SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
Je mag binnekort ook een x naar Arnhem komen, heb een nieuw bijbaantje bij dieselquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:16 schreef Michielos het volgende:
Nudie en Diesel ga ik zoeken! GEwoon op hun website of?
Eehm de fit.. gewoon recht is denk ik het mooist en de kleur mag donker!
Ik heb nog een Nudie Hank Rey Dry Organic Veggie of Momotaro 0201 voor je.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:16 schreef Michielos het volgende:
Nudie en Diesel ga ik zoeken! GEwoon op hun website of?
Eehm de fit.. gewoon recht is denk ik het mooist en de kleur mag donker!
Nee, ik ga werken voor Diesel in de Bijenkorf. Shop in shop dus. Bijenkorf is echter echt te klein voor woordenquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:37 schreef BigSmurf het volgende:
Werk je in de Diesel Store in Arnhem? Ben ik vorig jaar een keer binnengelopen toen ik er was, vond 't toen een beetje een ongezellige winkel.
Kunnen we doen! ZOu jij me dan kunnen helpen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:27 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Je mag binnekort ook een x naar Arnhem komen, heb een nieuw bijbaantje bij diesel.
http://store.diesel.com/nl/men/jeans/denim
http://shop.nudiejeans.com/en/1/jeans
En qua fits zou ik bij diesel gaan voor iakop, krooley of darron. Bij nudie Hank Rey, Slim Jim of Grim tim (bij beide heb ik de fits van breedste tot smalste genoemd).
Ah. De Bijenkorf is toch niet heel klein daar? Kleiner dan in Rotterdam sowieso, maar het is geen schuifelen op de vierkante meter.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:40 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Nee, ik ga werken voor Diesel in de Bijenkorf. Shop in shop dus. Bijenkorf is echter echt te klein voor woorden.
echt waar? Welke maatquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:37 schreef BigSmurf het volgende:
Werk je in de Diesel Store in Arnhem? Ben ik vorig jaar een keer binnengelopen toen ik er was, vond 't toen een beetje een ongezellige winkel.
[..]
Ik heb nog een Nudie Hank Rey Dry Organic Veggie of Momotaro 0201 voor je.
Nee valt ook wel mee, maar wel kleiner dan de gemiddeldequote:Op donderdag 19 juli 2012 20:41 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ah. De Bijenkorf is toch niet heel klein daar? Kleiner dan in Rotterdam sowieso, maar het is geen schuifelen op de vierkante meter.
Haha sure! Ze hebben daar best leuke modellen. Moet je wel wachten, want 4 augustus begin ik daar pasquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:40 schreef Michielos het volgende:
[..]
Kunnen we doen! ZOu jij me dan kunnen helpen?
Mee eens een van de betere merken qua prewashesquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:48 schreef electronique het volgende:
diesel maakt mooie broeken, zeker ook voor mannen
quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:44 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Nee valt ook wel mee, maar wel kleiner dan de gemiddelde. Kom oorspronkelijk uit Eindhoven en daar is hij toch een tikkeltje groter
.
[..]
Haha sure! Ze hebben daar best leuke modellen. Moet je wel wachten, want 4 augustus begin ik daar pas. DM maar als je een x zin heb om naar arnhem te komen
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:49 schreef electronique het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FREEBAJSKORV
http://mynudies.com/showt(...)teven-Dry-Grey-30-34quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:42 schreef Michielos het volgende:
[..]
echt waar? Welke maatHeb je een link
Als je de broeken opmeet zoals:quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:57 schreef Michielos het volgende:
[..]
33/34 - 34/34 afhankelijk van de broek.
ik pak meestal 33/34 tot nu toe nooit spijt gehadquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:00 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Als je de broeken opmeet zoals:
http://blueingreensoho.co(...)om_content&task=view
Dan kan je op vele websites ook kijken welke size je hebt
Is meer voor dry jeansquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik pak meestal 33/34 tot nu toe nooit spijt gehadJack *& jones maat is 34/34 however..
huh, ik snap er niks van, die measurement guide![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij voorbaat dank
@Smurf, ga zeker broekjes laten maken dit weekend, maar die Royston is gewoon project finished en die Edwin zit ook weinig progress meer in dus ik wil gewoon wat nieuws, helaas heeft die AD net te weinig ruimte bij de thigh waardoor ik die niet 7 24/7 ga dragen, hooguit 3 in de week. Moet voor mijn werk aardig wat bukken, traplopen, rare vormen aannemen haha en dan liever iets wat comfortabeler zit.
Misschien maar eens een N&F proberen, ik ga eens oriënteren.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Een Slimguy? Weirdguy ga je niet passen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:34 schreef T_Fuff het volgende:
@Smurf, ga zeker broekjes laten maken dit weekend, maar die Royston is gewoon project finished en die Edwin zit ook weinig progress meer in dus ik wil gewoon wat nieuws, helaas heeft die AD net te weinig ruimte bij de thigh waardoor ik die niet 7 24/7 ga dragen, hooguit 3 in de week. Moet voor mijn werk aardig wat bukken, traplopen, rare vormen aannemen haha en dan liever iets wat comfortabeler zit.
Misschien maar eens een N&F proberen, ik ga eens oriënteren.
Ik verbied het je met zoveel moois wat nog in je kast hangt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:08 schreef M1stral het volgende:
Het jeukt om eerdaags een 0705SP te halen
Mistral, als het jeukt niet gaan krabben want dan wil je het nog erger. Kijk naar al het moois wat je in je kast hebt hangen! Ik wil er einde van dit jaar een momo helemaal gerocked zien, niet omdat het kan, maar omdat het moetquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:08 schreef M1stral het volgende:
Het jeukt om eerdaags een 0705SP te halen
Ben daar ook wel benieuwd naar. Zullen wel rape prijzen zijn zelfs voor die merkenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:13 schreef don-diablo het volgende:
Binnenkort naar Amsterdam met de Mrs. en zal dan misschien ook even langs de straat gaan die ik het meest verafschuw, de pc Hooft, om de nieuwe winkel 4 even te checken. Hebben oa momotaro in het assortiment. Voor de rest neighborhood, w)taps, porter, Mark McNairy
Die merken zijn sowieso al prijzig natuurlijk en zal alleen maar erger zijn daar. Die dingen kun je het beste online halen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:52 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ben daar ook wel benieuwd naar. Zullen wel rape prijzen zijn zelfs voor die merken
Mensen die denken dat ze straks hip zijn als ze Momo's dragenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:02 schreef BigSmurf het volgende:
Straks loopt Jort in een hoog water Momo.
True Waist 33. Maar ik neem meestal 34 ivm ruimte bij mijn thighquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:52 schreef Ali_Ilegali het volgende:
T_Fuff welke maat heb jij eigenlijk
M1stral moet je nog die Momo op caliroots?
Ok, want ik dacht als je 31/32 bent dan heb ik nog een Elhaus en popmeetpot in de aanbiedingquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:09 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
True Waist 33. Maar ik neem meestal 34 ivm ruimte bij mijn thigh
Nee, Goldquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:03 schreef BigSmurf het volgende:
Bacardi Razz ofzo? Drink dan ook gewoon normale Bacardi ipv die glazuurverpestende zoete zooi.
Ok scheelt weer je centjesquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:05 schreef M1stral het volgende:
Nee, denk het niet. Nog twee Momo's hier die liefde verdienen.
Ok mooiquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:18 schreef BigSmurf het volgende:
Dat azijn + water in een plantenspuit werkt heel aardig, stank is er aardig uit. Alleen met je neus in het denim ruik je 'm nog, anders niet. Kan weer even vooruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |