abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114416099

Het klaag-, praat en vraagtopic voor medewerkers van PostNL.
Vanaf 1 Juni heet TNT Post PostNL.

Alle postbodes, postbezorgers, pakketchauffeurs, dames van de klantenservice, de medewerkers van de kantoren en alle andere TNT'ers zijn van harte welkom!

Klanten kunnen hier al hun vragen stellen over het versturen van poststukken!

Salaristabel:

De Emolumententabel

Handige linkjes voor klanten:

Consumenten:
PostNL voor Thuis
Posttarieven
Juist adresseren
Verhuisservice
Bewaarservice
Postzegeluitgiftekalender

Zakelijke klanten:
TNT Zakelijk

Veel gebruikte afkortingen en termen:
HAH = Huis aan Huis
HSM = HuisNummerSorteermachine
Lola = Los en Laad ruimte
VOS = Vroege Ochtend Sortering

Overige linkjes:
Over PostNL
TPG en klagen
IntranetMail-Thuis voor TNT'ers

Mensen die hier vaak langskomen

ultra_ivo, Ivo, werkzaam in VBG Maastricht
Token_W, werkzaam in Den Haag, Chroomstraat
xxiessiexx, Isabeau, werkzaam in het Westland
Peterselieman, werkzaam in VBG Leeuwarden
Jojoortje, werkzaam ergens in Twente
Bloemhof, Gerwin, werkzaam in Hasselt
Viper86, werkzaam in VBG Sneek
JMT, werkzaam in Amstelveen (ZO)
ries, werkzaam in VBG Den Bosch
silliegirl, werkzaam op Zuid-Beveland
MissSpooky, werkzaam in Kerkrade
Armageddon, werkzaam in Den Haag, Waldorpstraat
seventhseagulll, werkzaam in Den Haag, Fahrenheitstraat
Beaudelaire, werkzaam in Emmen, Weerdingestraat
sbientje, werkzaam in Breda
Dionysiou, Dion, werkzaam in Alkmaar-Noord en Heiloo
geeMc, Leon, werkzaam in Enschede Rigtersbleek
rub3n, Ruben, werkzaam in Kampen
dutch-mamma, werkzaam in Flevoland
Taneli, Danny, werkzaam in Diemen
JochemP, Jochem, werkzaam in Haarlem
ErwinRommel, Erwin, werkzaam bij het autobedrijf Area Centrum
Mirgeam, werkzaam in VBG Amersfoort
Selestha bezorger in Amersfoort

De OP is hier te vinden.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_114416351
Wat een pleurisweer, zeg! Het kwam hier met bakken uit de lucht, en de straffe westenwind hielp ook niet echt mee. En dan ook nog die dikke H&H boeken, sommige adressen hadden er wel 3!

Sommigen hadden trouwens weinig last van het weer: ik zag een vrouwelijke collega lopen (blond, jaar of 18) met een ultrakort spijkerbroekje aan en een mouwloos shirtje. :9
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
pi_114416716
Je kan met gemak 4 binnentassen in 2 fietstassen kwijt. Gewoon eerst horizontaal de bundels erin leggen, totdat je nog 5-10 cm over hebt aan de bovenkant. Vervolgens de rest van de bundels verticaal daar bovenop zetten. Stapels HAH kun je meestal wel kwijt tussen de twee fietstassen op je bagagedrager.
lama
pi_114417104
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 15:29 schreef lbeew het volgende:
Je kan met gemak 4 binnentassen in 2 fietstassen kwijt. Gewoon eerst horizontaal de bundels erin leggen, totdat je nog 5-10 cm over hebt aan de bovenkant. Vervolgens de rest van de bundels verticaal daar bovenop zetten. Stapels HAH kun je meestal wel kwijt tussen de twee fietstassen op je bagagedrager.
Totdat je band elke keer lek is en je al die tijd die je wint dubbel en dwars kwijt bent aan reparaties.
Daarom knal ik ook niet overal naartoe met de fiets. Soms heb je hele wijken met irritante opstapjes qua pad. Je krijgt kan wel reparaties declareren. Maar daar heb je weinig aan als je fiets binnen no time af is.
pi_114418024
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 15:37 schreef Kabolter het volgende:

[..]

Totdat je band elke keer lek is en je al die tijd die je wint dubbel en dwars kwijt bent aan reparaties.
Daarom knal ik ook niet overal naartoe met de fiets. Soms heb je hele wijken met irritante opstapjes qua pad. Je krijgt kan wel reparaties declareren. Maar daar heb je weinig aan als je fiets binnen no time af is.
Ik ging beladen met mijn fiets gewoon stoep op en af al fietsend, nooit problemen mee gehad. Bagagedrager heeft wel wat te verduren gehad en paar heb ik een paar schroefjes moeten vervangen. Daarnaast alleen normaal onderhoud eigenlijk, zoals ketting die een keer stuk is gegaan, etc...
lama
pi_114418317
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 15:29 schreef lbeew het volgende:
Nou, niet met die zware boeken van vandaag, hoor! Ik had voor mijn ochtendwijk 4 tassen, van naar schatting 20-25 kg per stuk. Dat had mijn fiets niet echt leuk gevonden als ik dat allemaal achterop zou gooien.
pi_114421410
Wat een prutweer! Helaas is de post niet overal droog op de mat geploft.
En wat een klote H&Mboeken! In 1 straat had ik er serieus 15 of zo :(.

Ik neem 2-3 zakken per keer mee. Meer gaat mijn fiets ook echt niet waarderen.

En in die straat mag ik bij een deel van de deuren over houten loopplankjes, omdat de stoep open ligt. En daar zijn ook 4 nieuwe huizen gekomen waar de brievenbussen nog dicht zitten. :( lekker handig! Ook handig: bol.compakketten in de tas naast de post proppen waardoor de pakketten kapot gaan. Heb daar meteen maar een opmerking over gemaakt in het bezorgrapport dat ze dat niet moeten doen.

Vandaag mijn nieuwe jas opgehald. Hij past, maar ik moet van onderen geen gram aan komen en van boven is ie veel te wijd. En de mouwen zijn 10-15 cm te lang :')
  donderdag 19 juli 2012 @ 17:10:05 #8
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_114421712
Qua postvolume viel het wel mee, was idd echt die H&M die er op bijna elk adres wel was.
Het lijkt dan veel, maar is het in feite niet.
Wel weer mogen tillen die zware tassen :')
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_114421749
Ik heb die nieuwe jas nu een paar keer geprobeerd, maar ik trek hem niet meer aan. Zweet er meteen na 5 minuten in, ook al is het koud of nat weer (met jas los).

En ik snap nog steeds niet waarom bol.com of ECI hun pakketjes in doosjes blijven sturen. Die gaan zovaak kapot of belanden onderop een tas. Ook tv-gidsen/tijdschriften zonder plastic versturen snap ik niet. Het scheurt, waait kapot of komt verzopen aan.

Helpt ook niet echt als de mensen van het Autobedrijf de tassen letterlijk uit de auto flikkeren. Je hoort soms gewoon keihard een knal op de grond. Ja vindt je het gek als de pakketjes dan al kapot zijn?! (je hebt ook goede medewerkers, maar de meeste dumpen 't en rijden zo snel mogelijk weg)...
pi_114421765
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 14:56 schreef KatrienDuck het volgende:

[..]

Krijg jij 3,5 tas mee op de fiets? Hoe doe je dat, 2 in de fietstassen en de rest dan?
Oh foutje.. vandaag waren het er 2,5. Als ik er 3 heb (minder zwaar dan nu), dan zet ik er eentje op de bagagedrager. 1x wel iets van 3,5 mee gesleept, ook nog spul in de stuurtas. Was ook met wat zwaardere reclame, dat was toch niet echt aan te raden :P
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  donderdag 19 juli 2012 @ 17:15:16 #11
110987 ErwinRommel
pi_114422034
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:10 schreef Deezertje het volgende:
Ik heb die nieuwe jas nu een paar keer geprobeerd, maar ik trek hem niet meer aan. Zweet er meteen na 5 minuten in, ook al is het koud of nat weer (met jas los).

En ik snap nog steeds niet waarom bol.com of ECI hun pakketjes in doosjes blijven sturen. Die gaan zovaak kapot of belanden onderop een tas. Ook tv-gidsen/tijdschriften zonder plastic versturen snap ik niet. Het scheurt, waait kapot of komt verzopen aan.

Helpt ook niet echt als de mensen van het Autobedrijf de tassen letterlijk uit de auto flikkeren. Je hoort soms gewoon keihard een knal op de grond. Ja vindt je het gek als de pakketjes dan al kapot zijn?! (je hebt ook goede medewerkers, maar de meeste dumpen 't en rijden zo snel mogelijk weg)...
Dan ben ik een goede ;)
Ik zet alles netjes op code.
pi_114422056
Hier worden alle depots met kleppenwagens gereden.
lama
pi_114423071
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:10 schreef Deezertje het volgende:

Dat snap ik dus ook echt niet. :( Die doosjes kunnen ook bij best veel niet in de bus.
pi_114423268
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:15 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Dan ben ik een goede ;)
Ik zet alles netjes op code.
Dat jij daar de tijd voor hebt... hier niet in ieder geval, zal er mss ook wel mee te maken dat het om de regio Amsterdam gaat ;)
Daar hoorden zij engelen zingen... AJAX! ***
pi_114423501
Waar kun je je salarisstrookje vinden??
  donderdag 19 juli 2012 @ 17:57:08 #16
110987 ErwinRommel
pi_114423769
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:43 schreef Taneli het volgende:

[..]

Dat jij daar de tijd voor hebt... hier niet in ieder geval, zal er mss ook wel mee te maken dat het om de regio Amsterdam gaat ;)
Voor de depot ritten en steunpunten, bij de postbezorgers thuis dus staat 1 uur voor. Zelfs als ik het netjes op code leg kom ik nog niet aan dat ene uurtje wat er voor staat.
Dus doe ik het netjes op code, zijn de postbezorgers ook weer blij. En ik neem gelijk de lege tassen mee en evt rest HAH.
  donderdag 19 juli 2012 @ 18:02:12 #17
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_114423977
Ik ben weer terug van vakantie uit Wales mensen! ^O^

Zaterdag is mijn laatste vrije zaterdag, de week daarop begin ik weer. Ik ga in augustus nog wel wat extra werken denk ik! :Y
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  donderdag 19 juli 2012 @ 18:05:25 #18
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_114424105
veel post vandaag (voornamelijk H&M boeken/folders en tv gidsen)
precies 4 uur gewerkt (8:00 tot 12:00)

2 collega's gingen nog bekvechten over een wijk ofzo :{
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  donderdag 19 juli 2012 @ 18:07:27 #19
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_114424197
Bah die Hernia & Mishandeling boeken. Ik had gewoon een straat waar van de 40 huizen er 2 maar niet zo'n boek hadden. En dat waren bedrijven.

Vandaag me postkar in een auto geknald. Heb een briefje achtergelaten.Maar ben nog niet gebeld. Iemand een idee hoe de postnl dat verder afhandelt?
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_114424507
Moet je waarschijnlijk een schadeformulier in gaan vullen. PostNL regelt het daarna verder wel als het goed is. Heb ook een keer een schade gevalletje gehad ;)
  donderdag 19 juli 2012 @ 18:18:24 #21
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_114424631
Maar wat vul ik op het schade formulier in? Niet mijn eigen gegevens neem ik aan? Of stuur ik dat meteen naar de postnl?
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_114425386
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:49 schreef sushine het volgende:
Op mijnpostnl.nl inloggen en dan:
Personele Zaken > Zelf doen / Medewerker > Personeelsdossier > Salaris > Personeelsdossier weergeven. Dan krijg je een rijtje mappen en dan klik je de salarismap aan.
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_114426441
Is het geen idee om de maandag gewoon HaH-dag te maken?
En dan de rest van de week (ook niet op dinsdag of zaterdag) dan geen reclame.
Maandag is er toch nooit post dus sjouw je alleen maar met folders. Dat moet dan nog wel te doen zijn, toch? ;)
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 19 juli 2012 @ 19:05:09 #24
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_114426542
dat is te duur voor het bedrijf. Ik denk dat die optie duurder is dan wanneer er op piekdagen met HAH gelopen wordt
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_114426646
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:57 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Voor de depot ritten en steunpunten, bij de postbezorgers thuis dus staat 1 uur voor. Zelfs als ik het netjes op code leg kom ik nog niet aan dat ene uurtje wat er voor staat.
Dus doe ik het netjes op code, zijn de postbezorgers ook weer blij. En ik neem gelijk de lege tassen mee en evt rest HAH.
Ik heb 's ochtends voor 2 depotjes ook een uur, maar meestal moet ik wachten op de laatste ochtendwijk die klaar is waardoor ik het net red, 's middags heb ik drie depotjes en red ik het in 2 kwartier, maar daar heb ik een depot waar ik de tassen wel uit de container haal en neerzet in het depot en de container + lege tassen weer meeneem.

Verschil moet er zijn blijkbaar! ;) :Y)
Daar hoorden zij engelen zingen... AJAX! ***
pi_114427270
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 18:18 schreef V__L_N het volgende:
Maar wat vul ik op het schade formulier in? Niet mijn eigen gegevens neem ik aan? Of stuur ik dat meteen naar de postnl?
Ik weet het niet helemaal zeker meer, maar ik geloof dat ik een formulier kreeg waarop het stuk over verzekeringnemer al door iemand van PostNL was ingevuld. Je moet op dat formulier (standaard dingetje), net als bij andere ongevallen, verder beide aangeven wat er gebeurd is. Waar is het voertuig geraakt etc. Ook is er volgens mij wel een veld waar je je eigen gegevens invult. Zo ging het in ieder geval wel bij mij, maar dat was een fiets die omviel tegen een auto, geen karretje ;) maar lijkt me vergelijkbaar.
pi_114430027
Ik mag ook eens op maandag werken. Lijkt me ook wel fijn eigenlijk, liever wat heen en weer fietsen dan alleen maar lopen.
pi_114437765
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 18:34 schreef KatrienDuck het volgende:

[..]

Op mijnpostnl.nl inloggen en dan:
Personele Zaken > Zelf doen / Medewerker > Personeelsdossier > Salaris > Personeelsdossier weergeven. Dan krijg je een rijtje mappen en dan klik je de salarismap aan.
Dankje :)
Maar ik kan het niet goed zien, omdat ik een melding krijg dat het op Internet Explorer moet, maar als ik het met IE doe, krijg ik die melding ook...
pi_114439017
Ik ontvang mijn salarisstrookjes op FiNBOX :P
pi_114441171
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:35 schreef sushine het volgende:

[..]

Dankje :)
Maar ik kan het niet goed zien, omdat ik een melding krijg dat het op Internet Explorer moet, maar als ik het met IE doe, krijg ik die melding ook...
Bij mij werkt de site alleen met Firefox.
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_114445320
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:52 schreef Thomas-sama het volgende:
Ik ontvang mijn salarisstrookjes op FiNBOX :P
ik ook en per de site
het is een rommel :)
pi_114445364
in het vorige topic had een vraag gesteld over het vest,loopt er hier al iemand mee rond?
kan toch nooit iets worden?
pi_114445440
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:05 schreef Herfstblad het volgende:
Wat een prutweer! Helaas is de post niet overal droog op de mat geploft.
En wat een klote H&Mboeken! In 1 straat had ik er serieus 15 of zo :(.

Ik neem 2-3 zakken per keer mee. Meer gaat mijn fiets ook echt niet waarderen.

En in die straat mag ik bij een deel van de deuren over houten loopplankjes, omdat de stoep open ligt. En daar zijn ook 4 nieuwe huizen gekomen waar de brievenbussen nog dicht zitten. :( lekker handig! Ook handig: bol.compakketten in de tas naast de post proppen waardoor de pakketten kapot gaan. Heb daar meteen maar een opmerking over gemaakt in het bezorgrapport dat ze dat niet moeten doen.

Vandaag mijn nieuwe jas opgehald. Hij past, maar ik moet van onderen geen gram aan komen en van boven is ie veel te wijd. En de mouwen zijn 10-15 cm te lang :')
een wijk had ik zes zakken en vol ook :)
2/3 mee ja meer moet je niet doen,als er wat gebeurt komen er probs van,
is tegen de regels,en verzekeringtechnisch gaan ze er moeilijk over doen.
Die 5 min extra maken niet meer uit
pi_114445547
@Gridjuh

Die jas moet je de capuchon eruit knippen,je wordt zowat gewurgd
als dat ding er nog in zit,loopt beter.
De dunste jas vind ik zelf minder dan de vroegere jassen,tpg,ptt etc..
Zonder jas is het mooiste helaas is het niet iedere dag mogelijk.
Er zitten wel meer zakken in,je bent zo alles kwijt,ik had het al wel een keer
  vrijdag 20 juli 2012 @ 08:52:42 #35
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_114449392
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:49 schreef sushine het volgende:
Morgen in je brievenbus.

(Vergeet die site van MijnPostNL, de helft doet het niet, of is incompleet).
pi_114449755
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 08:52 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Morgen in je brievenbus.

Ja wel als je dat hebt aangevraagd ja. Ze sturen die niet meer standaard op hè?
  vrijdag 20 juli 2012 @ 09:49:10 #37
373648 KatrienDuck
Cookie lover
pi_114450736
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 09:11 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ja wel als je dat hebt aangevraagd ja. Ze sturen die niet meer standaard op hè?
Volgens mij is dit de laatste maand dat iedereen het strookje per post krijgt gestuurd. Weet iemand nog het telefoonnummer dat je kunt bellen als je hem per post wilt blijven ontvangen?
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_114450837
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 08:52 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Morgen in je brievenbus.

oh die was ik nog vergeten ook nog thuis :)
lekker zooitje
pi_114452775
Ben nu ''gepromoveerd'' tot depothouder, schijn er extra tijd voor te krijgen. Weet niet of ik er blij mee moet zijn maar goed zo veel werk is t ook weer niet.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 20 juli 2012 @ 11:06:41 #40
Maffe Fries
pi_114453177
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 09:49 schreef KatrienDuck het volgende:

[..]

Volgens mij is dit de laatste maand dat iedereen het strookje per post krijgt gestuurd. Weet iemand nog het telefoonnummer dat je kunt bellen als je hem per post wilt blijven ontvangen?
nummer staat op je salarisstrookje volgens mij
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 20 juli 2012 @ 11:08:21 #41
Maffe Fries
pi_114453241
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 00:54 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

een wijk had ik zes zakken en vol ook :)
2/3 mee ja meer moet je niet doen,als er wat gebeurt komen er probs van,
is tegen de regels,en verzekeringtechnisch gaan ze er moeilijk over doen.
Die 5 min extra maken niet meer uit
Ik loop vaak een wijk met een kar en als er zoveel tassen zijn dan ga ik wel proberen ze in één keer mee te krijgen. lukt vaak zonder problemen :P
pi_114453350
LOL! Binnen 50 minuten klaar vandaag met bezorgen. Amper een tasje post. Normaal doe ik 2,5 uur over die wijk (piekdag). Morgen ook werken, en zul je zien, weer 8 tassen zoals vorige week. Geef me dan gewoon 3 tasjes extra vandaag.... scheelt weer voor morgen. Maar morgen dus sowieso Makro + 3x HAH... :(
pi_114453709
quote:
Wat een lieve beestjes zijn het toch allemaal O+

Ik heb niets tegen honden opzich, maar door het bezorgwerk ben ik er wel enigszins anders over gaan denken. Ik kom vrij vaak aggressieve honden tegen en dat vind ik niet prettig.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 20 juli 2012 @ 11:24:27 #45
Maffe Fries
pi_114453762
quote:
niet best ...

Heb zelf zoiets nog nooit meegemaakt met honden
pi_114454129
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 11:22 schreef Selestha het volgende:

[..]

Wat een lieve beestjes zijn het toch allemaal O+

Ik heb niets tegen honden opzich, maar door het bezorgwerk ben ik er wel enigszins anders over gaan denken. Ik kom vrij vaak aggressieve honden tegen en dat vind ik niet prettig.
Dat heb ik dus ook ja. Al is er ook een hond in mijn wijk die vaak in de voortuin ligt en mij altijd kwispelstaartend begroet. :)
pi_114454911
-laat maar-
pi_114458491
Bij ernstige bijtincidenten staat er ALTIJD bij dat de hond dit nooit eerder gedaan heeft.
Maar het is natuurlijk niet altijd ondenkbaar dat je eigen hond dit ook ooit voor het eerst doet.
Daarna mag hij natuurlijk nooit meer los,
dus er zal ook NOOIT een bijtincident plaatsvinden door een hond die dit WEL eerder gedaan heeft.

Dus hondenbaasjes , mag de hond ajb aan de ketting als de post nog bezorgd moet worden , dank U.
uiteindelijk lukt altijd alles
  vrijdag 20 juli 2012 @ 13:33:50 #49
110987 ErwinRommel
pi_114459248
Dom dom dom!!!
VOG helemaal vergeten aan te vragen. Totaal vergeten. Kreeg een brief van PostNL dat ik dat alsnog moet regelen binnen 2 weken, anders vervalt mijn contract, hoop dat dat gaat lukken.
Via DigiD een afspraak gemaakt voor maandag, hopen dat alles op tijd gaat lukken, anders word het contract ontbonden }:|
  vrijdag 20 juli 2012 @ 13:52:21 #50
373648 KatrienDuck
Cookie lover
pi_114460055
Mensen moeten hun hond gewoon binnen houden, of iig binnen een hek zodat hij post- en andere bezorgers niet kan aanvallen!

@ Erwin, die van mij was er na een week, dus hopelijk heb je geluk en kan het nog net binnen de tijd!
"Everybody lies..."
House M.D.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 14:01:06 #51
110987 ErwinRommel
pi_114460408
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 13:52 schreef KatrienDuck het volgende:
Mensen moeten hun hond gewoon binnen houden, of iig binnen een hek zodat hij post- en andere bezorgers niet kan aanvallen!

@ Erwin, die van mij was er na een week, dus hopelijk heb je geluk en kan het nog net binnen de tijd!
Waar een hond los op het erf losloopt krijgt géén post. Al 2 keer gebeten.

Katrien, ik ga mijn TC ook ff inlichten, wellicht dat hij dit met 1 week kan verlengen de termijn. Ik was het gewoon echt domweg vergeten.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 15:09:17 #52
373648 KatrienDuck
Cookie lover
pi_114463242
Vreemd! Ik heb mijn salaris al op mijn rekening staan, maar geen salarisstrook ontvangen met de post! :?
"Everybody lies..."
House M.D.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 15:23:19 #53
Bijdehand mannetje
pi_114463850
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 15:09 schreef KatrienDuck het volgende:
Vreemd! Ik heb mijn salaris al op mijn rekening staan, maar geen salarisstrook ontvangen met de post! :?
Die worden tegenwoordig ook alleen op de piekdagen bezorgd....
  vrijdag 20 juli 2012 @ 15:33:06 #54
373648 KatrienDuck
Cookie lover
pi_114464274
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 15:23 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Die worden tegenwoordig ook alleen op de piekdagen bezorgd....
Ok, dan zal ie er morgen dus bij zijn!
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_114465254
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 14:01 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Waar een hond los op het erf losloopt krijgt géén post. Al 2 keer gebeten.

Katrien, ik ga mijn TC ook ff inlichten, wellicht dat hij dit met 1 week kan verlengen de termijn. Ik was het gewoon echt domweg vergeten.
Zou ikook niet doen nee. :)

Of ik vanaf volgende week tm week 34 een klein wijkje erbij wil lopen. :P best, maar liever niet op zaterdag. Nu ga ik het woensdag en vrijdag doen.
Staat iets meer dan 1 uur voor, dus het is wat kleiner dan mijn vaste wijk (staat 1:34 uur voor).

Ik ben benieuwd of ik het nou ook extra betaald krijg. Gister zeiden ze van wel, vandaag hadden ze het over minuren (althans, dat hoorde ik 1 van de tc's zeggen op de achtergrond). Woensdag (dan ben ik toch op de vestiging) maar even vragen dan. Ik heb namelijk nog altijd evenveel post als 4 weken geleden.

De wijk is aangrenzend aan mijn vaste wijk en staat ook op hetzelfde depot, dus dat is wel prettig. :)
pi_114465332
Hier collega 2x gebeten op hetzelfde adres.. 1x over het hek heen en 1x was het hek open geloof ik. Ook nog uitgescholden door de bewoner :X Na meldingen over de hond hoefde er een tijdje geen post bezorgd te worden (moest die bewoner ophalen), maar na een tijdje wel weer. Reden? Bewoner had aangegeven dat het er een nieuw slot op het hek zat, en dat het probleem daarmee opgelost was :X
pi_114466063
*O*

Nu ik depotbeheerder ben krijg ik 4 uur per maand extra betaalt! Op mijn contract van 10 uur per week is dat een opslag van 10% :D Mijn TC heeft gezegd dat hij mij gekozen heeft omdat ik zo betrouwbaar ben *O*

Voor het eerst in mijn leven verdien ik meer dan anderen met hetzelfde contract!
  vrijdag 20 juli 2012 @ 16:21:47 #58
373648 KatrienDuck
Cookie lover
pi_114466353
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 16:16 schreef Selestha het volgende:
*O*

Nu ik depotbeheerder ben krijg ik 4 uur per maand extra betaalt! Op mijn contract van 10 uur per week is dat een opslag van 10% :D Mijn TC heeft gezegd dat hij mij gekozen heeft omdat ik zo betrouwbaar ben *O*

Voor het eerst in mijn leven verdien ik meer dan anderen met hetzelfde contract!
Das mooi zeg! Gefeliciteerd!
Mooie opsteker dat ze jou zo betrouwbaar vinden!
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_114466419
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 16:21 schreef KatrienDuck het volgende:

[..]

Das mooi zeg! Gefeliciteerd!
Mooie opsteker dat ze jou zo betrouwbaar vinden!
Ja, dat geeft wel een gevoel van waardering. Heeft kennelijk toch iemand opgemerkt dat ik me echt heb ingezet :) En 10% opslag is gewoon best veel, ik ben namelijk echt geen uur per week kwijt aan het depot bijhouden.
pi_114466503
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 16:23 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ja, dat geeft wel een gevoel van waardering. Heeft kennelijk toch iemand opgemerkt dat ik me echt heb ingezet :) En 10% opslag is gewoon best veel, ik ben namelijk echt geen uur per week kwijt aan het depot bijhouden.
Toen ik nog gewoon post liep (ongeveer een jaar terug) was het echt een tyfusbende op die depots van ons.
lama
pi_114466539
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 16:25 schreef lbeew het volgende:

[..]

Toen ik nog gewoon post liep (ongeveer een jaar terug) was het echt een tyfusbende op die depots van ons.
Hier niet; anders had ik ook echt geen ja gezegd ;)
pi_114466896
quote:
*O*

Wow 4 uur. :o
Ik krijg 45 min voor de zakken. :P Hier is het op de depots ook best een zooi.

Gefeliciteerd :)
pi_114466983
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 16:35 schreef Herfstblad het volgende:

[..]

Wow 4 uur. :o
Ik krijg 45 min voor de zakken. :P Hier is het op de depots ook best een zooi.

Gefeliciteerd :)
Ja hij belde eerst op met ''wil jij even gaan zorgen dat het depot op orde blijft'' en toen legde ik uit dat mijn overuren nu al niet betaalt worden, dus dat ik er niet op zat te wachten.. Maar toen beloofde hij me een uur extra per week voor het depot.. En toen heb ik wel ja gezegd :)
pi_114466987
Nice Selestha! :)

Hier wordt morgen drukte verwacht, vooral in de voorbereiding.. mailing van KPN die met de hand gezet moet worden. Kan zijn dat de post later aangeleverd wordt... hoop van niet, met twee wijken is dat niet zo handig :P
pi_114467065
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 16:37 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ja hij belde eerst op met ''wil jij even gaan zorgen dat het depot op orde blijft'' en toen legde ik uit dat mijn overuren nu al niet betaalt worden, dus dat ik er niet op zat te wachten.. Maar toen beloofde hij me een uur extra per week voor het depot.. En toen heb ik wel ja gezegd :)
:P ik las fout. Ik las 4 uur in de week haha.
Voor niets zou ik het ook niet gedaan hebben. ;)

Mijn tc wil hier woensdag trouwens met alle mensen die iets doen in de depots vergaderen om te kijken of iedereen krijgt wat hem of haar toekomt.

Makro zit er morgen trouwens bij.

[ Bericht 0% gewijzigd door Herfstblad op 20-07-2012 17:25:45 ]
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 20 juli 2012 @ 17:04:52 #66
Maffe Fries
pi_114468226
quote:
*O*

Nice :)
pi_114483100
Even een kort vraagje: ik werk bij post nl volgens contract GEMIDDELD 10 uur per week.
Betekent dus dat je standaard per week 10 uur uitbetaald krijgt? Dus als je een week 8 uur gewerkt hebt dat je dan voor 10 uur uitbetaald krijgt en bij meer dan 10 uur per week telt als overwerk?
pi_114483170
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 23:46 schreef Woussie1987 het volgende:
Even een kort vraagje: ik werk bij post nl volgens contract GEMIDDELD 10 uur per week.
Betekent dus dat je standaard per week 10 uur uitbetaald krijgt? Dus als je een week 8 uur gewerkt hebt dat je dan voor 10 uur uitbetaald krijgt en bij meer dan 10 uur per week telt als overwerk?
Zij moeten jou in principe 10 uur werk bieden en jij hoeft niet meer te werken dan 10 uur.
lama
pi_114487391
Ik ga morgen weer aan de slag, wordt wel lekker weer geloof ik.

Ik heb het idee dat de betaling die ik heb ontvangen niet klopt, er was al de hele maand gedoe over die uren, elke keer mailen en nooit een reactie krijgen, dan aankloppen op kantoortje en daarna hoor je nog niets... Erg vervelend als dit elke maand zo'n gezeik wordt omdat ik meestal na 17:00 klaar ben en niet de tijden op kan schrijven...
pi_114493455
Zo lekker vakantie: 4 zaterdagen achter elkaar niet werken :9
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_114494841
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat lijkt een eeuwigheid! Lekker chillen!
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_114495132
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 02:27 schreef sqdtnz het volgende:
Ik ga morgen weer aan de slag, wordt wel lekker weer geloof ik.

Ik heb het idee dat de betaling die ik heb ontvangen niet klopt, er was al de hele maand gedoe over die uren, elke keer mailen en nooit een reactie krijgen, dan aankloppen op kantoortje en daarna hoor je nog niets... Erg vervelend als dit elke maand zo'n gezeik wordt omdat ik meestal na 17:00 klaar ben en niet de tijden op kan schrijven...
na vijven kan je de tijden ook opschrijven hoor , als iemand die bezorgrapporten leest kan die ze net zo goed een dag later lezen.
ksnap trouwens toch al niet waarom je zonodig t bezorgmapje na t bezorgen moet inleveren elke keer , dat kost toch alleen maar weer een kwartiertje extra , nog es naar t depot fietsen??
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_114495488
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jaloers.....maar ik heb in september vakantie, ik hoop voor die tijd toch echt wel weer "volledig" te hebben gewerkt.
pi_114496680
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 23:46 schreef Woussie1987 het volgende:
Nee, als je een contract hebt voor 10 uur GEMIDDELD per week, betalen ze ook GEMIDDELD 10 uur per week. Als je 8 uur werkt, boeken ze 8 uur. En waarschijnlijk moet je dan de week erop 12 uur werken (en dan boeken ze ook 12 uur) om het goed te maken.

Aan het einde van de maand kijken ze hoeveel uren je per saldo hebt gemaakt tov je contract. Heb je er meer gemaakt dan zijn dit meeruren (geen overuren: overuren zijn het pas als je meer dan 37 uur werkt per week), en heb je er minder gemaakt, dan zijn dit minuren.

Bij postbezorgers worden evt. minuren aan het eind van de maand kwijtgescholden, bij postbodes is dit eens in de 3 maanden.
pi_114498130
Kwam weer wat grappige namen tegen

Een breekbaar pakketje voor Kraak
En een foldertje over medicijnen voor Korteleven xD
pi_114499562
:')
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_114499583
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 14:03 schreef gridjuh het volgende:

[..]

Jaloers.....maar ik heb in september vakantie, ik hoop voor die tijd toch echt wel weer "volledig" te hebben gewerkt.
Hoe gaat het nu?
En mag je nu eigenlijk alleen voorbereiden?
pi_114499643
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 15:23 schreef Nezhi het volgende:

:D Haha, super!
"Everybody lies..."
House M.D.
  zaterdag 21 juli 2012 @ 16:48:34 #79
110987 ErwinRommel
pi_114500952
hehe, ik heb vandaag voor velen weer hun dag verpest :D
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 21 juli 2012 @ 17:00:36 #80
Maffe Fries
pi_114501425
quote:

_O-
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 21 juli 2012 @ 17:01:16 #81
Maffe Fries
pi_114501453
Vandaag een mooi dagje gehad. Bij het sorteren redelijk veel en bij het bezorgen rustig aan gedaan
pi_114502685
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 13:48 schreef eigendeegcookie het volgende:

[..]

na vijven kan je de tijden ook opschrijven hoor , als iemand die bezorgrapporten leest kan die ze net zo goed een dag later lezen.
ksnap trouwens toch al niet waarom je zonodig t bezorgmapje na t bezorgen moet inleveren elke keer , dat kost toch alleen maar weer een kwartiertje extra , nog es naar t depot fietsen??
Na vijf uur is de manager naar huis en is dat gebouw helemaal dicht, tenzij je 'n pasje hebt. Ze hebben ook gezegd dat ik niets moet opschrijven in dat boekje, dat doen ze zelf ofzo.
pi_114503995
Hmm 25 poststukken voor compleet andere gebieden in mijn wijk.. oeps, daar heeft iemand zijn werk niet goed gedaan :') spul moest uiteraard allemaal een sticker...

Toch mooi rond de 20 uur gemaakt deze week *O* toch netjes met alleen bezorgen :)
pi_114505397
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 16:48 schreef ErwinRommel het volgende:
hehe, ik heb vandaag voor velen weer hun dag verpest :D
Vertel!
"Everybody lies..."
House M.D.
  zaterdag 21 juli 2012 @ 19:01:08 #85
110987 ErwinRommel
pi_114505419
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 19:00 schreef KatrienDuck het volgende:

[..]

Vertel!
Echt een hele hoop envelopen van het CJIB had ik vandaag _O-
  zaterdag 21 juli 2012 @ 19:02:07 #86
110987 ErwinRommel
pi_114505455
Op sommige adressen zelf 4 :')
pi_114506000
Oh hier ook ja :D
pi_114506097
Krijgen we eigenlijk nog winstuitkering?
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 21 juli 2012 @ 19:39:27 #89
Maffe Fries
pi_114506425
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 19:01 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

is een grote klant bij ons VBG *)
  zaterdag 21 juli 2012 @ 19:52:36 #90
189430 Anonymousz
pi_114506766
quote:

haha ik toevallig ook
zoals koekkoek :D
  zaterdag 21 juli 2012 @ 20:39:46 #91
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_114508147
Ik heb hier een adres in de wijk waar paar x per week van die cjib brieven komen. Je vraagt je af wat die mensen doen.

Had vandaag iets vaags. Was lekker HaH aan het gooien. Kom ik bij de laatste bundelkom ik er 8 te kort. Dat heb ik nooit. Zit ik het briefje te bekijken. Was het niet de HaH van mijn wijk, maar van een wijk in het zelfde postcode gebied. Wel in een tas van mijn wijk.

Heb het verder maar zo gelaten, alleen opgeschreven dat ik 8 huizen niet had. Maar hoe kan zo iets nou gebeuren zeg... Dat is toch stom?
Loesje
  zaterdag 21 juli 2012 @ 21:04:59 #92
341900 Atmosphere82
pi_114508924
Aankomende zaterdag weer werken, heb er op zich best zin in!
pi_114509463
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 19:01 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Oh ja, heb ik ook wel eens! Je vraagt je soms gewoon af wat sommigen wel niet hebben uitgevreten! :D
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_114511110
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 13:48 schreef eigendeegcookie het volgende:

[..]

In principe doen ze niets met die dingen al zet je er 20uur in
pi_114511255
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 20:39 schreef V__L_N het volgende:
Ik heb hier een adres in de wijk waar paar x per week van die cjib brieven komen. Je vraagt je af wat die mensen doen.

Had vandaag iets vaags. Was lekker HaH aan het gooien. Kom ik bij de laatste bundelkom ik er 8 te kort. Dat heb ik nooit. Zit ik het briefje te bekijken. Was het niet de HaH van mijn wijk, maar van een wijk in het zelfde postcode gebied. Wel in een tas van mijn wijk.

Heb het verder maar zo gelaten, alleen opgeschreven dat ik 8 huizen niet had. Maar hoe kan zo iets nou gebeuren zeg... Dat is toch stom?
Kunnen ook rekeningen van bestuurlijke premie Cvz zijn,daar barst het in Nl van.
(worden je opgelegd als je premieachterstand ziekenfonds hebt)
pi_114522017
Gisteren waren er wel 6 wijken blijven staan in mijn depot.. Als ik dat zo zie begrijp ik al die klachten wel over de bezorging :{
pi_114523384
Het loon van deze maand valt me best mee.
Alleen krijg ik nu twee maanden loon van beiden dienstverbanden
Zal misschien een naheffing zijn van het een of ander? :P
  zondag 22 juli 2012 @ 10:30:33 #98
Bijdehand mannetje
pi_114523405
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 06:02 schreef Selestha het volgende:
Gisteren waren er wel 6 wijken blijven staan in mijn depot.. Als ik dat zo zie begrijp ik al die klachten wel over de bezorging :{
Volgens mij is de wijk waar ik woon ook blijven staan gisteren. Ik heb helemaal geen post gehad, en ik had gisteren toch in elk geval mijn loonstrookje, de Mail en de folders van C1000 en Ah moeten hebben.

Helaas valt het dorp waar ik woon niet onder mijn eigen VBG, dus ik weet niet waar het depot is hier (en heb er ook geen sleutel van), anders had ik zelf even op het depot gekeken.
pi_114533596
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 06:02 schreef Selestha het volgende:
Wow!
Op mijn depot blijft eigenlijk nooit wat staan. Wel 1 keer mijn vaste wijk toen ik vrij had. :P
pi_114542600
Dinsdag weer een 80 pagina tellende Gamma folder als HAH, inclusief de C1000 folder en mogelijk nog een andere... Altijd leuk! :(
  zondag 22 juli 2012 @ 21:20:46 #101
373648 KatrienDuck
Cookie lover
pi_114543956
80 pagina's? Das wel een hele dikke dan! Ik gebruik die gammafolders altijd om groenteafval op te doen tijdens het koken. Heel handig! :)
Maar als je dat allemaal moet bezorgen is het geen pretje natuurlijk, zal wel weer weinig post zijn dinsdag en dan wel HAH, vervelend!
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_114544612
Zal dinsdag wel weer meer HAH zijn dan post ja. En ook wel balen dat als het zware HAH is (in gewicht).
Gelukkig kan ik me dus nu al 'mentaal' voorbereiden op de HAH :P
Niets vervelender dan denken dat je een rustig dagje krijgt en vervolgens vijf zakken HAH ziet staan, als je niet weet wat voor HAH je hebt... ;)
pi_114545577
Scheelt dat ik dan vanaf het depot met een karretje kan :o heeft de fiets iig niet te lijden :X
Zo te zien worden het hier 2 stuks. Die van de Gamma is volgens onze HAH planning trouwens lichter dan het Karwei krantje van vorige week ;)
pi_114548618
Laatst belden ze me op m'n eerste vrije zaterdag van het jaar op omdat ze de wijken niet weg konden krijgen. Moest de postbode plus me bellen van de TC's. Sommige mensen begrijpen het echt niet.
pi_114556864
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 23:02 schreef TokenW het volgende:
Laatst belden ze me op m'n eerste vrije zaterdag van het jaar op omdat ze de wijken niet weg konden krijgen. Moest de postbode plus me bellen van de TC's. Sommige mensen begrijpen het echt niet.
Ja typisch hè, als je een betrouwbare kracht bent krijg je dat soort dingen regelmatig. Toen ik deze week eens op het kantoor was werd ik aangesproken door de planner van ''ja, jij werkt niet op maandag hè? Ik heb dan wel een paar wijkjes voor je die je even kan wegbrengen!'' Ik zei dat hij eerst mocht beginnen met het uitbetalen van de uren die ik nu loop, en dat ik er dan nog wel eens over wilde denken..
  maandag 23 juli 2012 @ 10:04:57 #106
373648 KatrienDuck
Cookie lover
pi_114558293
quote:
12s.gif Op maandag 23 juli 2012 07:54 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ja typisch hè, als je een betrouwbare kracht bent krijg je dat soort dingen regelmatig. Toen ik deze week eens op het kantoor was werd ik aangesproken door de planner van ''ja, jij werkt niet op maandag hè? Ik heb dan wel een paar wijkjes voor je die je even kan wegbrengen!'' Ik zei dat hij eerst mocht beginnen met het uitbetalen van de uren die ik nu loop, en dat ik er dan nog wel eens over wilde denken..
Goed van je zeg, heel assertief! Ja ze gaan er maar van uit dat je altijd klaarstaat!
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_114559850
quote:

[..]

Herkenbaar! Deze week kreeg ik dus ook een extra wijk in mijn maag gesplitst (wel voor de zomer) toen ik op de vestiging was. :P
Vervelend is dat wel.
pi_114560045
Ja herkenbaar is dat..
Werd vorig jaar op mijn vakantieadres gebeld of ik echt niet kon werken :D
pi_114561343
quote:

[..]

Hm het paar wijkjes en even kan ik wel snappen op een maandag ;) moet er straks ook 4, staat 1,5 uur voor ofzo :P. Maar dat ze zo makkelijk doen over werken op je vrije dag.. :N

Hier vragen ze gelukkig wel gewoon netjes of ik dingen wil doen, maar als 'flexibele kracht' gebeurt dat wel regelmatig. Ken een stuk of 20 wijkjes dus dat is voor hen natuurlijk handig. Maar goed, nu mogen ze, want tot ik een andere baan heb is het de bedoeling dat ik dinsdag t/m zaterdag werk.. en liefst ook aardig wat ;) (alleen bezorgen dus). Net afgestudeerd, maar zal nog wel even duren voordat ik iets heb gevonden, waarschijnlijk :o
pi_114567164
quote:
5s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Hoe gaat het nu?
En mag je nu eigenlijk alleen voorbereiden?
Gaat redelijk, kan wel weer aardig lopen, maar niet langdurig.
En mijn fysio is dinsdag ook niet blij, heb moeten rijden zondag en ik kan ff niet zonder ibuprofen.

Zal even uitleggen wat er is gebeurd, mijn vriend en ik waren zaterdag op een feestje. Mijn vriend wilde in kleermakerszit gaat zitten(wat hij wel vaker doet) En toen was het van "knap" in zijn knie. Zaterdags ging dat best nog wel goed, maar zondagochtend kon hij niet meer lopen. Uiteindelijk naar huisartsenpost geweest. Hij had zijn knieband opgerekt en een stuk ingescheurd, dus mijn vriend loopt nu met krukken.
Vandaag is hij in den bosch gaan werken, heen gebracht door zijn moeder, maar ik moet hem halen omdat niemand anders kan :( Maar de rest van de week werkt hij weer ff tijdelijk in oosterhout bij de bouwmarkt zo'n 5 minuten bij ons vandaan :)

Enne Erwin, vergat iets uhm....stoutbier...had er niet meer aan gedacht sorry
pi_114567228
Wauw, dus jullie zijn allebei niet zo mobiel.
Vervelend zeg.
  maandag 23 juli 2012 @ 21:30:52 #112
Bijdehand mannetje
pi_114579943
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 10:30 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Volgens mij is de wijk waar ik woon ook blijven staan gisteren. Ik heb helemaal geen post gehad, en ik had gisteren toch in elk geval mijn loonstrookje, de Mail en de folders van C1000 en Ah moeten hebben.

Helaas valt het dorp waar ik woon niet onder mijn eigen VBG, dus ik weet niet waar het depot is hier (en heb er ook geen sleutel van), anders had ik zelf even op het depot gekeken.
Even bij de buren geïnformeerd: Die hebben zaterdag ook geen post gehad, en ook de folders niet.
Dus ik een klacht indienen bij Klantenservice, waarin ik het hele verhaal uitleg. Krijg ik het volgende nietszeggende, standaard-antwoord:

quote:
Geachte heer Kramerica-Industries,

.........Wij verwerken elke dag miljoenen poststukken waarvan het grootste deel niet traceerbaar is. Alleen pakketten en aangetekende brieven hebben een sticker met barcode die wij kunnen volgen. Uw poststuk heeft niet een dergelijke barcode gehad en daarom kan ik helaas niet voor u achterhalen wat er mis is gegaan. Mijn ervaring is dat de meeste zendingen een dag later alsnog aankomen. Ik adviseer u om dit af te wachten...............

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice
Als ik nu had geklaagd over een ansichtkaart van mijn tante uit Marokko die niet zou zijn aangekomen was dit een gepaste reactie geweest, maar als er een hele straat (en wellicht een hele wijk) geen post ontvangt, is dit wel erg gemakkelijk. :(
pi_114580216
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:30 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Even bij de buren geïnformeerd: Die hebben zaterdag ook geen post gehad, en ook de folders niet.
Dus ik een klacht indienen bij Klantenservice, waarin ik het hele verhaal uitleg. Krijg ik het volgende nietszeggende, standaard-antwoord:

[..]

Als ik nu had geklaagd over een ansichtkaart van mijn tante uit Marokko die niet zou zijn aangekomen was dit een gepaste reactie geweest, maar als er een hele straat (en wellicht een hele wijk) geen post ontvangt, is dit wel erg gemakkelijk. :(
Je werkt zelf bij dit bedrijf, je weet hoe het gaat. Klanten terugkoppeling is niet het sterkste punt van dit bedrijf. Waarschijnlijk was de teamcoach nog niet eens op de hoogte.
lama
  Redactie Frontpage / Sport maandag 23 juli 2012 @ 21:40:20 #114
Maffe Fries
pi_114580377
mja, dat hoort bij de nieuwe manier van werken. Hopen dat het bezorgd wordt. Officieel moet je nu als bezorger nu de uren hetzij per mail, hetzij via de postnlsite doorgeven. Ook ik zou dat moeten doen als ik een wijkje wegbreng, maar mij niet gezien. Ze weten welke wijk ik doe en daar moeten ze het mee doen :P
pi_114586862
Ik geef mijn uren via het rooster in de zaal EN via de mail op
Beetje dubbelop, maar beter dat dan geen uren.

[ Bericht 5% gewijzigd door 4EverBlackEyed op 23-07-2012 23:49:56 ]
pi_114593949
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 23:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik geef mijn uren via het rooster in de zaal EN via de mail op
Beetje dubbelop, maar beter dat dan geen uren.
Wij moeten gewoon nog onze uren in ons boekje schrijven, ze hebben het hier niet over de site gehad of een rooster in een zaal..
pi_114595533
Kun je nagaan dat dit verschilt per vestiging :P
  dinsdag 24 juli 2012 @ 09:33:38 #118
110987 ErwinRommel
pi_114595767
Wij moeten onze tijd opschrijven bij vertrek, en bij aankomst op de vestiging.
En jongens jongens, daar word mee gesjoemeld _O-
  dinsdag 24 juli 2012 @ 09:35:01 #119
110987 ErwinRommel
pi_114595789
In principe geldt bij ons ( autobedrijf) dat men enkel de daadwerkelijk gewerkte uren opschrijft, niet de uren die daarvoor staan. Maar niemand is natuurlijk een dief van de eigen portomonaie.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 24 juli 2012 @ 10:37:52 #120
Maffe Fries
pi_114597230
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 09:35 schreef ErwinRommel het volgende:
In principe geldt bij ons ( autobedrijf) dat men enkel de daadwerkelijk gewerkte uren opschrijft, niet de uren die daarvoor staan. Maar niemand is natuurlijk een dief van de eigen portomonaie.
daarom is het soms beter om niets op te schrijven :P
pi_114597257
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 06:44 schreef Selestha het volgende:

[..]

Wij moeten gewoon nog onze uren in ons boekje schrijven, ze hebben het hier niet over de site gehad of een rooster in een zaal..
Hier ook niet. :P
Ik geef het dus ook gewoon door via het bezorgrapport.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 10:46:46 #122
110987 ErwinRommel
pi_114597464
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 10:37 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

daarom is het soms beter om niets op te schrijven :P
We moeten het doen, anders geen uren.
Wat velen doen, na de dienst met de auto ff naar huis, en tegen een uurtje of half vijf terug naar vestiging rijden en dan 16:30 opschrijven ipv 13:00 _O-
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 24 juli 2012 @ 10:47:39 #123
Maffe Fries
pi_114597493
en dat valt niet op? _O-
  dinsdag 24 juli 2012 @ 10:48:03 #124
110987 ErwinRommel
pi_114597502
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 10:47 schreef Peterselieman het volgende:
en dat valt niet op? _O-
Nee, want ze zien ja pas tegen 1630 weer aankakken :D
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 24 juli 2012 @ 10:48:37 #125
Maffe Fries
pi_114597514
ze zouden toch moeten weten hoe laat je vertrekt en hoe lang er ongeveer voor een dienst staat?
  dinsdag 24 juli 2012 @ 10:49:25 #126
110987 ErwinRommel
pi_114597537
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 10:48 schreef Peterselieman het volgende:
ze zouden toch moeten weten hoe laat je vertrekt en hoe lang er ongeveer voor een dienst staat?
Klopt, dus komen ze aan op de vestiging voor de tijd die voor die rit staat na eerst thuis te hebben gezeten ;)
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 24 juli 2012 @ 10:52:56 #127
Maffe Fries
pi_114597630
dan heeft het bedrijf de zaakjes duidelijk niet op orde. Dat zal wel anders worden wanneer er van GPS gebruik gemaakt zal gaan worden _O-
  dinsdag 24 juli 2012 @ 10:53:27 #128
110987 ErwinRommel
pi_114597646
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 10:52 schreef Peterselieman het volgende:
dan heeft het bedrijf de zaakjes duidelijk niet op orde. Dat zal wel anders worden wanneer er van GPS gebruik gemaakt zal gaan worden _O-
Idd, dan kun je niet meer sjoemelen met die tijden :')
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 24 juli 2012 @ 10:59:17 #129
Maffe Fries
pi_114597820
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 10:53 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Idd, dan kun je niet meer sjoemelen met die tijden :')
of in ieder geval een stuk minder. Ook met de boordcomputer die er vroeger in zat kon je wel ietsje sjoemelen. Tussen diensten door gewoon de auto bij kantoor even buiten het bereik van de zender parkeren. Zo kon niet nagegaan worden hoe de diensten in elkaar overliepen :P
pi_114598316
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 10:52 schreef Peterselieman het volgende:
Zou mooi zijn, als dat betekent dat zij ook niet meer sjoemelen met het uitbetalen van overuren..
pi_114598335
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 11:18 schreef Selestha het volgende:

[..]

Zou mooi zijn, als dat betekent dat zij ook niet meer sjoemelen met het uitbetalen van overuren..
Ja, hihi het werkt twee kanten op :D
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 24 juli 2012 @ 11:19:58 #132
Maffe Fries
pi_114598353
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 11:18 schreef Selestha het volgende:

[..]

mja, dit gaat over autodiensten he ;)
  dinsdag 24 juli 2012 @ 11:27:04 #133
110987 ErwinRommel
pi_114598549
Dacht soms wel eens snelle Jelle te zijn, kom ik vroeg terug op de vestiging, staat 8 uur voor die dienst, is mijn TC aanwezig :')
Vroeg me of ik een race-auto gepakt had _O-
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 24 juli 2012 @ 11:37:20 #134
Maffe Fries
pi_114598835
is toch ook zo? :P
  dinsdag 24 juli 2012 @ 11:38:37 #135
110987 ErwinRommel
pi_114598861
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 11:37 schreef Peterselieman het volgende:
is toch ook zo? :P
Daarom dat ik eerst maar ff naar huis ga als ik zo vroeg klaar ben, voorkom je dat gezeik weer, anders gaan ze aan de uren morrelen
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 24 juli 2012 @ 11:40:53 #136
Maffe Fries
pi_114598932
ik ga zo maar eens aan het werk en tussendoor nog ff lunchen. heb vandaag een bezorgwijkje dichtbij :P
  dinsdag 24 juli 2012 @ 11:44:18 #137
110987 ErwinRommel
pi_114599053
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 11:40 schreef Peterselieman het volgende:
ik ga zo maar eens aan het werk en tussendoor nog ff lunchen. heb vandaag een bezorgwijkje dichtbij :P
Have fun, is goed weer. Ik ben vandaag en morgen lekker vrij :)
  dinsdag 24 juli 2012 @ 11:51:26 #138
373648 KatrienDuck
Cookie lover
pi_114599298
Tjonge, dat wordt een mager salarisje voor mij volgende maand. Maak steeds veel te weinig uren, vanwege weinig post! Vanmorgen ook alweer om kwart voor 10 klaar. Kan helaas niet sjoemelen, mijn TC zegt wanneer ik naar huis kan gaan! ;)
"Everybody lies..."
House M.D.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 11:56:18 #139
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_114599443
Doen ze nog aan zaterdag postbodes?
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_114600051
Op mijn vestiging hebben we geen zaterdagbestellers meer.
Zijn allemaal postbezorgers of via collega's via het uitzendbureau geworden.
pi_114600143
Ff een vraagje:

Ik heb nu een 30-uurscontract bij het autobedrijf, maar ik wil graag wat meer uurtjes maken. Helaas gaat dit niet bij het autobedrijf. Ik wil daarom wat bij gaan verdienen bij voorbereiden. Weet hier iemand of je nog een tweede contract mag hebben binnen hetzelfde bedrijf? Het zou dan wss gaan om een nulurencontract.
pi_114603330
Wat is het toch irritant dat ze op mijn depot gewoon nooit reageren op mails en mondelinge afspraken niet nakomen.

Nu heb ik deze maand dus minstens 100 euro te weinig ontvangen, terwijl ik er alles aan heb gedaan om dit te voorkomen. Meer kan ik er niet aan doen, of moet ik zelf hun administratie gaan doen?

De kans dat ze dit bij een volgend loon weer flikken is groot, en de kans dat ze het achterstallige bedrag nog uitbetalen zal wel helemaal astronomisch klein zijn?

Wat moet ik hier in godsnaam aan doen????
pi_114603373
Andere baan zoeken?
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_114603929
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 10:46 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

We moeten het doen, anders geen uren.
Wat velen doen, na de dienst met de
Slim om dat op internet te zetten :{
pi_114603979
Ik schrijf altijd mijn daadwerkelijke tijd op.
Er stond vandaag 3 uur voor mijn twee mini-wijkjes :') En voor donderdag 4 uur... alleen voorbereiden.
pi_114604704
Ik ben meestal pas klaar na 5 uur, en dan is het kantoor dicht, dus moet ik mailen, en dan gebeurt er dus niets. Ik werk alleen zaterdag en de helft van mijn uren is dus maar geteld..

Ik zal a.s. zaterdag wel weer een gesprek aangaan met de heren.
pi_114604756
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 11:56 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Nee die zijn te duur.
pi_114605451
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 14:46 schreef sqdtnz het volgende:
Ik ben meestal pas klaar na 5 uur, en dan is het kantoor dicht, dus moet ik mailen, en dan gebeurt er dus niets. Ik werk alleen zaterdag en de helft van mijn uren is dus maar geteld..

Ik zal a.s. zaterdag wel weer een gesprek aangaan met de heren.
Anders bel je ze?
  dinsdag 24 juli 2012 @ 15:12:05 #149
110987 ErwinRommel
pi_114605485
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 14:22 schreef Troeta het volgende:

[..]

Slim om dat op internet te zetten :{
Is algemeen bekend bij ons, en de TC's weten dat ook ;)
  dinsdag 24 juli 2012 @ 15:13:57 #150
110987 ErwinRommel
pi_114605527
Net PostNL HR gebeld mbt mijn verlate VOG. Notitie gemaakt, ik ga niet ontslagen worden na verstrijken termijn van 8 weken ^O^
  dinsdag 24 juli 2012 @ 15:14:26 #151
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_114605541
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 15:12 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Is algemeen bekend bij ons, en de TC's weten dat ook ;)
Wil net zeggen, al die 'trucks' zijn echt wel bekend hoor.
Veel postbezorgers deden hier - in de tijd dat je ook echt de uren kreeg die ervoor stonden - eerst even thuis lunchen op een rustige dag en kwamen dan de post voor de middag ophalen en leverde het bezorgmapje in.
pi_114605861
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 11:23 schreef Herfstblad het volgende:

[..]

Herkenbaar! Deze week kreeg ik dus ook een extra wijk in mijn maag gesplitst (wel voor de zomer) toen ik op de vestiging was. :P
Vervelend is dat wel.
Je moet ook nee kunnen zeggen,het lijkt moeilijk, soms komen er scheve gezichten van,
maar altijd geven is nooit goed.
Verder als je een beetje schappelijke Teamcoach hebt (ze zijn er wel) en je wilt soms ook iets
en dit gaat makkelijk,dan moet je er zeker niet moeilijk over doen.
Het is een beetje geven en nemen in deze laatste situatie.
pi_114605936
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 23:02 schreef TokenW het volgende:
Jaren geleden had ik dit regelmatig,ja niet eind van de ochtend maar om 6uur s morgens :)
was net thuis uit de nachtclub,
Toendertijd hebben we er even gezamelijk over gesproken,dat dit echt niet zo kan.
Het is nooit meer voorgekomen.
pi_114605987
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 10:39 schreef Herfstblad het volgende:

[..]

Hier ook niet. :P
Ik geef het dus ook gewoon door via het bezorgrapport.
Hier gebeurt echt niks met die uren in dat boekje al zet je er 20 uur in :)
pi_114606052
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 11:27 schreef ErwinRommel het volgende:
Dacht soms wel eens snelle Jelle te zijn, kom ik vroeg terug op de vestiging, staat 8 uur voor die dienst, is mijn TC aanwezig :')
Vroeg me of ik een race-auto gepakt had _O-
vroeger konden ze ook precies zien of je te hard gereden had,hele uitdraai en rapportage werd er van gemaakt.
Dit werd ook in je beoordeling meegenomen,velen hadden hier probs mee.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 15:33:55 #156
110987 ErwinRommel
pi_114606097
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 15:32 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

vroeger konden ze ook precies zien of je te hard gereden had,hele uitdraai en rapportage werd er van gemaakt.
Dit werd ook in je beoordeling meegenomen,velen hadden hier probs mee.
Gelukkkig is dat BOKO systeem pleite :)
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 24 juli 2012 @ 15:48:02 #157
Maffe Fries
pi_114606538
quote:
Uitstervend ras. Ik behoor er nog toe
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 24 juli 2012 @ 15:50:27 #158
Maffe Fries
pi_114606631
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 15:33 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Gelukkkig is dat BOKO systeem pleite :)
oh zeker, al stond ik altijd in de top en reed toch goed door. Is een kwestie van de auto goed laten rollen. En bij sommige adressen is het helemaal makkelijk. Daar hoef je niet stil te staan om de post in de bus te krijgen :P
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 24 juli 2012 @ 15:50:52 #159
Maffe Fries
pi_114606643
Mijn kleding kon ik vandaag na mijn loopje uitwringen :P
pi_114607017
quote:
Volgens mij is dat nog redelijk normaal.. Ik werk van di tot za, iedere week. Dat was ook het contract dat ze me aanboden.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 16:23:03 #161
Bijdehand mannetje
pi_114607690
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 14:02 schreef sqdtnz het volgende:
Wat is het toch irritant dat ze op mijn depot gewoon nooit reageren op mails en mondelinge afspraken niet nakomen.

Nu heb ik deze maand dus minstens 100 euro te weinig ontvangen, terwijl ik er alles aan heb gedaan om dit te voorkomen. Meer kan ik er niet aan doen, of moet ik zelf hun administratie gaan doen?

De kans dat ze dit bij een volgend loon weer flikken is groot, en de kans dat ze het achterstallige bedrag nog uitbetalen zal wel helemaal astronomisch klein zijn?

Wat moet ik hier in godsnaam aan doen????
Oranje kaart indienen?

Lid worden van een vakbond en die inschakelen?
pi_114608407
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 15:26 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

Je moet ook nee kunnen zeggen,het lijkt moeilijk, soms komen er scheve gezichten van,
maar altijd geven is nooit goed.
Verder als je een beetje schappelijke Teamcoach hebt (ze zijn er wel) en je wilt soms ook iets
en dit gaat makkelijk,dan moet je er zeker niet moeilijk over doen.
Het is een beetje geven en nemen in deze laatste situatie.
Daarom heb ik ook gezegd dat ik de wijk woensdag en vrijdag wel wil doen, maar zaterdag niet. :) Mijn tc is wel schappelijk, dit was een ander die het vroeg.

Vandaag had ik nog best veel post. Ben benieuwd of ik die extra wijk nou betaald krijg of moet lopen vanwege de minuren (niet dat de post in mijn wijk minder wordt, maar goed). Morgen maar even vragen. Face to face is makkelijker dan via de telefoon, vind ik. En ik moet sowieso naar de vestiging. :)
pi_114608776
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 15:30 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

Hier ook niet :')

Ik moet het toch echt mailen :P
pi_114610674
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 15:30 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

Hier verwerken ze dat keurig, als je een reden opgeeft krijg je de uitloop ook gewoon netjes betaald nu *O*
We krijgen dan ook elke week een bestandje waar alle uren van de afgelopen week in staan, ter controle :)
  dinsdag 24 juli 2012 @ 18:26:28 #165
189430 Anonymousz
pi_114610932
te weinig post voor een dinsdag en we waren totaal 15 á 20 medemeders (de rest op vakantie)
  dinsdag 24 juli 2012 @ 18:37:53 #166
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_114611332
Volgens mij had ik vandaag al alle tv-gidsen voor donderdag.Dat moet wel een uitgestorven dagje worden (wel met overheidsverspreiding).

Volgende week geen veronicagids. Ook heerlijk.

Verder kon ik me sokken uitwringen na het lopen. Ben 6 uur en 45 minuten aan de wandel geweest.
Ik heb het heeeeet.
Loesje
  dinsdag 24 juli 2012 @ 18:39:52 #167
110987 ErwinRommel
pi_114611402
Héérlijk vrij vandaag en morgen, zo de hens in de bbq :)
pi_114611580
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 18:37 schreef V__L_N het volgende:
Volgens mij had ik vandaag al alle tv-gidsen voor donderdag.Dat moet wel een uitgestorven dagje worden (wel met overheidsverspreiding).

Volgende week geen veronicagids. Ook heerlijk.

Verder kon ik me sokken uitwringen na het lopen. Ben 6 uur en 45 minuten aan de wandel geweest.
Ik heb het heeeeet.
Hm net even het HAH rooster bekeken. Hier is er donderdag een karwei folder van 5 gram :(
Lijkt me toch niet helemaal de bedoeling van de zogenaamde uitwijkdag.. had begrepen dat dat voor overheid was en voor als het niet anders kon. :N
  dinsdag 24 juli 2012 @ 18:55:48 #169
162596 Dennehy
Kan niet dood
pi_114611949
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 18:44 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Hm net even het HAH rooster bekeken. Hier is er donderdag een karwei folder van 5 gram :(
Lijkt me toch niet helemaal de bedoeling van de zogenaamde uitwijkdag.. had begrepen dat dat voor overheid was en voor als het niet anders kon. :N
Ja, hier op donderdag ook een karwei papiertje van 5 gram. Wat moet ik me daar van voorstellen? 5 gram, is dat 1 A4'tje ofzo? Gooi dat er gewoon bij op dinsdag, dit slaat nergens op.
Putting the laughter back in slaughter.
pi_114612002
Ik vermoed dat het idd 1 blaadje is :') en wat jij zegt ja. Maar waarschijnlijk wil de karwei het donderdag, omdat de vorige folder precies t/m donderdag geldig is. Extra aanbiedingen of zo. Tja.. daar is imo die extra HAH mogelijkheid op donderdag niet voor bedoeld.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 19:00:31 #171
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_114612101
Ik had volgens mij vandaag de karwei al.1 lullig velletje is dat met kortingsbonnen.Stelt niks voor.
Loesje
pi_114612352
Beetje stom ook wel om het hier niet mee te geven vandaag. Kost donderdag weer extra tijd en daarmee kost het hen ook meer geld. Vandaag erbij had niks extra gekost. Maar zal wel gevalletje klant is koning zijn ;)

Nu ja, wel weer iets meer centjes voor mij straks dan :P
pi_114613194
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 18:57 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik vermoed dat het idd 1 blaadje is :') en wat jij zegt ja. Maar waarschijnlijk wil de karwei het donderdag, omdat de vorige folder precies t/m donderdag geldig is. Extra aanbiedingen of zo. Tja.. daar is imo die extra HAH mogelijkheid op donderdag niet voor bedoeld.
Jaarlijks vakantiekaartje van Intergamma :')
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 24 juli 2012 @ 19:43:40 #174
Maffe Fries
pi_114613541
vandaag was de combi van c1000 en gamma geslaagd. Liep voor geen meter
pi_114613652
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 19:43 schreef Peterselieman het volgende:
Beter dan vorige week. Dat was echt ziek veel...
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 24 juli 2012 @ 19:49:55 #176
Maffe Fries
pi_114613829
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 19:46 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Beter dan vorige week. Dat was echt ziek veel...
mja, toen liep ik niet op dinsdag en bovendien verschilt het per wijk. Wijk 1 heeft misschien maar één folder, terwijl twee wijken verderop het er gewoon vijf zijn.
pi_114614171
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 19:43 schreef Peterselieman het volgende:
Vond je? Ik mikte het zo weg uit mn schoudertas..
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 24 juli 2012 @ 20:00:31 #178
Maffe Fries
pi_114614267
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 19:58 schreef Selestha het volgende:

[..]

Vond je? Ik mikte het zo weg uit mn schoudertas..
ja. De C1000 was er slecht tussen gevouwen en ik heb liever een grote stevige folder erbij ipv dat slappe ding van de C1000
pi_114614546
Ik vond het fijner werken dan die grote gamma/karwei folders.
Maar die C1000 folders vind ik sowieso niet zo geslaagd..
pi_114617208
Bij mij gleden die Gammafolders er soms tussenuit. :P
  dinsdag 24 juli 2012 @ 21:37:32 #181
341900 Atmosphere82
pi_114618152
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 11:51 schreef KatrienDuck het volgende:
Tjonge, dat wordt een mager salarisje voor mij volgende maand. Maak steeds veel te weinig uren, vanwege weinig post! Vanmorgen ook alweer om kwart voor 10 klaar. Kan helaas niet sjoemelen, mijn TC zegt wanneer ik naar huis kan gaan! ;)
Hehe geniaal! ;)
pi_114620410
Hier is zowel zaterdag als gister trouwens mijn depot niet geleegd. Boekjes van zaterdag en de tassen lagen er nog. :o Ik ben benieuwd of het vanavond wel geleegd wordt.
pi_114622216
sinds enkele dagen ben ik ook een trotse postbezorger :')
snap nu wel waarom er zoveel fout gaat bij dat bedrijf :')
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_114622236
Welkom gers.
pi_114624570
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:51 schreef gers het volgende:
sinds enkele dagen ben ik ook een trotse postbezorger :')
snap nu wel waarom er zoveel fout gaat bij dat bedrijf :')
Zoals? _O-
pi_114624841
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:28 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Zoals? _O-
het gewoonlijke,
1ste dag zonder begeleiding lopen
postpakketten niet goed gesorteerd
verkeerde adres opgeven voor de locatie van de post
Verschil tussen contract en ingeplande dagen

kan nog wel even doorgaan , maar als ik tnt/ptt/postnl/weetikveelhouhetheettegenwoordig zou ik het toch anders doen :')
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
pi_114625071
Welkom gers!
Ik zie ook wel dingen waarvan ik denk: Logisch dat men daarover klaagt! (Niet de dingen die jij noemt trouwens).
pi_114625347
snap ook trouwens niet dat ik geen VOG hoefde in te leveren gaat toch om het postgeheim enzo en daar wil je geen tokkies bij hebben :')
pi_114632575
Na ingang van je contract heb je 6 weken de tijd om de vog in te leveren (dat was een jaar geleden zo, lijkt me stug dat ze niet meer hoeven)
Hou er rekening mee dat als je het aanvraagt bij de gemeente dat het via de officier van justitie naar je huis toegestuurd wordt, dus kan wel een paar weken duren.
Heb je geen formulier gekregen om vog aan te vragen ? niet dat dat wat uitmaakt, die mijn zoon meekreeg was oud dus hij heeft een nieuwe gekregen van de gemeente die zijn tc in moest vullen en toen weer terug moest brengen naar de gemeente.
pi_114634028
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:40 schreef gers het volgende:
snap ook trouwens niet dat ik geen VOG hoefde in te leveren gaat toch om het postgeheim enzo en daar wil je geen tokkies bij hebben :')
Apart, dat moest ik wel en ik ben afgelopen December aangenomen.. Misschien zie ik er uit als een tokkie? :P
pi_114634059
Ik moest het in november ook nog. :P
pi_114634738
Ze zijn het gewoon vergeten te vertellen denk ik.
pi_114636562
Ze waren het mij ook vergeten te vertellen ja, maar uiteindelijk is het nog redelijk snel in orde gekomen.
  woensdag 25 juli 2012 @ 11:19:06 #194
110987 ErwinRommel
pi_114636763
Bestaat er trouwens een scenario dat men bij extreme hitte extra vroeg gaat beginnen?
pi_114636995
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 11:19 schreef ErwinRommel het volgende:
Bestaat er trouwens een scenario dat men bij extreme hitte extra vroeg gaat beginnen?
Vast wel. Alleen laten ze hier aan postbezorgers nooit weten hoe laat de post op het depot staat. In de zomertijd altijd rond 10 uur, maar de meeste komen gewoon om half elf aan en konden dus eigenlijk al een half uur vroeger beginnen... Dus heb je er nog niks aan.
  woensdag 25 juli 2012 @ 11:32:27 #196
373648 KatrienDuck
Cookie lover
pi_114637169
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 23:32 schreef gers het volgende:

[..]

het gewoonlijke,
1ste dag zonder begeleiding lopen
postpakketten niet goed gesorteerd
verkeerde adres opgeven voor de locatie van de post
Verschil tussen contract en ingeplande dagen

kan nog wel even doorgaan , maar als ik tnt/ptt/postnl/weetikveelhouhetheettegenwoordig zou ik het toch anders doen :')
En als je dan meerekent dat de communicatie over en weer vaak uiterst gebrekkig verloopt, dan kun je wel nagaan wat voor verwarrende toestanden je soms hebt!
Voor die vog even met je TC overleggen, die moet je waarschijnlijk wel inleveren.
"Everybody lies..."
House M.D.
  woensdag 25 juli 2012 @ 11:33:33 #197
373648 KatrienDuck
Cookie lover
pi_114637209
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 09:27 schreef Selestha het volgende:

[..]

Apart, dat moest ik wel en ik ben afgelopen December aangenomen.. Misschien zie ik er uit als een tokkie? :P
Haha, vast wel! :Y :P
"Everybody lies..."
House M.D.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 25 juli 2012 @ 11:45:23 #198
Maffe Fries
pi_114637615
quote:
volgens mij niet
  woensdag 25 juli 2012 @ 12:02:45 #199
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_114638241
quote:
Hier niet, sterker nog. Ze hebben besloten dat ze op daldagen hier nog maar 1x leveren. Die auto gaat om 12 uur bij het sorteercentrum weg. Fijn op het heetst van de dag beginnen met werken.
Loesje
pi_114638274
Wel erg weinig vandaag ... mooi om 11.30 al klaar daardoor.

Heeft er trouwens iemand enig idee wat de procedure voor het uitbetalen van de verlofuren is? Aangezien ik een nieuw contract als postbezorger heb gekregen (per 1 juli), zijn de verlofuren van mijn zaterdagcontract als het goed is uitbetaald. Ik had ze eigenlijk wel bij het loon van afgelopen week verwacht.
pi_114638389
Met bezorgen werd daar eerder iig nooit rekening mee gehouden. Heb wel eens bij 35 graden 2 wijken van 2,5 uur weg kunnen brengen op het heetst van de dag. Ondanks veel drinken, pet op, pauze etc ben ik toch wel eens flink ziek geweest na zo'n warme dag :X

Verlofuren.. Ja toen ze mij die uit hebben betaald, duurde dat volgens mij iets langer. Staat me iets van bij dat mijn oude contract in oktober af liep en dat ik pas in het nieuwe jaar die uren betaald kreeg :X maar kan het zo ff niet nakijken ;)

Maar, geloof dat de leidinggevende toestemming moet geven om dit uit te betalen, mijn toenmalige leidinggevende was niet altijd even snel met dingen ;)
pi_114638607
Met het weer wordt nooit rekening gehouden. Ook met ijzel of windkracht 9 of 10 cm sneeuw moet bezorgd worden :7
pi_114638651
Oh ja, lekker door de sneeuw baggeren met -10.. hou op :P
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 25 juli 2012 @ 12:18:06 #204
Maffe Fries
pi_114638727
's ochtends vroeg in het donker mt -17 door de sneeuw fietsen, dat is pas koud, zeker niet als je niet extra dik ingepakt bent :P
pi_114640010
Als het heeeeel erg sneeuwt en er bijna geen doorkomen aan is, dan wordt de postbezorging soms wel een dagje stilgelegd.
lama
  woensdag 25 juli 2012 @ 13:45:58 #206
373648 KatrienDuck
Cookie lover
pi_114641302
Hebben we het hier nu over sneeuw en ijs? :o De mussen vallen dood van het dak! _O- Voor de bezorgers gelukkig een daldag vandaag. Hopelijk valt het morgen ook mee.
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_114641369
Lijkt me voor jullie ook best zwaar zeg met dit warme weer te bezorgen. Gelukkig nog 2 dagen en dan wordt het tenminste weer een beetje normaal. :Y

Ik vind het persoonlijk te warm ;( Geef mij maar gewoon 20 graden met een windje en wat zon.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 25 juli 2012 @ 13:51:42 #208
Maffe Fries
pi_114641539
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 13:05 schreef lbeew het volgende:
Als het heeeeel erg sneeuwt en er bijna geen doorkomen aan is, dan wordt de postbezorging soms wel een dagje stilgelegd.
hier niet. Gewoon doorgaan :7

Met autodiensten op gladde wegen. Fantastisch. Blij dat ik glij in het kwadraat _O-

En dan nog maar een kwartiertje later dan normaal binnen zijn :P
  woensdag 25 juli 2012 @ 13:53:00 #209
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_114641587
Hier is een keer collectief geweigerd om buiten te werken met het noodweer in de winter.
pi_114641618
Hier is er morgen HAH overigens, karwei.
pi_114643069
Nou, ik hoef niet meer naar het zwembad, mijn huid is door het werken nu namelijk zelf een zwembad. Lijkt wel of ik uit de sauna kom :')
pi_114643105
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 12:15 schreef VixenFromHell het volgende:
Oh ja, lekker door de sneeuw baggeren met -10.. hou op :P
Liever -18 dan dit! Serieus :)
pi_114643327
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:33 schreef Selestha het volgende:

[..]

Liever -18 dan dit! Serieus :)
Vooruitzichten lange termijn
woensdag 01 augustus tot en met woensdag 08 augustus
Zeer waarschijnlijk voortzetting van het te koele wisselvallige weertype met maximumtemperaturen van krap 20 graden.

Is dat beter? :P
pi_114643385
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:39 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Zeer waarschijnlijk voortzetting van het te koele wisselvallige weertype met maximumtemperaturen van krap 20 graden.

Yep :) Liever regen dan dit. Maar ja k heb het dan ook altijd warm :)
  woensdag 25 juli 2012 @ 14:42:11 #215
373648 KatrienDuck
Cookie lover
pi_114643397
Nou, dit is mij ook te warm hoor! Zat net buiten, maar ben maar naar binnen gegaan. Buiten 29 gr. in de schaduw bij ons, binnen 24,5 graden, dus een stuk aangenamer!
20 graden is mij ook genoeg, maar dan wel liefst een beetje zon! :Y
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_114643449
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:39 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Ik vind dat ook beter hoor :Y Klinkt misschien heel saai, maar ik vind dat toch veel aangenamere temperaturen dan dit.

Gewoon 20 graden, koel windje en zonnetje erbij. Heerlijk *O*
pi_114643615
Ja ik vind dit voor werkdagen ook te warm hoor :P
pi_114643720
Ik heb het liefst een graad of 18 met of zonder zon en met een beetje wind. :P

Hier om 11:15 al begonnen, omdat ik mijn nieuwe wijk even moest meelopen met een ander (had de tc niet eens opgeschreven. Zucht!) en om 13:30 klaar met 2 wijken :) nieuwe wijk iserg onlogisch, onoverzichtelijk en slordig qua indeling. Heel veel huizen met toevoegingen die soms doorlopen tm k :o
pi_114644201
Ik hou wel van extreme temperaturen. :D
lama
  woensdag 25 juli 2012 @ 15:54:04 #220
Bijdehand mannetje
pi_114646083
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:43 schreef FerryNL het volgende:

[..]

Ik vind dat ook beter hoor :Y Klinkt misschien heel saai, maar ik vind dat toch veel aangenamere temperaturen dan dit.

Gewoon 20 graden, koel windje en zonnetje erbij. Heerlijk *O*
Je vergeet alleen de beloofde regenbuien die we erbij krijgen.

Ik vond het best goed te doen vandaag: 27 graden, maar wel met een koel briesje. Met korte broek, overhemd met korte mouwen, zonnebril en pet was het prima te doen hier. Ik heb nauwelijks gezweet.

Dat lijkt me toch beter dan 20 graden en harde regen. Dan zweet je harder (in een regenjas) dan nu zonder!
pi_114646933
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 15:54 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Je vergeet alleen de beloofde regenbuien die we erbij krijgen.

Ik vond het best goed te doen vandaag: 27 graden, maar wel met een koel briesje. Met korte broek, overhemd met korte mouwen, zonnebril en pet was het prima te doen hier. Ik heb nauwelijks gezweet.

Dat lijkt me toch beter dan 20 graden en harde regen. Dan zweet je harder (in een regenjas) dan nu zonder!
Ik trek dan ook die regenjas niet aan, noem me maar recalcitrant.. Heb het toch wel warm genoeg :)
pi_114647528
Oh doe ik in de zomer ook niet altijd hoor! Hekel aan regenkleding, dus als het warm is hoeft dat van mij niet zo ;). Maar dan moet ik wel iets verzinnen zodat mijn ipod goed droog blijft :P
pi_114647704
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 13:53 schreef Lastpost het volgende:
Hier is een keer collectief geweigerd om buiten te werken met het noodweer in de winter.
En terecht.

Zelf heb ik het liever kouder dan boven de 30 graden :D
  woensdag 25 juli 2012 @ 17:20:03 #224
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_114649065
Regen, ja dat kan mij wel bekoren nu... Heb inderdaad weer gezweet voor liters. En zit nu dus ook aan de zoute chips.

Voetjes in ijs en ijs koud water. Me voeten hebben nog het meest te leiden onder deze temperaturen. Voor me hoofd heb ik een hoofdoek met koelkristallen en om me pols ook. Daar moesten ze maar sokken van maken.

Om me telefoon en mp3 speler droog te houden gebruik ik een tasje dat ze gebruiken tijdens het zeilen. Komt bij de decathlon vandaan.
Loesje
pi_114649562
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 17:20 schreef V__L_N het volgende:
Regen, ja dat kan mij wel bekoren nu... Heb inderdaad weer gezweet voor liters. En zit nu dus ook aan de zoute chips.

Voetjes in ijs en ijs koud water. Me voeten hebben nog het meest te leiden onder deze temperaturen. Voor me hoofd heb ik een hoofdoek met koelkristallen en om me pols ook. Daar moesten ze maar sokken van maken.

Om me telefoon en mp3 speler droog te houden gebruik ik een tasje dat ze gebruiken tijdens het zeilen. Komt bij de decathlon vandaan.
Waar koop je zulke polsbandjes?
  woensdag 25 juli 2012 @ 17:37:45 #226
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_114649694
Winkels met motorartikelen verkopen ze meestal wel. Ik heb ze online gekocht: http://www.koelmat-koelband-honden.nl of hier: http://www.koelhalsband.eu
Loesje
pi_114650442
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 17:37 schreef V__L_N het volgende:
Winkels met motorartikelen verkopen ze meestal wel. Ik heb ze online gekocht: http://www.koelmat-koelband-honden.nl of hier: http://www.koelhalsband.eu
LOL tof idee :D
pi_114661617
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 12:20 schreef shygirl1985 het volgende:
Ff een vraagje:

Ik heb nu een 30-uurscontract bij het autobedrijf, maar ik wil graag wat meer uurtjes maken. Helaas gaat dit niet bij het autobedrijf. Ik wil daarom wat bij gaan verdienen bij voorbereiden. Weet hier iemand of je nog een tweede contract mag hebben binnen hetzelfde bedrijf? Het zou dan wss gaan om een nulurencontract.
Iemand?
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 25 juli 2012 @ 22:56:03 #229
Maffe Fries
pi_114662005
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:48 schreef shygirl1985 het volgende:

[..]

Iemand?
pfoe, volgens mij mag het niet echt van het bedrijf, maar ik geloof wel dat het sporadisch voor komt.
pi_114662125
Jahoor 2 contracten kan best. Zelf ook vaak gehad, maar nul-uurcontracten bestaan niet echt.
En 30 uur is best veel, lijkt mij erg lastig combineren met voorbereiden.
pi_114673346
Smsje van vandaag:

Scenario E, er zit wel HaH bij maar dit is met één hand vast te houden.

Alsof dat uitmaakt qua tijd :')

Ze bedoelen gewoon dat ze er nu geen bon voor gaan geven..
pi_114673554
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 10:09 schreef Selestha het volgende:
Smsje van vandaag:

Scenario E, er zit wel HaH bij maar dit is met één hand vast te houden.

Alsof dat uitmaakt qua tijd :')

Ze bedoelen gewoon dat ze er nu geen bon voor gaan geven..
Hah is toch altijd met 1 hand vast te houden? :?
pi_114673569
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 10:17 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Niet wat ik hier soms meekrijg hoor, veel te zware bundels. Ik neem het altijd mee in mijn schoudertas. Maar dan nog snap ik niet waarom dit in het smsje staat.
pi_114673609
Ze geven gewoon geen extra tijd.
Vriendendienstje Karwei
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 26 juli 2012 @ 10:20:28 #235
Maffe Fries
pi_114673632
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 10:17 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

vrijwel altijd wel ja. Uitzondering zijn gidsen van gemeentes of theaters. Daar gebruik ik mijn schoudertas voor. Kun je alsnog heerlijk doorwerken
pi_114673651
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 10:19 schreef Deezertje het volgende:
Ze geven gewoon geen extra tijd.
Vriendendienstje Karwei
Dat zou wel een naaistreek zijn. Want je slaat minder adressen over. Maar naaistreken zijn helaas des PostNL's.
pi_114673670
quote:
14s.gif Op donderdag 26 juli 2012 10:20 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

vrijwel altijd wel ja. Uitzondering zijn gidsen van gemeentes of theaters. Daar gebruik ik mijn schoudertas voor. Kun je alsnog heerlijk doorwerken
Ik moet veel fietsen en heb soms lage brievenbussen. Dan valt de schoudertas de hele tijd van mjn schouder af.... Dus ik draag het ook altijd onder de post. Net zo makkelijk :)
pi_114673776
Nou ik had een lullig pakje HaH hoor. 10 blaadjes, dat was het :') en er lag niets meer op het depot.
Ik kreeg voor een wijk met 10 straten zes bakken. Nouja, dat gebeurt nooit... bleek elke bak gevuld te zijn met een andere wijk, en een paar stukken voor mijn eigen wijk...
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 26 juli 2012 @ 10:26:06 #239
Maffe Fries
pi_114673790
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 10:21 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik moet veel fietsen en heb soms lage brievenbussen. Dan valt de schoudertas de hele tijd van mjn schouder af.... Dus ik draag het ook altijd onder de post. Net zo makkelijk :)
ik doe het alleen in uitzonderingsgevallen he. Maar met een schoudertas fietsen en bij lage brievenbussen aankomen hoeft geen probleem te vormen. Kruislings dragen en ook veelal achter je, dan heb je er weinig last van
pi_114674325
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 10:21 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Vindt je dat echt makkelijk? Bij mij valt daardoor constant de stapel post alle kanten op :{
pi_114674673
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:58 schreef Troeta het volgende:
Jahoor 2 contracten kan best. Zelf ook vaak gehad, maar nul-uurcontracten bestaan niet echt.
En 30 uur is best veel, lijkt mij erg lastig combineren met voorbereiden.
Die dertig uur werk ik met name in de avonduren en een enkele autobestelling erbij. Kan ik dus heel makkelijk combineren met voorbereiden.
pi_114675251
Vandaag een waterijsje per post gekregen van de post :D.
lama
pi_114675274
Joepie, HAH... :( Stom hoor als ze er geen extra tijd voor gaan geven. Ben benieuwd hoeveel minuren ik nou daadwerkelijk heb straks tegen het einde van de zomer.

En ik doe deHAH ook onder de post. :) En 1 bundel (afhankelijk van de straat. Heb er 2 met 60 huizen) in mijn schoudertas.
pi_114677940
Persoonlijk heb ik geen last van HAH folders maar ik er maar 17 ofzo :')
  donderdag 26 juli 2012 @ 15:32:49 #245
110987 ErwinRommel
pi_114682961
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:18 schreef lbeew het volgende:
Vandaag een waterijsje per post gekregen van de post :D.
Haha ja, ik ook al :D
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 26 juli 2012 @ 15:33:38 #246
Maffe Fries
pi_114682978
HAH had ik vandaag ook, alleen die handige Sjaak van de sortering had het spul niet in de eerste tas gestopt, dus de helft van de wijk heeft vandaag niet gehad. Morgen de rest maar doen
pi_114683428
Ijs per post? :D Die dingen smelten toch? :D
  donderdag 26 juli 2012 @ 15:50:17 #248
110987 ErwinRommel
pi_114683518
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 15:47 schreef Thomas-sama het volgende:
Ijs per post? :D Die dingen smelten toch? :D
ja natuurlijk smelten ze :D
Maar ze hadden het (ze = PostNL Autobedrijf) in een bubbel-envelop met een brief erbij verstuurd) uiteraard gewoon niet bevroren verstuurd ;)
Die brief is eigenlijk een klein bedankje.
Is een ijslollie die je dan zelf thuis kan invriezen.
Wel een leuk gebaar moet ik zeggen, en origineel bedacht :)
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 26 juli 2012 @ 15:51:21 #249
Maffe Fries
pi_114683564
nu nog hopen dat ie smaakt :P
  donderdag 26 juli 2012 @ 15:52:47 #250
110987 ErwinRommel
pi_114683613
quote:
14s.gif Op donderdag 26 juli 2012 15:51 schreef Peterselieman het volgende:
nu nog hopen dat ie smaakt :P
Met dit weer smaakt alles wat koud is :)
Zit nu aan een koud blik bier _O_
pi_114684080
Geen HAH hier, dus het viel reuze mee. :)
  donderdag 26 juli 2012 @ 16:07:15 #252
110987 ErwinRommel
pi_114684142
Vandaag wel HAH (Karwei) gehad voor 1 postcode gebied, voor de andere 2 die ik rij niet.
  donderdag 26 juli 2012 @ 16:36:42 #253
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_114685203
Ik had vandaag een flesje water in me rooie bak. Niet erg koud. Maar wel een aardig gebaar.

in me wijk kreeg ik ook nog van iemand een flesje water, kwam speciaal een half blok naar me toe lopen om het me te geven. Zo leuk zulke mensen :)
Loesje
pi_114685493
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 16:36 schreef V__L_N het volgende:
Ik had vandaag een flesje water in me rooie bak. Niet erg koud. Maar wel een aardig gebaar.

in me wijk kreeg ik ook nog van iemand een flesje water, kwam speciaal een half blok naar me toe lopen om het me te geven. Zo leuk zulke mensen :)
Wij hadden AA-drink. :P

En lief van diegene. Krijg ik nou nooit. :P
pi_114685525
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 16:46 schreef Herfstblad het volgende:

[..]

Wij hadden AA-drink. :P

En lief van diegene. Krijg ik nou nooit. :P
Hier niets, ook niet van wijkbewoners trouwens ;)

Stelletje scrooges allemaal :( :P
  donderdag 26 juli 2012 @ 16:53:36 #256
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_114685701
Meestal krijg ik dat ook niet. Er zijn zelfs mensen waar ik geen flesje mag vullen ook (als ik te kort kom, maar dat kom ik niet vaak). Maar dit was gewoon een leuk gebaar. Had er al heel wat uurtjes opzitten en dan is een aardig gebaar wel welkom.
Loesje
  donderdag 26 juli 2012 @ 16:54:45 #257
110987 ErwinRommel
pi_114685730
Ik kreeg vandaag een bak rode bessen gratis aangeboden en die dame vroeg of ik genoeg water bijme had O+
pi_114686253
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 16:53 schreef V__L_N het volgende:
Meestal krijg ik dat ook niet. Er zijn zelfs mensen waar ik geen flesje mag vullen ook (als ik te kort kom, maar dat kom ik niet vaak). Maar dit was gewoon een leuk gebaar. Had er al heel wat uurtjes opzitten en dan is een aardig gebaar wel welkom.
Wie weigert zoiets nou dan.. :X dat vind ik toch wel sneu hoor.

Heb hier wel eens drinken gekregen trouwens :) bij 1 adres werd ik zelfs naar binnen gehaald, natte handdoek in de nek, ijsje, flesjes gevuld met ijsthee en even in de vriezer O+ toffe mensen :D
pi_114686458
Ik vul mijn flesjes altijd bij het depot en ik heb wel een keer een ijsje gehad. :)
  donderdag 26 juli 2012 @ 17:22:24 #260
110987 ErwinRommel
pi_114686483
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 17:21 schreef Herfstblad het volgende:
Ik vul mijn flesjes altijd bij het depot en ik heb wel een keer een ijsje gehad. :)
Om het gekker te maken, ik kreeg bij een boer eens een mud aardappels gratis _O-
  donderdag 26 juli 2012 @ 17:25:20 #261
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_114686568
Ik geef altijd waterijsjes aan m´n wijk-bezorger met dit weer.
  donderdag 26 juli 2012 @ 17:25:41 #262
110987 ErwinRommel
pi_114686580
Ohh ja, gisteren gaf na 1 uur werken een collega al de pijp aan Maarten. Hij was moe, en deed aan de ramadan. Gevolg, die gehele auto bestelling bleef liggen
  donderdag 26 juli 2012 @ 17:29:44 #263
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_114686688
Ik zou niet snel bij iemand naar binnen gaan. Voor wat dan ook.

Een mud aardappelen, dat is wel lachen.
Loesje
pi_114687817
Krijg ook nooit wat hier in het dorp... Loop toch altijd zo'n 5 uur zaterdags.

Wat blijft er trouwens over aan post voor morgen en zaterdag? (rustigggg) :')
pi_114688661
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 16:53 schreef V__L_N het volgende:
Water mag ik wel bijvullen met de tuinkranen van verschillende mensen, dat is wel fijn. Ook zijn er een paar waar ik naar het toilet mag als het nodig is. Maar die mensen zijn op vakantie ;)
pi_114688795
Snikhete vrijdag op komst

Gevoelstemperatuur kan oplopen tot 40 graden.. Morgen maar vroeg beginnen dus.. en gelukkig een daldag ;)
pi_114688813
Wel aardig van die boer, een mud aardappelen. :)

Naar de wc ga ik thuis wel. :P

En ik kan morgen niet vroeg beginnen. :(. Moet ook nog eens 2 wijken lopen.
pi_114688846
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:37 schreef Herfstblad het volgende:

Ja dat kan dus niet als je 5 km fietsen van je werk woont zoals ik.

Iemand vroeg laatst aan de tc toen we een nieuw depot kregen ''ja en waar moet ik nu naar de wc?' ''thuis'' zegt de tc lachend. Die gast woonde hier dus zelfs 10 km vandaan :')
pi_114688879
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:38 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ja dat kan dus niet als je 5 km fietsen van je werk woont zoals ik.

Iemand vroeg laatst aan de tc toen we een nieuw depot kregen ''ja en waar moet ik nu naar de wc?' ''thuis'' zegt de tc lachend. Die gast woonde hier dus zelfs 10 km vandaan :')
Mijn tc wist niet eens dat mijn depot een toilet heeft. :')
Ik loop aan de overkant (deels) van waar ik woon, dus dan kan het wel.
pi_114691978
wij hebben niet eens een wc op het depot :')
wel trouwens een bidon gekregen jammer alleen dat ie lekt :')

wat moet je trouwens met 70 kg aardappels :')
pi_114699683
Iedereen veel succes morgen (zelf ook). Het wordt snikheet! En 's avonds waarschijnlijk weer onweer, raar landje.....

Daldag, en dan ook een echte daldag morgen. Zéér benieuwd of ik mijn record van 50 minuten ga verbreken (zelfs op een maandag doe ik er langer over!) :D En ik heb al vijf jaar dezelde wijk, dus ken echt álle binnendoorweggetjes!
pi_114699744
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:37 schreef Herfstblad het volgende:

En ik kan morgen niet vroeg beginnen. :(. Moet ook nog eens 2 wijken lopen.
Van alle depots hebben we er slechts 1 met een WC. De rest zijn gewoon garageboxen. Naar huis gaan is niet echt een optie als je regelmatig op meer dan 8 km van je huis moet lopen, dus maak ik mij geregeld schuldig aan wildplassen. :@
pi_114700864
Wildplassen is voor mij als vrouw lastiger. :P Ik ben ook blij dat ik zo even naar huis kan gaan. De laatste straten zijn maximaal 5 min. fietsen vanaf mijn wijk.

quote:
0s.gif

donderdag 26 juli 2012 22:54 schreef Deezertje het volgende:

Iedereen veel succes morgen (zelf ook). Het wordt snikheet! En 's avonds waarschijnlijk weer onweer, raar landje.....

Daldag, en dan ook een echte daldag morgen. Zéér benieuwd of ik mijn record van 50 minuten ga verbreken (zelfs op een maandag doe ik er langer over!) :D En ik heb al vijf jaar dezelde wijk, dus ken echt álle binnendoorweggetjes!
Ik ben benieuwd of ik 2 zakken voor 2 wijken ga halen dan. Totnutoe op daldagen nog niet minder dan 1 stampvolle zak gehad in mijn eigen wijk :P
De andere wijk ken ik niet echt, die loop ik morgen pas voor de tweede keer.

Mijn wijk gaat trouwens in september/oktober waarschijnlijk weer verhuizen naar een ander depot. Voor de tweede keer sinds november :P
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 26 juli 2012 @ 23:21:39 #274
Maffe Fries
pi_114701051
ik ga mijn record op de wijk die ik morgen moet doen iig niet breken. Ik moet namelijk nog een deel HAH bezorgen
pi_114709539
Heeft iemand hier meer verstand van?

Ik heb een adres in Belgie, met plaats/gemeente Herdersem.
Via de check van bpost geeft die aan dat het de plaats Aalst moet zijn op het adreslabel. Aalst is de grotere stad, herdersem wellicht een klein dorpje oid. Straat ligt wel in herdersem.

Nu is de zending ontvangen door postnl, maar nooit verder gekomen. kwijt dus.

Is het mogelijk dat die niet verder gesorteerd wordt doordat er Herdersem ipv aalst staat?
pi_114715483
Op het depot zelf is geen wc, ben er ook nog geen een tegen gekomen die wel uitgerust was met een wc. Ik moet sowieso beginnen op de vestiging waar wel een wc is, dus ik ga voor en soms na mijn wijk.

Op bepaalde routes bevinden zich winkels of hotels met een wc, dus mocht de nood heel hoog zijn kan ik altijd nog daar terecht :D
  vrijdag 27 juli 2012 @ 14:26:11 #277
Bijdehand mannetje
pi_114719744
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 08:26 schreef Snoepje5 het volgende:

Via de check van bpost geeft die aan dat het de plaats Aalst moet zijn op het adreslabel. Aalst is de grotere stad, herdersem wellicht een klein dorpje oid. Straat ligt wel in herdersem.

Is het mogelijk dat die niet verder gesorteerd wordt doordat er Herdersem ipv aalst staat?
Ik neem aan dat je het over een pakket hebt? Ik vrees dat je weinig reactie zult krijgen, want de meesten hier (mezelf incluis) hebben geen flauw hoe het sorteerproces in België werkt.

In Nederland komt post die is gericht aan de gemeente ipv de plaats (of vice versa) wel gewoon aan, zolang combinatie van huisnummer of postcode maar klopt. Als jij een brief naar een adres in Leidschendam stuurt maar je zet er Den Haag op (of omgekeerd) komt íe toch wel terecht.

Het zou ook een sorteerfout in Nederland geweest kunnen zijn. Belgische postcodes lijken veel op de Nederlandse, alleen missen de 2 letters. Ik ben al vaker post voor Belgie tegengekomen tussen mijn eigen post, omdat de belgische post dezelfde postcode had (maar dan zonder de letters).
pi_114720193
Nja een beetje vreemd, want er is dus ook geen status van 'in sorteerproces' oid. Gewoon 'Ontvangen door PostNL' en daarna foetsie.

Zou dus kunnen dat zo'n kereltje die de post ophaalt bij de c1000 hem stiekem mee heeft genomen. Nja, was verzekerd gelukkig.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 27 juli 2012 @ 15:05:36 #279
Maffe Fries
pi_114721239
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 14:26 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je het over een pakket hebt? Ik vrees dat je weinig reactie zult krijgen, want de meesten hier (mezelf incluis) hebben geen flauw hoe het sorteerproces in België werkt.

In Nederland komt post die is gericht aan de gemeente ipv de plaats (of vice versa) wel gewoon aan, zolang combinatie van huisnummer of postcode maar klopt. Als jij een brief naar een adres in Leidschendam stuurt maar je zet er Den Haag op (of omgekeerd) komt íe toch wel terecht.

Het zou ook een sorteerfout in Nederland geweest kunnen zijn. Belgische postcodes lijken veel op de Nederlandse, alleen missen de 2 letters. Ik ben al vaker post voor Belgie tegengekomen tussen mijn eigen post, omdat de belgische post dezelfde postcode had (maar dan zonder de letters).
Hier idem. Kom ook wel eens Deense post tegen
pi_114721747
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 08:26 schreef Snoepje5 het volgende:

Heb je er wel bij vermeld dat het in België ligt? Vaak worden brieven voor het buitenland qua postcode gecodeert op Nederlandse plaatsen. Dan zouden de brieven met een sticker moeten worden gecodeerd op BTNL zodat de brief alsnog naar het buitenland gaat.
pi_114722004
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 15:18 schreef TokenW het volgende:

[..]

Heb je er wel bij vermeld dat het in België ligt? Vaak worden brieven voor het buitenland qua postcode gecodeert op Nederlandse plaatsen. Dan zouden de brieven met een sticker moeten worden gecodeerd op BTNL zodat de brief alsnog naar het buitenland gaat.
Het is een pakketje.
pi_114722036
Het kan niet gekker worden bij postnl. Vanwege een verstandskiesoperatie op een vrijdag heb ik zaterdag niet kunnen werken, worden mijn uren niet geboekt omdat ik als zaterdagmedewerker op maandag al mijn contracturen heb gemaakt. En dan? Als ik doordeweeks zou werken en ziek wordt krijg ik toch ook niks. Nu ben ik niet sociaal volgens de TC omdat ik betaalt krijg voor uren die ik niet werk. Mijn collega's moeten namelijk de uren binnen weer terugverdienen.

Wel de 5e keer dat ik me ziek meldt in ruim 10 jaar. Leveren de TC's nu ook hun vakantie weer in omdat ze er niet voor werken of halen ze die uren op hun roostervrije zaterdag of maandag in? En dat op regenachtige en winterse dagen ineens heel veel postbezorgers zich ziek melden dat ligt anders want die werken niet 10 jaar bij het bedrijf. TC's hebben makkelijk praten met hun schaal 7 of 8 voor werk dat makkelijker is dan postbode zijn.

Het meest belachelijke is nog dat er geklaagd werd dat de operatie op vrijdag plaats vindt, na de eerste operatie kreeg ik een afsprakenkaart mee waarop de datum van de eerstvolgende operatie al was vastgesteld. Als ze denken dat ik een operatie ga proberen te verzetten omdat hun daar beter van worden, dan hebben ze de verkeerde voor zich. Hoe sneller de kies eruit hoe beter.

[ Bericht 10% gewijzigd door TokenW op 27-07-2012 15:32:15 ]
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 27 juli 2012 @ 15:32:14 #283
Maffe Fries
pi_114722281
lekker ...
  vrijdag 27 juli 2012 @ 15:35:47 #284
Bijdehand mannetje
pi_114722419
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 15:25 schreef TokenW het volgende:
Het kan niet gekker worden bij postnl. Vanwege een verstandskiesoperatie op vrijdag heb ik zaterdag niet kunnen werken, worden mijn uren niet geboekt omdat ik als zaterdagmedewerker op maandag al mijn contracturen heb gemaakt. En dan? Als ik doordeweeks zou werken en ziek wordt krijg ik toch ook niks. Nu ben ik niet sociaal volgens de TC omdat ik betaalt krijg voor uren die ik niet werk. Mijn collega's moeten namelijk de uren binnen weer terugverdienen. Wel de 5e keer dat ik me ziek meldt in ruim 10 jaar. Leveren de TC's nu ook hun vakantie weer in omdat ze er niet voor werken? En dat op regenachtige en winterse dagen ineens heel veel postbezorgers zich ziek melden dat ligt anders want die werken niet 10 jaar bij het bedrijf. TC's hebben makkelijk praten met hun schaal 7 of 8 voor werk dat makkelijker is dan postbode zijn.
Natuurlijk horen ze je in dit geval te betalen voor uren die je niet werkt. Dat is het hele idee van doorbetaling bij verlof en ziekte. Vraag anders of deze TC ook geen pensioen of AOW wil als hij 65+ is.

Bij mij hebben ze iets soortgelijks ook eens geprobeerd uit te halen. Ik had toen op zaterdag vrij, en dan moeten ze 5 uur verlof boeken, want ik werk elke zaterdag 5 uur. Maar omdat ik extra gewerkt had en plus-uren had werd het daarmee verrekend, en boekten ze gewoon lekker niets op die dag.

Mijn advies is: Ga naar de TC, leg uit dat er bij ziekte gewoon doorbetaald moet worden (volgens de CAO en het arbeidsrecht), en als hij dat weigert stap je naar zijn leidinggevende (de vestigingsmanager), of bel je de bond. Wel eerst lid worden!
  vrijdag 27 juli 2012 @ 15:37:59 #285
110987 ErwinRommel
pi_114722505
Man man man, wat was er weinig post vandaag, leek wel een maandag!
  vrijdag 27 juli 2012 @ 15:39:32 #286
110987 ErwinRommel
pi_114722575
Ook raar, enkele kennissen weten dat ik een nieuwe auto ga kopen in het derde kwartaal, vroegen ze me of PostNL dan zo goed verdiende _O-
pi_114722723
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 15:35 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Natuurlijk horen ze je in dit geval te betalen voor uren die je niet werkt. Dat is het hele idee van doorbetaling bij verlof en ziekte. Vraag anders of deze TC ook geen pensioen of AOW wil als hij 65+ is.

Bij mij hebben ze iets soortgelijks ook eens geprobeerd uit te halen. Ik had toen op zaterdag vrij, en dan moeten ze 5 uur verlof boeken, want ik werk elke zaterdag 5 uur. Maar omdat ik extra gewerkt had en plus-uren had werd het daarmee verrekend, en boekten ze gewoon lekker niets op die dag.

Mijn advies is: Ga naar de TC, leg uit dat er bij ziekte gewoon doorbetaald moet worden (volgens de CAO en het arbeidsrecht), en als hij dat weigert stap je naar zijn leidinggevende (de vestigingsmanager), of bel je de bond. Wel eerst lid worden!
Ze betalen het wel uit, al "druist het tegen al hun principes in". Lid van de bond ben ik al. Maar het is meer dat het er zo aan toe gaat. Ze kunnen het ook niet weigeren, dat wisten zelf ook pas nadat ze er met de VM over gesproken hadden, maar dat je de zwarte piet toegespeelt krijgt is nogal triest. Zeker aangezien ik altijd hard werk en ze meer uren bespaar dan die zogenaamde collega's die de tijd nu moeten "terugverdienen", wat ik overigens niet eens geloof, want ziekte kan je niet terugverdienen. Maar uiteindelijk zal ik doordeweeks niet meer kunnen werken omdat ik de TC spreekwoordelijk voor de schenen heb getrapt. Hoe dan ook kun je nooit winnen, alleen maar verliezen.
pi_114722792
Is het al bekend wie de stembiljetten gaat bezorgen dit jaar?
Kan me de vorige verkiezingen nog wel herinneren dat verschillende plaatsen nieuwe stembiljetten gedrukt moesten worden omdat de vorige niet aankwamen dankzij TNT, Sandd of de sociale werkplaats! :')

Morgen zal vrijwel alleen HAH zijn denk ik? Geen Makro, en de rest van de week was al errrrugg rustig..... Hopen dat 't dan niet té warm is, daar word je alleen maar sloom van!
  vrijdag 27 juli 2012 @ 15:46:11 #289
110987 ErwinRommel
pi_114722814
Vraag mbt de bond. Ik heb een 20 uren contract, maar werk vaak tegen de 37 uur per week.
Dat contract is wel een flex-contract, kan ik dan ook gewoon lid worden van de bond?
En wat zijn de kosten?
pi_114723880
quote:
Het kan niet gekker worden bij postnl. Vanwege een verstandskiesoperatie op een vrijdag heb ik zaterdag niet kunnen werken, worden mijn uren niet geboekt omdat ik als zaterdagmedewerker op maandag al mijn contracturen heb gemaakt. En dan? Als ik doordeweeks zou werken en ziek wordt krijg ik toch ook niks. Nu ben ik niet sociaal volgens de TC omdat ik betaalt krijg voor uren die ik niet werk. Mijn collega's moeten namelijk de uren binnen weer terugverdienen.

Wel de 5e keer dat ik me ziek meldt in ruim 10 jaar. Leveren de TC's nu ook hun vakantie weer in omdat ze er niet voor werken of halen ze die uren op hun roostervrije zaterdag of maandag in? En dat op regenachtige en winterse dagen ineens heel veel postbezorgers zich ziek melden dat ligt anders want die werken niet 10 jaar bij het bedrijf. TC's hebben makkelijk praten met hun schaal 7 of 8 voor werk dat makkelijker is dan postbode zijn.

Het meest belachelijke is nog dat er geklaagd werd dat de operatie op vrijdag plaats vindt, na de eerste operatie kreeg ik een afsprakenkaart mee waarop de datum van de eerstvolgende operatie al was vastgesteld. Als ze denken dat ik een operatie ga proberen te verzetten omdat hun daar beter van worden, dan hebben ze de verkeerde voor zich. Hoe sneller de kies eruit hoe beter.
:')
Ze blijven het ook maar proberen he
pi_114723914
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 15:46 schreef ErwinRommel het volgende:
Vraag mbt de bond. Ik heb een 20 uren contract, maar werk vaak tegen de 37 uur per week.
Dat contract is wel een flex-contract, kan ik dan ook gewoon lid worden van de bond?
En wat zijn de kosten?
Jahoor, je kan gewoon lid worden, tientje per maand ofzo
  vrijdag 27 juli 2012 @ 16:31:16 #292
110987 ErwinRommel
pi_114724349
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 16:19 schreef Troeta het volgende:

[..]

Jahoor, je kan gewoon lid worden, tientje per maand ofzo
Dank je, dan ga ik me komende week ff aanmelden :)
pi_114724506
En wederom had ik niet minder in mijn wijk. :P
Wel heel veel hockeybladen! Wel 20 in 1 straat! :(

Andere wijk is voor mij af en toe wat chaotisch gebundeld. Drie kwartier over gedaan. Best netjes voor een tweede keer in die wijk. :)
pi_114725189
quote:

Schandalig, maar ja, niets verbaasd me hier meer :')

Ik heb vandaag weer een ijsje gekregen O+
pi_114725478
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 16:35 schreef Herfstblad het volgende:
En wederom had ik niet minder in mijn wijk. :P
Wel heel veel hockeybladen! Wel 20 in 1 straat! :(

Andere wijk is voor mij af en toe wat chaotisch gebundeld. Drie kwartier over gedaan. Best netjes voor een tweede keer in die wijk. :)
Hier ook wel veel van die hockeybladen, ook vaak Margriet (lekker dik)
pi_114725515
Hier vooral de Magriet. Was in iets meer dan een uur klaar ...
pi_114726129
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 16:55 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Hier ook wel veel van die hockeybladen, ook vaak Margriet (lekker dik)
Oh ja hier zat het bomvol met de hockeybladen maar ik zou ook verbaasd zijn als dat niet zo was :P
pi_114730904
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 15:45 schreef Deezertje het volgende:
Is het al bekend wie de stembiljetten gaat bezorgen dit jaar?
Kan me de vorige verkiezingen nog wel herinneren dat verschillende plaatsen nieuwe stembiljetten gedrukt moesten worden omdat de vorige niet aankwamen dankzij TNT, Sandd of de sociale werkplaats! :')

Zal wel weer per gemeente verschillen denk ik. Hier regelde de gemeente de bezorging zelf, ik ga er vanuit dat ze dat dit jaar ook doen.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 23:37:44 #299
341900 Atmosphere82
pi_114744680
Morgen 'mag' ik weer voor het eerst in drie weken gaan werken! ;)
pi_114756510
Eindelijk is het een beetje afgekoeld na een week vies zweetweer kan ik eindelijk weer over straat in mijn normale werkkleding. :D
  zaterdag 28 juli 2012 @ 10:51:40 #301
373648 KatrienDuck
Cookie lover
pi_114757492
Ben ook blij dat die extreme hitte voorbij is! Als het nu maar niet steeds gaat regenen, een beetje droog weer graag en dan een graadje of 20! :)
Extreem weinig post vandaag en volgende week wordt er nog minder verwacht! :{ Kom misschien niet eens aan mijn 9 uur toe volgende week! Nou ja, we zien wel!
"Everybody lies..."
House M.D.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')