quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zal ik het verhaal van Puck's handje er nog een keer ingooien? Dat schrikt de eerste keer moeders wel af maar Son kent hem toch al
Jij hebt een peuter!quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:14 schreef Keshet het volgende:
Niet echt bevallingsgerelateerd maar wel een soort van gevolg van: In je oor gekotst worden door een dreumes is smerig aldus D.
Hier ook niet! Wel pijnlijke steken 'down under' maar niets ranzigs, helaas!quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:12 schreef Sonnetje85 het volgende:
Haha, nog.geen gebroken vliezen hier of.slijmprop (ranzigheid)
hahahaha gatver, in je oor?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:14 schreef Keshet het volgende:
Niet echt bevallingsgerelateerd maar wel een soort van gevolg van: In je oor gekotst worden door een dreumes is smerig aldus D.
Vandaag.niet gehad.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:15 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Hier ook niet! Wel pijnlijke steken 'down under' maar niets ranzigs, helaas!
Uberhaupt ondergekotst worden door een dreumesquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:14 schreef Keshet het volgende:
Herkenbaar idd. Nu zit ik gewoon op de bank maar elke beweging van de baby doet zeer.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:19 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Vandaag.niet gehad.
Vaak wel, vooral als.k opsta, erg.fijn...
Oh das irritant. Hier.geeft t alleen maar maagzuurquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:21 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Herkenbaar idd. Nu zit ik gewoon op de bank maar elke beweging van de baby doet zeer.
Haha, we gaan lekker gelijk op. Ik heb vorige week ook een 48 pak gehaald omdat ik hoopte niet meer nodig te hebbenquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:23 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Oh das irritant. Hier.geeft t alleen maar maagzuur
Morgen maar weer nieuwe rennies kopen![]()
K had net zo goed.de grootverpakking kunnen kopen.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:29 schreef Keshet het volgende:
DML, ik blijf dat zo'n bizar verhaal vinden he!![]()
![]()
Plopjes rulen Trix!Hoelang moet je nog wachten op de SEO?
Dat kotsverhaal: We hadden erwtensoep gegeten, E. had toen longontsteking en als ze moest hoesten kotste ze meteen alles uit.
E. had een hoestbui, toen die voorbij was tilde D. haar op om haar te troosten. Hij vroeg toen: Wat is ze aan het doen, volgens mij maakt ze slikgeluiden??
Ik dacht van niet en zei dat ook. Hij tilde haar een stukje op en BWAAAAAH. Zo recht z'n oor in. Met stukjes en al.
Idd!quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:29 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Haha, we gaan lekker gelijk op. Ik heb vorige week ook een 48 pak gehaald omdat ik hoopte niet meer nodig te hebben...net maar een nieuw 48 pak gehaald...
Maagzuur wordt ook steeds erger, met name 's nachts!
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:29 schreef Keshet het volgende:
![]()
Dat kotsverhaal: We hadden erwtensoep gegeten, E. had toen longontsteking en als ze moest hoesten kotste ze meteen alles uit.
E. had een hoestbui, toen die voorbij was tilde D. haar op om haar te troosten. Hij vroeg toen: Wat is ze aan het doen, volgens mij maakt ze slikgeluiden??
Ik dacht van niet en zei dat ook. Hij tilde haar een stukje op en BWAAAAAH. Zo recht z'n oor in. Met stukjes en al.
Jaaa, ik ben er heel blij mee, dagen dat ik het minder voel voelen toch wel een soort van onbestemd ofzo. Niet dat ik dan direct de dat het haske fout is ofzo, maar in the back of my mind.. Je kent het wel. De Geo (uitgebreide zus van de Seoquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:29 schreef Keshet het volgende:
![]()
Ja, vreselijk. Ik ga dan maar half zitten in bed omdat een rennie gewoon niet eens helpt. Als ze dan ook nog eens lekker gaat woelen is het feest compleetquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:30 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Idd!
Overdag eigenlijk amper last van, maar.s.nachts is.t.echt erg.
Iedere keer dat ik draai, hop maagzuur
Wij hebben de box geleend van mijn schoonzus en daar zat zo'n plastic kleedje bij. Die heb ik onder het boxkleed gelegd maar geen idee of het zo hoortquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hoe werkt het eigenlijk met een box? Hoeft daar alleen een boxkleed in, of moet daar nog een onderlaag in ofzo? Zag dat je namelijk ook boxmatrassen hebt? Of plastic kleedjes?
Ah, kk. Zou dus voldoende moeten zijnquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:38 schreef Incantrix het volgende:
Coco, wij hadden gewoon een boxkleed, verder niks
Dat zei een kennis van me ook. "Je kunt er ook nog zo'n plastic kleed in leggen, maar ik weet eigenlijk niet waar dat voor is".quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:39 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Wij hebben de box geleend van mijn schoonzus en daar zat zo'n plastic kleedje bij. Die heb ik onder het boxkleed gelegd maar geen idee of het zo hoort
Nee.eigenlijk helemaal niet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:31 schreef Keshet het volgende:
Dus, wees gewaarschuwd enzo.![]()
Son, ik hoop ook echt dat Meisje een betere start krijgt dan d'r broer. Dat is voor jullie allemaal wel zo prettig.![]()
Ben je bang voor de bevalling?
Gelukkig heb ik een rustige babyquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:35 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ai! Dizzy-Miss-Lizzy, wat een verhaaldit heb ik niet gelezen - dit heb ik niet gelezen - dit heb ik niet gelezen
[..]
Ja, vreselijk. Ik ga dan maar half zitten in bed omdat een rennie gewoon niet eens helpt. Als ze dan ook nog eens lekker gaat woelen is het feest compleet.
Tenzij je verloskundige zo'n beetje bij je.in de straat.woont en je.dr regelmatig tegenkomtquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik geloof dat ik me qua poepen nog het meest zou schamen richting mijn partner. Die verloskundige zie ik toch niet meer daarna
En die verloskundige ziet wel vaker een poepende vrouw dus daar zou k het niet voor doen qua schaamte iddquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik geloof dat ik me qua poepen nog het meest zou schamen richting mijn partner. Die verloskundige zie ik toch niet meer daarna
In dat geval ga ik m'n best doen om haar te raken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:45 schreef mignonne het volgende:
[..]
En die verloskundige ziet wel vaker een poepende vrouw dus daar zou k het niet voor doen qua schaamte idd
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
In dat geval ga ik m'n best doen om haar te raken.
Pm je.nummer even!quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zeg Son volgende week ben ik er een aantal dagen niet. Doe je me een smsje?
het ergste vond ik dat ik het rook en er daardoor mee bezig was. blijkbaar had ik gewoon daar "tijd" voor. Maar ze vonden ook dat ik nog veel praatje had voor mijn weeen. En heb maar 3 persweeen gehad dus lang heeft het allemaal niet geduurd.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
[..]
Hoe vaak komt het nou voor eigenlijk? Vaker dan je denkt of juist niet?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:45 schreef mignonne het volgende:
[..]
En die verloskundige ziet wel vaker een poepende vrouw dus daar zou k het niet voor doen qua schaamte idd
[..]
Mijn teller eh, 1 niet, die werkte haar zoon in minder dan 2 min naar buiten én was al flink veel naar het toilet geweest voordat het begon. Verder allemaal.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hoe vaak komt het nou voor eigenlijk? Vaker dan je denkt of juist niet?
Kortom op hoe vaak staat de teller bij jou?
nee hoor helemaal geen toevalquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:55 schreef Aventura het volgende:
Vorig jaar 19 juli om precies deze tijd was ik volop aan het persenNiet wetende dat baby er pas om 22:59 zou zijn! Heb toen ook wel gepoept, voor mijn gevoel was het enorm veel maar de vk zei dat het wel meeviel. Ik had mijn benen trouwens in de beugels en mijn bed was gehalveerd. Er hing een soort bak onder met plastic voor alle ' rommel'. Ik vond en vind dat best lomp, alsof ik een bevallend dier was ofzo.
Ik had eerder die dag wel om een klisma gevraagd, ik was al een dag niet geweest en had er al uren over gepiekerd. De verpleegkundige vond het een prima idee. Daarna schoot de ontsluiting ook beter op. Toeval...?
Terugjeuken of tepelklemmen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
Lekker![]()
![]()
Van een iets andere orde: iemand een tip tegen genadeloos jeukende tepels?![]()
En die moet je daar dan vervolgens weer uitvissen om m te controleren?quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:01 schreef mignonne het volgende:
[..]
nee hoor helemaal geen toeval
als je darmen heel vol zijn kan het zomaar zijn dat de ontsluiting minder opschiet. Het is minder voor de hand liggend dan een volle blaas maar kan evenwel heel goed. En das dus ook de reden waarom vrouwen soms gekatheteriseerd worden tijdens de ontsluiting, een blaas kan behoorlijk in de weg zitten en de boel tegenhouden.
en die bakken onderaan je bed huuu... vooral als ie dan helemaal vol zit met 'rommel' en de placenta komt en die glibbert per ongeluk door en maakt een flinke plons die bak in. Nomnomnom
mentholgel lijkt me voor deze jeuk niet de oplossing...quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
Lekker![]()
![]()
Mooi beroep.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:04 schreef -Spring het volgende:
[..]
En die moet je daar dan vervolgens weer uitvissen om m te controleren?
Wel een heel nieuwe sensatie volgens mijquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:05 schreef becky27 het volgende:
[..]
mentholgel lijkt me voor deze jeuk niet de oplossing...
krabbenquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
Lekker![]()
![]()
misschien werkt het wel heel goed!quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wel een heel nieuwe sensatie volgens mij
Mooi zo'n bevalling.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:05 schreef -Spring het volgende:
Ff tegen de rand van het bed swaffelen om de drollen eruit te schudden.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:07 schreef mignonne het volgende:
[..]
Even geen beha dragen zodat er niets tegenaan schuurt enzo anders?
A de serie dirty jobs! Geniaal!quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:08 schreef mignonne het volgende:
[..]
it's a dirty job but someone has to do it
Boterham erbij, lekker soppenquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:09 schreef mignonne het volgende:
wat in die zakken zit is vooral bloed en vruchtwater btw.
Waarom niet? Dan kun je toch ook best een uurtje je beha uit doen, even bloot zitten om de boel te ontzien? Ik neem aan dat je bijvoorbeeld wel doucht zonder beha enzo? ze zien ooit de buitenlucht wel toch?quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Geloof niet dat dat werkt met cup G![]()
Meer dat kleding dan juist meer schuurt....quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:10 schreef mignonne het volgende:
[..]
Waarom niet? Dan kun je toch ook best een uurtje je beha uit doen, even bloot zitten om de boel te ontzien? Ik neem aan dat je bijvoorbeeld wel doucht zonder beha enzo? ze zien ooit de buitenlucht wel toch?
Ik heb het niet over hele dagen zonder beha hè, dat trek ik ook niet, maar gewoon een klein poosje.
helemaal bloot was t ideequote:Op donderdag 19 juli 2012 22:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Meer dat kleding dan juist meer schuurt....
Mja, het volledige antwoord is dat dat vrij snel zeer gaat doen. Maar ik heb er in bed inderdaad minder last van, dus an sich is het wel een oplossingquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:11 schreef mignonne het volgende:
[..]
helemaal bloot was t ideeanders krijg je dr idd alleen maar meer jeuk van.
Zitten we gewoon samen in hetzelfde topicquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:12 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kom vast een beetje meesnuffelen
Kan wel heel hard roepen dat ik nog niet durf enzo, maar ik ben superexcited en ben al de hele avond bezig met dingetjes opzoeken enzo, dus kan ik net zo goed hier komen kletsen niet?
Je valt wel met je neus in de boter, het is ranzige verhalen tijdquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:12 schreef LadyBlack het volgende:
Kan wel heel hard roepen dat ik nog niet durf enzo, maar ik ben superexcited en ben al de hele avond bezig met dingetjes opzoeken enzo, dus kan ik net zo goed hier komen kletsen niet?
weet je zeker dat vanavond t goeie moment is?quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:12 schreef LadyBlack het volgende:
Ijsklontjequote:Op donderdag 19 juli 2012 22:07 schreef mignonne het volgende:
[..]
krabben![]()
nee grapje, doe maar niet.
je tepel(hof) groeit, kan jeuk geven. Wellicht is dat het? Misschien helpt verkoeling? Ijsklontje erop? Even geen beha dragen zodat er niets tegenaan schuurt enzo anders?
Boter? Baarmoedersoep met bruine groente!quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:13 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Je valt wel met je neus in de boter, het is ranzige verhalen tijd
Ja ik zou er geen blote-tetten-grote-schoonmaak van maken nu, dat je zo even op je gemak de keukenkastjes uit gaat soppen ofzoquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Mja, het volledige antwoord is dat dat vrij snel zeer gaat doen. Maar ik heb er in bed inderdaad minder last van, dus an sich is het wel een oplossing
Ik wilde niet al teveel afschrikkenquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Boter? Baarmoedersoep met bruine groente!
Niks wat ik in de afgelopen 2 jaar niet al eens eerder meegelezen hebquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:13 schreef mignonne het volgende:
[..]
weet je zeker dat vanavond t goeie moment is?
leuk joh, lekker meekletsen
Yep, als je hier een paar jaar hebt meegelezen en nog steeds rammelt weet je dat het serieus is...quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Niks wat ik in de afgelopen 2 jaar niet al eens eerder meegelezen heb
Man oh man, dit hier is pas het beginquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Yep, als je hier een paar jaar hebt meegelezen en nog steeds rammelt weet je dat het serieus is...
Hahaha, wat Ophelia zegt jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Niks wat ik in de afgelopen 2 jaar niet al eens eerder meegelezen heb
Precies!quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Yep, als je hier een paar jaar hebt meegelezen en nog steeds rammelt weet je dat het serieus is...
Nee!quote:
En zo is het.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:09 schreef mignonne het volgende:
Ach welnee, ik heb straks lekker het mooiste beroep van de wereld
en de ranzigheden och, hoe ranzig is het nou echt, we poepen en plassen allemaal dus ik kan me er niet zo druk om maken.
wat in die zakken zit is vooral bloed en vruchtwater btw.
Van Sorbo heb ik begrepen dat je geen kaasfondue moet eten voordat je gaat kotsen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee!godzijdank
Ik voel eigenlijk superweinig, het is meer dat ik nog geen bruinverlies had waardoor ik een testje ging doen!
De 'symptomen' die ik heb (buikpijn) heb ik al een week door stress na de IUI, en deze week doordat ik alleen thuis ben in een spannende week. Maar da's gewoon een spastische darm.
hahahhahhhahaquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:27 schreef Gerberaatje het volgende:
Ook zo leuk, ontzettend leeggaan op de wc tijdens de ontsluiting, je door wilt trekken en denkt: wat ligt daar danen blijkt dat je een ctg band nog om had en die voor 3/4e in de pot hangt
quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:27 schreef Gerberaatje het volgende:
Ook zo leuk, ontzettend leeggaan op de wc tijdens de ontsluiting, je door wilt trekken en denkt: wat ligt daar danen blijkt dat je een ctg band nog om had en die voor 3/4e in de pot hangt
Mocht je al een voedingsbh in huis hebben kun je deze wellicht even gebruiken, en 'open' doen. (Tepels insmeren met bepanthen wil sommiggen ook wel helpen, of even afdeppen met koud washandje)quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Geloof niet dat dat werkt met cup G![]()
ff gekke vraag van mij dan, maar dan is het denk ik dus ook niet slim om water te drinken tijdens de uitdrijvingsfase? Of maakt dat niet uit?quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:01 schreef mignonne het volgende:
[..]
nee hoor helemaal geen toeval
als je darmen heel vol zijn kan het zomaar zijn dat de ontsluiting minder opschiet. Het is minder voor de hand liggend dan een volle blaas maar kan evenwel heel goed. En das dus ook de reden waarom vrouwen soms gekatheteriseerd worden tijdens de ontsluiting, een blaas kan behoorlijk in de weg zitten en de boel tegenhouden.
en die bakken onderaan je bed huuu... vooral als ie dan helemaal vol zit met 'rommel' en de placenta komt en die glibbert per ongeluk door en maakt een flinke plons die bak in. Nomnomnom
Nee, die zaten er bij mij niet in. Achteraf los gekocht.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:56 schreef Mangostine het volgende:
Moeten er zoogcompressen in je kraampakket zitten?
Truequote:Op donderdag 19 juli 2012 22:20 schreef Aventura het volgende:
[..]
En zo is het.
Overigens kan je beter de verloskundige of gynaecoloog zijn dan de verpleegkundige of schoonmaker in zo'n situatie.
hahahaha, ja en ik kan je vertellen, die deden het niet hoor voor mij de eerste week.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:05 schreef Mangostine het volgende:
Ok, ik wou al een boze brief schrijven.
Ben trouwens wel een beetje geschrokken van de maat kraamverbanden. Allejezus.
Dat IS af te tellen!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 07:53 schreef kaatjejannie het volgende:
Mogguh! Ik heb mijn rooster voor sept/okt binnen, en ik hoef gewoon nog maar 25 keer te werken tot mijn verlof. Dat is gewoon bijna af te tellen.
Als ik even voor mezelf spreek: als ik al tijd / zin had om te drinken, was dat niet meer dan een halve slok. Lijkt me niet dat je daar last van hebtquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:56 schreef danic het volgende:
[..]
ff gekke vraag van mij dan, maar dan is het denk ik dus ook niet slim om water te drinken tijdens de uitdrijvingsfase? Of maakt dat niet uit?
ik hoop maar dat het er bij hoort.... hier idem dito dus. *hijg*quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:37 schreef Keshet het volgende:
DikkieDik, dat kortademige herken ik! Dat hoort er dus een beetje bij? Ik ben echt een beetje buiten adem als ik een paar trappen opgelopen heb! Mijn conditie! Wat doe je.
Had ik ook altijd, rond de 25-28 weken. Daarna is het eigenlijk weer weggegaan, althans, ik heb er nu alweer een tijdje geen last meer van. Ik heb het toen nagevraagd en het schijnt normaal te zijn. Maar voor de zekerheid even voorleggen aan de VK kan nooit kwaad idd.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:46 schreef Mangostine het volgende:
Ik word trouwens geregeld 's ochtends wakker met harde buiken. In rusttoestand dus. En met ochtend bedoel ik rond 4 uur. Ga ik plassen, houdt het nog steeds aan. Overdag heb ik er bijna geen last van. Das toch raar?
Zo eens voorleggen aan de vk.
Hier ook een extreem druk dametje!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:51 schreef Tante_Soesa het volgende:
Meld met baby in buik. Ik verwacht hier echt voorlopig nog niks, ook geen voorwerk of iets te bespeuren. Wel een hele drukke baby, de afgelopen 2 dagen. Meestal worden ze toch juist rustig, vlak voor de bevalling? Soort van stilte voor de storm? Dan duurt het zéker nog even
Ja best wel!quote:
whaha, ik kan normaal ook niet een paar trappen oplopen zonder wat te hijgen hoor!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:37 schreef Keshet het volgende:
Ik ben echt een beetje buiten adem als ik een paar trappen opgelopen heb!
oh, ik heb het voorwerk al een paar weken, neem het niet echt serieus meer, maar normaal is het overdag toch niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:05 schreef Logician78 het volgende:
Maffe en Troeta, hoe gaat nu het bij jullie?
Klinkt als een heel goed plan zelfsquote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:07 schreef Troeta het volgende:
[..]
whaha, ik kan normaal ook niet een paar trappen oplopen zonder wat te hijgen hoor!
Ik ga mijn huis nog 1x opruimen en dan ga ik bevallen. En dan laat ik mijn vriend en de kraam en de oma's de komende weken alles doen.
Goed plan toch?
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:05 schreef As1981 het volgende:
Lastig die drukke periode Son.
Dan toch maar het weekend.
hier ook geen voorwerk gehad. Echter de dag voor de bevalling heel de dag harde buiken. Vanaf 10 uur 's avonds was dat weg dus dacht dat was loos alarm. Echter werd ik 2,5 uur later wakker van de eerste wee.
Wie weetquote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:08 schreef Troeta het volgende:
[..]
oh, ik heb het voorwerk al een paar weken, neem het niet echt serieus meer, maar normaal is het overdag toch niet.
Heb wel wat teveel gedaan gisteren hoor, dus kan ook daar van komen.
Schei uitquote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:07 schreef Troeta het volgende:
[..]
whaha, ik kan normaal ook niet een paar trappen oplopen zonder wat te hijgen hoor!
Ik ga mijn huis nog 1x opruimen en dan ga ik bevallen. En dan laat ik mijn vriend en de kraam en de oma's de komende weken alles doen.
Goed plan toch?
Thanksquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Tante_Soesa, mooi dat je weer ben goedgekeurd
(en het is 'verklaart' --> tegenwoordige tijd; als voltooid deelwoord zou het idd 'verklaard' zijn geweest)
Naja, geef ook Nederlands op school, dus dat zit er echt extreem in bij mij ^^ Als ik dat zou gaan vergeten, wil ik niet weten wat ik nog meer vergeetquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:13 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Thanks, ineens wist ik het niet meer. Pregnant much?
Kortademigheid had ik ook al heel snel last van
Ik denk dat ik ook echt mijn werk ga missen na zo'n lange periode 'vrij' straksquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:18 schreef Tante_Soesa het volgende:
Haha, ja, dan zit het er bij jou wel heel goed in. En qua vergeten valt het hier gelukkig verder wel mee.
Ik moet zeggen dat het scheelt dat ik al bijna 7 weken thuis zit, ik verweek echt totaal. Als mijn vriend thuiskomt van z'n werk dan wil ik ook precies weten wat 'ie allemaal heeft gedaan en als hij thuis aan het werk is wil ik graag 'meedoen'. Even een beetje hersentraining! Wat dat betreft mis ik m'n werk wel behoorlijk
zin om te gaan poetsen, vraag me af of ik dat ooit nog eens mee ga makenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ben mijn nesteldrang aan het onderdrukken. Tegenwoordig heb ik bij het opstaan al zin om te gaan poetsen
Mijn vrienden en man lachen me ook uitquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:47 schreef Skoap het volgende:
[..]
zin om te gaan poetsen, vraag me af of ik dat ooit nog eens mee ga maken
Thanks, Son. Ik hoop 't ook niet! Ze maakte zich geen zorgen omdat ik me verder prima voel maar nog ff een extra check kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:52 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik heb trek ik lekkere dingen...maar niks in huis
Verder heb ik nergens zin in...hopelijk een goed teken
Oh en heb mn schuifpui open en ranzige vliegen natuurlijk weer binnen.
Oh en ik heb zin om geld uit te geven, maar geen idee waaraan. Heb iig al pyjama's en sokken gekocht voor de peuter.
Ik heb mn dag niet zo geloof ik![]()
Soesa, fijn dat je goedgekeurd ben trouwens! Had k volgens mij nog niet gedaan. Hopen dat je bloeddruk niet verder gaat stijgen!
Fijn dat je ook bent goedgekeurd! Wel heel vervelend van je blaasontstekingquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:16 schreef Mangostine het volgende:
Becky, wat gaaf 2 dochters!
Ik ben vanochtend weer goedgekeurd bij de vk: buik nu 24 cm, bloeddruk netjes aan de lage kant (125/65 of zoiets), actieve baby en prima hartactie. Ivm de harde buiken heeft ze me toch gevraagd om even een plasje te laten checken op blaasontsteking, en jawel hoor.Dus nu een kuurtje voor een week gekregen. Hopen dat de harde buiken daarna dan ook verminderen.
quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:06 schreef papillion het volgende:
Becky wat leuk
![]()
![]()
LadyBlack
![]()
![]()
Super tof samen met je hier te mogen zitten!!!
Lekkerrquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:45 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik heb de lasagne in de oven staan .. en berehonger! De zak popcorn voor vanavond ligt me heel verleidelijk aan te kijken
Heb je onlangs pijnboompitten gegeten?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:25 schreef Logician78 het volgende:
Wij hebben eergisteren de Mac bezocht![]()
Trouwens ik heb bij alles wat ik eet en drink een vieze nasmaak zijn er meer dames die dit hebben en wat doe je er tegen behalve het glazuur van je tanden poetsen (en mijn tong rauw te poetsen). Kauwgom helpt niet heel erg veel vind ik en begin mij er langzaam aan echt aan te irriteren omdat de combi met misselijkheid erg vervelend is.
Wij hebben 7 augustus de echo.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:29 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Vertel dan maar wie je bent dikkiedik :p
Ik wil het inderdaad pas na de echo vertellen.. Maandag kan ik pas bellen voor een afspraak en die zal pas rond 7 augustus zijn als ze pas met 8 weken een echo maken.
Ik had bij de oudste de hele dag een soort metaalsmaak in mn mond, gatverdamme... alsof je een lantaarnpaal hebt staan likkenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:25 schreef Logician78 het volgende:
Wij hebben eergisteren de Mac bezocht![]()
Trouwens ik heb bij alles wat ik eet en drink een vieze nasmaak zijn er meer dames die dit hebben en wat doe je er tegen behalve het glazuur van je tanden poetsen (en mijn tong rauw te poetsen). Kauwgom helpt niet heel erg veel vind ik en begin mij er langzaam aan echt aan te irriteren omdat de combi met misselijkheid erg vervelend is.
Griesmeeltoetje is ook goed te doenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:13 schreef Logician78 het volgende:
Tip: caramel toetje met witte saus van Mona![]()
Damn wat was dat onverwacht lekker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat zou je denken, maar ik heb een uur lang geperst en na iedere perswee had ik een droge mond en stuurde ik mijn vriend om een glaasje water. Ik heb dus zeker wel een liter (misschien wel anderhalve) weggekloktquote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:28 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Als ik even voor mezelf spreek: als ik al tijd / zin had om te drinken, was dat niet meer dan een halve slok. Lijkt me niet dat je daar last van hebt.
Poepen: niets over gehoord, niet gemerkt. Was goed leeg voor de bevalling en had 8 uur niets gegeten, maar wel vaker dan 2x geperst.
Kotsen: niet gedaan, hoewel er met persen soms wel wat maagzuur omhoog geduwd werd.
Dat dus!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:29 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Vertel dan maar wie je bent dikkiedik :p
Ik wil het inderdaad pas na de echo vertellen.. Maandag kan ik pas bellen voor een afspraak en die zal pas rond 7 augustus zijn als ze pas met 8 weken een echo maken.
Jaaaa en dan de naslijm die blijft hangen achter in je keel telkens, waardoor ik telkens mijn tong aan het poetsen ben en uiteindelijk daar kokhalzend mee in de badkamer staquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:35 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik had bij de oudste de hele dag een soort metaalsmaak in mn mond, gatverdamme... alsof je een lantaarnpaal hebt staan likken![]()
ik weet niet of het daarmee vergelijkbaar is, maar daar was niet bijster veel tegen te doen. Ging vanzelf weer over though na een tijd.
Joh mn baas wist t tochquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:03 schreef As1981 het volgende:
Jij heb het op je werk wel heel laat verteld Sonnetje
Ik heb na de positieve test mijn ouders en goede vrienden meteen een fotootje (van de test) gestuurdquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:03 schreef As1981 het volgende:
En knap dat jullie je mond kunnen houden. hier wisten mijn ouders en vriendin het gelijk. Kan dat niet verzwijgen.
Vandaag een lieve verassing. mijn moeder had een berg zwangerschapskleding besteld zodat ik op mijn gemak kon passen. In de winkel weinig leuks en niet handig met dreumes. Resultaat 4 t-shirts, 6 tunieken, 2 broeken, 2 leggings, 1 rok en 2 vesten en ik heb alles gekregen. ze had alles in de uitverkoop besteld. Kan er voorlopig weer tegen aan. komt mooi uit want mijn eigen broeken beginnen nu wel wat strak te zitten.
Haha, ik heb geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:32 schreef becky27 het volgende:
Doe maar incantrix, ben benieuwd wat je te dagboeken hebt
Ben je ook een end uit de richting zeg!quote:
Zijn we vrij vaak. Ns broers en mijn moeder wonen aan die kant.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:25 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ben je ook een end uit de richting zeg!
Tis.alleen altijd zo rot parkeren daar. Vroeger kon k t.tenminste nog.aanfietsen
Daar heb ik alle kleuren van die goedkope linnen gympen van de bristol voor (2 paar 10 a 15 euro)quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:34 schreef Twinkle20 het volgende:
Je plannen klinken goed enf! Geniet ervan!
Manlief ging vandaag extra uren makenzodat ie zijn hobby kan bekostigen. Dus om vijf uur wel wakker.. daarna weer lekker omgedraaid. Echt uitslapen is er niet bij ivm hond maar ach.. des te meer haal je uit een dag!
Tot nu toe alleen niet veel zinnigs gedaan.. voornamelijk rustig aan met boekje op de bank.
Freecell hoe bekend jouw niessituatie haha. Heb eigenlijk ook nieuwe kleren nodig want heb nog twee positiebroeken die ik aan kan. Te weinig voor niesongelukjes.
Wil graag wat leggings en jurkjes aanschaffen maar weet dan weer niet wat voor schoenen er mooi onder staan. Ben niet zon fashionista :$
Zijn gewoon stik-jaloersquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:00 schreef Logician78 het volgende:
Ik ben net door een groep tieners uitgescholden omdat ik grote tieten had
wanneer ben jij eigenlijk uitgerekend Isis? Je staat niet in de lijst toch?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:08 schreef __Isis__ het volgende:
Uitgescholden?? Was het niet bedoeld als compliment?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pannenkoeken en ananas heb ik nietquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:47 schreef -DikkieDik- het volgende:
en vanavond nog aan de pannenkoeken met ananas en een potje rampetampen als toetje? Zou dan toch moeten lukken vannacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |