Daar is ie eerder al geweest, zijn oren zijn dan aan de beurt en daarna......quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:49 schreef HiDiHo het volgende:
Het is dit keer niet in zijn neus, dat scheelt al
Wat mij betreft wel.quote:
Jaja, dat was leukquote:
Wat mij betreft ook...proostquote:
quote:
5 -0 toch heks ff oplettenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:00 schreef Toverheks het volgende:
![]()
Opa zijn hele avond is weer goed, Ons CLUPPIE heeft vanavond gewonnen in mijn Arena met 4-0 van Celtic............daarom gooi ik er even een mooi nummetje tegen aan...............
Proost, heidi.quote:
Ik ben altijd blij als je vrolijk bent heksquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:00 schreef Toverheks het volgende:
![]()
Opa zijn hele avond is weer goed, Ons CLUPPIE heeft vanavond gewonnen in mijn Arena met 4-0 van Celtic............daarom gooi ik er even een mooi nummetje tegen aan...............
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben altijd blij als je vrolijk bent heks
Vind jou ook niet echt sterkquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:55 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Ja leuk he maar komt ie ook dikwijls daar dan hahahahahah ??????
Is mij niets van bekend zo en nu weer lekker ontopic doeiiii volgende keer iets sterker uit de hoek komen stuit ddoeiiiiiiii
Google op bekvingeren en je komt automatisch bij Opaatje terechtquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:43 schreef pullup het volgende:
[..]
De oude snoepert begint aan de derde
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |