Mijn advies zou dan zijn om bij de Universiteit van Leiden te solliciteren. Daar zetelt een rechts, zionistisch bolwerk. Afsian Ellian, die zonder fatsoenlijk Nederlands te beheersen columnist werd voor NRC en Elsevier, heeft het bij de UvL tot professor rechtsfilosofie geschopt. Op FOK! loopt een topic over hem waarin hij door vrijwel iedereen wordt uitgelachen. Als zelfs hij professor kan worden, lukt het jou met twee vingers in de neus.quote:Op zondag 22 juli 2012 02:14 schreef Turquaz52 het volgende:
Zal ik ook qua woorden mijn geloof afzweren om uber veel cash en carrière op te bouwen en dan vervolgens wanneer ik aan de top ben iedereen aanwijzen en zeggen van: Ha-Ha ik ben nog steeds (Elhamdulillah) Moslim, geript!..
Of dan denkt Wilders vanL Hey! Een afgezworen Moslim, met hem moet een gesprek aan gaan en wanneer ik hem een hand geef zeggen van: Selamun Aleykum, hoe is het Wilders? Elhamdullilah met mij ook goed..
Ik zat ook met een open mond te kijken naar Efhsn Ellian toen die tijdens de dood van Theo van Gogh vaak TV aandacht kreeg, die gast kon niet eens een normale Nederlandse zin formuleren.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:11 schreef Bilge het volgende:
[..]
Mijn advies zou dan zijn om bij de Universiteit van Leiden te solliciteren. Daar zetelt een rechts, zionistisch bolwerk. Afsian Ellian, die zonder fatsoenlijk Nederlands te beheersen columnist werd voor NRC en Elsevier, heeft het bij de UvL tot professor rechtsfilosofie geschopt. Op FOK! loopt een topic over hem waarin hij door vrijwel iedereen wordt uitgelachen. Als zelfs hij professor kan worden, lukt het jou met twee vingers in de neus.
wat is een ramadan gevoel? en wat maakt dit gevoel echt?quote:Op maandag 23 juli 2012 02:32 schreef Triggershot het volgende:
Heeft er iemand eik een echt Ramadan gevoel nou?
Ik spreek uiteraard voor mijzelf, geen idee hoe anders te uiten dan 'vroeger' was het voor mij wat spiritueler, nu lijkt het meer een taak pur sang?quote:Op maandag 23 juli 2012 02:33 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat is een ramadan gevoel? en wat maakt dit gevoel echt?
Heb hetzelfde. Maar dat heb ik bij alles eigenlijk laatste tijd. Ik had geen ek gevoel en heb nu geen vakantie gevoel. Ben gevoelloos nu.quote:Op maandag 23 juli 2012 02:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik spreek uiteraard voor mijzelf, geen idee hoe anders te uiten dan 'vroeger' was het voor mij wat spiritueler, nu lijkt het meer een taak pur sang?
hmm kweet niet, ik denk niet dat ramadan veranderd, maar denk dat jijzelf bent veranderd en dat geldt uiteraard voor iedereen, vooral in je tiener jaren (dan spreek ik uiteraard ook voor mijzelf) dan begin je eigenlijk pas echt te beseffen wat islam is, wat moslim zijn betekent, wat ramazan is en misschien voelden die "ontdekkingen" voor jou "spiritueel" of in in ieder geval heeft het bij jou kennelijk aardig wat indruk gemaakt aangezien je zegt dat ramazan nu voor jou minder spiritueel lijktquote:Op maandag 23 juli 2012 02:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik spreek uiteraard voor mijzelf, geen idee hoe anders te uiten dan 'vroeger' was het voor mij wat spiritueler, nu lijkt het meer een taak pur sang?
geen ek gevoel omdat het een bagger tournooi was en geen vakantie gevoel omdat het een bagger zomer isquote:Op maandag 23 juli 2012 02:42 schreef mrstylo het volgende:
Ik had geen ek gevoel en heb nu geen vakantie gevoel. Ben gevoelloos nu.![]()
je zou het niet meer persoonlijk maken weet je nog?quote:Op maandag 23 juli 2012 02:44 schreef De_Ilias het volgende:
Triggershot, Als men ramadan beleeft met aanbidding en Imaan in Allaah en het veelvuldig reciteren van de Qoraan en het leren ervan, het bidden met de Djamaa3a in de Moskee, de Salaat tarawi7 bijwoont reken er dan op dat je een echt ramadangevoel krijgt. Maar als je niet gelooft in Allaah en de Koran en de boodschap van Islam, maar gewoon meedoet omdat je het als een Cultuur/traditie aspect ziet, tja dan is het een ander verhaal en loop jejezelf alleen voor de gek te houden.
Ik heb in de middag geslapenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 03:33 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Jij sliep niet, je was al wakker, telt niet
Lacmacun ne lan? Soek ne? Chineesquote:Op dinsdag 24 juli 2012 03:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Lacmacun, kippensoek, en rijst, u?
Lahmacun, krijg je daar straks geen dorst van? Zelf gemaakt?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 03:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tis laat! En spelfouten! en soep dus.
Jup zelfquote:Op dinsdag 24 juli 2012 03:37 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Lahmacun, krijg je daar straks geen dorst van? Zelf gemaakt?
Zout houd vocht vast.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 03:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jup zelf
Jawel, maar ik drink genoeg, niet zo veel zout in.
Ayipsin broer, beni alan kiz yasadi.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 03:39 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zout houd vocht vast.
Hamurunu kendin actin felan? Yooooooooooooook yaw
Qua gezondheid niet echt, maar als het werkt voor jou.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 03:47 schreef waaromniet1988 het volgende:
Is zout nu goed of slecht?
Ik eet namelijk chips in de nacht en drink 1 liter water
Je lichaam bevat zout, het is goed. Je moet alleen niet overdrijven.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 03:47 schreef waaromniet1988 het volgende:
Is zout nu goed of slecht?
Ik eet namelijk chips in de nacht en drink 1 liter water
't Zal wel een broodje kaas worden, als je nu nog niet weet wat je wil.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:39 schreef Peunage het volgende:
Ik weet het niet. Maar ik wil weer eten bij restaurant Meram in A'dam. Al hun eten is lekker
Ik hoef niet te kokenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:41 schreef Bilge het volgende:
[..]
't Zal wel een broodje kaas worden, als je nu nog niet weet wat je wil.
Meram, mwah. Interieur enzo is ok, maar eten zelf valt wel mee, zo goed is het ook weer niet. Ik heb het dan over Meram in R'dam.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:39 schreef Peunage het volgende:
Ik weet het niet. Maar ik wil weer eten bij restaurant Meram in A'dam. Al hun eten is lekker
Je kan nog altijd wat bestellenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:41 schreef Bilge het volgende:
[..]
't Zal wel een broodje kaas worden, als je nu nog niet weet wat je wil.
Nee ik heb het over A'dam Zuid Oost.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:45 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Meram, mwah. Interieur enzo is ok, maar eten zelf valt wel mee, zo goed is het ook weer niet. Ik heb het dan over Meram in R'dam.
La, ik sta al dagen alleen op en eet al dagen alleen. Wat samenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:40 schreef Bilge het volgende:
Over het ramadangevoel: ik denk dat ook niet-moslims dit kunnen ervaren, netzoals veel ongelovige Nederlanders het kerstgevoel kennen. Het gaat vooral om samen zijn: samen vroeg opstaan (of verslapen), samen honger lijden, samen de tafel dekken en samen eten, in plaats van dat iedereen zijn eigen gangetje gaat. Diegenen die het ramadangevoel missen voelen zich misschien eenzaam?
Och arme. * Bilge aait Xabanquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:43 schreef xaban06 het volgende:
[..]
La, ik sta al dagen alleen op en eet al dagen alleen. Wat samen
Ik ben getrouwd ja. Vrouw is al paar dagen in het ziekenhuis met kleine.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:49 schreef Bilge het volgende:
[..]
Och arme. * Bilge aait XabanJij was toch getrouwd. Vast vrouwlief niet?
Mooie column over het ramadangevoel van een zuster:
http://www.wijblijvenhier.nl/1651/mijn-ramadangevoel/
Samenvatting in gewone mensentaal please?quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:55 schreef Arcadia het volgende:
http://www.alanaragon.com(...)mittent-fasting.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |