SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #200 | 01-01-2012 t/m 23-6-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
I'm so freeI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ik zei toch al dat je een burgerlijke lul bent. Fakking U2quote:
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Sunday Bloody Sunday man.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat je een burgerlijke lul bent. Fakking U2![]()
![]()
City of Blinding Lights![]()
Deathlift or Die.![]()
Trollquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Sunday Bloody Sunday man.![]()
![]()
City of Blinding Lights
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
U2
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Sunday bloody sunday is wel goed ethaI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Niemand hier heeft recht van spreken als het op muziek aankomt. Alleen Ally sowieso en Krio een beetje.
![]()
Of gewoon naar geen van drieën.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:06 schreef Ethanolic het volgende:
Haten op u2![]()
Ga lekker naar Don Omar en Pitbull luisteren, dikzakken.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Rick Ross danquote:Lil'Wayne
En dan haten op kwaliteitsmuziek als Sunday Bloody Sunday.Deathlift or Die.![]()
Vuige troll.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Rick Ross danLil'Wayne
En dan haten op kwaliteitsmuziek als Sunday Bloody Sunday.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Born stunnaquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Rick Ross danLil'Wayne
En dan haten op kwaliteitsmuziek als Sunday Bloody Sunday.![]()
![]()
Georgia Bush en Let the beat build zijn lekker hoor
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Goede rhymes ook.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Dat luistert dan ook niemand hier. Behalve dWc.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Rick Ross danLil'Wayne
En dan haten op kwaliteitsmuziek als Sunday Bloody Sunday.Ja. Tot dan xoxoquote:There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Opgevat als een neequote:Op donderdag 19 juli 2012 18:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat luistert dan ook niemand hier. Behalve dWc.
[..]
Ja. Tot dan xoxo![]()
Mag ik wel komen?quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ligt aan jullie hoor, meeste album sales, YouTube views, verkochte kaartjes enz. vind je toch echt in die hoek.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat luistert dan ook niemand hier. Behalve dWc.![]()
Ik zie wat jij daar hebt gedaan.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ligt aan jullie hoor, meeste album sales, YouTube views, verkochte kaartjes enz. vind je toch echt in die hoek.Ik regel bitches voor je.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:19 schreef wietparkiet het volgende:
Van mij mag je maar de hamvraag is waaromThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Wij zijn heel gezellig.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:19 schreef wietparkiet het volgende:
Van mij mag je maar de hamvraag is waaromThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik ben niet infantiel ofzoquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zie wat jij daar hebt gedaan.
[..]
Ik regel bitches voor je.![]()
![]()
Waarheden vertellen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zie wat jij daar hebt gedaan.
Jullie zijn als het ware de alto's, hoor.
![]()
Oh dus je wilt geen kutjes? Hommo.quote:Heb ook tunnels en sinds gisteren een septum.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarheden vertellen?
Jullie zijn als het ware de alto's, hoor.
Keep mirin hommo.
Nee, ik bedoel dat ik zelf wel meiden kan fixenquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Oh dus je wilt geen kutjes? Hommo.
[..]
Heb ook tunnels en sinds gisteren een septum.Keep mirin hommo.
![]()
Oh maar wijven houden juist van een infantiel manneke. Ze denken dat ze die kunnen molden naar hun wensen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat ik zelf wel meiden kan fixenThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik moest ook Googlen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oprecht trots dat ik niet wist wat dit was en ik het moest Googlen.![]()
Deathlift or Die.![]()
Onze basketbal skills zijn ook vergelijkbaarquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Conclusie: CB is een alto.
[ afbeelding ]
Dennis Rodman ass nigga.
Mijn verdedigende capaciteiten
Rebound leader, every single game. xoxoThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik moet eerlijk toegeven; ik ben wel eens bij een optreden van Hef/Kleine viezerik etc geweest. Dat was echt het meest trieste dat ik ooit heb meegemaakt.Deathlift or Die.![]()
Hahaha, zelfs ik begeef me niet in dat soort settingsquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:27 schreef Ethanolic het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven; ik ben wel eens bij een optreden van Hef/Kleine viezerik etc geweest. Dat was echt het meest trieste dat ik ooit heb meegemaakt..
![]()
Hefquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:27 schreef Ethanolic het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven; ik ben wel eens bij een optreden van Hef/Kleine viezerik etc geweest. Dat was echt het meest trieste dat ik ooit heb meegemaakt.![]()
![]()
Ik ging mee met een vriend van me, had toch niets anders te doen. Gaan ze over bitches en hoes rappen terwijl er welgeteld 1 dame in de zaal was (die stond achter de bar) Kanker sneu.
Deathlift or Die.![]()
In mijn tijd op de middelbare kregen we tenminste nog jaarlijks rapsessies van Opgezwolle op schoolquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:29 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ging mee met een vriend van me, had toch niets anders te doen. Gaan ze over bitches en hoes rappen terwijl er welgeteld 1 dame in de zaal was (die stond achter de bar) Kanker sneu.
.
![]()
Ik ging altijd naar een optreden van Heineken toen ik 15 was.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:27 schreef Ethanolic het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven; ik ben wel eens bij een optreden van Hef/Kleine viezerik etc geweest. Dat was echt het meest trieste dat ik ooit heb meegemaakt.Feyenoord Rotterdam![]()
Kraantje Pappie was wel vet optreden en die kerel zelf ook relaxed.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
wat had je dan verwachtquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:29 schreef Ethanolic het volgende:
![]()
dat ze over hun gevoelens gingen rappen
Die hele familie van hef is trouwens te dom om te poepen
rappen over hoe goed zij god vinden maar ondertussen wel even een duiveltje maken met hun hand![]()
![]()
Weet ik veel, ik had er nog nooit naar geluisterd.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat had je dan verwacht![]()
dat ze over hun gevoelens gingen rappen
Die hele familie van hef is trouwens te dom om te poepen
rappen over hoe goed zij god vinden maar ondertussen wel even een duiveltje maken met hun hand
Deathlift or Die.![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik had er nog nooit naar geluisterd.![]()
![]()
Etha, hoe gaat het met je delts?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:36 schreef Chocolatebear het volgende:
Etha, hoe gaat het met je delts?Die deltsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Waar zijn z'n traps tho![]()
Prima, vanmorgen nog getraind.![]()
![]()
MP, Front raises, lateral raises, upright rows en nog een variatie van cable side raises![]()
![]()
![]()
Liep met een b0ner door de gym yo.
En jouw delts?Deathlift or Die.![]()
Ik vind het er dus ook maar apart uit zien zo.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Die delts![]()
![]()
Waar zijn z'n traps tho
Niet aanwezig.quote:En jouw delts?Vertel.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
nog een variatie van cable side raisesThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
The fuck staat hier? Ik kan alleen bucket en coleslaw ontcijferen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Die delts![]()
![]()
Waar zijn z'n traps tho![]()
Prima, vanmorgen nog getraind.![]()
![]()
MP, Front raises, lateral raises, upright rows en nog een variatie van cable side raises![]()
![]()
![]()
Liep met een b0ner door de gym yo.
En jouw delts?![]()
Die aesthetic bouw van jou, pure meso.quote:quote:[..]
Vertel.
Alleen dan hing ik met m'n andere arm aan de machine, met mn voeten tegen de machine, dus stond een beetje schuin. Kerel waar ik wel eens mee train zei dat het wel een chille oefening was. Staat constante druk op je schouders. Voelde wel nice.
Moeilijk uit te leggen tho
Train je nog?Deathlift or Die.![]()
Keep mirin dushi.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Die aesthetic bouw van jou, pure meso.Na de zomervakantie zijn mijn financiën weer op orde en is mijn trainingsmaatje terug en dan ga ik weer beginnen.quote:Train je nog?
Nice. Ben je wel eens bij Hennie Pleizier geweest bij Gein?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Keep mirin dushi.
[..]
Na de zomervakantie zijn mijn financiën weer op orde en is mijn trainingsmaatje terug en dan ga ik weer beginnen.
Deathlift or Die.![]()
Nee. Por que?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nice. Ben je wel eens bij Hennie Pleizier geweest bij Gein?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
ckr omdat ik nigger ben he kk lijer ah tfoequote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
weet ckr dat dwc vaste klant isquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ckr omdat ik nigger ben he kk lijer ah tfoeDeathlift or Die.![]()
Hij staat te curlen in het squatrek.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
die ekte ekte squatten in t curlrekquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hij staat te curlen in het squatrek.
Deathlift or Die.![]()
Weer even sneak peek gedaan (verband afhalen), verslavend. So happy.Nu alles er weer op en een muts eroverheen, en vanavond nog even de stad in. Come at me Jajong, je kunt me nu niet meer missen.
![]()
Als je hordes tietjes om een bemutste papi ziet weet je genoegquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:39 schreef Panzermaus het volgende:
Weer even sneak peek gedaan (verband afhalen), verslavend. So happy.Nu alles er weer op en een muts eroverheen, en vanavond nog even de stad in. Come at me Jajong, je kunt me nu niet meer missen.
HAHA Die Eddy, bij die lelijke chick van Take Me Out, laat ie het publiek zingen 'Heb jij een spiegel thuis?'![]()
![]()
Sta je even voor lul op nationale televisie (net als iedereen die daar aan mee doet eigenlijk)
Deathlift or Die.![]()
Dadelijk batman marathon
die met icemanquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Nee joh. Van Sean Price.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hef heeft z'n stijl volgens mij sowieso genakt van Jim Jones. Maar dan de budget versie
.
[ afbeelding ]
![]()
gewoon streamen jeweettogquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:51 schreef Ethanolic het volgende:
Wel jammer dat ze daarna Batman Returns gaan draaien ipv The Dark Knight.![]()
Oeh, begint pas om 12u. Even koffie pakkenI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Word gek van die reclame.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:50 schreef ThaTim het volgende:
Oeh, begint pas om 12u. Even koffie pakkenDeathlift or Die.![]()
Batman marathon in pathe. Zomaar ausverkauft
Zaterdag in Tuschinski, VIP-seatsquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:40 schreef Chocolatebear het volgende:
Batman marathon in pathe. Zomaar ausverkauft
Deathlift or Die.![]()
Nigger ik join je ok xoxo lobi voor altijd kom curlenquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zaterdag in Tuschinski, VIP-seatsThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Durf JB niet te ditchen thoquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nigger ik join je ok xoxo lobi voor altijd kom curlen
Deathlift or Die.![]()
ik geef bioscoop BJsquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Geeft die tante je ook haar anaalkanaal?quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Marathon gehad, nu bedje inI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Hoorde het. Wat een idioot.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:46 schreef Ishimaru het volgende:
Doden bij premiere The Dark Knight RisesDeathlift or Die.![]()
Ban.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:30 schreef Jajong het volgende:
[..]
For sure, ik zeg nooit iets positiefs in dit topic omdat de meeste chicks niet echt spang zijn, post ik een keer iets positiefs en dan raged Dizer 't hele topic leeg lol true story.![]()
Careface.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Wtf gebeurd er in deze foto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HAHAHAH Rofl, dat zijn haar voeten...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:49 schreef Chai het volgende:
Niks, maar door de voeten icm rokje ziet het er een beetje raar uit, maar klopt wel gewoon.![]()
FTFYquote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Oh ja Brabant hè.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Weet je hoe wij die vrouwen in brabant noemen, kut hoeren.
Ik weet niet of ik daar nog wel heen durf.![]()
![]()
Vas, heb je drummerboy vanochtend geholpen zn slot te openen in plaats van te hoeken. Spijt me zeer xoxoThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Lolwatquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ja Brabant hè.
Ik weet niet of ik daar nog wel heen durf.Wa?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:16 schreef Chocolatebear het volgende:
Vas, heb je drummerboy vanochtend geholpen zn slot te openen in plaats van te hoeken. Spijt me zeer xoxo![]()
Ken je nie lezen of waThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Jelly. Ik wil ook.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zaterdag in Tuschinski, VIP-seats
Zojuist wel een batman marathon gehouden tho
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Zelfrespect/lelijk/bang etc.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom postten niet alle vrouwen hun tieten daar dan?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
ik had je beloofd hem te slaan ah dushi. dus vandaar.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
En ik plaats daarvan maak je z'n slot openquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ik had je beloofd hem te slaan ah dushi. dus vandaar.![]()
Top![]()
![]()
Vergeef het mijquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En ik plaats daarvan maak je z'n slot open![]()
TopThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Volgende keer sla ik de vergiffenis uit jequote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Mountain Dew is koninklijk ah broeder.quote:
MsMessyquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Veel lelijker dan de lelijkste daar kan niet echt hoor.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Beledig mijn prinses niet.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Princess ChocolateCake LoL.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Knife Party - Essential Mix (Live from Hull) (BBC Radio1) 01-28-2012 [www.edmtunes.com] by edmtunesTV
Hard gewordenThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
ALL I ABOUT SURVIVOR WHERE I COME FROMMM
YOUNG AND DUMB, BIBLE ALL A NIGGA RUN FROMMM
IGNORANT, BELLIGERENTTT
Can't wait to get a quarter key and get away with ittt
Take away the money,
Take away the fame,
Strip to my drawers and u still gonna find the same ol'
COUNTRY ASSSSS NIGGAAAAAAA![]()
![]()
gr monerpolioquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:52 schreef Gridlok het volgende:
hey skatjuh wil je mijn forum naam op je boobs skrijven? xD xoxo![]()
Traantje weggepinkt bij het lezen van zulks een diepe tekst.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
ALL I ABOUT SURVIVOR WHERE I COME FROMMM
YOUNG AND DUMB, BIBLE ALL A NIGGA RUN FROMMM
IGNORANT, BELLIGERENTTT
Can't wait to get a quarter key and get away with ittt
Take away the money,
Take away the fame,
Strip to my drawers and u still gonna find the same ol'
COUNTRY ASSSSS NIGGAAAAAAAThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Emotioneel wrak dat je d'r bentquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:46 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Traantje weggepinkt bij het lezen van zulks een diepe tekst..
Sowieso Nelly en T.I. = altijd![]()
![]()
These millions don't mean shit, I was the man when I was in high schoolIk zou T.I. pijpen no homo
.
![]()
Je geeft me gewoon een knuffel zoals altijd, niet stoerder doen dan je bent hequote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Volgende keer sla ik de vergiffenis uit je![]()
![]()
Das gewoon de MDMA. kan ik niks aan doen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je geeft me gewoon een knuffel zoals altijd, niet stoerder doen dan je bent heThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:
Ja, operatie in principe wel. Hij reageerde alleen extreem op de slaapmiddelen (voor een hont van zijn grootte/met zijn spiermassa). Hij kan nog niet lopen en is amper bij bewust zijn.quote:
Kijkt de hele tijd zo wazig uit z'n ogen.alsof ie aan het spacen is
Pic is overigens 2 uur geleden gemaakt, ligt nog precies hetzelfde.Deathlift or Die.![]()
Oh snap!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je geeft me gewoon een knuffel zoals altijd, niet stoerder doen dan je bent heBf% van je hond?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:47 schreef Ethanolic het volgende:
(voor een hont van zijn grootte/met zijn spiermassa).Does he even lift?
![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bf% van je hond?Does he even lift?
5000kg bp 8000kg sq 10.000kg dlDeathlift or Die.![]()
Oh, is dit 'm?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
5000kg bp 8000kg sq 10.000kg dl![]()
![]()
Aww, zielig. Moet gewoon rustig aan bijkomen dus. Mooie hond welquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja, operatie in principe wel. Hij reageerde alleen extreem op de slaapmiddelen (voor een hont van zijn grootte/met zijn spiermassa). Hij kan nog niet lopen en is amper bij bewust zijn.
[ afbeelding ]
Pic is overigens 2 uur geleden gemaakt, ligt nog precies hetzelfde.
Heb ik even gemist, is ie gesteriliseerd oid?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja, operatie in principe wel. Hij reageerde alleen extreem op de slaapmiddelen (voor een hont van zijn grootte/met zijn spiermassa). Hij kan nog niet lopen en is amper bij bewust zijn.
[ afbeelding ]
Pic is overigens 2 uur geleden gemaakt, ligt nog precies hetzelfde.
Overigens vond ik het wel altijd grappig als een van m'n katten nog niet zo lang uit de narcose was en ze dan zo door de huiskamer zwabberen![]()
![]()
dit jaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Overigens vond ik het wel altijd grappig als een van m'n katten nog niet zo lang uit de narcose was en ze dan zo door de huiskamer zwabberenen ook gewoon niet gaan liggen of zitten, maar gewoon blijven proberen om rechtuit te gaan
Jawel, je keek.![]()
Net een vos.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pic is overigens 2 uur geleden gemaakt, ligt nog precies hetzelfde.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Gecastreerd zelfs.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb ik even gemist, is ie gesteriliseerd oid?
Overigens vond ik het wel altijd grappig als een van m'n katten nog niet zo lang uit de narcose was en ze dan zo door de huiskamer zwabberenDeathlift or Die.![]()
Eh wat haat je op m'n hond moet ik jouw balletjes soms ook eraf hakken ofzo¿¿quote:Deathlift or Die.![]()
hoe kom je er bij dat ik haatquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Eh wat haat je op m'n hond moet ik jouw balletjes soms ook eraf hakken ofzo¿¿
roidrage
haha fatoe jong.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
hoe kom je er bij dat ik haat
roidrage
die pic van jou trouwens![]()
cmonson
Deathlift or Die.![]()
Ga die nu gewoon elke keer posten als iemand zo iets kansloos post.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
haha fatoe jong.
die pic van jou trouwens![]()
cmonson
Permissie om die pic te posten als iemand iets kansloos post?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ga die nu gewoon elke keer posten als iemand zo iets kansloos post.
Deathlift or Die.![]()
C'mon Son, make your own.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Permissie om die pic te posten als iemand iets kansloos post?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Permissie om te soppen?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Die pic waar we zwaardvechten in het Amsterdamse Bos.![]()
![]()
Hahaha doenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ga die nu gewoon elke keer posten als iemand zo iets kansloos post.!
![]()
Stomme LARP'ersquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Die pic waar we zwaardvechten in het Amsterdamse Bos..
![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:59 schreef Panzermaus het volgende:
Mijn god, dat Take Me Out. Ik moet aan die shit mee doen, wat denken jullie ervan.quote:![]()
ik zou niet aan me knopje zitten wanneer jij op komt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:59 schreef Panzermaus het volgende:
Mijn god, dat Take Me Out. Ik moet aan die shit mee doen, wat denken jullie ervan.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
''Ick wil g1 jonge die kalorieen telt hoowr en soveel bezig met sijn lichaam.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:59 schreef Panzermaus het volgende:
Mijn god, dat Take Me Out. Ik moet aan die shit mee doen, wat denken jullie ervan.
maar hy moet wel gespiert syn.''
30 rode knopjes.
Sorry man.Deathlift or Die.![]()
Even zonder grappen, ik casanova de hele dekselse tent bij elkaar daar. Nog nooit zo goed geweest als tegenwoordig, not even close. Die Eddie gaat met de staart tussen zijn benen het podium af. Ik heb gewoon zin om zo'n filmpje te maken ook.![]()
![]()
Wut srs? Sta wel op de gastenlijst, maar ik heb andere plannen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:09 schreef Vaseline_ het volgende:
Etha kom je me morgen weer niet spotten in Undercurrent?
Misschien dat ik met JB even langs kom!
Deathlift or Die.![]()
Kom gewoonquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wut srs? Sta wel op de gastenlijst, maar ik heb andere plannen.
Misschien dat ik met JB even langs kom!![]()
![]()
Geef je op.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:10 schreef Panzermaus het volgende:
Even zonder grappen, ik casanova de hele dekselse tent bij elkaar daar. Nog nooit zo goed geweest als tegenwoordig, not even close. Die Eddie gaat met de staart tussen zijn benen het podium af. Ik heb gewoon zin om zo'n filmpje te maken ook.
http://www.rtl.nl/programma/takemeout/home/There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Etha, met die bandages om was mijn game nog solider, thicker en tighter dan normaal, real talk. Oorlogswonden, through&through-headshot, Vietnam, point blank. Kuikens glijden, ik lachen.
Kan het je aanraden, eentje begon wel aan het verband te trekken, ik was er op tijd bij.Even kijken.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:16 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Geef je op.
http://www.rtl.nl/programma/takemeout/home/![]()
Ik ben echt zo benieuwd hequote:![]()
Tevens dikke brandwond op mn arm door een worst die ik aan het bakken was en onverwacht een gigantische lading sap over mn arm spoot toen ik m omdraaide![]()
![]()
Sapjesquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik ben echt zo benieuwd he![]()
Tevens dikke brandwond op mn arm door een worst die ik aan het bakken was en onverwacht een gigantische lading sap over mn arm spoot toen ik m omdraaide![]()
![]()
![]()
Deathlift or Die.![]()
Vond hem echt dope, ga zeker voor een tweede keer kijkenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik vond m bietje tegenvallen
Wel nog zeker 3.5-4 uit 5.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ik verklap toch niks, fuck lul jequote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:23 schreef Ethanolic het volgende:
Ej hou jullie bek hoor sukkeltjes, word nu al gek![]()
![]()
Dan mag ik er ook niks over posten?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Het feit dat je hem al gezien hebt.
Heb jij eens even lekker pech dan![]()
![]()
Dit klinkt gewoon te fout voor woorden en dat weet je zelf ook welquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Tevens dikke brandwond op mn arm door een worst die ik aan het bakken was en onverwacht een gigantische lading sap over mn arm spoot toen ik m omdraaide!
![]()
Waarom luister jij naar K-popquote:![]()
Ieeeelll kijk ik morgen welquote:![]()
Ga op dit tijdstip toch geen horror dingen zitten kijken gek![]()
![]()
Henk op du helling.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Toch is het gewoon precies wat er gebeurde in mijn leven. Onverwachts spuitende worstenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit klinkt gewoon te fout voor woorden en dat weet je zelf ook wel!
levensgevaarlijk.
![]()
Lekker festival weertjenThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Niet te dicht bij de nooduitgang zitten hequote:I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Ik ben net 2 uurtjes m'n bed uitquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kanker, het is half 6, heb 6 uurtjes gewerkt net en ben nogsteeds fucking brak.
Verschil moet er wezen.
Tevens, Teen Mom 2 weekend break
Oeh Jumi ik ga bij jou wonen, stapte net aardig wat leuke jongens uit in jou woonplaats
All good things are wild and free.![]()
Hehe, ik wil weten wiequote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:49 schreef tliciouz het volgende:
Oeh Jumi ik ga bij jou wonen, stapte net aardig wat leuke jongens uit in jou woonplaatsMolukkers?
Je weet dat Jumi binnenkort bij mij intrekt, dus eigenlijk nodig je jezelf uit bij mij hèquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:49 schreef tliciouz het volgende:
Oeh Jumi ik ga bij jou wonen, stapte net aardig wat leuke jongens uit in jou woonplaats. Nice
.
![]()
Ah, dan ken ik ze wel. Eentje met een spijkerjas en Lanvin sneakers toevallig?quote:There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Henk heeft mij gebroken.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Chick had 2 kaartjes geregeld, maar was dat je bij de deur nog een deel moest betalen ofzoquote:. Ja, dag
.
We chillen wel gewoon 2mans.
Ohja, congratz Jumi. Begin die babysneakers uit te zoeken!
![]()
*Op last van Vaseline en de 'integreer FOK! teveel in je leven'-politie is deze post verwijderd.
[ Bericht 8% gewijzigd door dWc_RuffRyder op 22-07-2012 15:55:52 ]![]()
gefeliciteerdquote:
Jumi gefeliciteerd!zusjes
. Mijne heeft nu echt een stalkfase, als ik thuis ben moet ze de hele tijd aan me zitten/op me zitten/liggen en moet ik alles doen en overal mee.
Tevens, thuis komen en je pa aantreffen; MW3'end op een xbox_!
![]()
quote:Op zondag 22 juli 2012 18:48 schreef JackieBrown het volgende:
. Mijne heeft nu echt een stalkfase, als ik thuis ben moet ze de hele tijd aan me zitten/op me zitten/liggen en moet ik alles doen en overal mee.
_!
Deathlift or Die.![]()
Dat uit de hand gelopen evenement op FBquote:Beste feestgangers,
We gaan knallen de 31ste. we hebben nieuwe sponsors geworven en voor project Rick T shirts kunnen jullie kopen via deze site.
www.swagmeansnothing.nl
Door de grote hoeveelheid aanwezigen gaan we het feest op een andere locatie geven. We worden gesponsord door verschillende clubs dus over een week word de locatie bekend.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Dankjewel! Whehe, dat is lief. Wel hinderlijk na een tijdjequote:Op zondag 22 juli 2012 18:48 schreef JackieBrown het volgende:
En jouw vader
![]()
De rest ook bedankt
Wees blij. Mijn vader stond net een bollywood dans te doen in de kamer omdat die reclame van coolbest op tv wasquote:Op zondag 22 juli 2012 18:48 schreef JackieBrown het volgende:
Jawel, je keek.![]()
Ja, ik heb 6 uur lang keihard staan stampen, ik voel mn voeten nogquote:Op zondag 22 juli 2012 18:04 schreef Ethanolic het volgende:
Gefeliciteerd Jumi!
Vas ik hoorde dat het weer een hard space-feest was.![]()
![]()
Nice, ik hoorde dat er echt nog super veel mensen waren toen die tent slootquote:Op zondag 22 juli 2012 21:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb 6 uur lang keihard staan stampen, ik voel mn voeten nog
Deathlift or Die.![]()
Dat viel ook wel mee hoor, denk zo'n 100 man nogquote:Op zondag 22 juli 2012 21:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nice, ik hoorde dat er echt nog super veel mensen waren toen die tent sloot![]()
![]()
Dit zijn wel echt die tijden om een late night gymsessie te hitten zeg24-uurs gyms
Deathlift or Die.![]()
Ik hoorde dat Eddy Ra bij hydroboyz briefjes van 50 het publiek ingooide?quote:Op zondag 22 juli 2012 21:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
French Montana @ Appelsap.
Jawel, je keek.![]()
Eindelijk lekker weer in dit piemelland
Ik heb vannacht een soft-erotische droom gehad over tligeen idee hoe ik erbij kom
![]()
![]()
Als je je het niet meer goed voor de geest kan halen kunnen we het wel herhalen?
Dan moeten we ook gaan samenwonen want het begon ermee dat we roomies werdenquote:Op maandag 23 juli 2012 10:06 schreef tliciouz het volgende:
Als je je het niet meer goed voor de geest kan halen kunnen we het wel herhalen?![]()
![]()
Dit gaat de goeie kant op.quote:Op maandag 23 juli 2012 10:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dan moeten we ook gaan samenwonen want het begon ermee dat we roomies werdenDeathlift or Die.![]()
Dit weekend, proloog voor het stappen gaan in Utrecht.quote:[/url]
Bacon, Lekker haram en ongezond doen![]()
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2012 11:55 schreef Sinji het volgende:
Yup, en dan plakjes snijden, tussen een bun doen, et voilà. Epic hamburger!
Mijn god dit wil ik ook makenSpek bij de slager gehaald?
![]()
Zeker aan te raden ja, was zeer nicequote:Op maandag 23 juli 2012 12:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn god dit wil ik ook makenSpek bij de slager gehaald?
Ja, volgens mij wel bij de slager, is gemaakt door de huismeester. Eindelijk eens niet de kok zijn![]()
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2012 11:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dit weekend, proloog voor het stappen gaan in Utrecht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][/url]
[ afbeelding ]
Jawel, je keek.![]()
Epic meal time.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][/url]
[ afbeelding ]
Bacon, Lekker haram en ongezond doen
Zou je pijpen voor een hapje. No homo.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][/url]
[ afbeelding ]
Bacon, Lekker haram en ongezond doen
Mi jezus, fuck die kreeftquote:Op maandag 23 juli 2012 11:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][/url]
[ afbeelding ]
te veel rose opquote:I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Ik ook, hij is toch fascinerendquote:Op maandag 23 juli 2012 16:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom heb ik deze gif 5 loops bekeken.
Jawel, je keek.![]()
kkracist ksteek jequote:Op maandag 23 juli 2012 16:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vind de buurt van Etha toch iets Amerikaans hebben.Deathlift or Die.![]()
quote:Op maandag 23 juli 2012 18:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Car Soccer in Forza 4, lang niet gedaan maar zooo relaxt!
[ afbeelding ]
Kan alleen op de Xbox.
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb mezelf een baardje geschoren. #swag #nolenses #sala
![]()
Deed ik daarvoor ook al hoorquote:Op maandag 23 juli 2012 21:38 schreef Sinji het volgende:
Badr Hari steez, doet het goed bij blonde chicks.
Hij heeft 'm meestal zo toch?Toen ik klaar was vond ik 'm het meest op DJ Khaled (
) lijken
.
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2012 21:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Marokkaans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb mezelf een baardje geschoren. #swag #nolenses #sala
Deathlift or Die.![]()
Vinger in je gatte.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Watte?
Is dit topic nogsteeds niet dicht btw.
Deathlift or Die.![]()
Damn het zou verboden moeten worden hoe tan ik ben geworden van dit middagje varen/zwemmen.
Deathlift or Die.![]()
GTLquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:05 schreef Ethanolic het volgende:
Damn het zou verboden moeten worden hoe tan ik ben geworden van dit middagje varen/zwemmen.![]()
Niets bijzonders manquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, wat is er zo typisch dan? Jij zegt het.
Deathlift or Die.![]()
"Helaas pindakaas!"quote:
- Watte?
"Ja niks bijzonders man"![]()
![]()
Dacht je had het over m'n Marokkaanse gezichtsbeharing waar CB jaloers op zou zijn.![]()
Helemaal alles voor elkaar enzoquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
G komt vanavond en L wordt gedaan.
Wat een leven.![]()
Als je het antwoord al weet waarom vraag je er dan naarquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
"Helaas pindakaas!"
- Watte?
"Ja niks bijzonders man"![]()
![]()
Dacht je had het over m'n Marokkaanse gezichtsbeharing waar CB jaloers op zou zijn.
Deathlift or Die.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: