Al zeker 15 tot 20 Jaarquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:26 schreef oh-oh het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Arnol_Kox
OMG eigen wiki![]()
Jee, die doet dat ook al lang he?
Schreeuwjezus!
quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Al zeker 15 tot 20 Jaar
Ik ben Arnol 1 keer buiten de stad tegen gekomen. Stond ie bij zo'n mariabeeld bij de kruising rondweg/Geldropseweg schuintegenover de DAF. Hij begon wat te murmelen zoals we van hem gewend zijn. Ik had eigenlijk iets moeten doen: Ik had een Iron Maiden shirt met Duivel er op onder mijn jas aan. Die had ik hem eigenlijk moeten laten zien...![]()
Leuk, minimeet mss welquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:43 schreef Bos81 het volgende:
Mooi, ik denk wel dat ik er zondag bij kan zijn. Zit vaak bij pa in het weekend, maar ik denk wel dat ik er gewoon bij kan en zal zijn..
quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:38 schreef oh-oh het volgende:
Jaaaa bijna!
En hij gaat echt wonderbaarlijk lekker weer lately![]()
Tis een wandelend skeletje maar hij speelt, eet goed, is vrolijk, en nog steeds dik de baas
Is dat die met dat leuke Bea kapsel?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:13 schreef oh-oh het volgende:
Kan je mama Sjon zien!!!
( ik wil hem wel veilen voor het goede doel hoor!! )
Is goed.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:46 schreef Pisces29 het volgende:
Bos, ik stuur morgen George naar je toe, ik hoop dat je hem dan Zaterdag ontvangt. En anders Maandag
Ik vind het leuk dat je zoveel mag reviewen, ik had veel minder verwacht, tof!quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is goed.
Dan moet ik even rap doorlezen in mijn huidige boek voor een review. Moet nog iets van 200 van de 425 pagina'sMaar het is wel een echte pageturner dat weer wel
![]()
Ja. volgens mij is dit al mijn zesde of zevendequote:Op donderdag 19 juli 2012 16:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat je zoveel mag reviewen, ik had veel minder verwacht, tof!
Ik heb geen idee. Ik heb er niks van meegekregen IIG. Maar ik wil hem best per paard en wagen die kant op sturen hoorquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:56 schreef oh-oh het volgende:
Bos, George heeft niet superveel haast hoor, volgens mij vertrekt de helft van de lijst die hem nog wil op vakantie volgende week.
Maar jij zou naar Strega sturen geloof ik he?
Leuk!quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:25 schreef oh-oh het volgende:
Oeh, ik ga naar Chaka Khan in oktober![]()
Wootwootwoot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |