quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:49 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[TK] M-Audio Keystation 49e MIDI-keyboard controller in TT moet keyboard worden.
Done.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:20 schreef APK het volgende:
[TK] HTC Desire silver, in goede staat.
Verkocht en mag dicht
done door DD zie ik. Mag je volgende keer wel zelf dichtgooien hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:20 schreef APK het volgende:
[TK] HTC Desire silver, in goede staat.
Verkocht en mag dicht
Tja, kweenie.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:26 schreef rene90 het volgende:
done door DD zie ik. Mag je volgende keer wel zelf dichtgooien hoor
Vraag in dat geval vooral een slotje aanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:28 schreef APK het volgende:
[..]
Tja, kweenie.
Vind het dan net alsof je aan iemand anders' vrouw zit ofzo
Ik was hem al tegengekomen en hij is inmiddels gesloten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:10 schreef jeroen_is_hier het volgende:
Mijn iMac is verkocht, topic mag dicht![]()
[TK] iMac 24" | 2.8ghz Intel Core 2 Duo | ati 2600 256mb | 2gb
Dat is aan jezelf. Soms krijgen we nog een bericht terug dat de koop alsnog niet doorgaat. Dan doen we hem weer open.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Wanneer geef je het sein "mag dicht"? Als de transactie volledig afgerond is of als het artikel niet meer ter verkoop beschikbaar is?
Oh okeequote:Op woensdag 15 augustus 2012 06:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat is aan jezelf. Soms krijgen we nog een bericht terug dat de koop alsnog niet doorgaat. Dan doen we hem weer open.
done, maar ook dicht ivm e-ticketsquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:30 schreef Prospera het volgende:
Is er een modje die de e uit augustues uit mijn topic kan halen?
done by Renesitequote:Op zondag 19 augustus 2012 12:05 schreef Bram.Kingston het volgende:
Mag deze dicht hij gaat naar een kennis in de familie
[TR] iphone 4s 16gb wit Met heel veel extra's
thanks
mee eensch!quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:15 schreef Skv het volgende:
Is het niet mogelijk om de edit-tijd van alle OP's in V&A onbeperkt te maken?
Heel vaak bieden users meerdere producten tegelijk aan en verkopen ze er dan een paar. Die moeten dan uit de OP om het wat overzichtelijk te houden. Kan dat niet gewoon?
Ik ga echt niet lappen om alleen mijn ene topic in V&A aan te kunnen passen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:10 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
mee eensch!
aan de andere kant: er zijn natuurlijk abonnementen verkrijgbaar met een langere edit-tijd..
fixedquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:08 schreef Qwea het volgende:
[TK] Batterij acer aspire 5336
Hoi was ik weer, batterij type is AS10D56
Was de 0 vergeten. Wil iemand dat aanpassen aub?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:41 schreef Agorias het volgende:
[TK] Dell (2 x 2gb) SODIMM DDR2-800 geheugen modules
verkocht! Bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |