quote:
Heb zelf ff gekeken, en dat is die andere league. De 'originele' league (om hem zo maar ff te noemen) begint om 19.00 met de draft. Die van jullie dus om 20.00 uur?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Live Draft: Your draft is on Sunday, Sep 2, 2012 at 2:00pm EDT.
de yahoo leaguequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:49 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Heb zelf ff gekeken, en dat is die andere league. De 'originele' league (om hem zo maar ff te noemen) begint om 19.00 met de draft. Die van jullie dus om 20.00 uur?
Helaas de twee fok leagues die er zijn, zijn al vol.quote:
Helaas, niks aan te doenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:13 schreef Guard het volgende:
[..]
Helaas de twee fok leagues die er zijn, zijn al vol.
Je kunt natuurlijk ergens aansluiting zoeken bij een public league
Ik zou wel interesse hebben, maar ben bang dat mijn tijdzone niet echt meewerkt (22:00 zondag is voor mij 6:00 maandag... dan mag ik alweer aan mijn werk gaan denken).quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:22 schreef Aniron het volgende:
Ik ga proberen een league te beginnen met 1 keeper setting. Als iemand interesse heeft moet hij maar even roepenDraft is zondag 22:00.
Running backs zijn shaky. Bradshaw, Gore, Benson en Mendenhall hebben allemaal vraagtekens.quote:Op zondag 2 september 2012 01:09 schreef Guard het volgende:
Ik had vanavond nog een draft, pick 11 van 12...
QB Tony Romo
WR Julio Jones
WR Jordy Nelson
WR Darius Heyward-Bey
RB Ahmad Bradshaw
RB Frank Gore
TE Jimmy Graham
Flex Beanie Wells
K Jason Hanson
DST Houston
Bench:
Radshad Mendenhall
Sydney Rice
Cedric Benson
Owen Daniels
Alex Smith
Michael Floyd (sleeper pick, die het waarschijnlijk niet lang volhoudt op mijn roster)
zijn sowieso weinig zekerheidjes op RB buiten de top drie,quote:Op zondag 2 september 2012 11:19 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Running backs zijn shaky. Bradshaw, Gore, Benson en Mendenhall hebben allemaal vraagtekens.
Vanavond om 7 uur. Ik ga straks mijn verlanglijstje eens maken met spelers die absoluut wil.
Vick zou voor mij niet meer zijn dan een backup. Van Vick weet jij bijna zeker dat hij niet het hele seizoen speelt, en dan heb je met Fitz niet echt een goeie backup...quote:Op zondag 2 september 2012 11:43 schreef Aniron het volgende:
M. Vick was een koopje in round 8. Normaal zou ik hem niet pakken, maar in round 8 vond ik het toch echt wel een gokje waard.
Gelukkig is de belangrijkste draft vanavond pas.quote:Op zondag 2 september 2012 13:11 schreef Guard het volgende:
[..]
zijn sowieso weinig zekerheidjes op RB buiten de top drie,
Mendenhall was zeker een gokje, duurt nog zeker een maand voordat ie terug is.
Was weer zo'n draft waar het meerdere malen voorkwam dat ik een pick klaar had staan, die voor mijn neus wordt weggekaapt...
Benson is een goede value pick. De Packers zullen altijd een pass-first offense zijn maar Benson krijgt de rol die Law Firm had in New England. En hij hoeft zich geen zorgen te maken dat iemand anders veel carries krijgt want die is er niet.quote:Op zondag 2 september 2012 01:09 schreef Guard het volgende:
Ik had vanavond nog een draft, pick 11 van 12...
QB Tony Romo
WR Julio Jones
WR Jordy Nelson
WR Darius Heyward-Bey
RB Ahmad Bradshaw
RB Frank Gore
TE Jimmy Graham
Flex Beanie Wells
K Jason Hanson
DST Houston
Bench:
Radshad Mendenhall
Sydney Rice
Cedric Benson
Owen Daniels
Alex Smith
Michael Floyd (sleeper pick, die het waarschijnlijk niet lang volhoudt op mijn roster)
Was ook niet mijn target helaas. Ik ging voor Matt Ryan, maar iemand ging al voor hem in round 2, dus mijn plannetje viel even tegen.quote:Op zondag 2 september 2012 13:14 schreef Guard het volgende:
[..]
Vick zou voor mij niet meer zijn dan een backup. Van Vick weet jij bijna zeker dat hij niet het hele seizoen speelt, en dan heb je met Fitz niet echt een goeie backup...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |