SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #200 | 01-01-2012 t/m 23-6-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
I'm so freeI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ik zei toch al dat je een burgerlijke lul bent. Fakking U2quote:
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Sunday Bloody Sunday man.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat je een burgerlijke lul bent. Fakking U2![]()
![]()
City of Blinding Lights![]()
Deathlift or Die.![]()
Trollquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Sunday Bloody Sunday man.![]()
![]()
City of Blinding Lights
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
U2
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Sunday bloody sunday is wel goed ethaI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Niemand hier heeft recht van spreken als het op muziek aankomt. Alleen Ally sowieso en Krio een beetje.
![]()
Of gewoon naar geen van drieën.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:06 schreef Ethanolic het volgende:
Haten op u2![]()
Ga lekker naar Don Omar en Pitbull luisteren, dikzakken.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Rick Ross danquote:Lil'Wayne
En dan haten op kwaliteitsmuziek als Sunday Bloody Sunday.Deathlift or Die.![]()
Vuige troll.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Rick Ross danLil'Wayne
En dan haten op kwaliteitsmuziek als Sunday Bloody Sunday.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Born stunnaquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Rick Ross danLil'Wayne
En dan haten op kwaliteitsmuziek als Sunday Bloody Sunday.![]()
![]()
Georgia Bush en Let the beat build zijn lekker hoor
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Goede rhymes ook.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Dat luistert dan ook niemand hier. Behalve dWc.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Rick Ross danLil'Wayne
En dan haten op kwaliteitsmuziek als Sunday Bloody Sunday.Ja. Tot dan xoxoquote:There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Opgevat als een neequote:Op donderdag 19 juli 2012 18:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat luistert dan ook niemand hier. Behalve dWc.
[..]
Ja. Tot dan xoxo![]()
Mag ik wel komen?quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ligt aan jullie hoor, meeste album sales, YouTube views, verkochte kaartjes enz. vind je toch echt in die hoek.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat luistert dan ook niemand hier. Behalve dWc.![]()
Ik zie wat jij daar hebt gedaan.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ligt aan jullie hoor, meeste album sales, YouTube views, verkochte kaartjes enz. vind je toch echt in die hoek.Ik regel bitches voor je.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:19 schreef wietparkiet het volgende:
Van mij mag je maar de hamvraag is waaromThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Wij zijn heel gezellig.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:19 schreef wietparkiet het volgende:
Van mij mag je maar de hamvraag is waaromThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik ben niet infantiel ofzoquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zie wat jij daar hebt gedaan.
[..]
Ik regel bitches voor je.![]()
![]()
Waarheden vertellen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zie wat jij daar hebt gedaan.
Jullie zijn als het ware de alto's, hoor.
![]()
Oh dus je wilt geen kutjes? Hommo.quote:Heb ook tunnels en sinds gisteren een septum.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarheden vertellen?
Jullie zijn als het ware de alto's, hoor.
Keep mirin hommo.
Nee, ik bedoel dat ik zelf wel meiden kan fixenquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Oh dus je wilt geen kutjes? Hommo.
[..]
Heb ook tunnels en sinds gisteren een septum.Keep mirin hommo.
![]()
Oh maar wijven houden juist van een infantiel manneke. Ze denken dat ze die kunnen molden naar hun wensen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat ik zelf wel meiden kan fixenThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik moest ook Googlen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oprecht trots dat ik niet wist wat dit was en ik het moest Googlen.![]()
Deathlift or Die.![]()
Onze basketbal skills zijn ook vergelijkbaarquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Conclusie: CB is een alto.
[ afbeelding ]
Dennis Rodman ass nigga.
Mijn verdedigende capaciteiten
Rebound leader, every single game. xoxoThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik moet eerlijk toegeven; ik ben wel eens bij een optreden van Hef/Kleine viezerik etc geweest. Dat was echt het meest trieste dat ik ooit heb meegemaakt.Deathlift or Die.![]()
Hahaha, zelfs ik begeef me niet in dat soort settingsquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:27 schreef Ethanolic het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven; ik ben wel eens bij een optreden van Hef/Kleine viezerik etc geweest. Dat was echt het meest trieste dat ik ooit heb meegemaakt..
![]()
Hefquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:27 schreef Ethanolic het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven; ik ben wel eens bij een optreden van Hef/Kleine viezerik etc geweest. Dat was echt het meest trieste dat ik ooit heb meegemaakt.![]()
![]()
Ik ging mee met een vriend van me, had toch niets anders te doen. Gaan ze over bitches en hoes rappen terwijl er welgeteld 1 dame in de zaal was (die stond achter de bar) Kanker sneu.
Deathlift or Die.![]()
In mijn tijd op de middelbare kregen we tenminste nog jaarlijks rapsessies van Opgezwolle op schoolquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:29 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ging mee met een vriend van me, had toch niets anders te doen. Gaan ze over bitches en hoes rappen terwijl er welgeteld 1 dame in de zaal was (die stond achter de bar) Kanker sneu.
.
![]()
Ik ging altijd naar een optreden van Heineken toen ik 15 was.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:27 schreef Ethanolic het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven; ik ben wel eens bij een optreden van Hef/Kleine viezerik etc geweest. Dat was echt het meest trieste dat ik ooit heb meegemaakt.Feyenoord Rotterdam![]()
Kraantje Pappie was wel vet optreden en die kerel zelf ook relaxed.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
wat had je dan verwachtquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:29 schreef Ethanolic het volgende:
![]()
dat ze over hun gevoelens gingen rappen
Die hele familie van hef is trouwens te dom om te poepen
rappen over hoe goed zij god vinden maar ondertussen wel even een duiveltje maken met hun hand![]()
![]()
Weet ik veel, ik had er nog nooit naar geluisterd.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat had je dan verwacht![]()
dat ze over hun gevoelens gingen rappen
Die hele familie van hef is trouwens te dom om te poepen
rappen over hoe goed zij god vinden maar ondertussen wel even een duiveltje maken met hun hand
Deathlift or Die.![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik had er nog nooit naar geluisterd.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |