Eerste deel van mijn post was mening, tweede deel, feiten(ish)quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit waar het vandaan komt en of jij dat droevig vindt, ieder z'n eigen cultuur.
Mensen met kids...quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb jij ervaring met kids eigenlijk?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:00 schreef Luigi het volgende:
Stampvoet je er ook nog bij als je zoiets zegt?
Kunnen wij zo opmerkingen aanhangen over de groepsdwang in jouw cultuur die o.a. die mooie grote dure bruiloften mogelijk maakt. Alles heeft zijn voordelen en zijn nadelen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat een droevigheidHeeft volgens mij veel met egoïsme en de individualistische samenleving van Nederland te maken...
Zo erg zijn ze nou ook weer niet denk ik... Jaartje of 12 weet zich wss wel te gedragen, maar misschien heb ik een optimistisch beeld.quote:
Kids om van te kitsen!quote:
Varieert per kind (zoals eigenlijk alles).quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zo erg zijn ze nou ook weer niet denk ik... Jaartje of 12 weet zich wss wel te gedragen, maar misschien heb ik een optimistisch beeld.
Per kid?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:02 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Varieert per kind (zoals eigenlijk alles).
Natuurlijk, maar dat zie ik tegen die tijd wel weer. Heb er gewoon weinig mee. Misschien als het het kind is van m'n beste vriendin dat het anders zal zijn ofzo. Maar dat duurt nog wel even.. (net als m'n evt trouwdagquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zo erg zijn ze nou ook weer niet denk ik... Jaartje of 12 weet zich wss wel te gedragen, maar misschien heb ik een optimistisch beeld.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:03 schreef PKRChamp het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden dat jullie zo makkelijk over FAMILIE kunnen stappen om zo je eigen egoïstische behoeftes te vervullen. Geen wonder dat al die bejaarden in een bejaardentehuis worden geschopt en soms vereenzamen in datzelfde bejaardentehuis. Ik vind dit echt een schandalig iets om kinderen niet te laten komen op een bruiloft terwijl het FAMILIE is.
De eerste familielid die dat tegen een van onze familieleden zegt word direct voor gek verklaard.
Sterker nog, zorgt voor wat extra sensatie...quote:
Leuk dat het familie is. Maar ik heb met de meeste niets.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:03 schreef PKRChamp het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden dat jullie zo makkelijk over FAMILIE kunnen stappen om zo je eigen egoïstische behoeftes te vervullen. Geen wonder dat al die bejaarden in een bejaardentehuis worden geschopt en soms vereenzamen in datzelfde bejaardentehuis. Ik vind dit echt een schandalig iets om kinderen niet te laten komen op een bruiloft terwijl het FAMILIE is.
De eerste familielid die dat tegen een van onze familieleden zegt word direct voor gek verklaard.
Kon dat maarquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Familie is je enige echte houvast. Vrienden kan je verwisselen, familie niet.
Ok.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:03 schreef PKRChamp het volgende:
Dat kan ook een nadeel zijn hoor. Ik zou sommige familieleden best willen inwisselen voor betere exemplaren.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat snap ik maar om ze nou te behandelen als kees die om de hoek woont vind ik echt veel te ver gaan. Bovendien is het toch leuk als alle neefjes en nichtjes bij elkaar zijn of krijgen jullie die kinderen niet onder controle?quote:
yeah right. Familie is heilig.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kids is korter.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:01 schreef DarkElf het volgende:
Kids...
![]()
Sinds wanneer is er iets mis met het woord kinderen?
Dat is natuurlijk geen wetmatigheid. Het hemd is niet altijd nader dan de rok. Je familie heb je tenslotte niet voor het kiezen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hah, dan had je de bijeenkomsten van onze neefjes en nichtjes vroeger moeten zien. Daar was niks leuks aan hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:05 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Bovendien is het toch leuk als alle neefjes en nichtjes bij elkaar zijn
Totaly agreequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |