Denken alleen stoer te kunnen zijn door een kroketje te trekken en deze voor de automatiek te nuttigen.quote:
Denkenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:13 schreef Socios het volgende:
[..]
Denken alleen stoer te kunnen zijn door een kroketje te trekken en deze voor de automatiek te nuttigen.
Keepass werkt perfect èn je kan vandaaruit wel plakken.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:00 schreef Kola het volgende:
[..]
Er moesten toch cijfers, hoofdletters en leestekens in ofzo? Ik weet die van mij ook niet, heb 'm opgeschreven... ergens. Bovendien heb je tegenwoordig voor alles een wachtwoord nodig. Ik moet er al een stuk of 12 onthouden.
Niet zo raar dus, om te vergeten.
Fixed.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:13 schreef Socios het volgende:
[..]
Denken alleen `stoer´ te kunnen zijn door een kroketje te `trekken´ en deze voor de `automatiek´ te nuttigen.
Weet je hoe chillquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:38 schreef mymoodfentje het volgende:
Zorgtoeslag ontvangenhoe pauper ben je dan hey
Weet je hoe PAUPERquote:
Ik verdien niet weinig hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:58 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Weet je hoe PAUPERdat je zo weinig verdiend en dan zorgtoeslag ontvangt
en daar ook nog eens trots op zijn
Deze mensentotaal geen ambitie in het leven, tuig is het.
Als u alleen woont en geen partner hebt, mag uw inkomen niet hoger zijn dan ¤ 35.059 per jaar.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:02 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik verdien niet weinig hoorik woon nog thuis, daarom krijg ik het nog denk ik
dus als ik het huis uit ga zal het wel afgelopen zijn met de pret
owwwwwwwwwwwwwquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:52 schreef Lilliesleaf het volgende:
Officier op een schip willen worden en niet eens een lullig wachtwoord kunnen onthouden...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |