quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zal ik het verhaal van Puck's handje er nog een keer ingooien? Dat schrikt de eerste keer moeders wel af maar Son kent hem toch al
Jij hebt een peuter!quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:14 schreef Keshet het volgende:
Niet echt bevallingsgerelateerd maar wel een soort van gevolg van: In je oor gekotst worden door een dreumes is smerig aldus D.
Hier ook niet! Wel pijnlijke steken 'down under' maar niets ranzigs, helaas!quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:12 schreef Sonnetje85 het volgende:
Haha, nog.geen gebroken vliezen hier of.slijmprop (ranzigheid)
hahahaha gatver, in je oor?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:14 schreef Keshet het volgende:
Niet echt bevallingsgerelateerd maar wel een soort van gevolg van: In je oor gekotst worden door een dreumes is smerig aldus D.
Vandaag.niet gehad.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:15 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Hier ook niet! Wel pijnlijke steken 'down under' maar niets ranzigs, helaas!
Uberhaupt ondergekotst worden door een dreumesquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:14 schreef Keshet het volgende:
Herkenbaar idd. Nu zit ik gewoon op de bank maar elke beweging van de baby doet zeer.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:19 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Vandaag.niet gehad.
Vaak wel, vooral als.k opsta, erg.fijn...
Oh das irritant. Hier.geeft t alleen maar maagzuurquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:21 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Herkenbaar idd. Nu zit ik gewoon op de bank maar elke beweging van de baby doet zeer.
Haha, we gaan lekker gelijk op. Ik heb vorige week ook een 48 pak gehaald omdat ik hoopte niet meer nodig te hebbenquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:23 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Oh das irritant. Hier.geeft t alleen maar maagzuur
Morgen maar weer nieuwe rennies kopen![]()
K had net zo goed.de grootverpakking kunnen kopen.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:29 schreef Keshet het volgende:
DML, ik blijf dat zo'n bizar verhaal vinden he!![]()
![]()
Plopjes rulen Trix!Hoelang moet je nog wachten op de SEO?
Dat kotsverhaal: We hadden erwtensoep gegeten, E. had toen longontsteking en als ze moest hoesten kotste ze meteen alles uit.
E. had een hoestbui, toen die voorbij was tilde D. haar op om haar te troosten. Hij vroeg toen: Wat is ze aan het doen, volgens mij maakt ze slikgeluiden??
Ik dacht van niet en zei dat ook. Hij tilde haar een stukje op en BWAAAAAH. Zo recht z'n oor in. Met stukjes en al.
Idd!quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:29 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Haha, we gaan lekker gelijk op. Ik heb vorige week ook een 48 pak gehaald omdat ik hoopte niet meer nodig te hebben...net maar een nieuw 48 pak gehaald...
Maagzuur wordt ook steeds erger, met name 's nachts!
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:29 schreef Keshet het volgende:
![]()
Dat kotsverhaal: We hadden erwtensoep gegeten, E. had toen longontsteking en als ze moest hoesten kotste ze meteen alles uit.
E. had een hoestbui, toen die voorbij was tilde D. haar op om haar te troosten. Hij vroeg toen: Wat is ze aan het doen, volgens mij maakt ze slikgeluiden??
Ik dacht van niet en zei dat ook. Hij tilde haar een stukje op en BWAAAAAH. Zo recht z'n oor in. Met stukjes en al.
Jaaa, ik ben er heel blij mee, dagen dat ik het minder voel voelen toch wel een soort van onbestemd ofzo. Niet dat ik dan direct de dat het haske fout is ofzo, maar in the back of my mind.. Je kent het wel. De Geo (uitgebreide zus van de Seoquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:29 schreef Keshet het volgende:
![]()
Ja, vreselijk. Ik ga dan maar half zitten in bed omdat een rennie gewoon niet eens helpt. Als ze dan ook nog eens lekker gaat woelen is het feest compleetquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:30 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Idd!
Overdag eigenlijk amper last van, maar.s.nachts is.t.echt erg.
Iedere keer dat ik draai, hop maagzuur
Wij hebben de box geleend van mijn schoonzus en daar zat zo'n plastic kleedje bij. Die heb ik onder het boxkleed gelegd maar geen idee of het zo hoortquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hoe werkt het eigenlijk met een box? Hoeft daar alleen een boxkleed in, of moet daar nog een onderlaag in ofzo? Zag dat je namelijk ook boxmatrassen hebt? Of plastic kleedjes?
Ah, kk. Zou dus voldoende moeten zijnquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:38 schreef Incantrix het volgende:
Coco, wij hadden gewoon een boxkleed, verder niks
Dat zei een kennis van me ook. "Je kunt er ook nog zo'n plastic kleed in leggen, maar ik weet eigenlijk niet waar dat voor is".quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:39 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Wij hebben de box geleend van mijn schoonzus en daar zat zo'n plastic kleedje bij. Die heb ik onder het boxkleed gelegd maar geen idee of het zo hoort
Nee.eigenlijk helemaal niet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:31 schreef Keshet het volgende:
Dus, wees gewaarschuwd enzo.![]()
Son, ik hoop ook echt dat Meisje een betere start krijgt dan d'r broer. Dat is voor jullie allemaal wel zo prettig.![]()
Ben je bang voor de bevalling?
Gelukkig heb ik een rustige babyquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:35 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ai! Dizzy-Miss-Lizzy, wat een verhaaldit heb ik niet gelezen - dit heb ik niet gelezen - dit heb ik niet gelezen
[..]
Ja, vreselijk. Ik ga dan maar half zitten in bed omdat een rennie gewoon niet eens helpt. Als ze dan ook nog eens lekker gaat woelen is het feest compleet.
Tenzij je verloskundige zo'n beetje bij je.in de straat.woont en je.dr regelmatig tegenkomtquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik geloof dat ik me qua poepen nog het meest zou schamen richting mijn partner. Die verloskundige zie ik toch niet meer daarna
En die verloskundige ziet wel vaker een poepende vrouw dus daar zou k het niet voor doen qua schaamte iddquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik geloof dat ik me qua poepen nog het meest zou schamen richting mijn partner. Die verloskundige zie ik toch niet meer daarna
In dat geval ga ik m'n best doen om haar te raken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:45 schreef mignonne het volgende:
[..]
En die verloskundige ziet wel vaker een poepende vrouw dus daar zou k het niet voor doen qua schaamte idd
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
In dat geval ga ik m'n best doen om haar te raken.
Pm je.nummer even!quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zeg Son volgende week ben ik er een aantal dagen niet. Doe je me een smsje?
het ergste vond ik dat ik het rook en er daardoor mee bezig was. blijkbaar had ik gewoon daar "tijd" voor. Maar ze vonden ook dat ik nog veel praatje had voor mijn weeen. En heb maar 3 persweeen gehad dus lang heeft het allemaal niet geduurd.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
[..]
Hoe vaak komt het nou voor eigenlijk? Vaker dan je denkt of juist niet?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:45 schreef mignonne het volgende:
[..]
En die verloskundige ziet wel vaker een poepende vrouw dus daar zou k het niet voor doen qua schaamte idd
[..]
Mijn teller eh, 1 niet, die werkte haar zoon in minder dan 2 min naar buiten én was al flink veel naar het toilet geweest voordat het begon. Verder allemaal.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hoe vaak komt het nou voor eigenlijk? Vaker dan je denkt of juist niet?
Kortom op hoe vaak staat de teller bij jou?
nee hoor helemaal geen toevalquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:55 schreef Aventura het volgende:
Vorig jaar 19 juli om precies deze tijd was ik volop aan het persenNiet wetende dat baby er pas om 22:59 zou zijn! Heb toen ook wel gepoept, voor mijn gevoel was het enorm veel maar de vk zei dat het wel meeviel. Ik had mijn benen trouwens in de beugels en mijn bed was gehalveerd. Er hing een soort bak onder met plastic voor alle ' rommel'. Ik vond en vind dat best lomp, alsof ik een bevallend dier was ofzo.
Ik had eerder die dag wel om een klisma gevraagd, ik was al een dag niet geweest en had er al uren over gepiekerd. De verpleegkundige vond het een prima idee. Daarna schoot de ontsluiting ook beter op. Toeval...?
Terugjeuken of tepelklemmen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
Lekker![]()
![]()
Van een iets andere orde: iemand een tip tegen genadeloos jeukende tepels?![]()
En die moet je daar dan vervolgens weer uitvissen om m te controleren?quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:01 schreef mignonne het volgende:
[..]
nee hoor helemaal geen toeval
als je darmen heel vol zijn kan het zomaar zijn dat de ontsluiting minder opschiet. Het is minder voor de hand liggend dan een volle blaas maar kan evenwel heel goed. En das dus ook de reden waarom vrouwen soms gekatheteriseerd worden tijdens de ontsluiting, een blaas kan behoorlijk in de weg zitten en de boel tegenhouden.
en die bakken onderaan je bed huuu... vooral als ie dan helemaal vol zit met 'rommel' en de placenta komt en die glibbert per ongeluk door en maakt een flinke plons die bak in. Nomnomnom
mentholgel lijkt me voor deze jeuk niet de oplossing...quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
Lekker![]()
![]()
Mooi beroep.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:04 schreef -Spring het volgende:
[..]
En die moet je daar dan vervolgens weer uitvissen om m te controleren?
Wel een heel nieuwe sensatie volgens mijquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:05 schreef becky27 het volgende:
[..]
mentholgel lijkt me voor deze jeuk niet de oplossing...
krabbenquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
Lekker![]()
![]()
misschien werkt het wel heel goed!quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wel een heel nieuwe sensatie volgens mij
Mooi zo'n bevalling.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:05 schreef -Spring het volgende:
Ff tegen de rand van het bed swaffelen om de drollen eruit te schudden.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:07 schreef mignonne het volgende:
[..]
Even geen beha dragen zodat er niets tegenaan schuurt enzo anders?
A de serie dirty jobs! Geniaal!quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:08 schreef mignonne het volgende:
[..]
it's a dirty job but someone has to do it
Boterham erbij, lekker soppenquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:09 schreef mignonne het volgende:
wat in die zakken zit is vooral bloed en vruchtwater btw.
Waarom niet? Dan kun je toch ook best een uurtje je beha uit doen, even bloot zitten om de boel te ontzien? Ik neem aan dat je bijvoorbeeld wel doucht zonder beha enzo? ze zien ooit de buitenlucht wel toch?quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Geloof niet dat dat werkt met cup G![]()
Meer dat kleding dan juist meer schuurt....quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:10 schreef mignonne het volgende:
[..]
Waarom niet? Dan kun je toch ook best een uurtje je beha uit doen, even bloot zitten om de boel te ontzien? Ik neem aan dat je bijvoorbeeld wel doucht zonder beha enzo? ze zien ooit de buitenlucht wel toch?
Ik heb het niet over hele dagen zonder beha hè, dat trek ik ook niet, maar gewoon een klein poosje.
helemaal bloot was t ideequote:Op donderdag 19 juli 2012 22:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Meer dat kleding dan juist meer schuurt....
Mja, het volledige antwoord is dat dat vrij snel zeer gaat doen. Maar ik heb er in bed inderdaad minder last van, dus an sich is het wel een oplossingquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:11 schreef mignonne het volgende:
[..]
helemaal bloot was t ideeanders krijg je dr idd alleen maar meer jeuk van.
Zitten we gewoon samen in hetzelfde topicquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:12 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kom vast een beetje meesnuffelen
Kan wel heel hard roepen dat ik nog niet durf enzo, maar ik ben superexcited en ben al de hele avond bezig met dingetjes opzoeken enzo, dus kan ik net zo goed hier komen kletsen niet?
Je valt wel met je neus in de boter, het is ranzige verhalen tijdquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:12 schreef LadyBlack het volgende:
Kan wel heel hard roepen dat ik nog niet durf enzo, maar ik ben superexcited en ben al de hele avond bezig met dingetjes opzoeken enzo, dus kan ik net zo goed hier komen kletsen niet?
weet je zeker dat vanavond t goeie moment is?quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:12 schreef LadyBlack het volgende:
Ijsklontjequote:Op donderdag 19 juli 2012 22:07 schreef mignonne het volgende:
[..]
krabben![]()
nee grapje, doe maar niet.
je tepel(hof) groeit, kan jeuk geven. Wellicht is dat het? Misschien helpt verkoeling? Ijsklontje erop? Even geen beha dragen zodat er niets tegenaan schuurt enzo anders?
Boter? Baarmoedersoep met bruine groente!quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:13 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Je valt wel met je neus in de boter, het is ranzige verhalen tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |