jawel tochquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
DAS TOG NIE NORMOAL MEER! NEE DAS ZEKER NIE NORMOAL!
Volgens mij vind ik jou wel grappigquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
DAS TOG NIE NORMOAL MEER! NEE DAS ZEKER NIE NORMOAL!
Of één van de anderen; ze draaien ploegendiensten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus jij bent die pervert die staat te kijken als ik mij sta uit te kleden elke avond?
Nee een autipas, heel handigquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:13 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
jij hebt het stempeltje in je paspoort?
die moet ik nog
Je moet ook alles weer verraden he..quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:13 schreef MohMi het volgende:
[..]
Of één van de anderen; ze draaien ploegendiensten.
Zo boeiend is het niet hoorquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:13 schreef MohMi het volgende:
[..]
Echt niet, als ik een andere collega betrap dan besluip ik hem om hem te vernederen zodat ie nooit meer terugkomt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:13 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jij kan toch niks zien, jij bent te kleinquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je moet ook alles weer verraden he..
eigenlijk is hij dat heulmoal nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij vind ik jou wel grappig
Ik vind van welquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:14 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
eigenlijk is hij dat heulmoal niet
mij neem je mee naar je kelder tochquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Echt niet, als ik een andere collega betrap dan besluip ik hem om hem te vernederen zodat ie nooit meer terugkomt.
In mijn kelderquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Echt niet, als ik een andere collega betrap dan besluip ik hem om hem te vernederen zodat ie nooit meer terugkomt.
Man, die kelder word erg druk bezocht zoquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:15 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
mij neem je mee naar je kelder toch?
Zo'n pas heeft voordelen, nee ik heb er zelf geen.quote:
maar je doet er Mur dan ook nog eens een plezier meequote:Op donderdag 19 juli 2012 22:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Man, die kelder word erg druk bezocht zo
je dacht dat je de enige was?quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Man, die kelder word erg druk bezocht zo
aha ik zie het op de site idd ja... wel handig voor mensen die niet weten hoe ze met autisten om moeten gaanquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo'n pas heeft voordelen, nee ik heb er zelf geen.
is wel lekker knusquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee man, hoogstens een kleine bergruimte onder de trap. Daar past net een 6 jarige in
![]()
komop wie maakt de standaard "te oud" grap .....quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee man, hoogstens een kleine bergruimte onder de trap. Daar past net een 6 jarige in
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |