SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)![]()
Vriendin van Andy Murray.quote:
Ze zei toch net dat ze half pinda wasquote:
Jatog alle turken neger marokkanen neger alles xdquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Vallen indo's nu ook onder spleetogen dan?
Alles buiten Europa valt daar onder!quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Same shit, different packagequote:Op donderdag 19 juli 2012 17:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
EIN REICHquote:
/carequote:
Ik hou wel van Vodkaquote:
quote:
Nee.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Dat pijpsmoeltje in de OP, ben jij dat, nieuw FUT-meisje
[ afbeelding ]?
Doet ie nou een nasibak in zn pens?quote:
Mijn kamer is nooit een puinhoopquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had vanmorgen vanaf 10 uur ineens geen internet meer en daarna moest ik mijn kamer opruimen, maar ik heb alles terug gelezen
Thorb: ik heb Pogba dit jaar al 4x gehad dus ik loop nog voor
Ik ben ook verhuisd naar een andere kamer dus ik moest alles leeghalen enzo. Mijn oude kamer was 3 bij 2 meter en deze is iets groter (het is mijn broer zijn oude kamer)quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mijn kamer is nooit een puinhoopdaarom ruim ik het ook nooit op
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had vanmorgen vanaf 10 uur ineens geen internet meer en daarna moest ik mijn kamer opruimen, maar ik heb alles terug gelezen
Thorb: ik heb Pogba dit jaar al 4x gehad dus ik loop nog voor
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben ook verhuisd naar een andere kamer dus ik moest alles leeghalen enzo. Mijn oude kamer was 3 bij 2 meter en deze is iets groter (het is mijn broer zijn oude kamer)
Heb je wel nodig ja.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:14 schreef vandermar het volgende:
[..]dat is niet echt een grote kamer
mijn kamer is 5 bij 6 ofzo, mooi ruim!
Insinueer je hier soms wat mee?quote:
Zeehondencreche Lenie 't Hart en anders Pieter baanquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zeehondencreche Lenie 't Hart en anders Pieter baan
Dat is nou niet bepaald goed!quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:17 schreef Thorb het volgende:
Gaat weer goed vandaag. Eerst 2x een 2-0 voorsprong weggeven en nu nilmar die Johnson omver loopt en scoort
Omdat je anders een week later weer zou gaan zeggen dat ie nog goedkoper was. Kun je hem beter nooit kopenquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zie IF Leite er nu gewoon op staan voor 1.095.000 SP en 1.150.000 BIN, waarom heb ik hem nu voor 1.4 miljoen gekocht
Hij doet allemaal mislukte skills, vooral met zijn LB en komt dan voor door een lby van ronaldo op nilmarquote:
Nu heb ik al 300.000 verlies gemaakt na tax, als het zo door gaat komt hij zelfs onder de miljoen uit. Maar ik verkoop hem toch niet meerquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:19 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Omdat je anders een week later weer zou gaan zeggen dat ie nog goedkoper was. Kun je hem beter nooit kopen
noobquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij doet allemaal mislukte skills, vooral met zijn LB en komt dan voor door een lby van ronaldo op nilmar
Spaar jij ook Pokemonkaarten?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nu heb ik al 300.000 verlies gemaakt na tax, als het zo door gaat komt hij zelfs onder de miljoen uit. Maar ik verkoop hem toch niet meer
Discard valuequote:Op donderdag 19 juli 2012 18:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ook maar begonnen met die pakjes..
Gratis geld zoals het er nu naar uitziet.
Hoeveel gaan squad fitness en all heal voor?
Sterfquote:
Over 70 a 80 jaar ofzoquote:
Zoek het op luie donder. We zijn je ouders niet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ook maar begonnen met die pakjes..
Gratis geld zoals het er nu naar uitziet.
Hoeveel gaan squad fitness en all heal voor?
Ik dacht dat jullie de pakjes experts waren hierquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zoek het op luie donder. We zijn je ouders niet.
Hij krijgt altijd alles van zijn ouders maar hij moet er aan wennen dat de overige 16,3 miljoen inwoners van NL niet zo zijn!quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:24 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Zo'n reactie kun je verwachten. Hoeveel moeite kost het nou om zelf even te kijken?
Vroeger wel en ik heb ook Yu-Gi-Oh kaarten gespaard (ik heb ze nog steeds) Ik heb ook aan een aantal toernooien meegedaan in Leeuwarden. Maar ik was daar net als met FUT, ik kocht veel pakjes en soms had ik gelukquote:
Jaloerse mensen zijn zo grappigquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij krijgt altijd alles van zijn ouders maar hij moet er aan wennen dat de overige 16,3 miljoen inwoners van NL niet zo zijn!
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vroeger wel en ik heb ook Yu-Gi-Oh kaarten gespaard (ik heb ze nog steeds) Ik heb ook aan een aantal toernooien meegedaan in Leeuwarden. Maar ik was daar net als met FUT, ik kocht veel pakjes en soms had ik geluk
Van je papa gekregen zekerquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik heb nog hele mappen van Yu-Gi-Oh kaarten
Geruildquote:
Ik heb daar aan toernooien meegedaan maar ik heb nooit iets gewonnen, toch had ik best goede kaartenquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:26 schreef vandermar het volgende:
[..]ik heb die dingen ook gespaard
ik kreeg ze altijd van mijn oma en heb in Spellekijn weleens voor 100 euro kaartjes verkocht
verkocht ik er 7 ofzo
Welke site, Pojo ofzo?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:27 schreef Fuszy het volgende:
Ik had hetzelfde als jou DS alleen dan met Magic the gathering kaarten. Nog veel mee gehandeld via een website en maar pakjes blijven kopen
Ja het klopt. Vroeger was ik een nerd (nog steeds)
Misschien ben ik je daar wel eens tegengekomenquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb daar aan toernooien meegedaan maar ik heb nooit iets gewonnen, toch had ik best goede kaarten
[..]
Welke site, Pojo ofzo?
Pokemon Yu Gi Oh enzoquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:31 schreef Kamikazie het volgende:
Hebben jullie het over dingen sparen etc?
nedermagicquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb daar aan toernooien meegedaan maar ik heb nooit iets gewonnen, toch had ik best goede kaarten
[..]
Welke site, Pojo ofzo?
Die mocht ik elke dag 1 ei van halen vroegerquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:32 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.hollanddoc.nl/(...)oete-verleiding.html
Een woord: Ziek.
Verwend kind. Ik mocht blij zijn als ik er één per maand kreeg.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die mocht ik elke dag 1 ei van halen vroeger
Ik heb het goed voor elkaar gewoonquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Verwend kind. Ik mocht blij zijn als ik er één per maand kreeg.
Je ouders hebben het goed voorelkaar. Jij borduurt voort op hun succes.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb het goed voor elkaar gewoon
Is daar iets mis mee?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je ouders hebben het goed voorelkaar. Jij borduurt voort op hun succes.
Neequote:
Dus?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je ouders hebben het goed voorelkaar. Jij borduurt voort op hun succes.
Jaloers ja, misgunnend nee. Ik gun iedereen datgene wat hem toekomt, alleen zou ik ook wel ouders willen hebben die mij alles zouden geven. Mijn ouders werken beide en wij hebben het prima voor elkaar maar ze vinden dat ik zelf dingen moet opbouwen ipv het te krijgen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dus?
Je klinkt een beetje jaloers en misgunnend.
Hmkee, want altijd als ik iets zeg wat jij niet hebt/krijgt geef je een opmerkingquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jaloers ja, misgunnend nee. Ik gun iedereen datgene wat hem toekomt, alleen zou ik ook wel ouders willen hebben die mij alles zouden geven. Mijn ouders werken beide en wij hebben het prima voor elkaar maar ze vinden dat ik zelf dingen moet opbouwen ipv het te krijgen.
Dat komt omdat ik het leuk vind om te reagerenquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmkee, want altijd als ik iets zeg wat jij niet hebt/krijgt geef je een opmerking
Ik snap je broederquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik het leuk vind om te reagerenIk gun je alles hoor maar soms kan ik er dan wat slecht over als mensen denken dat je zomaar alles in de schoot geworpen krijgt en dat denk jij weleens, misschien onbedoeld maar je denkt het soms wel!
Wees blij dat je ouders gul zijn en de mogelijkheid hebben om je alles te gevenquote:
Daar ben ik ook erg blij mee hoorquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wees blij dat je ouders gul zijn en de mogelijkheid hebben om je alles te geven
Je hebt 't wel vaker gedaan toch?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Welk proces moet ik hebben met IE en CE?
Heb er eentje met flash, maar die werkt niet
IE gebruikenquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Met Chrome ja, IE is schijt vind ikquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je hebt 't wel vaker gedaan toch?
Moet toch wat als ik muliple accounts gebruikquote:
FF of Chrome.exequote:Op donderdag 19 juli 2012 18:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
zeg maar doei vrije tijdquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Met Chrome ja, IE is schijt vind ik
Maar heb het al
[..]
Moet toch wat als ik muliple accounts gebruik
Hoezo?quote:
Echt? Ga de straat op die smatjes komen niet naar jou toe, jij moet naar hun toe.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoezo?
Zit toch al de hele dag te fifa'en
lol, ja dan maakt het niet zoveel uit.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoezo?
Zit toch al de hele dag te fifa'en
Geen kut te doen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Echt? Ga de straat op die smatjes komen niet naar jou toe, jij moet naar hun toe.
Dikke poepvlek op die bonquote:
Ja, voor 290 euroquote:
Jack Daniels was in Madrid in elke club 2 euroquote:
Dan vind ik het niet erg.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:04 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jack Daniels was in Madrid in elke club 2 euro
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:46 schreef RavioliPunch het volgende:
Ik wil even een PS3er batta geven, wie wilt?
Eigenlijk niet, maar jij bent goede training voor me, dus invite maar.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mijn team is af, zit in een potje. Durf je?
Ik heb al lang niet meer tegen hem gespeeld. maar heb respect voor hem hoe hij skilled. ik ken maar 2/3 trucjes die een beetje handig zijn. iemand nog een handigequote:
Ik vind hem een van de beste PS3ers hier hoor, zo niet de beste.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja, maar overschat omdat jullie hem altijd ophemelen
Stepover, Roulette, McGeady.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:15 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik heb al lang niet meer tegen hem gespeeld. maar heb respect voor hem hoe hij skilled. ik ken maar 2/3 trucjes die een beetje handig zijn. iemand nog een handige?
haha bitch pleasequote:Op donderdag 19 juli 2012 19:15 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik vind hem een van de beste PS3ers hier hoor, zo niet de beste.
Ronaldo chop?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Stepover, Roulette, McGeady.
Meer heb je niet nodig tenzij je fancy wilt lopen doen
OmniRocket > allus.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:15 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik vind hem een van de beste PS3ers hier hoor, zo niet de beste.
Haha, daar verloor ik ook tegen. Tevens mijn enige nederlaag tegen Rijstquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:16 schreef Lindgren. het volgende:
Stiekem vind ik rijst helemaal niet zo goed, maar de laatste twee potjes die we hebben gespeeld won 'ie.
Vraag niet hoe, maar het was zo. Dat team van jou rijst, die vieze nonshiney engelsen
onzin..quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:16 schreef Lindgren. het volgende:
Stiekem vind ik rijst helemaal niet zo goed, maar de laatste twee potjes die we hebben gespeeld won 'ie.
Vraag niet hoe, maar het was zo. Dat team van jou rijst, die vieze nonshiney engelsen
haha we staan ongeveer gelijk qua winsquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:16 schreef Lindgren. het volgende:
fancy? wat is een stepoverquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ken ik ook,quote:
Fancy is mooi doen op niks af.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:19 schreef marcie216 het volgende:
[..]
fancy? wat is een stepoveren die andere 2 kan ik al
Oke.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Na 1 uurtje bronzepacken heb ik nu mijn investering terug en een volle TP + 1x squadfitness en 2x all heal
Gewoon kruisje en R1 haalt al veel uit tegen hemquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:21 schreef Rijst het volgende:
Die tricks van lLindgren. werken alleen bij slechte tegenstanders. Just sayin.
Alderweireldquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:22 schreef DannyDeko het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt hem dan. Als ik over 2 weken weer terug ben van vakantie
Neequote:Op donderdag 19 juli 2012 19:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon kruisje en R1 haalt al veel uit tegen hem
Tegen elke skiller denk ik wel
Lijkt me als ik een skiller was wel fijn om tegen jou te spelen, altijd hap hap hapquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon kruisje en R1 haalt al veel uit tegen hem
Tegen elke skiller denk ik wel
Gewoon tegen hem aan blijven rijden, dan verliest 'ie vanzelf de balquote:
bij jou dus ook?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:21 schreef Rijst het volgende:
Die tricks van lLindgren. werken alleen bij slechte tegenstanders. Just sayin.
Ja wanneer gaat dat komen dan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Alderweireldwacht dan op de getransfereerde Vertonghen
oxlade heeft toch maar 7 chem nu?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:22 schreef DannyDeko het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt hem dan. Als ik over 2 weken weer terug ben van vakantie
Okequote:
Dat jij dit zegt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon tegen hem aan blijven rijden, dan verliest 'ie vanzelf de bal
Ja, 't is toch zo?quote:
....quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
7 chem volgens mij hoor.
Of is die link met Johnson sterk genoeg?
nope, 9 gewoon. ja dubbele linkquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
7 chem volgens mij hoor.
verbaast je ondertussen niet meer tochquote:
Jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
7 chem volgens mij hoor.
Wordtquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, 't is toch zo?
Ik speel zelf niet zo, maar daar wordt jij op gepakt
Zonder die spitsen 6k ofzoquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:26 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oke
kan jij je beasten budget team eens posten? met Adriano? Was een leuk team, hoeveel heeft het gekost?
Wil je zo graag Alderweireld? Zet gewoon Vertonghen centraal en een andere Belgische cdm en ej bent klaar.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:28 schreef DannyDeko het volgende:
Maar en dus vertongen transfer wanneer?
Ik hoop morgen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:28 schreef DannyDeko het volgende:
Maar en dus vertongen transfer wanneer?
nee tuurlijk niet. Maar vertonghen cdm is gewoon baas. Die stats als CB gebruiken isquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Wil je zo graag Alderweireld? Zet gewoon Vertonghen centraal en een andere Belgische cdm en ej bent klaar.
ah oke bedankt! maar eens maken danquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zonder die spitsen 6k ofzo
[ afbeelding ]
Lindgren. corner misluktquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:35 schreef Lindgren. het volgende:
Lol, Ravioli. Die laatste voorzet wilde ik eigenlijk uitrammen, voor de garp.Draait ie zich om en geeft ie een voorzet.
Het zijn niet eens zo snelle verdedigers. Ik speel vaak tegen een vriend die Callejon, pedro en navas voorin heeftquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zonder die spitsen 6k ofzo
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:37 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Lindgren. corner mislukt![]()
Gg, nog tips voor me?
Dit zijn de beste verdedigers. geloof mequote:Op donderdag 19 juli 2012 19:37 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Het zijn niet eens zo snelle verdedigers. Ik speel vaak tegen een vriend die Callejon, pedro en navas voorin heeftWaarschijnlijk word ik afgeslacht dan
Bedoel je die goal? Hij kan erg goed finessen en heeft een hard schot.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Goed gespeeld. Probeer wat variatie in je spel te brengen, je probeerde vaak met je spits terug te leggen en dan via de zijkanten weer op de dieplopende spits te gaan. Na 2x had ik dat wel door. (Al was dat schot van Martins wel. )
Wel streamenquote:
worden er toch duidelijk uitgelopen lijkt mij, maar die barreto is duur manquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dit zijn de beste verdedigers. geloof me
Speel er maar mee.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:42 schreef marcie216 het volgende:
[..]
worden er toch duidelijk uitgelopen lijkt mij, maar die barreto is duur man
Ga ik doen, morgen geen tijd om tegen hem te spelen. wordt zaterdag dan.quote:
potje doen dan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:41 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Bedoel je die goal? Hij kan erg goed finessen en heeft een hard schot.
En oke, bedankt, zal er eens op letten. Zit ook al wat tricks te leren maar die lukken in een wedstrijd nooit bij mij
PS3? Kom maar opquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Rijst, ik ga niet tegen die budget goldjes
yup heb je geaddquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:46 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Sorry poker was eerst. Poker mijn PSN: Mr_Don123
88 miljoen ofzo.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:53 schreef marcie216 het volgende:
Hoeveel moest je club value zijn voor die troffee?
quote:
Godver. ik heb pas 27,5mlnquote:
weet ik veel, probeer het evenquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Godver. ik heb pas 27,5mln
Hoeveel telt een bronze speler?
Kan je googlen, staat het precies aangegevenquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Godver. ik heb pas 27,5mln
Hoeveel telt een bronze speler?
Twee fucking penalties onterecht, en Joe fucking Hart duikt weer eens goed maar natuurlijk niet gered, zoals tegen Lindgren.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:04 schreef poker4lifee het volgende:
gg Ravioli, was m'n 1e potje dus moest nog inkomen, gaf alleen kut passes steeds
Die van Lavezzi moest erinquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Handicap of momentum.
Met rust 0-0 tegen Geluid, miste net dom 1op1
zeker alles de schuld geven behalve zichzelfquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
7-1.
GJE verandert in een subtiele Pino0 in de chat bij Rijst' stream
haha ik keek herhalingen nog ff na bij die 1e werd ik wel duidelijk gehaakt, was er al langs ook met de bal. 2e was wel een beetje vaagquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:08 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Twee fucking penalties onterecht, en Joe fucking Hart duikt weer eens goed maar natuurlijk niet gered, zoals tegen Lindgren.![]()
Gg, dat wel zeker.
Als ik tegen een FOK!ker speel win ik of verlies ik met een doelpunt verschil.
Momentum dit, handicap dat, aidsrijst daar.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zeker alles de schuld geven behalve zichzelf
Je speelde wel gewoon goed hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha ik keek herhalingen nog ff na bij die 1e werd ik wel duidelijk gehaakt, was er al langs ook met de bal. 2e was wel een beetje vaag
dan doe je het wel gewoon goed hoorquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:11 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Je speelde wel gewoon goed hoor.
Ik vind mezelf wel slecht. Maar dit is mijn eerste FIFA dus misschien is het gewoon leren.
Haha okequote:Op donderdag 19 juli 2012 20:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dan doe je het wel gewoon goed hooren idd van spelen word je beter
(behalve GJE)
quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dan doe je het wel gewoon goed hooren idd van spelen word je beter
(behalve GJE)
Zou ik ook zeggenquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:17 schreef RavioliPunch het volgende:
Ik laat mijn 7 jarige neefje in Albanie nu spelen dus PS3ers niet opkijken als er een monsterscore staat
ja je maakte wel gewoon goed gebruik van je spits en rechtercam vooral, ik liet die een paar keer dom lopen ook. En verdedigend stond je ook wel goedquote:
#JBGSquote:
Geluid heeft Graoully gewoon gerimtquote:
Met zijn frituurduimpjequote:Op donderdag 19 juli 2012 20:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geluid heeft Graoully gewoon gerimt
Blame it on the alc alc alcoholquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je bent wel echt een sletje als je zijn naam niet eens meer weet.
Dat lijkt me niet, het is al een tijd geleden en ik was er alleen op zaterdag. Ik heb misschien 4 of 5x meegedaan ofzoquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Misschien ben ik je daar wel eens tegengekomenna school ging ik er altijd met mijn neef naartoe
zelfde leeftijd bijna en spaarden ze ook beide
ik heb nooit aan een toernooi meegedaan maar had wel eens prima dealtjes met ruilen
Oké, zal nog even proberen tricks te leren.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja je maakte wel gewoon goed gebruik van je spits en rechtercam vooral, ik liet die een paar keer dom lopen ook. En verdedigend stond je ook wel goed
roulette, chop en mcgeady.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:23 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Oké, zal nog even proberen tricks te leren.
Welke zijn makkelijk en effectief?
Ik kom er ook al tijden niet meerquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, het is al een tijd geleden en ik was er alleen op zaterdag. Ik heb misschien 4 of 5x meegedaan ofzo
Is dit ergens op tvquote:
NVMquote:
Ik ga volgende week weer fitnessen. Deze week alleen wezen hardlopen. Jammer dat er volgende week maar 2 dagen zijn met mooi weer.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:37 schreef marcie216 het volgende:
En morgen is het weer zo ver : ...........
ik ga weer eens ZAKELIJK trainen
haha dat lopen is zo saaiquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ga volgende week weer fitnessen. Deze week alleen wezen hardlopen. Jammer dat er volgende week maar 2 dagen zijn met mooi weer.
Vooral als je alleen loopt is het saai en ik tel in mijn hoofd op een bepaald ritme en dat is storendquote:
ja ik wil misschien 3x in de week 4km gaan lopen maar geen zinquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vooral als je alleen loopt is het saai en ik tel in mijn hoofd op een bepaald ritme en dat is storend
Sowieso zijn mensen die dat doen zielig.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:44 schreef Rijst het volgende:
[..]En dan mogen wij niet met kanker schelden
Dat snap ik maar je weet zelf wat GJE altijd zegt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sowieso zijn mensen die dat doen zielig.
Hij is wel behoorlijk hypocriet jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat snap ik maar je weet zelf wat GJE altijd zegt.
Denk het wel.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:45 schreef Vijf_voor het volgende:
krijgt een 352Kabir met 2 landenlinks 9chem in 41212 (sneijder op CAM)?
Dit is een understatement.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij is wel behoorlijk hypocriet ja
Nee ik kom niet tegen tegen jou spelen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:55 schreef Geluidssysteem het volgende:
Rijst kom tegen tegen mij spelen?
Kom maarquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:58 schreef seeewpaall het volgende:
Wie wil tegen mij spelen ? Heb simpel elftal , Xbox name is seeewpaall7
Nouuuuquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee ik kom niet tegen tegen jou spelen.
Dat ritme is niet van dszudzsakquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:06 schreef marcie216 het volgende:
ze zingen op het ritme van Balazs Dszudsak . Dusan tadic
Nee ik bedoel op dat ritmequote:
Ik wil na Terra nova ook wel een potjequote:Op donderdag 19 juli 2012 20:58 schreef seeewpaall het volgende:
Wie wil tegen mij spelen ? Heb simpel elftal , Xbox name is seeewpaall7
die gecancelde fail serie?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik wil na Terra nova ook wel een potje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |