Gaat ook hardnekkig rond op Twitter.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:27 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat is de enige ervaren spits die ik kan bedenken, buiten Sibon.
Ga jij eens terug naar je Ajax holquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:07 schreef Devv het volgende:
Daar staan ze dan met hun grote bek. Ze worden een keer kampioen en gelijk denken ze dat ze bij de grote jongens horen.
Ik vond het een mooie potquote:
Ja maar niet goed.quote:
Ik lach niemand uit hoorquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:24 schreef bambino het volgende:
Echt ook meteen weer die ajacieden die hier komenwat een sneue bedoeling.
Gaan we nu elke wedstrijd die zo eindigt in elkanders topic elkaar uitlachen ofzo?
Wat een stelletje kleine kinderen
quote:Komst Bulykin mogelijk ten koste van toekomst Plet
FC Twente heeft Dmitriy Bulykin op het oog als nieuwe spits. De 32-jarige Rus is clubloos sinds zijn contract met Ajax niet verlengd werd en is dicht bij een akkoord met de Tukkers.
Voorzitter Joop Munsterman gaf donderdag al aan in verregaande onderhandeling te zijn met een ervaren spits. 'We gaan daar vanavond nog over doorpraten, maar ik denk dat we daar vrijdag wel uitkomen.' Een naam noemt hij toen niet. 'Dat heb ik zo beloofd.'
Maar het gaat dus om Bulykin, die aan zijn derde club in de Eredivisie toe is. In de zomer van 2010 verruilde hij Anderlecht op huurbasis voor ADO Den Haag, waar hij 21 keer scoorde in dertid competitieduels. Een jaar later nam Ajax hem over, maar in Amsterdam moest Bulykin het doen met een bijrol.
Ook bij FC Twente is Bulykin niet verzekerd van een basisplaats. De club uit Enschede ziet in Luc Castaignos (Internazionale) de beoogde opvolger voor de naar Borussia Mönchengladbach vertrokken Luuk de Jong, maar trainer Steve McClaren wil er ook een ervaren spits bij.
Dat lijkt dan ten koste te gaan van Glynor Plet, die nu nog de enige spits is in de selectie van FC Twente. Als Bulykin en Castaignos echter worden vastgelegd, is hij ineens derde keus. NEC, VVV-Venlo en PEC Zwolle willen Plet graag overnemen van de Tukkers.
Devv loopt stoer te doen.quote:
Helemaal goed. Plet weg, Castagnois erin en Bulyekin als reserve.quote:
Not sure if troll or serious.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb niet gekeken, wist niet eens dat het vandaag was. Maar speelde Twente uit?
Hij moet gewoon niet proberen grappig te doen. Daarin faalt hij.quote:
quote:McClaren: We weten wat ons te doen staat
Steve McClaren was na de teleurstellende 1-1 tegen Inter Turku niet ontevreden. "We hebben alles goed gedaan maar zijn er alleen niet in geslaagd de kansen die we hadden om te zetten in doelpunten. Al met al heb ik 19 kansen voor ons geteld, reageerde de Britse hoofdtrainer van FC Twente op de clubsite.
"Hoewel we genoeg hebben gedaan voor een overwinning, worden we uiteindelijk gestraft voor die ene fout. We weten nu wat ons te doen staat: we zullen moeten winnen in Finland.
quote:Plet redt het niet bij FC Twente
Tegen Inter Turku maakte Glynor Plet opnieuw duidelijk dat zijn toekomst niet bij FC Twente ligt. De spits werd een half jaar geleden van Heracles Almelo overgenomen, maar heeft het niet gered in Enschede.
Plet was gisteren in gesprek met NEC over een overgang. De Nijmeegse club wil de aanvaller voor één seizoen huren. Ook VVV-Venlo en PEC Zwolle hebben belangstelling voor Plet.
quote:Castaignos bijna speler Twente
De komst van de beoogde eerste spits Luc Castaignos lijkt slechts een kwestie van tijd, ondanks de inspanningen van Sporting Lissabon om FC Twente de loef af te steken.
"Ik acht de kans groot dat de deal nog voor het weekeinde gepresenteerd kan worden”, aldus zijn manager Karim El Atmani. Ook FC Twente-voorzitter Joop Munsterman verwacht geen problemen meer. "Aan ons ligt het niet en aan hem ook niet, maar we moeten nog wel met Inter Milaan praten.”
quote:Gutierrez meldt zich bij Twente
FC Twente is al wekenlang in afwachting van de Chileense aankoop Felipe Gutierrez, die sinds zijn presentatie bijna een maand geleden in Chili duimendraaiend heeft zitten wachten tot de Nederlandse autoriteiten zijn verblijfs- en werkvergunning hadden geregeld.
Het goede nieuws voor club en speler is dat de papieren gisteren zijn binnengekomen op de Nederlandse ambassade in Santiago, zodat het 21-jarige talent een vliegticket kan boeken en uiterlijk dit weekeinde aankomt in Enschede.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |