Je gaat vanzelf sneller weer meeposten joh als je eenmaal begint!quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:41 schreef Joysa het volgende:
Ik vind het echt kut geworden hier.
Ik wil al een paar keer mee posten maar het lukt niet
Gewoon beginnen, en accepteren dat als je even niet kijkt je al een topic achterlooptquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:41 schreef Joysa het volgende:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:42 schreef shifto het volgende:
[..]
Gewoon beginnen, en accepteren dat als je even niet kijkt je al een topic achterloopt
Mjahquote:
indd herkenbaar..quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:41 schreef Joysa het volgende:
Sugahbabe!!quote:
Noesquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah![]()
Trouwens er werd maandag ook aan mij gevraagd of C_A en ik zussen waren
en hoe kwamen ze daarop dan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah![]()
Trouwens er werd maandag ook aan mij gevraagd of C_A en ik zussen waren
Denk omdat we allebei blond zijn. Dat is namelijk de enige overeenkomstquote:
ah jah... heel logischquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denk omdat we allebei blond zijn. Dat is namelijk de enige overeenkomst
quote:
quote:
Die moet in de OP, beste omschrijving tot nu toe!quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:42 schreef shifto het volgende:
[..]
Gewoon beginnen, en accepteren dat als je even niet kijkt je al een topic achterloopt
Nee hoor!quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Royco heeft zaterdag iets goed te maken huppel
quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja, heb jij massageolie Hups?quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee!quote:
Niet zo boos doen!quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:51 schreef Joysa het volgende:
ga anders even een topic openen over zaterdag ofzo, kan de rest ook mee praten
Ja maar dat was toch het doel van de SC's samenvoegen!quote:
Ik weet van niks, ik was opeens zomaar, zonder enige aanleiding, de hossel sc kwijt en bam nu zitten we hier, ik kan er nogsteeds slecht mee omgaan..quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:53 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja maar dat was toch het doel van de SC's samenvoegen!Dat we meer topics over andere shit openen. Wat dna uiteraard weer een SC zal worden
Gvd dat duurde ff. Hier begint iequote:Op donderdag 19 juli 2012 22:41 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb er nog 1 trouwens, even denken wanneer dat is gepost. Iig bij Nederlands eerste wedstrijd
.
Dat was voordat de wedstrijd begon.quote:
Ik voel me al thuisquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet van niks, ik was opeens zomaar, zonder enige aanleiding, de hossel sc kwijt en bam nu zitten we hier, ik kan er nogsteeds slecht mee omgaan..
ja zodat we weer 20 topics over hetzelfde probleem krijgen. Fijn dat er ook nog reeksen open zijn die geen bestaansrecht hebben zonder een bijgevoegde SCquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:53 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja maar dat was toch het doel van de SC's samenvoegen!Dat we meer topics over andere shit openen. Wat dna uiteraard weer een SC zal worden
Ik snap hem nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gvd dat duurde ff. Hier begint ie
[..]
Dat was voordat de wedstrijd begon.
ja volgensmij speelde yvonne's hormonen weer eens flink op ofzoquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:55 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja zodat we weer 20 topics over hetzelfde probleem krijgen. Fijn dat er ook nog reeksen open zijn die geen bestaansrecht hebben zonder een bijgevoegde SC
maakt niet uitquote:
Pas maar op met wat je zegt, dadelijk ben je de rest van het jaar gebanned net als shifto!quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:56 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ja volgensmij speelde yvonne's hormonen weer eens flink op ofzo
Ohja, dat was het...quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:55 schreef Evie het volgende:
[..]
pinda mag wel.. alleen noten niet.. en geen avocado en kiwi en latex![]()
Okquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm het is alleen dat uitslag niet zo fijn is, vandaar vermeld ik het even van te voren
Nou ik ben net verhuisd en zaterdag komen een stel fokkers mn vingerfort afbreken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:56 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
maakt niet uitwij snappen ook niets van zaterdag dus dat hebben we dan gemeen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |