quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:44 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Nederland is best saai met de motor (vergeleken met andere landen)... Ga je wel vaak op vakantie met de motor?
[..]
ik ben ook vrij maar mag om 7 uur mijn nest weer uit. ze komen een nieuwe wasmachine brengen en dat kon niet later dan half 8Njah daarna lekker terug naar bed ofzo
truste iig
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:35 schreef motorbloempje het volgende:
Ik woon in Groot-Brittanniëgenoeg moois om te rijden
maar we zijn ook al naar de Alpen, Dolomieten, Eiffel, Zwarte Woud, Franse Alpen, Ardennen, etc. geweest
Een jurkje, twee vestjes, enkellaarzen en een jasquote:
Pardonquote:
We doen voornamelijk de combinatie motorrijden en wandelen, maar vorige keer was er zúlk slecht weer voorspeld (hadden dit keer huisje geboekt om afstuderen te vieren) dat we geen zin hadden in een nat pak in de koffers als we aan een wandeling begonnenquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:46 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Pardonik dacht dat je daar niet specifiek sprak over motorvakanties
Laat dat geld maar rollen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:46 schreef Samzz het volgende:
Een jurkje, twee vestjes, enkellaarzen en een jas. Oh en een sjaal en ik denk ook nog wat basic shirts en misschien een leuke ketting
. En misschien het koraalrode jurkje ook nog... Die is ook cute
.
Jaa, ik heb bijna geen vesten en dat is wel lekker met dit weerquote:
MissM pikt altijd mijn hoodies omdat ze zich daar zo lekker in kan rollen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:53 schreef Samzz het volgende:
Jaa, ik heb bijna geen vesten en dat is wel lekker met dit weer.
al is het wel triest dat je in juli een vest nodig hebt maar dat terzijdequote:Op donderdag 19 juli 2012 23:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaa, ik heb bijna geen vesten en dat is wel lekker met dit weer.
Hihiquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
MissM pikt altijd mijn hoodies omdat ze zich daar zo lekker in kan rollen.
Kssssht, weg bij die van mij.quote:
Ik ook, maar dan nog. Mine!quote:
quote:
Pics van jou in de jurkjes!!!1!quote:
+1quote:
Onmogelijk. Ik heb ze nog niet besteld.quote:
Pics van jou zonder de jurkjes!1!!!11quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Onmogelijk. Ik heb ze nog niet besteld.
Scorequote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Pics van jou zonder de jurkjes!1!!!11
Kijk daarvoor maar in m'n fobo, tijger.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Pics van jou zonder de jurkjes!1!!!11
Die foto met je pussyquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kijk daarvoor maar in m'n fobo, tijger.
Horsey!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kijk daarvoor maar in m'n fobo, tijger.
Wat is er met Q. gebeurd?quote:
Q doet aan de lijnquote:
Als ze half acht zeggen bedoelen ze "ergens op die dag maar misschien ook helemaal niet".quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:44 schreef NaRRaToR het volgende:
Mogguhsta je vroeg op omdat ze je nieuwe wasmachine komen bezorgen om half 8.... zijn de monteurs nog altijd niet geweest
ja dat blijkt dusquote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ze half acht zeggen bedoelen ze "ergens op die dag maar misschien ook helemaal niet".
Oh dat haat ikquote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:44 schreef NaRRaToR het volgende:
Mogguhsta je vroeg op omdat ze je nieuwe wasmachine komen bezorgen om half 8.... zijn de monteurs nog altijd niet geweest
RIP aan de bierbrouwersquote:
vooral dat...quote:
ach ze komen vandaag ook mijn gereinigde tapijt weer terugbrengen (ondeugende kattenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat haat ik![]()
Bij komen ze altijd net na de deadline
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vooral dat...
De werkeloosheid escaleert helemaal uit de hand
Na een paar keer krijg je er geen opmerkingen over en is iedereen het gewendquote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:48 schreef ArTiC het volgende:
en dat ziet er toch niet uit...in de trein met een fles wijn en een kurkentrekker
Dat Geert dáár maar eens wat aan doet!quote:
Ik vind het wel wat hebben, Q in pak in de trein, wijnkoeler, een fles Bollinger '66 er in, kristallen glazen, toast met kaviaar. Forenzen in stijl, jeweetsquote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:48 schreef ArTiC het volgende:
en dat ziet er toch niet uit...in de trein met een fles wijn en een kurkentrekker
iets zegt me dat dit scenario meer in de buurt komt:quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben, Q in pak in de trein, wijnkoeler, een fles Bollinger '66 er in, kristallen glazen, toast met kaviaar. Forenzen in stijl, jeweets
Of meet een pak Aldi-wijn. Ook goed.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben, Q in pak in de trein, wijnkoeler, een fles Bollinger '66 er in, kristallen glazen, toast met kaviaar. Forenzen in stijl, jeweets
Je kent me te goed.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
iets zegt me dat dit scenario meer in de buurt komt:
Q in oude spijkerbroek en bandshirt in de trein, fles AH huismerk wijn in de hand, kartonnen bekertje en een klef broodje kaas uit de automatique.
Als je zo op je werk bezig bent snap ik wel dat je project uitloopt en dat je morgen moet werkenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:58 schreef ArTiC het volgende:
en met dat kartonnen bekertje maak ik het nog mooier dan het werkelijk is.
Toch raar, er is in de afgelopen jaren nauwelijk iets gepost door jequote:
miewiewiewiequote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:01 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Als je zo op je werk bezig bent snap ik wel dat je project uitloopt en dat je morgen moet werken
Ik zag vanmorgen een man voor de AH staan die heel druk bezig was met het inschenken van bier in een energydrankblikje.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:48 schreef ArTiC het volgende:
Kan hij ongestoord zonder vragen en opmerkingen bier drinken op straat/op zijn werk/thuisquote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen een man voor de AH staan die heel druk bezig was met het inschenken van bier in een energydrankblikje.
Ik snap nu nog steeds niet waarom eigenlijk.
Waarschijnlijk dezelfde reden als waarom ik op de havo wodka in een spa blauw flesje overgootquote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen een man voor de AH staan die heel druk bezig was met het inschenken van bier in een energydrankblikje.
Ik snap nu nog steeds niet waarom eigenlijk.
Het werkt ws beter als je niet een halve liter bier in een 250cl blikje probeert te gieten.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kan hij ongestoord zonder vragen en opmerkingen bier drinken op straat/op zijn werk/thuis
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het werkt ws beter als je niet een halve liter bier in een 250cl blikje probeert te gieten.
Nou ja, de helft ging ernaast, dus hij had ws wat marge berekend.
Hi Ledashequote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:17 schreef L-E het volgende:
Hoi liefjes.
De kitesurfer die woensdag flink gewond raakte tijdens het kitesurfen is gewoon mijn collega.Hij is wel weer bij bewustzijn gelukkig.
How you doin'?quote:
Druk (zoals altijd) maar als ik Fransman was zou ik zeggen: très bienquote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Goed! Laatste loodjes op het werk, bijna vakantie, heel gelukkig, etc etc.Met jou?
Dat klinkt heel goed, hoe komt het?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Druk (zoals altijd) maar als ik Fransman was zou ik zeggen: très bien
Sinds wanneer is de SC van Q?quote:
De realiteit is hardquote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:58 schreef ArTiC het volgende:
en met dat kartonnen bekertje maak ik het nog mooier dan het werkelijk is.
Misschien heeft'ie hem gekocht?quote:
Q dronk tot voor kort bier in de trein. Hoe duidelijk wil je hebben dat hij een pauper is?quote:
Tot voor kort ja. Heb je enig idee hoeveel geld die man in 2 weken heeft bespaard?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Q dronk tot voor kort bier in de trein. Hoe duidelijk wil je hebben dat hij een pauper is?
Qigoloquote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Waarom maak ik dan maandelijks dat geld naar hem over
Drinken in de trein.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Q dronk tot voor kort bier in de trein. Hoe duidelijk wil je hebben dat hij een pauper is?
Maar schijnbaar niet in de trein.quote:
Pauperwijn is goedkoper dan pauperbier?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tot voor kort ja. Heb je enig idee hoeveel geld die man in 2 weken heeft bespaard?
quote:
Jammer, want het bekt wel lekker.quote:
Van die goedkope vruchtenwijn van 1 euro 30 per 2 literquote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pauperwijn is goedkoper dan pauperbier?
En een goed glas staat veel kekker.quote:
Die ze op Solarfestival gewoon verkochten voor 5 euro per glaasje.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Van die goedkope vruchtenwijn van 1 euro 30 per 2 liter
Maar hou nou eens op met dat gemekker.quote:
Omdat ik zo tof ben.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Waarom maak ik dan maandelijks dat geld naar hem over
Uitbuiten die densliefhebbers, de muziek is ook al goedkope bagger waarover ze doen alsof het iets isquote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die ze op Solarfestival gewoon verkochten voor 5 euro per glaasje.
Zag ik later dat het uit die aldi-pakken kwam.
Ik krijg al een kater als ik er alleen al aan denkquote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die ze op Solarfestival gewoon verkochten voor 5 euro per glaasje.
Zag ik later dat het uit die aldi-pakken kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |