sinds de jaren 80.
Gebeurt dit bij andere minderheden of minderbedeelden? NEE.
Wat ik dus probeer te zeggen met mijn vorige post is dat er in dit land prioriteiten zijn bij acceptatie van minderheden (vandaar mijn voorbeeld over moslims). En ik ben het een beetje kotsbeu.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |