quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:42 schreef Rucky het volgende:
[..]
Die is iig oud, ik weet niet eens meer waar die van is.
Die hebben lekkere koekjes.quote:
Ik dacht ik ga hem thuis even zoeken maar jij had hem al.quote:
Het is idd een andere toch even jagen zo.quote:
SPOILER: uitlegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:23 schreef DJMO het volgende:
samenvatting van mijn dag vandaag:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heftig dagje DJMO!! nu pootjes omhoog en laat je lekker verwennenSPOILER: uitlegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
één ding weet ik welquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:30 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Heftig dagje DJMO!! nu pootjes omhoog en laat je lekker verwennen
haha supermarkten genoegquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
één ding weet ik welik vertoon me voorlopig niet meer in die supermarkt
hier wel jahquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:51 schreef belle1608 het volgende:
[..]
haha supermarkten genoegdat scheelt!
Straks ben je overal beruchtquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
hier wel jahze zitten op een rijtje zowat
met Jan in de buurt is dát niet zo moeilijkquote:
Ik wou net zeggen dat dat niet zolang duurt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
met Jan in de buurt is dát niet zo moeilijk
't gaat vast goed komen!! *knuf geeft*quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
met Jan in de buurt is dát niet zo moeilijk
Leuk, veel plezier.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:12 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 gaat uit eten bij de Griek! Tot vanavond!! Hoppa!
*Sirtaki danst*![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |