abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116995660
Ryback met die Subway guy _O_ _O-
pi_117023860
Ik weet niet of het al is langsgekomen maar wat is de algemene indruk van de Night of the Champions geweest? Ik vond het als PPV maar zo zo.
pi_117024462
quote:
6s.gif Op donderdag 20 september 2012 14:35 schreef Iwanius het volgende:
Ik weet niet of het al is langsgekomen maar wat is de algemene indruk van de Night of the Champions geweest? Ik vond het als PPV maar zo zo.
Alleen de matches van Alberto del Rio tegen Sheamus en Cena tegen Punk waren het kijken waard. De rest heb ik gewoon met een half oog gekeken.
  donderdag 20 september 2012 @ 15:46:18 #229
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_117026540
ADR vs Sheamus vond ik dus geen reet aan, ze liggen elkaar helemaal niet

ziggler - Orton en de 4-way daarintegen waren erg fijn om te kijken
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 20 september 2012 @ 16:38:43 #230
308981 Narcotical
Best in the World
pi_117028591
Ik was na SummerSlam eigenlijk al wel klaar met het hele Sheamus vs ADR gebeuren, maar helaas.. Wordt hoog tijd voor een nieuwe #1 contender voor de WHC
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_117043744
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 16:38 schreef Narcotical het volgende:
Ik was na SummerSlam eigenlijk al wel klaar met het hele Sheamus vs ADR gebeuren, maar helaas.. Wordt hoog tijd voor een nieuwe #1 contender voor de WHC
Ik vond de ban voor de Brogue kick wel tof bedacht. :P
  donderdag 20 september 2012 @ 21:50:02 #232
308981 Narcotical
Best in the World
pi_117043810
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:48 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Ik vond de ban voor de Brogue kick wel tof bedacht. :P
Niet echt origineel alleen.. ;). Edge z'n spear werd ook gebanned door Vickie..
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_117044427
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:50 schreef Narcotical het volgende:

[..]

Niet echt origineel alleen.. ;). Edge z'n spear werd ook gebanned door Vickie..
Oh, dat zal best. Het zal ook nog vaker voorgekomen zijn... Maar gelukkig kijk ik het weer sinds afgelopen wrestlemania. Waarvoor keek ik eigenlijk WCW
  Redactie Games vrijdag 21 september 2012 @ 04:49:38 #234
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_117054209
'

[ Bericht 50% gewijzigd door Wessiej op 21-09-2012 04:51:19 ]
.....Kennedy
pi_117126340
Bryan en Kane storyline is echt geweldig zeg. Begin van Smackdown _O_

Hele aflevering ging eigenlijk over hun 2 :D

Bij TNA vindt ik Bully Ray ook echt enorm goed bezig trouwens, echt 1 van de beste praters wel vindt ik. Maak niet uit hoeveel hij jobbed, hij blijft altijd zo groot spreken dat je hem gelooft.

[ Bericht 51% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 23-09-2012 13:32:58 ]
pi_117149885
Ik heb het gevoel dat de scenarioschrijvers bij WWE zo een beetje aan het einde van hun latijn zijn als het op spannende confrontaties en personages aankomt daar alle grote worstelaars nu wel geweest zijn. Of ben ik te pessimistisch?

Je leest ook dat er een dalende tendens bij WWE events gaande is. Recessie?
pi_117179307
quote:
15s.gif Op zondag 23 september 2012 14:49 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb het gevoel dat de scenarioschrijvers bij WWE zo een beetje aan het einde van hun latijn zijn als het op spannende confrontaties en personages aankomt daar alle grote worstelaars nu wel geweest zijn. Of ben ik te pessimistisch?

Je leest ook dat er een dalende tendens bij WWE events gaande is. Recessie?
Ik denk dat veel mensen het onderhand wel hebben gezien. De oudere fans haken steeds meer af en de story lines zijn eigenlijk een constante herhaling van zetten en omdat er door dat PG gebeuren geen volwassen dingen gezegd kunnen worden maakt heel de show een stuk ongeloofwaardiger.
pi_117239983
http://bleacherreport.com(...)irst-quarter-of-2012

Ik kan mij eigen wel vinden in veel van die reacties die daar zijn geplaatst. Ik was in de veronderstelling dat ik een dwaas was die als enige vond dat het geen klap meer aan was, kom ik even bedrogen uit.
Het is echt een fout geweest om het te mikken op de kleine kinderen en niet op de volwassenere mensen die graag een show willen zien.
Ik denk dat het beste wat de WWE kan overkomen is een falende Linda McMahon in de politiek en een TNA die steeds beter word waardoor WWE gedwongen word om weer wat rauwer en harder te worden.
Het is de laatste tijd dat ik het weer een beetje kijk echt een slap aftreksel van het orgineel geworden en gelukkig laten de kijkcijfers dat nu ook zien.
  dinsdag 25 september 2012 @ 17:45:33 #239
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_117240447
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 17:34 schreef PKRChamp het volgende:

Ik kan mij eigen wel vinden in veel van die reacties die daar zijn geplaatst. Ik was in de veronderstelling dat ik een dwaas was die als enige vond dat het geen klap meer aan was, kom ik even bedrogen uit.
Het is echt een fout geweest om het te mikken op de kleine kinderen en niet op de volwassenere mensen die graag een show willen zien.
Ik denk dat het beste wat de WWE kan overkomen is een falende Linda McMahon in de politiek en een TNA die steeds beter word waardoor WWE gedwongen word om weer wat rauwer en harder te worden.
Het is de laatste tijd dat ik het weer een beetje kijk echt een slap aftreksel van het orgineel geworden en gelukkig laten de kijkcijfers dat nu ook zien.
Dus moeten ze zich gaan focussen op oudere mensen? Vooral de mannen dan, die mannen die nu vooral UFC kijken en die dus echt niet meer voor een worstelwedstrijd gaan zitten, die?
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  woensdag 26 september 2012 @ 02:45:53 #240
383477 DrommelsDrommels
StommelingUilskuikenFrikandel!
pi_117261553
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 17:34 schreef PKRChamp het volgende:

TNA dat beter kan worden kan je wel vergeten eigenlijk. Het kan mss wat worden als ze die ouwe aandachtshoer Hogan eruit sodemieteren met zijn vriendjes.
pi_117268025
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 17:45 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Dus moeten ze zich gaan focussen op oudere mensen? Vooral de mannen dan, die mannen die nu vooral UFC kijken en die dus echt niet meer voor een worstelwedstrijd gaan zitten, die?
Jup, ik denk als de wwe weer meer volwassener begint te worden zal dat de interesse voor de ouderen weer opwekken. :)
pi_117287345
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 12:04 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Jup, ik denk als de wwe weer meer volwassener begint te worden zal dat de interesse voor de ouderen weer opwekken. :)
Idd, het geld voor de PPV`s en dergelijke moet toch echt bij de volwassene vandaan komen en niet bij de kinderen. Alleen de echte fans blijven nog over en die kijken het nog door gebrek aan beter.
  donderdag 27 september 2012 @ 10:17:39 #243
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_117304460
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:30 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Idd, het geld voor de PPV`s en dergelijke moet toch echt bij de volwassene vandaan komen en niet bij de kinderen. Alleen de echte fans blijven nog over en die kijken het nog door gebrek aan beter.
Het geld komt inderdaad van volwassenen af, volwassenen met kinderen want kinderen zijn degene die de meeste merch kopen, action figures etc. Dus de kindermarkt is veel groter dan de volwassenen markt
Luck is for losers
pi_117305712
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 10:17 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Het geld komt inderdaad van volwassenen af, volwassenen met kinderen want kinderen zijn degene die de meeste merch kopen, action figures etc. Dus de kindermarkt is veel groter dan de volwassenen markt
Laten we het er maar op houden dat de WWE beide nodig heeft. Daarnaast zou het de WWE goed doen als ze weer wat rauwer gaan worden. RAW voor de kiddo's en smackdown voor de ouderen. :)
  donderdag 27 september 2012 @ 11:14:48 #245
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_117306083
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 11:04 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Laten we het er maar op houden dat de WWE beide nodig heeft. Daarnaast zou het de WWE goed doen als ze weer wat rauwer gaan worden. RAW voor de kiddo's en smackdown voor de ouderen. :)
Ja klopt alleen zullen ze dan minder adverteerders krijgen wat dus minder geld in het laatje brengt, het werkt nu eenmaal op deze manier. Wat denk je dat een Subway bv betaalt voor die paar minuten promotie?
Luck is for losers
pi_117306183
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 11:14 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Ja klopt alleen zullen ze dan minder adverteerders krijgen wat dus minder geld in het laatje brengt, het werkt nu eenmaal op deze manier. Wat denk je dat een Subway bv betaalt voor die paar minuten promotie?
Kom op, zeg! alsof er alleen maar reclame en sponsors bestaan die kinderen als doelgroep hebben. :')
  donderdag 27 september 2012 @ 12:41:36 #247
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_117308845
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 11:17 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Kom op, zeg! alsof er alleen maar reclame en sponsors bestaan die kinderen als doelgroep hebben. :')
Nee maar daar zit wel het meeste geld, daarbij hebben kinderen ook vaders die dus wat ouder zijn dan de jongere volwassene doelgroep die hier bedoelt word. Deze vaders hebben meer geld te besteden dan de jongere volwassene die student is en toch al weinig geld heeft.

Marketing 101
Luck is for losers
pi_117336945
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 12:41 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Nee maar daar zit wel het meeste geld, daarbij hebben kinderen ook vaders die dus wat ouder zijn dan de jongere volwassene doelgroep die hier bedoelt word. Deze vaders hebben meer geld te besteden dan de jongere volwassene die student is en toch al weinig geld heeft.

Marketing 101
Euh, we hebben het op dit moment toch over sponsors? Niet plotseling van onderwerp veranderen. :)
pi_117340519
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 10:17 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Dat kan wel kloppen maar ze verliezen kijkers, afgemeten tegen de attitude area missen ze gewoon de helft. Ik zou zeggen dat ze smackdown maar voor de kleinere moeten laten en Raw voor de wat volwassenere onder ons. PG-14 is goed genoeg en met die rating kunnen de worstelaars al heel wat natuurlijker over komen en het bloed en dergelijke weer terug laten keren.
  vrijdag 28 september 2012 @ 09:07:57 #250
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_117342422
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 02:20 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Dat kan wel kloppen maar ze verliezen kijkers, afgemeten tegen de attitude area missen ze gewoon de helft. Ik zou zeggen dat ze smackdown maar voor de kleinere moeten laten en Raw voor de wat volwassenere onder ons. PG-14 is goed genoeg en met die rating kunnen de worstelaars al heel wat natuurlijker over komen en het bloed en dergelijke weer terug laten keren.
Ja en nogmaals ligt dat alleen aan het worstelen of het feit dat het internet groter is qua youtube, downloads, torrentjes etc? Of dat er simpelweg meer entertainment op TV is dan 15 jaar geleden? Of het feit dat je tegenwoordig TIVO/DVR hebt zodat je de shows later terug kan kijken?

Niet zo kortzichtig zijn, Raw heeft nog een groot deel vand e kijkers waar andere shows jaloers op zijn als ze al bijna 20 jaar op TV zijn

bloed moet niet terugkeren, laat onze sterren maar lekker gezond blijven tot ver in hun ouderdom ipv al die bullshit die niks toevoegt
Luck is for losers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')