Denk het niet, maar dit binnenpretje was ook niet te onderdrukkenquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heeft-ie geen pillen tegen binnenpretjes?
okequote:Op donderdag 19 juli 2012 22:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja, dat was een homo erotisch element die de schrijvers in de jaren vijftig nodig vonden om in het karakterspectrum van batman te verstoppen.
In de 21e eeuwse versies van Nolan is hij terecht verwijderd
denk dat zijn binnen pretje uitmond in een huilbui ,gezien de vele binnen pretjes van hem ..die zo afliepenquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Denk het niet, maar dit binnenpretje was ook niet te onderdrukken
Dan hoop ik voor jou dat je zakdoekjes bij de hand hebt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:10 schreef Houtvester het volgende:
[..]
denk dat zijn binnen pretje uitmond in een huilbui ,gezien de vele binnen pretjes van hem ..die zo afliepen
dacht niet te lezen dat het over mij ging in deze post .quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor jou dat je zakdoekjes bij de hand hebt.
Anderen heb ik nog nooit zien huilen hier.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:30 schreef Houtvester het volgende:
[..]
dacht niet te lezen dat het over mij ging in deze post .
Zou die gele bril van oop niets voor jou zijn ,staat er dan andere ergens ,en staat er dan dat ik ga huilen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Anderen heb ik nog nooit zien huilen hier.
Keukenrolquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor jou dat je zakdoekjes bij de hand hebt.
Kijken naar Oop's stream werkt heel verslavendquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
Mijn God, doet die vent dit nog steeds? En jullie volgen het ook nog steeds?
Ergens heb ik daar wel respect voor.
Dat blijkt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kijken naar Oop's stream werkt heel verslavend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |