Check!!!quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:09 schreef Evie het volgende:
[..]Doe mij maar gewoon ouderwets bier en tieten!
[..]
Ahhh.. waarom niet?
Met jou kan ik pratenquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:09 schreef Evie het volgende:
[..]Doe mij maar gewoon ouderwets bier en tieten!
Hoi ik heb tieten en tik gerust een kratje bier wegquote:
Go Maxquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Wheheheh
Balkondeur stond nog open, groepje jeugd beneden maakte herrie, hond begint opeens te blaffen naar ze.
Allemaal gillende meisjes meteen
Alcoholistquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi ik heb tieten en tik gerust een kratje bier weg
Het valt heus wel mee hoor maar als ik dat zeg begint roy altijd over het kratje verhaalquote:
Nou zoek een matje en een slaapzak zou ik zeggenquote:
Niet altijdquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het valt heus wel mee hoor maar als ik dat zeg begint roy altijd over het kratje verhaal
je zit nog in de ontkenningsfase... geeft niet hoorquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het valt heus wel mee hoor maar als ik dat zeg begint roy altijd over het kratje verhaal
Twee matjes... hoe onhandig. mag een tweepersoons luchtbed ook? slaapzak hebben we niet nodig met dit weer. gewoon een dekbedjequote:Op donderdag 19 juli 2012 23:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Nou zoek een matje en een slaapzak zou ik zeggenO neem er even 2 mee van elk als je toch bezig bent
![]()
Is goed hoor!quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:16 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
je zit nog in de ontkenningsfase... geeft niet hoor
[..]
Twee matjes... hoe onhandig. mag een tweepersoons luchtbed ook? slaapzak hebben we niet nodig met dit weer. gewoon een dekbedje
Slaap lekker!quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Schatjes ik ga slapen!!
Veel te drukke week gehad. Gelukkig heb ik nu weekend!!
Deal! en trustequote:Op donderdag 19 juli 2012 23:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Is goed hoor!
[..]
Slaap lekker!ga er ook in.. morgen om 6 uur is het weer vroeg dag..
Tjah de tieten zijn weg.... dan valt het dood hequote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:20 schreef kree het volgende:
Alweer zo dood als ik weet niet wat hier.
Waar zijn toch die oude tijden gebleven??
Hebbem jullie mannen dan echt tieten nodig voor een SC?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:25 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Tjah de tieten zijn weg.... dan valt het dood he
en bier.... vergeet dat nietquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hebbem jullie mannen dan echt tieten nodig voor een SC?
Vandaar de tieten. Zodat zij jullie bier kunnen brengen en nu is dat natuurlijk niet in evenwicht.quote:
jij snapt emquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vandaar de tieten. Zodat zij jullie bier kunnen brengen en nu is dat natuurlijk niet in evenwicht.
Mits ze wel een forse cup heeft anders is er geen beker te houden. Of bedoelde je de tieten niet als bekerhouder?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:32 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
jij snapt emen de gratis bekerhouder die erbij komt is mooi meegenomen maar optioneel
Dat kan best, start zelf een onderwerp zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:35 schreef kree het volgende:
tieten en bier.
Tja leuk onderwerp maar niet echt boeiend meer omdat het gewoon elke keer hetzelfde gaat hier.
Vindt het een beetje niks zeggends is er niet wat anders om over te praten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |