perfect voor mij dus.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:17 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
De 2e league, die dus nog niet vol zit, wordt gespeeld via de site van de NFL.
MasterQ is de commisioner van de league, hij kan je toelaten. Zie onderstaande quote...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:37 schreef denniz0229 het volgende:
[..]
perfect voor mij dus.
maar heeft alleen de TS daar een link en wachtoord van of....?
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:06 schreef MasterQ het volgende:
Ok heb een league aangemaakt op NFL.com is namelijk de enige site waar ik me al op heb aangemeld en dus niet mijn gegevens hoefde achter te laten.Als je mee wilt doen stuur dan een PM en dan nodig ik je uit.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:39 schreef MasterQ het volgende:
[..]
Insomnia_, heb je een PM gestuurd
Ben erbij, leuk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:15 schreef MasterQ het volgende:
Bobw,Xetran,Maravilla en Djensen35 heb jullie allen een PM gestuurd, als jullie je aanmelden zit de league vol. Draft is idd zondag 2 september 20:00 uur.
Mooi dat de league nog vol is gekomen met allemaal nieuwe spelers, en dat er geen deelnemers nodig zijn geweest vanuit de originele league. Dat belooft hopelijk een actief fantasy-seizoen op FOK!quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:30 schreef Djensen35 het volgende:
Als laatste ook toegevoegd! Leuk een actieve league! 2 september dus 's avonds de draft: gaaf!
Succes alvast allemaal! :-)
quote:
Heb zelf ff gekeken, en dat is die andere league. De 'originele' league (om hem zo maar ff te noemen) begint om 19.00 met de draft. Die van jullie dus om 20.00 uur?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Live Draft: Your draft is on Sunday, Sep 2, 2012 at 2:00pm EDT.
de yahoo leaguequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:49 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Heb zelf ff gekeken, en dat is die andere league. De 'originele' league (om hem zo maar ff te noemen) begint om 19.00 met de draft. Die van jullie dus om 20.00 uur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |