Ik heb hem ook een jaar gehad, toen ie "enorm faalde' na zijn topjaar, zo voelde het althans toen...quote:Op maandag 10 september 2012 17:13 schreef The_Playmaker het volgende:
Het is alweer gefixed.
Het is pas Week 1 maar ik ben nu al blij dat ik niet CJ2K gedraft heb maar Brees. CJ2K dropped volgend jaar naar Round 2.
Elke RB heeft wel eens een bad day maar hij heeft het gewoon té vaak. Vooral voor een first round pick. Slechts drie 100+-yd games in zijn laatste 19 games.quote:Op maandag 10 september 2012 21:20 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb hem ook een jaar gehad, toen ie "enorm faalde' na zijn topjaar, zo voelde het althans toen...
Dat blijft je bij, en ik zal hem dus niet meer so snel draften..
Ik voel je. Mijne komen ook rond de 13quote:Op maandag 10 september 2012 22:01 schreef popolon het volgende:
Ja nou, heerlijk begin!
M'n drie RB's hebben net 9 punten in totaal.!
En je bent ook nog eens Fred Jackson kwijt. Die heeft nu al 2 jaar achter elkaar pech qua blessures.quote:Op maandag 10 september 2012 22:01 schreef popolon het volgende:
Ja nou, heerlijk begin!
Haha, die van mij 59.quote:Op maandag 10 september 2012 22:01 schreef popolon het volgende:
Ja nou, heerlijk begin!
Ik verwacht niet teveel van Ronnie Brown maar had wel meer dan 3 punten verwacht.quote:Op dinsdag 11 september 2012 07:48 schreef The_Playmaker het volgende:
Popo, je hebt uiteindelijk nog met één punt gewonen ook!![]()
Jay Cutler vs Philip Rivers. Meteen al een dilemma voor week 2.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:34 schreef Xetran het volgende:
Wat een dilemma's allemaal waar ik nu zit de 1e keer dat ik meedoe met de fantasy league. Veel van mijn toch vrij goede spelers die bakken er echt niks van en het is bij velen maar de vraag of ze dat komende week wel gaan doen.
Ik heb het nu juist andersom. Altijd denk ik Wes Welker gaat echt niet weer zo'n jaar hebben... Bam nog een geweldig jaar... Nu maar wel gedraft maar twijfel of dat wel goed komt...quote:Op maandag 10 september 2012 21:20 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb hem ook een jaar gehad, toen ie "enorm faalde' na zijn topjaar, zo voelde het althans toen...
Dat blijft je bij, en ik zal hem dus niet meer so snel draften..
Ik vrees weer voor weer een verloren jaar voor Meachem, ik moet toch eens ophouden met grootse dingen van hem te verwachtenquote:Op dinsdag 11 september 2012 00:52 schreef Aniron het volgende:
4 van mijn 5 teams gewonnen. Vijfde kan nog winnen als Meachem 10.50 punten haalt vandaagDie 3 INTs van Stafford hebben me pijn gedaan
Vond het ook zo vreemd dat Rivers hem maar 2 keer zocht. Ik kan me niet voorstellen dat ze dat elke week gaan doen.quote:Op woensdag 12 september 2012 00:04 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik vrees weer voor weer een verloren jaar voor Meachem, ik moet toch eens ophouden met grootse dingen van hem te verwachten
Ik had Jones(GB dus) en Marshall apart, het frustrerendste is is dat ze allebei BIJNA een TD haddenquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:44 schreef BobW het volgende:
Finley en Marshall in 1 team, 3 punten totaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |