Tally, hoe is het boek?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:20 schreef Tally het volgende:
Ik hoorde op de radio dat hij vanmorgen in première ging
Mja hoe moet ik het zeggen.quote:
Ja, ik ben beetman nog aan het overhalen dat ik deze toch echt in IMAX wil zien.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:20 schreef HeatWave het volgende:
Er is een marathon in de Pathe ArenA vanavond iig.
Die Bale-Batmanfilms zijn allemaal de moeite waard.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:22 schreef muhahaha het volgende:
Hm ik heb Batman Begins niet gezien, wel afgelopen week The Dark Knight. Naja ik zie wel.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik ben beetman nog aan het overhalen dat ik deze toch echt in IMAX wil zien.
Het argument "we hoeven A'dam niet eens echt in" sloeg volgens mij al wel redelijk aan.
Stomme kutamsterdammer.quote:
Beetman is geen provinciaal!quote:
Ook al kan ik nu in Amsterdam gaan wonen, ik doe het lekker niet.quote:
Och, het is erger dat je een Ajacied bent.quote:
Hey, het is een totaalpakketquote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Och, het is erger dat je een Ajacied bent.
Op jouw leeftijd zou dat verstand toch al wel gekomen moeten zijn HW.quote:
Je bedoelt het verstand van de grootste, mooiste en succesvolste club? Ja, dat is erquote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd zou dat verstand toch al wel gekomen moeten zijn HW.
moggelquote:
FC Twente!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bedoelt het verstand van de grootste, mooiste en succesvolste club? Ja, dat is er.
Neuh, het houdt qua kennis wel op bij de namen van de clubs voor Klutsjequote:
Gaat dit over Ajax?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bedoelt het verstand van de grootste, mooiste en succesvolste club? Ja, dat is er.
De mooiste club is nog altijd Feyenoord.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |