SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)![]()
Vriendin van Andy Murray.quote:
Ze zei toch net dat ze half pinda wasquote:
Jatog alle turken neger marokkanen neger alles xdquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Vallen indo's nu ook onder spleetogen dan?
Alles buiten Europa valt daar onder!quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Same shit, different packagequote:Op donderdag 19 juli 2012 17:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
EIN REICHquote:
/carequote:
Ik hou wel van Vodkaquote:
quote:
Nee.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Dat pijpsmoeltje in de OP, ben jij dat, nieuw FUT-meisje
[ afbeelding ]?
Doet ie nou een nasibak in zn pens?quote:
Mijn kamer is nooit een puinhoopquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had vanmorgen vanaf 10 uur ineens geen internet meer en daarna moest ik mijn kamer opruimen, maar ik heb alles terug gelezen
Thorb: ik heb Pogba dit jaar al 4x gehad dus ik loop nog voor
Ik ben ook verhuisd naar een andere kamer dus ik moest alles leeghalen enzo. Mijn oude kamer was 3 bij 2 meter en deze is iets groter (het is mijn broer zijn oude kamer)quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mijn kamer is nooit een puinhoopdaarom ruim ik het ook nooit op
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had vanmorgen vanaf 10 uur ineens geen internet meer en daarna moest ik mijn kamer opruimen, maar ik heb alles terug gelezen
Thorb: ik heb Pogba dit jaar al 4x gehad dus ik loop nog voor
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben ook verhuisd naar een andere kamer dus ik moest alles leeghalen enzo. Mijn oude kamer was 3 bij 2 meter en deze is iets groter (het is mijn broer zijn oude kamer)
Heb je wel nodig ja.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:14 schreef vandermar het volgende:
[..]dat is niet echt een grote kamer
mijn kamer is 5 bij 6 ofzo, mooi ruim!
Insinueer je hier soms wat mee?quote:
Zeehondencreche Lenie 't Hart en anders Pieter baanquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zeehondencreche Lenie 't Hart en anders Pieter baan
Dat is nou niet bepaald goed!quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:17 schreef Thorb het volgende:
Gaat weer goed vandaag. Eerst 2x een 2-0 voorsprong weggeven en nu nilmar die Johnson omver loopt en scoort
Omdat je anders een week later weer zou gaan zeggen dat ie nog goedkoper was. Kun je hem beter nooit kopenquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zie IF Leite er nu gewoon op staan voor 1.095.000 SP en 1.150.000 BIN, waarom heb ik hem nu voor 1.4 miljoen gekocht
Hij doet allemaal mislukte skills, vooral met zijn LB en komt dan voor door een lby van ronaldo op nilmarquote:
Nu heb ik al 300.000 verlies gemaakt na tax, als het zo door gaat komt hij zelfs onder de miljoen uit. Maar ik verkoop hem toch niet meerquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:19 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Omdat je anders een week later weer zou gaan zeggen dat ie nog goedkoper was. Kun je hem beter nooit kopen
noobquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij doet allemaal mislukte skills, vooral met zijn LB en komt dan voor door een lby van ronaldo op nilmar
Spaar jij ook Pokemonkaarten?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nu heb ik al 300.000 verlies gemaakt na tax, als het zo door gaat komt hij zelfs onder de miljoen uit. Maar ik verkoop hem toch niet meer
Discard valuequote:Op donderdag 19 juli 2012 18:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ook maar begonnen met die pakjes..
Gratis geld zoals het er nu naar uitziet.
Hoeveel gaan squad fitness en all heal voor?
Sterfquote:
Over 70 a 80 jaar ofzoquote:
Zoek het op luie donder. We zijn je ouders niet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ook maar begonnen met die pakjes..
Gratis geld zoals het er nu naar uitziet.
Hoeveel gaan squad fitness en all heal voor?
Ik dacht dat jullie de pakjes experts waren hierquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zoek het op luie donder. We zijn je ouders niet.
Hij krijgt altijd alles van zijn ouders maar hij moet er aan wennen dat de overige 16,3 miljoen inwoners van NL niet zo zijn!quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:24 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Zo'n reactie kun je verwachten. Hoeveel moeite kost het nou om zelf even te kijken?
Vroeger wel en ik heb ook Yu-Gi-Oh kaarten gespaard (ik heb ze nog steeds) Ik heb ook aan een aantal toernooien meegedaan in Leeuwarden. Maar ik was daar net als met FUT, ik kocht veel pakjes en soms had ik gelukquote:
Jaloerse mensen zijn zo grappigquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij krijgt altijd alles van zijn ouders maar hij moet er aan wennen dat de overige 16,3 miljoen inwoners van NL niet zo zijn!
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vroeger wel en ik heb ook Yu-Gi-Oh kaarten gespaard (ik heb ze nog steeds) Ik heb ook aan een aantal toernooien meegedaan in Leeuwarden. Maar ik was daar net als met FUT, ik kocht veel pakjes en soms had ik geluk
Van je papa gekregen zekerquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik heb nog hele mappen van Yu-Gi-Oh kaarten
Geruildquote:
Ik heb daar aan toernooien meegedaan maar ik heb nooit iets gewonnen, toch had ik best goede kaartenquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:26 schreef vandermar het volgende:
[..]ik heb die dingen ook gespaard
ik kreeg ze altijd van mijn oma en heb in Spellekijn weleens voor 100 euro kaartjes verkocht
verkocht ik er 7 ofzo
Welke site, Pojo ofzo?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:27 schreef Fuszy het volgende:
Ik had hetzelfde als jou DS alleen dan met Magic the gathering kaarten. Nog veel mee gehandeld via een website en maar pakjes blijven kopen
Ja het klopt. Vroeger was ik een nerd (nog steeds)
Misschien ben ik je daar wel eens tegengekomenquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb daar aan toernooien meegedaan maar ik heb nooit iets gewonnen, toch had ik best goede kaarten
[..]
Welke site, Pojo ofzo?
Pokemon Yu Gi Oh enzoquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:31 schreef Kamikazie het volgende:
Hebben jullie het over dingen sparen etc?
nedermagicquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb daar aan toernooien meegedaan maar ik heb nooit iets gewonnen, toch had ik best goede kaarten
[..]
Welke site, Pojo ofzo?
Die mocht ik elke dag 1 ei van halen vroegerquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:32 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.hollanddoc.nl/(...)oete-verleiding.html
Een woord: Ziek.
Verwend kind. Ik mocht blij zijn als ik er één per maand kreeg.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die mocht ik elke dag 1 ei van halen vroeger
Ik heb het goed voor elkaar gewoonquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Verwend kind. Ik mocht blij zijn als ik er één per maand kreeg.
Je ouders hebben het goed voorelkaar. Jij borduurt voort op hun succes.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb het goed voor elkaar gewoon
Is daar iets mis mee?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je ouders hebben het goed voorelkaar. Jij borduurt voort op hun succes.
Neequote:
Dus?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je ouders hebben het goed voorelkaar. Jij borduurt voort op hun succes.
Jaloers ja, misgunnend nee. Ik gun iedereen datgene wat hem toekomt, alleen zou ik ook wel ouders willen hebben die mij alles zouden geven. Mijn ouders werken beide en wij hebben het prima voor elkaar maar ze vinden dat ik zelf dingen moet opbouwen ipv het te krijgen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dus?
Je klinkt een beetje jaloers en misgunnend.
Hmkee, want altijd als ik iets zeg wat jij niet hebt/krijgt geef je een opmerkingquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jaloers ja, misgunnend nee. Ik gun iedereen datgene wat hem toekomt, alleen zou ik ook wel ouders willen hebben die mij alles zouden geven. Mijn ouders werken beide en wij hebben het prima voor elkaar maar ze vinden dat ik zelf dingen moet opbouwen ipv het te krijgen.
Dat komt omdat ik het leuk vind om te reagerenquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmkee, want altijd als ik iets zeg wat jij niet hebt/krijgt geef je een opmerking
Ik snap je broederquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik het leuk vind om te reagerenIk gun je alles hoor maar soms kan ik er dan wat slecht over als mensen denken dat je zomaar alles in de schoot geworpen krijgt en dat denk jij weleens, misschien onbedoeld maar je denkt het soms wel!
Wees blij dat je ouders gul zijn en de mogelijkheid hebben om je alles te gevenquote:
Daar ben ik ook erg blij mee hoorquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wees blij dat je ouders gul zijn en de mogelijkheid hebben om je alles te geven
Je hebt 't wel vaker gedaan toch?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Welk proces moet ik hebben met IE en CE?
Heb er eentje met flash, maar die werkt niet
IE gebruikenquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Met Chrome ja, IE is schijt vind ikquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je hebt 't wel vaker gedaan toch?
Moet toch wat als ik muliple accounts gebruikquote:
FF of Chrome.exequote:Op donderdag 19 juli 2012 18:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
zeg maar doei vrije tijdquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Met Chrome ja, IE is schijt vind ik
Maar heb het al
[..]
Moet toch wat als ik muliple accounts gebruik
Hoezo?quote:
Echt? Ga de straat op die smatjes komen niet naar jou toe, jij moet naar hun toe.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoezo?
Zit toch al de hele dag te fifa'en
lol, ja dan maakt het niet zoveel uit.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoezo?
Zit toch al de hele dag te fifa'en
Geen kut te doen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Echt? Ga de straat op die smatjes komen niet naar jou toe, jij moet naar hun toe.
Dikke poepvlek op die bonquote:
Ja, voor 290 euroquote:
Jack Daniels was in Madrid in elke club 2 euroquote:
Dan vind ik het niet erg.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:04 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jack Daniels was in Madrid in elke club 2 euro
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:46 schreef RavioliPunch het volgende:
Ik wil even een PS3er batta geven, wie wilt?
Eigenlijk niet, maar jij bent goede training voor me, dus invite maar.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mijn team is af, zit in een potje. Durf je?
Ik heb al lang niet meer tegen hem gespeeld. maar heb respect voor hem hoe hij skilled. ik ken maar 2/3 trucjes die een beetje handig zijn. iemand nog een handigequote:
Ik vind hem een van de beste PS3ers hier hoor, zo niet de beste.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja, maar overschat omdat jullie hem altijd ophemelen
Stepover, Roulette, McGeady.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:15 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik heb al lang niet meer tegen hem gespeeld. maar heb respect voor hem hoe hij skilled. ik ken maar 2/3 trucjes die een beetje handig zijn. iemand nog een handige?
haha bitch pleasequote:Op donderdag 19 juli 2012 19:15 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik vind hem een van de beste PS3ers hier hoor, zo niet de beste.
Ronaldo chop?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Stepover, Roulette, McGeady.
Meer heb je niet nodig tenzij je fancy wilt lopen doen
OmniRocket > allus.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:15 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik vind hem een van de beste PS3ers hier hoor, zo niet de beste.
Haha, daar verloor ik ook tegen. Tevens mijn enige nederlaag tegen Rijstquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:16 schreef Lindgren. het volgende:
Stiekem vind ik rijst helemaal niet zo goed, maar de laatste twee potjes die we hebben gespeeld won 'ie.
Vraag niet hoe, maar het was zo. Dat team van jou rijst, die vieze nonshiney engelsen
onzin..quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Stepover, Roulette, McGeady.
Meer heb je niet nodig tenzij je fancy wilt lopen doen
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:16 schreef Lindgren. het volgende:
Stiekem vind ik rijst helemaal niet zo goed, maar de laatste twee potjes die we hebben gespeeld won 'ie.
Vraag niet hoe, maar het was zo. Dat team van jou rijst, die vieze nonshiney engelsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |