Mooi is dat hè? En het verkoopt ook nog.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die ze op Solarfestival gewoon verkochten voor 5 euro per glaasje.
Zag ik later dat het uit die aldi-pakken kwam.
Solar is niet eens een dancefestival.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uitbuiten die densliefhebbers, de muziek is ook al goedkope bagger waarover ze doen alsof het iets is.
/singlespost
Neeeheee! Het heet anders!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Dude. Het is gewoon Singles, get over it!
Óf dat natuurlijkquote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is ook alweer 10 jaar geleden. Damn, ik word oud..
Word?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is ook alweer 10 jaar geleden. Damn, ik word oud..
Nou ja, de afgelopen week weer een klein idee gehad van hoe het ookalweer ging toen ik vrijgezel was en ik vind 't toch een stuk leuker als m'n man er isquote:
Wat is er morgen?quote:
Klopt! Maar eerst vanavondquote:
Tofquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt! Maar eerst vanavond
Gisteren was leukecht nog nooit zoveel gedanst met mensen. M'n voeten deden uhm doen zeer en had op het einde echt pap in m'n benen, maar was goed te doen!
En vanavond weer een paar dansjes
Wat een onzin. Single zijn is tof!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja, de afgelopen week weer een klein idee gehad van hoe het ookalweer ging toen ik vrijgezel was en ik vind 't toch een stuk leuker als m'n man er is
Q, sommige mensen zijn "verder".quote:
Salsa.. Volg wel les, maar donderdag (en zondagavond) zijn er social nights. Beetje voor je plezier met iedereen dansen!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:08 schreef Samzz het volgende:
Tof. Bedoel je zoiets als dansles of wat heb je gedaan
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |