Dat lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:34 schreef Kola het volgende:
Zorgtoeslag krijg je toch automatisch? Ik heb nooit iets geregeld daarvoor namelijk.
Welke cursus ga je doen?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:45 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk.
Het kutte van mijn situatie is dat ik en die zooi van mn opleiding moet regelen en ook nog eens van alles moet aanvragen omdat ik net 18 ben geworden.
Hopelijk blijkt alles over een maandje de moeite waard te zijn.
Maritiem Officier (nee is geen leger, tenminste dat denken de meesten direct als ik het ze vertel)quote:
Mijn mobiel ligt aan diggelen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:48 schreef Lilliesleaf het volgende:
Gast, zelfs met jouw types die niet eens een wachtwoord kunnen onthouden, houdt de overheid rekening!DigiD met sms-functie.
Oh oke, is dat in het leger ofzo?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:48 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Maritiem Officier (nee is geen leger, tenminste dat denken de meesten direct als ik het ze vertel)
Dit dus. Sowieso mensen die niet weten waar ze welke username i.c.m. welk wachtwoord hebben.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:52 schreef Lilliesleaf het volgende:
Officier op een schip willen worden en niet eens een lullig wachtwoord kunnen onthouden...
Er moesten toch cijfers, hoofdletters en leestekens in ofzo? Ik weet die van mij ook niet, heb 'm opgeschreven... ergens. Bovendien heb je tegenwoordig voor alles een wachtwoord nodig. Ik moet er al een stuk of 12 onthouden.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:52 schreef Lilliesleaf het volgende:
Officier op een schip willen worden en niet eens een lullig wachtwoord kunnen onthouden...
Denken dat je op een schip een gebruikersnaam en wachtwoord moet invoeren om te kunnen varen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:52 schreef Lilliesleaf het volgende:
Denken dat dat niet hoeftquote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:07 schreef Mierenneuker. het volgende:
Denken dat je op een schip een gebruikersnaam en wachtwoord moet invoeren om te kunnen varen.
Denken alleen stoer te kunnen zijn door een kroketje te trekken en deze voor de automatiek te nuttigen.quote:
Denkenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:13 schreef Socios het volgende:
[..]
Denken alleen stoer te kunnen zijn door een kroketje te trekken en deze voor de automatiek te nuttigen.
Keepass werkt perfect èn je kan vandaaruit wel plakken.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:00 schreef Kola het volgende:
[..]
Er moesten toch cijfers, hoofdletters en leestekens in ofzo? Ik weet die van mij ook niet, heb 'm opgeschreven... ergens. Bovendien heb je tegenwoordig voor alles een wachtwoord nodig. Ik moet er al een stuk of 12 onthouden.
Niet zo raar dus, om te vergeten.
Fixed.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:13 schreef Socios het volgende:
[..]
Denken alleen `stoer´ te kunnen zijn door een kroketje te `trekken´ en deze voor de `automatiek´ te nuttigen.
Weet je hoe chillquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:38 schreef mymoodfentje het volgende:
Zorgtoeslag ontvangenhoe pauper ben je dan hey
Weet je hoe PAUPERquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |