True, truequote:Op donderdag 19 juli 2012 21:17 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik kijk alleen de audities omdat het zó grappig is.
Het is de eerste keer dat ik het kijk na 10 jaar ofzoquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
True, true
Alleen had ik het wel gehad na 3 audities van Idols, nu is het de 28e show ofso.
Ja, dan is het wel leukquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:20 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het is de eerste keer dat ik het kijk na 10 jaar ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, dan is het wel leukJa, knuffelen dan maar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ijs_beer fan!
VBL-sc, PUB-sc, nachtbagger.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:21 schreef Monopoly het volgende:
Ik blijf gewoon posten hoor, ik rol gewoon multipel geschakeld door het leven.
Pics?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:21 schreef Herkenbaarheid het volgende:
Hoi. Ik ben opzoek naar een nieuwe slowchat die behoefte heeft aan een vlotte meid met kek brilmontuur. Wie accepteert?
Hoiquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:21 schreef Herkenbaarheid het volgende:
Hoi. Ik ben opzoek naar een nieuwe slowchat die behoefte heeft aan een vlotte meid met kek brilmontuur. Wie accepteert?
hallo pre-nachtbaggerquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL-sc, PUB-sc, nachtbagger.
Respect hoor.
*kijkt fobo*quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:21 schreef Herkenbaarheid het volgende:
Yeahquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
*kijkt fobo*
Wat mij betreft geaccepteerd!
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:23 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Mono![]()
Ok ik blijf want mono post hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |