Same here. Ondertiteling leidt alleen maar af, en ik haat DVD's waarbij je het niet uit kunt zetten.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:33 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
ik heb het vooral over 14 jaar terug zonder ondertiteling beginnen en nu alles wat ik kan verstaan zonder kijken, tot groot ongenoegen van vrienden die langskomen...
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:35 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Want dat zie je ook allemaal, je zit in een nacht met enkel ubernerds, en dan vindt je het gek dat je wat meer enthousiasme meekrijgt dan normaal?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:42 schreef Kansenjongere het volgende:
Haha, je zult maar in de bioscoop naast een josti als Skull-splitter zitten die afwisselend naar het scherm loopt te applaudisseren of zijn middelvinger op te steken. Dan vraag je je toch ook af of je in een opname van Bananasplit bent beland.
Communiceren richting een scherm lijkt me nou niet echt getuigen van sociaal inlevingsvermogen, met autisme heeft het daarentegen heel wat meer van doen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Want dat zie je ook allemaal, je zit in een nacht met enkel ubernerds, en dan vindt je het gek dat je wat meer enthousiasme meekrijgt dan normaal?
Dan ben ik liever de josti dan de autist met geen sociaal inlevingsvermogen. Maar wacht, ik zat in de zaal met een autist van mijn werk en die vond hem geweldig en liet dat blijken! Shocking!
Expressie, doe er wat mee. Anders kun je echt gewoon beter wachten op je schermpje thuis als je helemaal niet de reacties van andere mee wil krijgen. Een zucht van schrik, gesnotter van geluk of klappend om een mooie actie: het hoort erbij.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:55 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Communiceren richting een scherm lijkt me nou niet echt getuigen van sociaal inlevingsvermogen, met autisme heeft het daarentegen heel wat meer van doen.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:42 schreef Breuls het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:58 schreef DragonFodder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Ik ben eigenlijk vooral nieuwsgierig geworden of je diezelfde "expressie" ook richting je computerscherm uit tijdens het typen van berichten op een internetforum en of je moeder af en toe naar boven roept of het allemaal wat rustiger kan, want dat ze probeert te slapen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:58 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Expressie, doe er wat mee. Anders kun je echt gewoon beter wachten op je schermpje thuis als je helemaal niet de reacties van andere mee wil krijgen. Een zucht van schrik, gesnotter van geluk of klappend om een mooie actie: het hoort erbij.
Nu klaar met trollen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.viel.![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:58 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Expressie, doe er wat mee. Anders kun je echt gewoon beter wachten op je schermpje thuis als je helemaal niet de reacties van andere mee wil krijgen. Een zucht van schrik, gesnotter van geluk of klappend om een mooie actie: het hoort erbij.
Nu klaar met trollen?
mensen, vecht het lekker uit via pmquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:01 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk vooral nieuwsgierig geworden of je diezelfde "expressie" ook richting je computerscherm uit tijdens het typen van berichten op een internetforum en of je moeder af en toe naar boven roept of het allemaal wat rustiger kan, want dat ze probeert te slapen.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:01 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:04 schreef Breuls het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:01 schreef Beaudelaire het volgende:
Bij mij klapten er zelfs mensen toen de naamIk vond het leuk. Het was puur een leukigheidje, gelinked aan wat het personage op dat moment op het punt stond te doen en vond het een mooie manier om zowel de legacy voort te zetten als "dat personage" een plek te geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.viel.
(Zo, dit kon nog wel buiten spoilertags, toch?)I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Veel plezierquote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:05 schreef Skull-splitter het volgende:
Watch how I soar.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:05 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:07 schreef Breuls het volgende:
[..]Even mijn eigen post aanvullen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:08 schreef DragonFodder het volgende:
Watch how I soar.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:11 schreef Breuls het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeren neuken, nooit meer werken.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Watch how I soar.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:14 schreef Ludachrist het volgende:
[..]Jij verwoordt het beter: het gaat om het symbool, inderdaad, en dat dat voortleeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Bedanktquote:
Ik vind het heerlijk kijken met ondertitels, hoef je niet zo gespannen te zitten opletten dat je *elk* woord hoord.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:41 schreef Breuls het volgende:
[..]
Same here. Ondertiteling leidt alleen maar af, en ik haat DVD's waarbij je het niet uit kunt zetten.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:16 schreef Breuls het volgende:
[..]Je begrijpt me verkeerd, ik had alleen de namen gewisseld, niet al bij het begin het alternatief genoemd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
nee, je mist alleen dingen die op beeld gebeuren omdat je de ondertitels leest.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:24 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk kijken met ondertitels, hoef je niet zo gespannen te zitten opletten dat je *elk* woord hoord.
Geen last van, tenzij de ondertitels er *voor* zitten, maar daar heb ik nog nooit last van gehad.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:02 schreef Tokus het volgende:
[..]
nee, je mist alleen dingen die op beeld gebeuren omdat je de ondertitels leest.
Ik vond persoonlijk dat vliegende ding zo ongeveer de film maken. Ik vond hem bruutquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:25 schreef Klipnap het volgende:
Leuke film, alleen dat vliegende... ding voelde een beetje out of place.
Catwoman
Dat ding was misschien bruut maar de CGI was het nét nietquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vond persoonlijk dat vliegende ding zo ongeveer de film maken. Ik vond hem bruut
En Catwoman was zeker een groot pluspunt,geweldig gespeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:33 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dat ding was misschien bruut maar de CGI was het nét niet
Al met al een geweldige film en was goed op een andere manier dan Dark Knight en Begins.Not my diagnosis..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:33 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dat ding was misschien bruut maar de CGI was het nét niet
Al met al een geweldige film en was goed op een andere manier dan Dark Knight en Begins.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeren neuken, nooit meer werken.
Helemaal mee eens. Zeker als je thuis bent en chips zit te eten zijn ondertitels echt een must. Dat heeft inderdaad helemaal niets te maken met geen Engels kunnen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:24 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk kijken met ondertitels, hoef je niet zo gespannen te zitten opletten dat je *elk* woord hoord.
En dat komt van iemand die al 4 jaar in het VK woont
Jawel.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:46 schreef Rosario het volgende:
Dat heeft inderdaad helemaal niets te maken met geen Engels kunnen.
Dudequote:
Mijn niveau Engels is near-native. Maar goed, ik hoef jou niet te overtuigen.quote:
Eens.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:46 schreef Rosario het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Zeker als je thuis bent en chips zit te eten zijn ondertitels echt een must. Dat heeft inderdaad helemaal niets te maken met geen Engels kunnen.
En iets missen doe ik ook nooit, want ik lees wel zo snel dat ik linea recta weer naar het beeld zelf kan kijken.
Op wat voor manier?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 02:41 schreef Captain_Maximum het volgende:
Catwoman vond ik eigenlijk best wel tegenvallen.
Ik vind Hathaway gewoon niet het type voor Catwoman. Ze acteerde wel oké, maar ik had niet het idee dat ik naar Catwoman zat te kijken.quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 02:45 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik vind Hathaway gewoon niet het type voor Catwoman. Ze acteerde wel oké, maar ik had niet het idee dat ik naar Catwoman zat te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zet het even als spoiler, voor de zekerheid.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Maar ze is mooi... en cute.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 02:45 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik vind Hathaway gewoon niet het type voor Catwoman. Ze acteerde wel oké, maar ik had niet het idee dat ik naar Catwoman zat te kijken.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 02:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]Dat had ik ook niet verwacht in zo'n film, maar laat ik er op houden dat ik Hathaway gewoon niet het type vond voor de film.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zet het even als spoiler, voor de zekerheid.signatuurloos
Catwoman is niet cute, maar juist uitdagend.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 02:48 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Maar ze is mooi... en cute.
Film nog niet gezien hoor.
Nee, dat is Anne Hathaway niet idd. Maar misschien speelt ze het, wie weet.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 02:51 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Catwoman is niet cute, maar juist uitdagend.
Last is een groot woord, maar zonde subtitels zit ik over het algemeen veel meer in de filmsquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:07 schreef Tanin het volgende:
[..]
Geen last van, tenzij de ondertitels er *voor* zitten, maar daar heb ik nog nooit last van gehad.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:19 schreef DragonFodder het volgende:
[..]Die zag ik al eerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Heesquote:Op zaterdag 21 juli 2012 04:07 schreef waaromniet1988 het volgende:
Niemand heeft het over Christian Bale. Hoe vonden jullie hem?
Ah zo.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:32 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd, ik had alleen de namen gewisseld, niet al bij het begin het alternatief genoemd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Dat zat je ook niet. Waar werd genoemd dat ze zo heet?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 02:45 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Mwah. Ik vroeg me alleen af waarom zijn armen nog zo gespierd waren als staalkabels na 8 jaar niksdoen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 04:07 schreef waaromniet1988 het volgende:
Niemand heeft het over Christian Bale. Hoe vonden jullie hem?
Viel me ook op.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah. Ik vroeg me alleen af waarom zijn armen nog zo gespierd waren als staalkabels na 8 jaar niksdoen.
Extreme SM masturbatiequote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah. Ik vroeg me alleen af waarom zijn armen nog zo gespierd waren als staalkabels na 8 jaar niksdoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:46 schreef planethugo het volgende:
waarom werdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:14 schreef ROFLOL het volgende:
[..]thnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:38 schreef BlackFrancis het volgende:
Best een aardige film hoor, als een recht-toe-recht-aan-popcorn-rollercoaster met hier en daar een leuke verrassing maar wat me heel erg stoorde :Het was wel een afsluiter heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het blijft Gotham City toch..quote:
[ Bericht 43% gewijzigd door BlackFrancis op 21-07-2012 17:14:54 ]
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:38 schreef BlackFrancis het volgende:
Best een aardige film hoor, als een recht-toe-recht-aan-popcorn-rollercoaster met hier en daar een leuke verrassing maar wat me heel erg stoorde :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar verder niets dan lof![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:22 schreef d1ce het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:23 schreef planethugo het volgende:
[..]Helaas ging de echte Joker wel doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, 50 jaar geleden was er in Chicago een crimineel die bij elke overval (waarbij soms doden vielen) een kaartje achterliet. Hij noemde zich "de Joker", als verwijzing naar Batman. Na 2 jaar werd hij verslagen door een detective genaamd Wayne.quote:
Hathaway juist wel omdat ze zowel het onschuldige wicht kan spelen als de felle feeks, en dat alles met een girl-next-door-uitstralingquote:Op zaterdag 21 juli 2012 03:23 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Nee, dat is Anne Hathaway niet idd. Maar misschien speelt ze het, wie weet.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:23 schreef planethugo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:13 schreef d1ce het volgende:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:13 schreef d1ce het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,/
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:19 schreef -Menn0- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:21 schreef d1ce het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:39 schreef ROFLOL het volgende:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:42 schreef planethugo het volgende:
ohja en BlakeNee, dat was de zoon van Gordon volgens mij (correct me if I'm wrong).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd die ondertiteling klopte totaal geen ruk van nee...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:04 schreef Jovatov het volgende:
Geweldige film! Goede actie, goed verhaal en prima acteurs, met Caine als uitschietertje in de positieve zin.
Enige waar ik me aan stoorde was de bij tijd en wijle verschrikkelijk slechte ondertiteling. Vaak te laat en slecht vertaald: 'I haven't seen you down here a long time' werd 'Jij zit al lang hier beneden'
Wat een onzin de film is uit dus mag er besproken worden. Zelfde reden waarom ik sinds de release nog niet in The Avengers topic ben geweest... moet hem nog zienquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:47 schreef Zipportal het volgende:
Ik zie weer veel spoiler posts tegenkomen. We hebben een spoiler topic.
The Dark Knight Rises: Spoiler topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |