Not the faintestquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:32 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Misschien weet Lavenderr het, heeft iig niks met opa stream te maken
Gewoon googelen op forum en margo, komt helemaal goed.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:40 schreef annie68 het volgende:
oke margo kan ik dat op Google vinden dan
Je hebt een pmquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:37 schreef annie68 het volgende:
Margo kan ik me aanmelden bij jou op het forum lijkt me echt gezellig.
nee kan niet dat is spamquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:46 schreef Houtvester het volgende:
mag ik mijn link van mijn forum hier ook ff neerzetten lavenderrr ?? naar het top[ic van Margo
Zou handig zijn ,anders moet ik al de liefhebbers pm en
Stuur het ze maar per pm Houtvester als je wilt.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:46 schreef Houtvester het volgende:
mag ik mijn link van mijn forum hier ook ff neerzetten lavenderrr ?? naar het top[ic van Margo
Wie wil dat in godsnaam weten?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:46 schreef Houtvester het volgende:
ooow oke is weer heel veel te bezemen dan zo te zienquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Stuur het ze maar per pm Houtvester als je wilt.
Hoezo "ook" staan er linken hier dan?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:46 schreef Houtvester het volgende:
Nee bedankt ben niet geintereseerd!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Gewoon dit soort dingen per d of pm.
Echt hequote:
Jij kon altijd zo goed relativerenquote:
Nog steeds!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:53 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Jij kon altijd zo goed relativeren
Is zeker niks meer te doen daar,uitgezogen zekerquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:54 schreef Houtvester het volgende:
ooow we hebben een nieuw chat kanaal nu
Nee denk het ook niet Margo, denk dat opa slaapt nu!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:56 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Is zeker niks meer te doen daar,uitgezogen zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |