Wie niet..quote:
Geef maar toe, jij bent ook gegrepen door het Oop-virusquote:
Echt nietquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geef maar toe, jij bent ook gegrepen door het Oop-virus
Hij heeft deze week nog een dansje met Oma gedaan hoor. De foto's staan hier nog wel ergensquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt niet![]()
Zou willen dat hij eens uit die stoel kwam en in beweging. Hij kan toch een dansje doen met oma? Is beter voor zijn hart ook nog eens.
PB is Oop's PA .quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:19 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Het is toch apart dat hij alleen kunstjes doet als PB kijkt.
Als ik inschakel zit hij er altijd als een zombie bij
Hij weet wanneer ze online is, tot die tijd doet hij niks.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:19 schreef pullup het volgende:
Hoi Heidi, het is droevig hè? Ze hebben een oppashond voor een week, maar de buren moeten dat beest uitlaten.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:34 schreef HiDiHo het volgende:
Mijn opa bewoog meer![]()
(met de nadruk op bewoog)
En ze hebben nog niet eens een rollatorquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi Heidi, het is droevig hè? Ze hebben een oppashond voor een week, maar de buren moeten dat beest uitlaten.
Zij is 55 en hij 57, meen ik. Oud hè?quote:
Volgens mij loop jij zelfs vaker om drinken te halenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zij is 55 en hij 57, meen ik. Oud hè?
Dit is off-topic, heidi.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:43 schreef HiDiHo het volgende:
Volgens mij loop jij zelfs vaker om drinken te halen
Scherpe blik pullup.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:19 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ene doet het prima tochquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:41 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zit stiekem toch op een echte RLS met opaatje te wachten, 3 camera's die hem 24uur per dag volgen
Nee...meer zoals .... uit de jordaan. Hoe heten die gasten ook alweer? Waarvan Oma is nu dood is.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze ene doet het prima tochAls je hem echt 24 uur wil volgen dan volstaat wellich nog een extra in de slaapkamer...maar dat wil je niet denk ik.
De Veerkampjes. Maar die hadden toch geen live stream?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:54 schreef HiDiHo het volgende:
Nee...meer zoals .... uit de jordaan. Hoe heten die gasten ook alweer? Waarvan Oma is nu dood is.
Nieuwe versie met streamquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
De Veerkampjes. Maar die hadden toch geen live stream?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |