Beter goed gejat dan slecht verzonnen idd.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:43 schreef GGMM het volgende:
Geo wel een baas trouwens dat hij met deze OP kwam.
En dat voor een PSV'er.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:43 schreef GGMM het volgende:
Geo wel een baas trouwens dat hij met deze OP kwam.
Hij heeft niks gejat.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht verzonnen idd.
Zo zie je maar dat ze bestaan, PSV'ers die wat toevoegen.quote:
Dat wordt alleen maar erger inderdaad. Instortingsgevaar waiting to happen. Gewoon morgen de laatste dag volop knallen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Zit me steeds gereed te maken om weg te gaan maar voel me dusdanig verrot dat ik denk dat ik niet veel plezier uit deze avond ga halen.
Doe een beetje aardig tegen Styloquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat ze bestaan, PSV'ers die wat toevoegen.
Dit is een verkapte diss naar iemand.
Wel een tof fotootje onderaan de OP.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die ziet er heel anders uit joh, met die lap tekst
Ik doe toch niet negatiefquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
OHNEEE iemand heeft ook ava's in de OP.
Ben ik nu eindelijk van je af?Omdat je negatief doet.
Baas.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:45 schreef Geo4kant het volgende:
Ik maak wel een keer custom title bars in photoshop. wanneer ik zin heb.
* Dj_Day-V opent Photoshopquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:45 schreef Geo4kant het volgende:
Ik maak wel een keer custom title bars in photoshop. wanneer ik zin heb.
this is too easyquote:
Jezus man, kan dat fijne kanten setje ook weer terug de kast in.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kaarsjes snel uitblazen, dan kan je ze nog voor een andere avond gebruiken.
Neequote:Op donderdag 19 juli 2012 20:48 schreef Tjacka het volgende:
Kunnen we ook de spytool erin doen scheelt werk voor davy en stinho.
Eigenlijk was dit mijn plan. Om jou nu aan het werk te zettenquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
this is too easy
Je laat A422 de rest van de OP doen, Davy trick je om de concurrentie aan te gaan in PS.
Ik hang achtergrond en eet mijn calippo.
Had je het kaartje er al afgeknipt? Dat is wel een beetje dom natuurlijk, dan kan je hem niet meer ruilen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:48 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Jezus man, kan dat fijne kanten setje ook weer terug de kast in.
Voor je 't weet is het al 3 uur nacht en is er nog neitquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:48 schreef DonRaja het volgende:
De_kromme in de OP...
Wat er ook gebeurd, ik blijf wakker tot HMF hier is geweest![]()
Oh en voor ik het vergeet:
De nieuwe OP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |