abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 juli 2012 @ 13:44:51 #1
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114412073
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_114412131
TT _O_

Smaken verschillen natuurlijk :+ Al kun je speklappen ook goed verkloten natuurlijk...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_114412156
Speklapjes! O+ mits knapperig hard uitgebakken. In stukjes ook erg lekker in bami en of nasi. :9
pi_114412164
Ik heb speklappen ook nooit zo lekker gevonden ;) Al ben ik pro vet op eten dat aan vlees zit, dat geeft juist de smaak!
Worry is a misuse of imagination
pi_114412165
Ik wilde hem net gaan dichtgooien maar toen was Maria me voor!

Goeie TT! :D
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_114412223
Kennen jullie "De beste singer-songerwriter van Nederland al"? Ik heb het gister ontdekt en het is leuk!!
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1274043

Hou totaal niet van idols/xfactor etc. Maar dit is gewoon bij de publieken, met fijne, mooie liedjes!
  donderdag 19 juli 2012 @ 13:49:16 #7
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114412251
Props voor TT naar V1z! :P

Al vind ik een bord boerenkool met spekjes ook :9~ :9 O+
pi_114412252
Ik hou meestal ook niet van spek, maar in Italië kregen we een keer supermalse stukken. :9~ Daar lijken die taaie dingen die je hier krijgt niet eens op!

Inderdaad leuk, De beste singer-songwriter!
Everything has changed
pi_114412284
Speklappen zijn ook niet zo aan mij besteed.. Terwijl ik wel echt vleeseter ben. Vriend van me kan dus echt geen speklappen bakken. Bij hem is het meer speklappen cremeren...
pi_114412318
Ik ben niet per se anti spek, maar ben niet zo'n fan van speklapjes.. denk vooral omdat m'n pa ze altijd echt heel ranzig en vetvetvet bakte ;(
Ja doei.
pi_114412339
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 13:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Props voor TT naar V1z! :P

Al vind ik een bord boerenkool met spekjes ook :9~ :9 O+
Oeh, dat kan ik vanavond ook wel eten! :o O+
Everything has changed
pi_114412363
Sperzieboontjes met speklapjes, mits goed bereid, echt lekker O+
Maar niemand bakt ze zo lekker als mijn oma dat kon.
pi_114412370
Ik vind gewone biefstuk te taai, zelfs in 'hele goede restaurants'. Hertenbiefstuk vind ik wel lekker.
Kip in Nederland vind ik vies, droog, bah. Kip uit de Spaanse bergen vind ik wel lekker.

Ik ben eet geen (laatste tijd heeeel soms wel) vlees uit principe maar dus een ander principe dan de meesten :P :')!
pi_114412487
Rogge-meergranenbrood in de oven (zonder spelt, SORRY :'( :'( ) ruikt lekker :9 O+
Ja doei.
pi_114412525
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juli 2012 13:46 schreef conleche het volgende:
Speklapjes! O+ mits knapperig hard uitgebakken. In stukjes ook erg lekker in bami en of nasi. :9
^^^^

Of babi pangang spek. :Y)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_114412561
Echt hoor, ik heb net een pizza op, maar krijg spontaan weer honger van jullie posts. oO<
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_114412598
:? Billy? biefstuk is zoooo verschillend kun je geen oordeel over geven, ene komt uit Z-America, andere weer uit Ierland bijvoorbeeld...
Vlees van kippen die juist meer bewegingsruimte hebben zijn juist vaak droger, en bereiding is alles.

Blijkt dus ook maar weer met speklappen!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_114412651
Bereiding inderdaad... Kip met pancetta eromheen bakken, dan wordt 'ie niet droog. :9

Een pizza, HPKW? :o Da's nog eens een lunch!
Everything has changed
  donderdag 19 juli 2012 @ 13:58:21 #19
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114412672
Ik sla de speklappen graag over. Alleen spekjes door de stamppot en de nasi :Y.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_114412673
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 13:56 schreef V1z0R het volgende:
:? Billy? biefstuk is zoooo verschillend kun je geen oordeel over geven, ene komt uit Z-America, andere weer uit Ierland bijvoorbeeld...
Vlees van kippen die juist meer bewegingsruimte hebben zijn juist vaak droger, en bereiding is alles.

Blijkt dus ook maar weer met speklappen!
Nou ja alle biefstuk die ik tot nu toe heb gegeten vond ik een beetje taai en niet zo lekker..
pi_114412756
kipfilet insnijden, vullen met peper, oregano, nog een zootje kruiden, lepel mascarpone, inrollen met ham, champignons en cherrytomaatjes erbij in de ovenschaal gooien en langzaam laten garen in de oven, dan is je kip ook niet droog O+
30 tot 45 minuten (afhankelijk van hoeveel kip en groentes) in de oven op 180
pi_114412937
Kip moet je ook niet te lang bakken, dan wordt het inderdaad droog. Zelfde geld voor biefstuk. Biefstuk even flink aanzetten in de pan, dat ie mooi bruin is en dan direct van het vuur in aluminiumfolie doen met klontje boteren minuut of 20 wegzetten. No way dat het dan taai is..
pi_114412951
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 13:57 schreef Mini. het volgende:
Bereiding inderdaad... Kip met pancetta eromheen bakken, dan wordt 'ie niet droog. :9

Een pizza, HPKW? :o Da's nog eens een lunch!
Ik ging lunchen met Amsel en ik ga vanavond sporten, dus dan kan mn eten ook niet echt in de weg zitten als ik mn lunch en diner omdraai. :P
Doe wat je niet durft.
pi_114413021
Zo lekker tempo weer ;)

Mooi pak MC!
En prima hoor Mini, kan de hoeveelheden natuurlijk niet zo goed inschatten :) Maar wel lekker :9

Ik laat biefstuk liever door mensen bakken die het wel kunnen :')
Be someone that makes you happy
pi_114413064
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 14:04 schreef the85mc het volgende:
Kip moet je ook niet te lang bakken, dan wordt het inderdaad droog. Zelfde geld voor biefstuk. Biefstuk even flink aanzetten in de pan, dat ie mooi bruin is en dan direct van het vuur in aluminiumfolie doen met klontje boteren minuut of 20 wegzetten. No way dat het dan taai is..
Als ik een hele kip in de oven doe, braad ik m ook altijd eerst even aan, dan blijft het vocht lekker in het vlees.
Bij de kipfilets van bovenstaande post (zo maakt mijn lief ze) hoef je ze niet eerst aan te braden.
pi_114413080
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 13:48 schreef Probability het volgende:
Kennen jullie "De beste singer-songerwriter van Nederland al"? Ik heb het gister ontdekt en het is leuk!!
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1274043

Hou totaal niet van idols/xfactor etc. Maar dit is gewoon bij de publieken, met fijne, mooie liedjes!
Is leuk ja! ^O^
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_114413147
quote:
Bij biefstuk werkt de truc 2 min aan elke kant vaak ook wel erg goed (in een pan met boter en een beetje olie) :9

Ook ik ga zo weer rood vlees eten na mijn zwangerschap :9 :9
pi_114413187
Ik sla nog weleens kipfilet plat met zo'n vleeshamer. Gewoon tussen 2 lagen folie. Dan ff aanbakken :Y)
Om to the nom.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_114413211
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 14:09 schreef _aurum_ het volgende:
Ik sla nog weleens kipfilet plat met zo'n vleeshamer. Gewoon tussen 2 lagen folie. Dan ff aanbakken :Y)
Om to the nom.
:D O+
pi_114413252
quote:
Ik vind het taai. Dat mag toch ;)?
pi_114413389
Douwe Bob is ook fan van Ray LaMontagne O+

O ik zit op z'n Facebook :9
pi_114413515
O hij is 19 ;(
pi_114413589
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 14:17 schreef Probability het volgende:
O hij is 19 ;(
kan toch? Hij is iig geen jailbait :P
pi_114413799
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 14:17 schreef Probability het volgende:
O hij is 19 ;(
Wat ben jij? 24? Wat is nu 5 jaar?
pi_114413897
Ik ben blij dat jullie het wel kunnen volgen. :P
Doe wat je niet durft.
pi_114413912
quote:
10s.gif Op donderdag 19 juli 2012 14:23 schreef conleche het volgende:

[..]

Wat ben jij? 24? Wat is nu 5 jaar?
Daar heb je een punt ;) Zou hij al borsthaar hebben?
pi_114413918
Ik kende Douwe niet, maar zal ook niet veel meer van 'm gaan horen. Niet mijn smaak. :@

Dit nummer gehoord:
pi_114414011
pi_114414122
Ik vind Douwe ook niet zo aantrekkelijk, Prob. Beetje een zacht ei of zo. :P
  donderdag 19 juli 2012 @ 14:32:45 #40
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114414200
Posthuma klinkt altijd zo deauds oO< Vast door mijn associatie met posthumous :')

Ken het knaapje verder niet overigens.
pi_114414235
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 14:31 schreef conleche het volgende:
Z'n muziek is niet echt mijn smaak, he?! :P

Niet alsof ik hem wel zou doen of zo... :')
pi_114414251
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 14:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Posthuma klinkt altijd zo deauds oO< Vast door mijn associatie met posthumous :')

Knaapje :D

Post-hummus :9
pi_114414289
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 14:26 schreef V1z0R het volgende:
Ik kende Douwe niet, maar zal ook niet veel meer van 'm gaan horen. Niet mijn smaak. :@

Dit nummer gehoord:
O nee dat liedje vind ik niet zo leuk. Die andere wel!
pi_114414313
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 14:31 schreef conleche het volgende:
Ik val volgens mij wel op zachte eien :')
pi_114414320
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 14:32 schreef MariaEtcetera het volgende:

ik las post hummus en dacht: ik ben nu nog pre hummus, maar ga zo lunchen :9
Ja doei.
pi_114414353
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 14:35 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik val volgens mij wel op zachte eien :')
Ik vond R. wel een knapperd. Is hij nog steeds met dat meisje uit de VS?
pi_114414387
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 14:09 schreef _aurum_ het volgende:
Om to the nom.
Schnitzeltjes :) ook heul lekker als je ze paneert met broodkruim van gedroogde boterhammen (kan ook in de oven, maar ook gewoon op een bordje in de zon) en een beetje parmezan erdoor en kruiden en dan eerst ff in bloem en ei. Omnoms (geleerd van jamie oliver voor kids ;) )
De harde gedroogde boterhammen maal ik dan altijd in de blender, met kruiden en parmezan er gelijk door.
pi_114414419
quote:
10s.gif Op donderdag 19 juli 2012 14:36 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik vond R. wel een knapperd. Is hij nog steeds met dat meisje uit de VS?
Jup! Hij is trouwens niet meer zo knap!
Heb trouwens weer contact met J :')

En aan het daten met P en R2.

:')
pi_114414560
"These are not the boyfriends you're looking for!"

(sorry, niet relevant en maar heel lichtelijk herleidbaar)
pi_114414569
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 14:37 schreef Probability het volgende:

[..]

IJzers in het vuur FTW!!!

Ik ben nu weer projectloos. :P En aangezien T. nu 180 dagen europa niet in mag, denk ik ook niet dat ik me deze keer bedenk. Hoewel NY in de herfst.......... :+
pi_114414811
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 14:37 schreef Probability het volgende:

[..]

Klinkt iig alsof je plezier maakt, you go girl :)
pi_114415065
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 14:40 schreef conleche het volgende:

[..]

IJzers in het vuur FTW!!!

Ik ben nu weer projectloos. :P En aangezien T. nu 180 dagen europa niet in mag, denk ik ook niet dat ik me deze keer bedenk. Hoewel NY in de herfst.......... :+
Ben even kwijt waar T opgeduikeld is! Of is hij degene die dacht dat je toch 18- was?
pi_114415099
Thailand...

Moet ik dan alles voor jullie onthouden?! :P /retorisch
pi_114415124
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 14:52 schreef Probability het volgende:

[..]

Ben even kwijt waar T opgeduikeld is! Of is hij degene die dacht dat je toch 18- was?
Thailand. Hij dacht eerst dat ik jonger was ja, maar dat heb ik vrij snel rechtgezet. :P
pi_114415148
quote:
6s.gif Op donderdag 19 juli 2012 14:53 schreef conleche het volgende:

[..]

Thailand. Hij dacht eerst dat ik jonger was ja, maar dat heb ik vrij snel rechtgezet. :P
En waar komt hij vandaan?
pi_114415212
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 14:54 schreef Probability het volgende:

[..]

En waar komt hij vandaan?
Amerika. Hij is half Koreaans though.
  donderdag 19 juli 2012 @ 15:14:35 #57
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114416065
V1z, jij Jedi :7
  Vis een optie? donderdag 19 juli 2012 @ 15:44:32 #58
70532 loveli
N
pi_114417367
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 14:26 schreef Probability het volgende:

[..]

Daar heb je een punt ;) Zou hij al borsthaar hebben?
Misschien, maar dan hars je 'em toch?
crap in = crap out
pi_114417533
Geen rare dingen voorstellen, li :P Brrrr, de gedachte alleen al ;(
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 15:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
V1z, jij Jedi :7
:7

Heb eigenlijk wel zin in een Star Wars marathon dit weekend, maar betwijfel of de baas het zo leuk vind dat ik morgen op 't werk films loop te leechen. :')
Schiet nou eens op ziggo! }:|
pi_114417759
Euh juist, borsthaar harsen.. Jij valt op jongetjes li? :P
pi_114417832
Vandaag mn nieuwe 100mb internet geactiveerd, zo lekker als je je dl speed naar 11.6/sec ziet gaan :9
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_114418169
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 15:54 schreef Novem het volgende:
Vandaag mn nieuwe 100mb internet geactiveerd, zo lekker als je je dl speed naar 11.6/sec ziet gaan :9
* Denkt terug aan vroegah, waar met een 56k inbelmodem-met ruis-en-piep via Napster, liedjes per stuk werden binnengeharkt à ± 3kb p/s. Daarna moest ik ze nog converteren naar een ander bestand om ze te kunnen branden en afspelen. Ik was zo een hele dag bezig met één CD. :') Wel had ik tijdens het wachten tijd om hoesjes te ontwerpen voor mijn CD's en die vind ik nog steeds leuk!

2 roggecrackers met smeerkaas toegevoegd aan lijst en nog steeds heul trek. Nog twee uur voordat ik naar huis kan. Ga maar weer wat minderen met de carbs ter trekonderdrukking.
pi_114418501
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:01 schreef conleche het volgende:

[..]

* Denkt terug aan vroegah, waar met een 56k inbelmodem-met ruis-en-piep via Napster, liedjes per stuk werden binnengeharkt à ± 3kb p/s. Daarna moest ik ze nog converteren naar een ander bestand om ze te kunnen branden en afspelen. Ik was zo een hele dag bezig met één CD. :') Wel had ik tijdens het wachten tijd om hoesjes te ontwerpen voor mijn CD's en die vind ik nog steeds leuk!

2 roggecrackers met smeerkaas toegevoegd aan lijst en nog steeds heul trek. Nog twee uur voordat ik naar huis kan. Ga maar weer wat minderen met de carbs ter trekonderdrukking.
Zo'n 5uur over 1 hele CD doen ja :') 's maandags 2,5u want dan kon ik de tweede ISDN-lijn gebruiken B-)

Op LAN-parties was toen zelfs nog maar 10mbit de norm :o nu 12jr later heb je dus gewone thuisaansluitingen die 10x zo snel zijn...
pi_114418510
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:01 schreef conleche het volgende:

[..]

Klinkt herkenbaar :) Aan de manier van piepen van de modem kon je al horen of hij ging verbinden of niet. En aan het eind van de maand standaard ruzie met mn pa over de te hoge telefoon rekening :P
pi_114418569
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:09 schreef the85mc het volgende:

[..]

Klinkt herkenbaar :) Aan de manier van piepen van de modem kon je al horen of hij ging verbinden of niet. En aan het eind van de maand standaard ruzie met mn pa over de te hoge telefoon rekening :P
:D :D nostalgie!!
pi_114418716
:P flat-rate ISDN *O*

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Elke mede-nerd was jaloers op mij en een andere mede-nerd omdat wij het hadden :7
pi_114418969
Ik ben vandaag bij de gyn geweest, heb misschien zwangerschapssuiker. Als dat idd zo is, moet ik een dieet gaan volgen :+
  donderdag 19 juli 2012 @ 16:20:45 #68
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114419066
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ben vandaag bij de gyn geweest, heb misschien zwangerschapssuiker. Als dat idd zo is, moet ik een dieet gaan volgen :+
Wat is dat, zwangerschapssuiker? :o
  donderdag 19 juli 2012 @ 16:22:00 #69
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_114419137
Mooi MC

Vakantieveiling gewonnen bij hotel hier 10 km vandaan met ontbijt voor 16 euro :D
Gaan we lekker heen wandelen :D

Lijst:
O/L: 2 volkoren boterhammen met gebakken ei, tomaat, kaas, ham, komkommer. Beschuit kaas, beker melk
B: 1 uur wandelen, vietnamese loempia, softijsje
T's: dropjes, beschuit kaas, 2 toastjes met FA, blokje choco, kersen, appel, peer, nectarine, meloen, wortels
D: bloemkool, pasta carbonara, spinazie, komkommersalade, koolvisfilet pakketjes uit de oven.
T's: kwark, vla, zoute stokjes
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 19 juli 2012 @ 16:23:01 #70
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_114419186
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:20 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Wat is dat, zwangerschapssuiker? :o
Vereiste 1 is: zwanger zijn
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 19 juli 2012 @ 16:23:31 #71
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114419203
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:23 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Vereiste 1 is: zwanger zijn
Vlijmscherp, as always!
pi_114419277
suikerziekte, the pregnant edition.
Ja doei.
pi_114419278
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooi MC

Vakantieveiling gewonnen bij hotel hier 10 km vandaan met ontbijt voor 16 euro :D
Gaan we lekker heen wandelen :D

Lijst:
O/L: 2 volkoren boterhammen met gebakken ei, tomaat, kaas, ham, komkommer. Beschuit kaas, beker melk
B: 1 uur wandelen, vietnamese loempia, softijsje
T's: dropjes, beschuit kaas, 2 toastjes met FA, blokje choco, kersen, appel, peer, nectarine, meloen, wortels
D: bloemkool, pasta carbonara, spinazie, komkommersalade, koolvisfilet pakketjes uit de oven.
T's: kwark, vla, zoute stokjes
Ik moet altijd zo lachen om jou en je vakantieveilingen, wel lekker! O+

Vervelend Coco... heb je klachten?
  Vis een optie? donderdag 19 juli 2012 @ 16:26:43 #74
70532 loveli
N
pi_114419368
Vervelendste is dat de beeb vrij groot wordt. Plus dat je geen zwangerschapssuiker wilt. Verandert dat weer na de bevalling of moet je blijven opletten?
crap in = crap out
pi_114419399
Daar krijg je een dik kindje van toch? :@ Buurvrouw was er te laat bij en die kreeg een 14ponder...
  donderdag 19 juli 2012 @ 16:27:56 #76
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114419438
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:27 schreef V1z0R het volgende:
Daar krijg je een dik kindje van toch? :@ Buurvrouw was er te laat bij en die kreeg een 14ponder...
Oi en Coco is nie zo groot!
  donderdag 19 juli 2012 @ 16:28:02 #77
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_114419444
quote:
Lekker geruststellend voor Coco :D
pi_114419466
quote:
Tering! :D
En ik vond de baby van een oud collega van 11 pond al huge! :D

Een vriendin van me had ook zwangerschapssuiker, maar de baby woog maar 7 pond, is wel een paar weken voor de uitgerekende datum gehaald overigens.
Doe wat je niet durft.
pi_114419570
Mijn zusje had ook zwangerschapssuiker en haar baby zag er normaal uit. (Geen idee hoe zwaar, ik ben zeker een slechte tante dat ik dat soort dingen niet vraag. :P )
  donderdag 19 juli 2012 @ 16:32:25 #80
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114419663
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:30 schreef conleche het volgende:
Mijn zusje had ook zwangerschapssuiker en haar baby zag er normaal uit. (Geen idee hoe zwaar, ik ben zeker een slechte tante dat ik dat soort dingen niet vraag. :P )
Ik zou het ook niet snel vragen nee, het gewicht zegt me toch niks :@ :+
pi_114419672
Wow 14 pond?? Dat is echt groot! Ik was zelf 5,5 pond.. Dat is later wel bijgetrokken :p
pi_114419684
Hoeveel weegt een baby normaal dan? Ik heb echt geen idee van dat soort dingen!
pi_114419751
Die van Phaidra was heel klein, die woog maar 4,5 pond.
Volgens mij is een gemiddelde baby ergens tussen de 6 en 8 pond.
>:O Veel ervaring heeft met kraamvisites en van statistiek houdt >:O
Doe wat je niet durft.
pi_114419759
Coco is er op tijd bij he ;) Kun je gewoon behandelen net als suikerziekte zelf lijkt me.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:32 schreef the85mc het volgende:
Wow 14 pond?? Dat is echt groot! Ik was zelf 5,5 pond.. Dat is later wel bijgetrokken :p
Hier 11 en nooit meer goed gekomen :+
  Vis een optie? donderdag 19 juli 2012 @ 16:38:45 #85
70532 loveli
N
pi_114419964
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 16:32 schreef Perruche het volgende:
Hoeveel weegt een baby normaal dan? Ik heb echt geen idee van dat soort dingen!
7 pond
crap in = crap out
pi_114420506
quote:
:X Dat moet er ook uit zeg maar :X

Zo, heel de middag aan een prijsopgaaf gewerkt, kijk bijna scheel van alle berekende opties :')
Zo maar ff rondje hobbelen en mijn hoofd leegmaken/ontspannen.
  donderdag 19 juli 2012 @ 16:49:51 #87
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114420594
Aan een baby hoort enig spek 8-)
pi_114421045
Yup, dan smaken ze beter bij de bruine bonen :9~
pi_114421619
Vervelend Coco, ik weet eigenlijk ook niet wat daarvan precies de eventuele gevolgen zijn?
:*
pi_114422621
Nallie: ik heb echt helemaal nergens last van :)
Tis inderdaad meer wat o.a. Vaiz en Loveli zeggen, je krijgt met een beetje pech een riesenbaby :+ En zoals Maria al zei, ik ben niet zo heul groot ^^
  donderdag 19 juli 2012 @ 17:28:51 #91
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114422752
Hopelijk valt het mee! :* Moet je anders veel aan gaan passen qua eten denk je..? :o
pi_114422766
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:08 schreef MarMar het volgende:
Vervelend Coco, ik weet eigenlijk ook niet wat daarvan precies de eventuele gevolgen zijn?
Oh, het valt wel mee hoor. Maak me er niet zo druk om. Tis meer dat ik eventueel een dieet moet gaan volgen en daar zie ik bij voorbaat al een beetje tegenop. Maar mocht het zo zijn, ook prima.

Sowieso, wat Vaiz al zei, ik ben er mooi op tijd bij. Dus de groei van de riesenbaby valt te beperken zodat ik hopelijk niet helemaal van voor tot achteren en dubbeldwars uitscheur :D :+
pi_114422883
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hopelijk valt het mee! :* Moet je anders veel aan gaan passen qua eten denk je..? :o
Nou, echt helemaal geen snelle suikers meer. Dus zeker zolang ik zwanger ben geen snoep, frisdrank, en dat soort spul. Nu gooi ik me daar sowieso niet meer mee vol tegenwoordig, maar heb wel mijn dagelijkse snoepmomentje en cola in t weekend enzo. Dus dat zou ik wel even lastig vinden. Mgoed, wel een goede manier om helemaal van alle suikers af te kicken :)
pi_114422994
hoop dat het niks is Coco :*
  donderdag 19 juli 2012 @ 18:03:22 #95
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114424023
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:32 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nou, echt helemaal geen snelle suikers meer. Dus zeker zolang ik zwanger ben geen snoep, frisdrank, en dat soort spul. Nu gooi ik me daar sowieso niet meer mee vol tegenwoordig, maar heb wel mijn dagelijkse snoepmomentje en cola in t weekend enzo. Dus dat zou ik wel even lastig vinden. Mgoed, wel een goede manier om helemaal van alle suikers af te kicken :)
Bwaah! :o Stom zeg. Al is er inderdaad geen betere motivatie natuurlijk!
pi_114425882
Coco, wat vervelend. Hopelijk valt het mee. Maar goed, van suiker moeten afkicken is altijd een strak plan :+
pi_114425916
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:32 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Sterkte en succes in ieder geval! Zal in het begin even moeilijk zijn, maar na een tijdje heb je die drang naar suiker helemaal niet meer..
Kwam net buurvrouw/meisje (ze is iets van 26 dus ja wat is het dan?) tegen in het trappenhuis, even een praatje mee gemaakt. Time has been kind to her ;) ze was altijd wel aantrekkelijk, maar nu, wow :9
pi_114426054
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 09:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Misschien had je lichaam het nodig, XM!

Sigme, ik ben benieuwd in welk opzicht je het 'erg Amerikaans' vond, al heb ik wel een vermoeden die ik even niet goed kan verwoorden :+
Amerikaans zijn de situaties die hij beschrijft op kalkoenfarms en bij de slachterijen bijvoorbeeld.
Dat van die slachterijen speelt hier ook wel, maar hier zijn er nog wel kleintjes. Eigenlijk zou het Nederlands publiek zich daar wel iets bewuster van mogen zijn.
Verder betwijfel ik of we in Europa dat met die kippensoep zo mogen doen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 19 juli 2012 @ 18:53:52 #99
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114426123
M. en ik hebben allebei een iPad nu :')
Niet meer actief op Fok!
pi_114426543
Ik denk dat ik namens iedereen in dit topic spreek als ik zeg dat we niet verbaasd zijn Vik. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_114426631
;( Ik moet zo het laatste kitten weg brengen..... meh :(
pi_114426663
grr, hadden we het bed van de duutser verkocht, belt de vrouw 15 minuten later op dat ze het toch niet wil hebben. Wat een onzin. Nu moeten we het morgen verhuizen!

Anyways, zo uit eten. Bij de italiaan om de hoek, ben benieuwd!
pi_114426674
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 19:07 schreef An24 het volgende:
kan me voorstellen dat dat lastig is! :*
pi_114426708
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 19:08 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

kan me voorstellen dat dat lastig is! :*
Waarschijnlijk zit ik me daar op de bank enorm te schamen vanwege een trillend lipje _O-
pi_114426728
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 19:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik denk dat ik namens iedereen in dit topic spreek als ik zeg dat we niet verbaasd zijn Vik. B-)
:Y

ik vind je zo leuk vik, hoe je 180 graden kunt draaien!
pi_114426814
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2012 18:53 schreef Viking84 het volgende:
M. en ik hebben allebei een iPad nu :')
Je zegt wel dat je je neefje zo belachelijk vindt, maar zelf ben je niet anders ;)
  donderdag 19 juli 2012 @ 19:12:37 #107
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114426824
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 19:09 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

:Y

ik vind je zo leuk vik, hoe je 180 graden kunt draaien!
:@
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 19 juli 2012 @ 19:13:42 #108
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114426878
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2012 19:12 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Je zegt wel dat je je neefje zo belachelijk vindt, maar zelf ben je niet anders ;)
Dat is anders. Als m'n neefje ervoor gewerkt had, net als ik, had ik het niet belachelijk gevonden ;)
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 19 juli 2012 @ 19:14:08 #109
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114426898
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 19:07 schreef An24 het volgende:
Niet meer actief op Fok!
pi_114427019
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2012 19:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat is anders. Als m'n neefje ervoor gewerkt had, net als ik, had ik het niet belachelijk gevonden ;)
Ooh dus het gaat niet om de gadgetverslaving? :s)

Morgen lekker uitslapen, heb er nu al zin in!
pi_114427025
Vik is afgunstig en maakt dan iemand belachelijk en wil/koopt/doet het zelf daarna ook. Meestal duurt het iets langer dan nu :+ ach ja ;)
  donderdag 19 juli 2012 @ 19:20:11 #112
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114427163
An :* Krijg je nog regelmatig updates van de nieuwe poezenmamma's en -pappa's? O+
pi_114428708
5,5 km hardlopen in de pocket *O*

Nu hongerrrr
pi_114429012
Wat goed P!!!
pi_114429031
Goed bezig Per! Smakelijk.
Ik zit te wachten op m'n lasagne :9. In de tussentijd maar even een update/vermoedelijke eindstand:

O: Yoghurt en een appel, twee mueslicrackers met biefstukworst/runderpastrami (en komkommer)
L: Keizerbroodje met zelfgemaakte eiersalade, waldkorn boterham met runderpastrami geitenkaas en honing, twee mueslicrackers met vega-worst/kipfilet kippengrilworst/biefstukworst en twee volkoren beschuiten met vega-ham/runderpastrami (en komkommer)
T: Salade van gemengde ijsbergsla, dressing, gerookte kipfilet, mango en een kiwi
T: Kleine salade met zongedroogde tomaten en geitenkaas
D: Spinazie/champignonlasagne met zongedroogde tomaten en een kaaskorstje
T: Halve bak ambachtelijke yoghurt met kersen
pi_114429058
Lijst
• yoghurt met havermout
• 1 kg rauwe groente
• 3 croissants, 1 hard wit bolletje, 1 beschuit, alles met beleg
• 1 glas jus
• handje aardbeien
• 4 roggebrood pindakaas
• 2 appels
• 1 peer
• avondeten: half pond sperziebonen, half pond tahu, pindasaus
• toe: anderhalve perzik, honingwalnootyoghurt
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_114429226
Amsterdamse Slankies opgepast, nog een ritje naar het stadhuis en ik mag legaal een auto besturen. En geen zorgen ML, ik zal niet gaan kegelen met voetgangers ;) :+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_114429257
Gefeliciteerd!!!
  donderdag 19 juli 2012 @ 20:09:20 #119
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114429543
quote:
12s.gif Op donderdag 19 juli 2012 19:16 schreef Probability het volgende:
Vik is afgunstig en maakt dan iemand belachelijk en wil/koopt/doet het zelf daarna ook. Meestal duurt het iets langer dan nu :+ ach ja ;)
Zie PI. Kutopmerking.
Niet meer actief op Fok!
pi_114429559
Gefeliciteerd Chico! *O*
  donderdag 19 juli 2012 @ 20:12:14 #121
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114429693
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:09 schreef Vlierbloesem het volgende:
Gefeliciteerd Chico! *O*
Idd! *O* *O* *O*
Niet meer actief op Fok!
pi_114429953
quote:
13s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zie PI. Kutopmerking.
En zie mijn PI ;) niet zo aangevallen voelen vikster, het is gewoon zo ;)! Ik veroordeel je er ook niet om!
Hoe bevalt je iPad en welke heb je gekocht ?
  donderdag 19 juli 2012 @ 20:19:17 #123
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114430074
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:17 schreef Probability het volgende:

[..]

En zie mijn PI ;) niet zo aangevallen voelen vikster, het is gewoon zo ;)! Ik veroordeel je er ook niet om!
Hoe bevalt je iPad en welke heb je gekocht ?
Nee het is niet zo en ik heb ook uitgelegd hoe het zit :)

Ipad rules! Heb de witte iPad 3 16 gb. M heeft de zwarte :)
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 19 juli 2012 @ 20:20:43 #124
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_114430151
Chico *O* van harte gefeliciteerd... Heel fijn papiertje
pi_114430196
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee het is niet zo en ik heb ook uitgelegd hoe het zit :)

Ipad rules! Heb de witte iPad 3 16 gb. M heeft de zwarte :)
:D!

Leuk! Weet niet of je vaak presentaties maakt maar keynote werkt erg fijn. Als je vaak mindmaps maakt is business model generation een erg fijne app.
  donderdag 19 juli 2012 @ 20:24:11 #126
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114430341
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:21 schreef Probability het volgende:

[..]

:D!

Leuk! Weet niet of je vaak presentaties maakt maar keynote werkt erg fijn. Als je vaak mindmaps maakt is business model generation een erg fijne app.
Welke heb jij dan? Maak niet vaak/nooit presentaties of mindmaps :P
Niet meer actief op Fok!
pi_114430368
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:03 schreef Chicolate het volgende:
Amsterdamse Slankies opgepast, nog een ritje naar het stadhuis en ik mag legaal een auto besturen. En geen zorgen ML, ik zal niet gaan kegelen met voetgangers ;) :+.
Gefeliciteerd! Leuk! Autorijden! *O*
Ja doei.
pi_114430380
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 19:53 schreef Perruche het volgende:
5,5 km hardlopen in de pocket *O*

Nu hongerrrr
Goed! :D
Ja doei.
pi_114430433
quote:
12s.gif Op donderdag 19 juli 2012 19:16 schreef Probability het volgende:
:') _O-
Ja doei.
pi_114430454
Zo, 1500 meter roeien, wat rustige krachttraining, 50 minuten spinnen en een heen en terugreis op de racefiets achter de rug! :o

Dat was leuk! :)

[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 19-07-2012 20:31:55 ]
Ja doei.
  donderdag 19 juli 2012 @ 20:27:47 #131
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_114430531
Perr wat goed zeg!

Hardlopen schiet er de laatste tijd er bij in.

Vandaag loon gehad, alles betaald, alle het loon compleet weg (incl 12 dagen kreta, dat dan wel)

Zo, lekker fanatiek MO!
pi_114430553
Gefeli chico! :)

Ik wacht ook met smart op mn loon na het boeken van de vakantie :+
pi_114430554
quote:
_O- gefeliciteerd Chico!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_114430635
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Welke heb jij dan? Maak niet vaak/nooit presentaties of mindmaps :P
Heb geen eigen iPad helaas, werk er wel vaak op in groepsverband. Als ik er nu 1 zou kopen (en het geld had) zou ik voor een iPad 2 gaan
pi_114431459
Gefeli Chico :*
  donderdag 19 juli 2012 @ 20:50:04 #136
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114431762
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

:') _O-
Ja lachen hee :')
Niet meer actief op Fok!
pi_114432157
Chico *O* gefeliciteerd!

Coco, hoop dat het geen zwangerschapssuiker blijkt te zijn. Lijkt me zo vervelend om een strikt dieet te moeten volgen..
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_114432577
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 19:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
An :* Krijg je nog regelmatig updates van de nieuwe poezenmamma's en -pappa's? O+
Ja zeker...ik zal binnenkort wat info zetten in een zeker topic ;)

En geen trillende lipjes *O* :')
pi_114432595
quote:
Feli! *O*
pi_114432904
An, stoere dame :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_114433173
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Perr wat goed zeg!

Hardlopen schiet er de laatste tijd er bij in.

Vandaag loon gehad, alles betaald, alle het loon compleet weg (incl 12 dagen kreta, dat dan wel)

Zo, lekker fanatiek MO!

En hoe! :P was alleen een personal trainer in de gym vandaag, niet echt begeleiding. En die PT is soort freelance verbonden aan mijn sportschool geloof ik, maar hij was met een personal training bezig, dus vond 't ook zo wat om 'm tussendoor even wat te vragen (hij was wel écht heel goed bezig met z'n cliënt, hulde!), maar hij is er wel vaker geloof ik, dus zal eens zien of hij een keer rustiger is als ik er ben! :)
Ja doei.
pi_114433592
Gefeliciteerd Chico! *O*
Hoop dat het meevalt Coco. :* En goed gedaan An!

Ik heb net toch maar eens op wat woningen gereageerd, ben benieuwd of er iets uit komt... Het wisselt met de dag wat ik van mijn huidige woninkje vind, maar bij tijd en wijle ben ik het echt zo zat. :@
Everything has changed
  donderdag 19 juli 2012 @ 21:25:09 #143
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114433785
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:21 schreef Mini. het volgende:
Gefeliciteerd Chico! *O*
Hoop dat het meevalt Coco. :* En goed gedaan An!

Ik heb net toch maar eens op wat woningen gereageerd, ben benieuwd of er iets uit komt... Het wisselt met de dag wat ik van mijn huidige woninkje vind, maar bij tijd en wijle ben ik het echt zo zat. :@
hehe, succes! In groningen he? Wat is je budget?

Ik was wel weer blij met mn huisje toen ik terugkwam vanmiddag O+
Niet meer actief op Fok!
pi_114434147
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

hehe, succes! In groningen he? Wat is je budget?

Ik was wel weer blij met mn huisje toen ik terugkwam vanmiddag O+
Yep! Budget, tja... Liefst onder de 700 maar iets daarboven is ook nog wel acceptabel. Je verlegt je grenzen zo snel. :')
Maar het is lastig, aan de ene kant wil ik écht graag weg waar ik nu zit (ook vanwege de omstandigheden waarin ik hier ben komen wonen) maar aan de andere kant woon ik nu superdichtbij vriendje en heb ik niet echt zin in een hele verhuizing als de nieuwe woning niet duidelijk beter/groter is. En daar valt de locatie eigenlijk ook onder, dus dan valt een groot deel van de stad al af. :+

[ Bericht 3% gewijzigd door Mini. op 19-07-2012 21:38:19 ]
Everything has changed
  donderdag 19 juli 2012 @ 21:34:07 #145
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114434272
An O+ 8-)

Chico! *O* Goed zo! :7

Ik was een minuut te laat voor Zumba maar mocht nog naar binnen en heb dus voor 2e dag op een rij dansjes gedaan :7 wordt nog wel eens wat met mij. Ook een uurtje overgewerkt vandaag! Drukdrukdruk.
pi_114434622
Buikpijn! Heb vandaag chocolade gegeten en koffie gedronken. (naast brood en de rest natuurlijk)
o ja en sapjes van healthy people. Misschien dat hier zoetstoffen in zitten? Heb niet eens melkproducten gegeten..

Krijg tegenwoordig bijna overal buikpijn van ben het een beetje zat :') Zou bijna niet meer eten maar dat gaat niet zo lekker :')
pi_114434740
Je was toch ziek Prob? Dan is buikpijn niet zo vreemd...
pi_114434820
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:44 schreef Nallie het volgende:
Je was toch ziek Prob? Dan is buikpijn niet zo vreemd...
Heb het ook als ik niet ziek ben. En nu vooral last van allergie/hooikoorts/longen/hoesten/grieperig enz

Volgens mij geen buikgriep oid.

Heb het normaal ook. Maar misschien niet iets om mij druk om te maken. Het is alleen irritant.
pi_114434909
Last van je buik is nooit fijn. Waar ik toen mee begonnen ben is noteren wat je eet en wanneer je last hebt. Het kan met voeding te maken hebben, maar ook met stress bijvoorbeeld!

Eindlijst:

S: 5 km hardlopen
O: overnight oats met een banaan en wilde perzik
T: koffie verkeerd, haverkoekje
L: salade van spinazie/linzen/tomaat/puntpaprika/pompoenpitten/gekookt ei/surimi en croutons
T: geroosterde kikkererwten, kapje brood met pindakaas
D: grote kom pompoen/linzensoep met wat geroosterd turks brood
T: bakje yoghurt met kiwi, lijnzaad en kokos
  donderdag 19 juli 2012 @ 21:49:07 #150
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114434989
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:32 schreef Mini. het volgende:

[..]

Yep! Budget, tja... Liefst onder de 700 maar iets daarboven is ook nog wel acceptabel. Je verlegt je grenzen zo snel. :')
Maar het is lastig, aan de ene kant wil ik écht graag weg waar ik nu zit (ook vanwege de omstandigheden waarin ik hier ben komen wonen) maar aan de andere kant woon ik nu superdichtbij vriendje en heb ik niet echt zin in een hele verhuizing als de nieuwe woning niet duidelijk beter/groter is. En daar valt de locatie eigenlijk ook onder, dus dan valt een groot deel van de stad al af. :+
Je kent ze vast al maar je kunt pararius en huurwoningen in de gaten houden. Kun je ook alerts instellen en zoeken op je favo wijk of wijken en als er dan iets voorbijkomt dat echt echt echt de moeite waard is...

Ik ga morgen weer naar de kappert *O* Degene die m'n haar destijds zo mooi heeft geknipt O+ Als er plek is iig :P
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 19 juli 2012 @ 21:53:56 #151
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114435286
O: twee sneetjes met crunchy pindakaas, thee met honing x2
L: tonijnsalade van tonijn op olie, sla, tomaatjes, zilveruitjes, bosuitjes, kruiden
T: waldkorncracker met kaas
T: 3 blokjes chocola
D: rijst, linzen, ui en spekjes
S: Zumba
T: thee met honing x2
T: ?
pi_114435353
quote:
99s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
O: twee sneetjes met crunchy pindakaas, thee met honing x2
L: tonijnsalade van tonijn op olie, sla, tomaatjes, zilveruitjes, bosuitjes, kruiden
T: waldkorncracker met kaas
T: 3 blokjes chocola
D: rijst, linzen, ui en spekjes
S: Zumba
T: thee met honing x2
T: ?
Nog iets van yoghurt met fruit?
pi_114435518
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:24 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik mag morgen 800 km, en dan een week later 1000. jippie!
pi_114435687
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je kent ze vast al maar je kunt pararius en huurwoningen in de gaten houden. Kun je ook alerts instellen en zoeken op je favo wijk of wijken en als er dan iets voorbijkomt dat echt echt echt de moeite waard is...

Ik ga morgen weer naar de kappert *O* Degene die m'n haar destijds zo mooi heeft geknipt O+ Als er plek is iig :P
Die tweede kende ik nog niet nee, thanks. :) Gek genoeg zijn kleine appartementjes ook nog best vaak op Kamernet te vinden!

Altijd leuk, naar de kapper gaan en weer helemaal mooi terugkomen. O+
Everything has changed
pi_114435711
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:57 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik mag morgen 800 km, en dan een week later 1000. jippie!
oh, en daarbij vergat ik gefeliciteerd te zeggen chico... *O* *O* *O* *O*
pi_114435795
Rijdt de Duutser ook stukjes? Of moet je alles in je eentje rijden? :o
Ja doei.
  donderdag 19 juli 2012 @ 22:03:38 #157
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114435834
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:55 schreef Nallie het volgende:

[..]

Nog iets van yoghurt met fruit?
Ik heb alleen Griekse yoghurt in huis en zit volgens de eetmeter alweer veul te hoog in de vetjes :') :+
pi_114435835
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:02 schreef motorbloempje het volgende:
nee, we rijden samen. gelukkig maar! Oh, en die 800 km. van morgen leggen we ook nog een keer in de omgekeerde route af. wel met de trein, gelukkig...
  donderdag 19 juli 2012 @ 22:13:08 #159
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_114436362
Morgen 550 km rijden.

Buikpijn is niet fijn nee..

Nog anderhalf maand en dan kunnen de kerstkilo's weer komen (want dan liggen de pepernoten en chocoladeletters weer in de winkels)
pi_114436454
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:03 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

nee, we rijden samen. gelukkig maar! Oh, en die 800 km. van morgen leggen we ook nog een keer in de omgekeerde route af. wel met de trein, gelukkig...
Ah, da's wel fijn! Ik vind autorijden echt leuk, ook toen we helemaal naar Schotland reden twee weken geleden, maar dan inderdaad wel om de beurt: elk anderhalf uur even wisselen! Ging prima! Maar we reden dan gelukkig ook niet enkel maar snelweg, dat scheelt ook wel. Snelweg vind ik wel echt heel saai :@.
Ja doei.
  donderdag 19 juli 2012 @ 22:17:38 #161
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114436618
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Morgen 550 km rijden.

Buikpijn is niet fijn nee..

Nog anderhalf maand en dan kunnen de kerstkilo's weer komen (want dan liggen de pepernoten en chocoladeletters weer in de winkels)
Ah kicke, hebben we 4 maanden van de 12 een excuus om crap te eten, want 'feestseizoen' :7 Daarna twee maandjes balansen tot Pasen!
pi_114436940
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:47 schreef Nallie het volgende:
Last van je buik is nooit fijn. Waar ik toen mee begonnen ben is noteren wat je eet en wanneer je last hebt. Het kan met voeding te maken hebben, maar ook met stress bijvoorbeeld!

Eindlijst:

S: 5 km hardlopen
O: overnight oats met een banaan en wilde perzik
T: koffie verkeerd, haverkoekje
L: salade van spinazie/linzen/tomaat/puntpaprika/pompoenpitten/gekookt ei/surimi en croutons
T: geroosterde kikkererwten, kapje brood met pindakaas
D: grote kom pompoen/linzensoep met wat geroosterd turks brood
T: bakje yoghurt met kiwi, lijnzaad en kokos
O ja stess zou ook goed kunnen! Meh.
pi_114436941
Dank allen ^^.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:24 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ooit, als ik ervaring, meer geld en tijd heb ga ik voor de motor 8-).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_114437003
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:23 schreef Chicolate het volgende:
Dank allen ^^.

[..]

Leuk leuk leuk! *O*
Ja doei.
  donderdag 19 juli 2012 @ 22:27:28 #165
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_114437237
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:02 schreef motorbloempje het volgende:
Valt toch wel te doen allleen? Rij gemiddeld 2x per maand zo'n stuk. Wel saai.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_114437350
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:27 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik trek dat niet zonder overnachting, maar ieder z'n eigen skills natuurlijk :)
Ja doei.
pi_114437534
Ik vind autorijden helemaal niet leuk. De enige reden waarom ik het doe, is omdat het praktisch is. :)

Maar, rondje krachttraining weer overleefd, ondanks benauwdheid (op te lossen met 2 doses ventolin) en ik moet nog maar wat vaker kijken naar filmpjes of instructies over hoe ik de deadlift doe. Ik heb steeds het gevoel dat ik m niet goed doe namelijk. >:O
Doe wat je niet durft.
pi_114438085
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:27 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

In m'n eentje zou ik het vooral saai vinden. Nu kijk ik er naar uit..
pi_114438136
Ik zit voor werk alleen maar op de weg. Heerlijk. Morgen ook twee afspraken waar 150 km tussen zit. Muziekje op, plekje uitzoeken om te lunchen... Het goede leven O+
pi_114440373
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik vind autorijden helemaal niet leuk. De enige reden waarom ik het doe, is omdat het praktisch is. :)

Maar, rondje krachttraining weer overleefd, ondanks benauwdheid (op te lossen met 2 doses ventolin) en ik moet nog maar wat vaker kijken naar filmpjes of instructies over hoe ik de deadlift doe. Ik heb steeds het gevoel dat ik m niet goed doe namelijk. >:O
zullen we ff een keer samen trainen? Dan kan ik je ook ff nalopen met dat deadliften? :)
pi_114440427
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:40 schreef An24 het volgende:
Ik zit voor werk alleen maar vaak op de weg. Heerlijk. Morgen ook twee afspraken waar 150 km tussen zit. Muziekje op, plekje uitzoeken om te lunchen... Het goede leven O+
^^

En meestal eet ik en rijd ik, dus mijn lunch is meestal in hapjes formaat :+
pi_114440722
Ik heb ook nog 5 km gelopen vandaag w/ Merkte wel aan mijn hamstrings dat ik gister benen getraind had.

Daarna lekker sushi gegeten en ook vlees en ik ben ge-eindigd met 3 bolletjes sesamijs. Terwijl ik er eigenlijk maar 1 had besteld :')

Morgen weer een nieuwe dag
en ik had een kleine wardrobe malfunction, jurkje met balijnen bij mijn bovenlichaam, alleen was 1 van die balijnen door de stof heen in mijn spekkies aan het prikken....au :{w Dus die heb ik er zojuist vakkundig uitgesloopt B-)
pi_114440833
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 23:11 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

zullen we ff een keer samen trainen? Dan kan ik je ook ff nalopen met dat deadliften? :)
Leuk! Doen we. :)
Waar? Bij jou? Bij mij? Bij een sportschool met een gratis introductieles?
Doe wat je niet durft.
  donderdag 19 juli 2012 @ 23:19:34 #174
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114440870
Goed bezig hardlopers w/ iig Perr en Aurum had ik gezien!

*deelt veren uit voor bipsen*
pi_114440991
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2012 23:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Leuk! Doen we. :)
Waar? Bij jou? Bij mij? Bij een sportschool met een gratis introductieles?
Bij mij, dan kan mijn lief ook meekijken :P Die heeft er vast ook wel wat nuttigs over te zeggen :Y
pi_114441121
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 23:21 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Bij mij, dan kan mijn lief ook meekijken :P Die heeft er vast ook wel wat nuttigs over te zeggen :Y
Komt goed! En handig! B-)
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? vrijdag 20 juli 2012 @ 01:03:11 #177
70532 loveli
N
pi_114445756
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:23 schreef Chicolate het volgende:
Dank allen ^^.

[..]

Feli en tof!
crap in = crap out
pi_114445801
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 01:03 schreef loveli het volgende:

[..]

Feli en tof!
Slankie's Angels :7
Ja doei.
pi_114445806
(8>
Ja doei.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 03:27:40 #180
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114448097
:O
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 20 juli 2012 @ 03:45:27 #181
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114448190
:z
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 20 juli 2012 @ 07:11:53 #182
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_114448535
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 03:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
:z
boks.

Maar ik lig slechts incidenteel wakker :*.

Goeiemorgen!
Niet meer actief op Fok!
pi_114448611
*bokst mee.

Van 3 tot 4 :')

Iemand tips voor pijnlijke aanhechtingen enkelbanden?
Geen hakken dragen does a bit.
pi_114448701
Mogge!

Ik zou t niet weten Ml, ik zou in elk geval schoenen aan doen die je enkel ook ondersteunen. Dus goeie laarzen ofzo.

Maar 3 uurtjes werken vandaag :) En maar een heel klein beetje spierpijn van het hardlopen :P
pi_114448868
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 07:34 schreef Ml-etje het volgende:
*bokst mee.

Balansoefeningen....
pi_114448874
:W Morgen slankies..

Ff eten en dan een dagje op pad!
pi_114448962
Mogge!
Uitgeslapen :)

Lijstje van gister
O: dubbele boterham pindakaas
L: tomatensoep, broodje kaas, broodje vlees, beker karnemelk, appel
T: appel
D: tjap tjoy met rijst (en eigen tauge uit het kiemplantjesbakje)
T: beetje ijs, een cafe noir koekje
pi_114449159
Mogguh!

Nu weet ik het zeker :Y Goed bezig Aurum! ^O^
pi_114449235
Oeh! En feli, Chico! w/
  vrijdag 20 juli 2012 @ 08:44:14 #190
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114449259
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 07:50 schreef Nallie het volgende:
Mogge!

Ik zou t niet weten Ml, ik zou in elk geval schoenen aan doen die je enkel ook ondersteunen. Dus goeie laarzen ofzo.

Maar 3 uurtjes werken vandaag :) En maar een heel klein beetje spierpijn van het hardlopen :P
Oe ik dacht dat je helemaal vrij was! Thuis werken dan? :o
  vrijdag 20 juli 2012 @ 08:44:54 #191
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114449270
Ik doe mee met de snoozy slankies :z Mijn bed was te lief vanmorgen dus had ook trein een kwartiertje later :+
pi_114449296
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 08:44 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oe ik dacht dat je helemaal vrij was! Thuis werken dan? :o
Werk 10 uur in de week voor andere werkgever en daar is t geen vakantie :)
pi_114449310
Oh en de kat heeft m'n headset gesloopt.. :'( had ik m maar niet moeten laten slingeren :') iemand tips voor winkels waar ze iPhone headset verkopen? Dus niet Apple store zelf ;)
pi_114449366
Bijenkorf!

Goedemorgen overigens. Ik ben een beetje stijf van al dat sporten lately... :') vandaag nog bodybalance, morgen hardlopen, en dan zondag heeeelemaal niets!
pi_114449408
Beetje stretchen Perr!
Gewoon voorover hangen enzo. Je voelt dan echt alle spieren aan de achterkant uitgerekt worden. O+

Ik heb me voorgenomen om maandag Kickfit er gewoon in te gaan houden.
Als was 1 klaar is, ga ik een rondje hardlopen en morgen skip ik het spinnen. Best lekker dat thuiswerken. *)
Doe wat je niet durft.
pi_114449416
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 08:51 schreef Perruche het volgende:
Bijenkorf!

Goedemorgen overigens. Ik ben een beetje stijf van al dat sporten lately... :') vandaag nog bodybalance, morgen hardlopen, en dan zondag heeeelemaal niets!
Ja maar dat is een Apple store ;) en daar zijn ze 30 euro. Ben eigenlijk op zoek naar iets goedkopers :)

En stijfheid ook hier :') vandaag rustdag. Morgen weer!
pi_114449419
Ik denk dat ik dit ga eten vandaag:
O: dubbele bth pindakaas
T: appel en cappuccino
L: iets van een salade (even bij ah to go kijken)
T: pakje crackers en yoghurt
B: 2x20 minuten fietsen
S: Bodybalance
D: salade met gorgonzola, walnoten, meloen, sla en komkommer
T: ik wil eigenlijk naar de film! dus in dat geval vast wel iets et snacken, zoete popcorn ofzo :9.
pi_114449428
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 08:53 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ja maar dat is een Apple store ;) en daar zijn ze 30 euro. Ben eigenlijk op zoek naar iets goedkopers :)

En stijfheid ook hier :') vandaag rustdag. Morgen weer!
Ah, zo. Random chinees winkeltje in een obscuur steegje in de buurt van de nieuwendijk? Of dealextreme :P
pi_114449442
W00h00!! Heb mijn Cambridge Proficiency English exam gehaald. 83/100 --> Grade A *O*

Beetje jammer bij nader inzien dat ik mijn writing heb afgeraffeld :@ Anders had ik een veel hogere score :D -->

Reading: exceptional
Use of English: exceptional
Listening: exceptional
Speaking: exceptional
Writing: tussen borderline en good in :+

Maar ja, ik heb een bloedhekel aan verplichte opstellen schrijven. Dus dan ga ik dat gewoon snel-snel in elkaar flansen. Met resultaat blijkbaar :')
pi_114449452
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 08:38 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!

Ik dacht hetzelfde :D
pi_114449504
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 08:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
W00h00!! Heb mijn Cambridge Proficiency English exam gehaald. 83/100 --> Grade A *O*

Beetje jammer bij nader inzien dat ik mijn writing heb afgeraffeld :@ Anders had ik een veel hogere score :D -->

Maar ja, ik heb een bloedhekel aan verplichte opstellen schrijven. Dus dan ga ik dat gewoon snel-snel in elkaar flansen. Met resultaat blijkbaar :')
Cool! Gefeliciteerd :)

Ik heb toen wel m'n toefl test gehaald, maar daar kan je geen les mee geven. En ik ben dat papiertje ook kwijt (jaja...). Kan je met deze wel les geven?
pi_114449521
Even wat boodschappen gedaan.. Mn pa komt morgen even helpen auto fixen en die lust vast wel een koekje bij de koffie. Die heb ik normaal niet meer in huis, anders eet het koekiemonster ze toch al op.. En zo richting bruiloft, dat is buiten en het lijkt nog redelijk normaal weer te blijven.
Ze vroegen geld als cadeau, maar wat is een beetje een normaal bedrag om te geven? Ik mag de hele dag mee, dus trouwerij, eten, feestje.. 50 ofzo?
pi_114449553
50 is normaal inderdaad! Avond doe ik altijd 20 of 25...

:o Feli, Coco! w/ Dat je uitzonderlijk was wisten we natuurlijk al :+

Nallie, goede oordopjes? Dan moet je niet die van Apple willen, zelfs de goedkope van sennheiser zijn beter :Y
Bij mij is er zo trouwens een USB-lader gesneuveld :')
Hier, goede ordopjes voor 20,-
http://www.bol.com/nl/p/s(...)on/9000000008668619/
  vrijdag 20 juli 2012 @ 09:03:16 #204
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114449575
Jeuh Cocoface! *O* Jij exceptionally exceptional menschpersoon :7

Nallie, apple is toch bijna altijd duur? :+

Ik ben ook een bietje gaar vandaag _O-
pi_114449586
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 08:59 schreef Perruche het volgende:

[..]

Cool! Gefeliciteerd :)

Ik heb toen wel m'n toefl test gehaald, maar daar kan je geen les mee geven. En ik ben dat papiertje ook kwijt (jaja...). Kan je met deze wel les geven?
Oh nee, dit is ook gewoon om je niveau aan te geven. Je mag op kosten van de school ieder jaar cursussen/certificaten doen/halen. En dit is eentje die ze straks wel iedereen willen laten afnemen, omdat wij vrij veel lesgeven in het Engels. Dus heb 'm dit jaar al gedaan. Maar bijna al mijn vakken zijn dus al in het Engels (dit geldt nog niet voor het merendeel van de docenten), dus voor mij was het niet eens heel spannend. Was erg teleurgesteld in mezelf geweest als ik gezakt was.

Moet wel zeggen dat ik blij verrast ben door deze scores. Ik vond mijn niveau altijd wel redelijk/mwoah/kan ermee door. Maar misschien ben ik dan toch te streng voor mezelf ofzo.
pi_114449674
quote:
Mogguh!

Na mijn lijstje }:|
pi_114449716
Goedemorgen!

gisteren:
O: yoghurt/muesli
L: bbq-buffet: stukje zalm, lapje vlees, worstje, redelijk wat salade, brood, fruit en een paar hapjes van de chocolademousse die mijn buurvrouw had gehaald
T: zo'n liga fruitreepding (met zachte fruitvulling, hoe heet dat ook alweer)
S: 7km hardlopen (intervaltraining over 'heuveltjes')
D: maaltijdsalade met kalkoen en mango

vandaag:
O: vanilleyoghurt/muesli, 1 kapje
L: 3 bth houmous
D: pastasalade met veel groente en kip
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_114449784
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 09:08 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Na mijn lijstje }:|
:@

Ook goed bezig, Puff!? :@

*kruipt zachtjes weg*
pi_114449820
Lekkere kat heb jij Nallie ;) Zou dan niet een duur nieuw setje kopen, als ie eenmaal de lol van het slopen heeft ontdekt...
Ik heb zelf altijd van die inear dingen van creative. Zijn echt goed en kosten 25. Ik heb zelf de neiging om die dingen tussen de spaken te steken :') dus ik moet ze regelmatig vervangen..
En je hebt ze in wit, dan lijken ze net van apple..
http://www.bol.com/nl/p/c(...)it/9000000008188906/
pi_114449937
MC veel plezier bij de bruiloft!

Ik wist niet dat 50 euro een normaal bedrag was, ik vind dat superveel. Maar ik ken dan ook niemand die gaat trouwen :')
pi_114449968
Je kent uniek! :{w
pi_114449971
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 09:18 schreef Perruche het volgende:

Ik wist niet dat 50 euro een normaal bedrag was, ik vind dat superveel. Maar ik ken dan ook niemand die gaat trouwen :')
Ik ook niet.. Maar ik zat te denken wat de kosten ongeveer pp zouden zijn.. Denk dat de kosten nog wel hoger liggen dan 50 pp. Maar goed, dan hadden ze maar niet moeten gaan trouwen :X
pi_114449993
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 09:19 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ik ook niet.. Maar ik zat te denken wat de kosten ongeveer pp zouden zijn.. Denk dat de kosten nog wel hoger liggen dan 50 pp. Maar goed, dan hadden ze maar niet moeten gaan trouwen :X
:D jij romanticus jij!!
pi_114449998
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 09:19 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk een raar idee dat ik de kosten voor het feest zou moeten 'afkopen' met mijn cadeau, hoewel ik het inderdaad toch ook wel vaak zo benader. Ik vind 50 euro ook wel veel trouwens.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 09:23:18 #215
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_114450055
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 09:19 schreef V1z0R het volgende:
? :D
pi_114450066
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 09:20 schreef Perruche het volgende:

[..]

:D jij romanticus jij!!
Haha ja he ;)
Ik kan wel romantisch zijn, maar dan moet het meer spontaan zijn. En met trouwen heb ik niet zoveel. Als ik ooit zou trouwen zou het echt heel kleinschalig zijn met maar een paar hele goede vrienden en handjevol familie. Als het aan mij ligt dan.
pi_114450122
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 09:19 schreef V1z0R het volgende:
Die gaat toch niet meer trouwen? oO<

Overigens is er geen "normaal" bedrag bij bruiloften.
Hangt heel erg van je eigen portemonnee af natuurlijk.
Doe wat je niet durft.
pi_114450143
Vind 50 niet zoveel voor een trouwerij, zou voor goede vrienden wel 100 geven ofzo, kennisen 50.

Over met geld smijten gesproken, ik ga zo shoppen! :D De Bijenkorf gaat er het eerst aan :9
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_114450157
:?

Als ik een verjaardag heb is het ook vaak een 20,- tot 25,-, stelletjes doen vaak 40,- tot 50,-, een bedrag wat je normaal ook op een avond kwijt bent.
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 09:23 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

? :D
Perr kent jou!
quote:

Wait, wut?! Uniek gaat niet meer trouwen? Heb ik wat gemist?
  Vis een optie? vrijdag 20 juli 2012 @ 09:28:16 #220
70532 loveli
N
pi_114450160
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 07:34 schreef Ml-etje het volgende:
*bokst mee.

Arnica misschien?
crap in = crap out
  vrijdag 20 juli 2012 @ 09:29:59 #221
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_114450185
Nee, voorlopig iig niet...
Geen reden, gewoon geen zin :')

Frijne dag slankies *O*
pi_114450188
quote:

Volgens mijn vriendje is 100 euro een goed bedrag voor een dsgbruiloft, maar hij komt uit Twente - waar je glas nooit leeg is...

Ik heb niet zoveel met het Huwelijk, maar een trouwfeestje lijkt me wel tof!
pi_114450231
Wist dat er geen datum was nog :@...
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 09:28 schreef loveli het volgende:

[..]

Arnica misschien?
Moet jij niet al in Lichtenvoorde wezen? :P

Paar kennissen zijn al aan de gang hoor!
  Vis een optie? vrijdag 20 juli 2012 @ 09:33:47 #224
70532 loveli
N
pi_114450277
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 09:23 schreef the85mc het volgende:

[..]

Haha ja he ;)
Ik kan wel romantisch zijn, maar dan moet het meer spontaan zijn. En met trouwen heb ik niet zoveel. Als ik ooit zou trouwen zou het echt heel kleinschalig zijn met maar een paar hele goede vrienden en handjevol familie. Als het aan mij ligt dan.
Het feest is het minst belangrijke van trouwen.
crap in = crap out
pi_114450321
Hehehe, kreeg net nogal een verwijtende blik naar binnen van een mevrouw die op bezoek ging bij mijn (stomme) buurvrouw. :D
Mijn was ligt namelijk in de gang, klaar om in de wasmachine gepropt te worden zo, alle deuren staan open en Breton staat hard aan. :P :D
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 09:35:41 #226
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114450326
Bwah met kadootjes is het altijd wat je kunt/wilt missen toch. Verder ben je er voor de gezelligheid, bruiloften zijn geloof ik nooit goedkoop dus dat berekenen ze wel van tevoren :P
  Vis een optie? vrijdag 20 juli 2012 @ 09:35:48 #227
70532 loveli
N
pi_114450330
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 09:31 schreef V1z0R het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja maar ik drink niet.
crap in = crap out
pi_114450342
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 08:47 schreef Nallie het volgende:
Oh en de kat heeft m'n headset gesloopt.. :'( had ik m maar niet moeten laten slingeren :') iemand tips voor winkels waar ze iPhone headset verkopen? Dus niet Apple store zelf ;)
als je ff kan wachten en een creditcard hebt. www.dealextreme.com :Y
pi_114450350
quote:
Mogguh!

je twijfelde? :P
pi_114450371
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 09:30 schreef anna82 het volgende:

[..]

Volgens mijn vriendje is 100 euro een goed bedrag voor een dsgbruiloft, maar hij komt uit Twente - waar je glas nooit leeg is...

Ik denk dat ik 50 euro doe en 25 aan boekenbonnen ofzo.. Het zal geen lomp zuipfeest worden, ook omdat ik morgen om 9:00 op moet.. Hoop dat er niet teveel trouwerijen en vrijgezellenfeesten komen. Dan ben ik failliet na een tijdje..
pi_114450419
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 09:33 schreef loveli het volgende:

[..]

Nee, het enige belangrijke aan trouwen is het feest!
pi_114450470
Ik had geen bevestiging gekregen, Aurum...
En alstublieft, was nog erg gemeend ook dat compliment! ;(

Zal nog eens iets weer zeggen }:| *grmbl*
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 09:35 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja maar ik drink niet.
Oh ja :+

Verdomme, had best zin om weer te gaan eigenlijk :{
pi_114450482
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 09:13 schreef the85mc het volgende:
Lekkere kat heb jij Nallie ;) Zou dan niet een duur nieuw setje kopen, als ie eenmaal de lol van het slopen heeft ontdekt...
Ik heb zelf altijd van die inear dingen van creative. Zijn echt goed en kosten 25. Ik heb zelf de neiging om die dingen tussen de spaken te steken :') dus ik moet ze regelmatig vervangen..
En je hebt ze in wit, dan lijken ze net van apple..
http://www.bol.com/nl/p/c(...)it/9000000008188906/
ik heb die creative oordoppen al 5 jaar, doen het nog steeds, zitten lekker, zijn niet te duur en het geluid is ^O^
pi_114450559
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 09:30 schreef anna82 het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 09:33 schreef loveli het volgende:

[..]

_O-
pi_114450582
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 09:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hehehe, kreeg net nogal een verwijtende blik naar binnen van een mevrouw die op bezoek ging bij mijn (stomme) buurvrouw. :D
Mijn was ligt namelijk in de gang, klaar om in de wasmachine gepropt te worden zo, alle deuren staan open en Breton staat hard aan. :P :D
hoe zat je haar en wat had je aan, want dat speelt natuurlijk ook mee :P
pi_114450631
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 09:40 schreef V1z0R het volgende:
Ik had geen bevestiging gekregen, Aurum...
En alstublieft, was nog erg gemeend ook dat compliment! ;(

Zal nog eens iets weer zeggen }:| *grmbl*

[..]

Oh ja :+

Verdomme, had best zin om weer te gaan eigenlijk :{
:D Ah joh, ik plaag maar :P

Trouwens iedereen moet geven wat ze kunnen missen, ik dek iig onze kosten :Y En wat iedereen daar van vindt moeten ze zelf weten :+
pi_114450656
Zo, ik ben weer wakker na 8 uur overheerlijke diepe slaap O+ O+ O+
pi_114450696
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 09:44 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

hoe zat je haar en wat had je aan, want dat speelt natuurlijk ook mee :P
Hardloopbroek en fluoriscerend groen shirtje. B-)
Mn haar zit gewoon in een staart. *)

Ze was waarschijnlijk vooral onder de indruk van de muziek en dat er dus een stapel was (voornamelijk sportkleding, zo ben ik dan ook wel weer) in de gang lag. :P

Overigens was dit bezoek bij de buurvrouw bij wie ik pas op zateragochtend om half 11 een pakketje ging halen en die toen nog in dr nachthemd rondliep. B-)
En ik heb d'r ook wel eens betrapt op het dragen van een panterlegging en witte laarzen. :o
Voor alle duidelijkheid: deze buurvrouw had qua leeftijd mijn moeder kunnen zijn. >:O
Doe wat je niet durft.
pi_114450735
Zelfde hier als bij Perr, ik ken echt niemand die gaat trouwen. In eerste instantie dacht ik ook, wat duur, maar aan de andere kant is 50 euro voor goede vrienden ook weer niet zo enorm veel. Als ze allebei een keer jarig zijn ben je ook zo 30-40 euro kwijt aan cadeautjes.

Straks twee woningen bezichtigen. :o Hoop zo dat er iets bij zit!
Everything has changed
pi_114450796
dat gaat snel, mini! Succes!
  vrijdag 20 juli 2012 @ 09:52:31 #241
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114450847
Feli Coco!!

Bijna al onze vrienden zijn al getrouwd + kind(eren) :').

Lek geprikt en nu lekker naar schoonheidsspecialiste :z
pi_114450848
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 09:46 schreef _aurum_ het volgende:
Zo, ik ben weer wakker na 8 uur overheerlijke diepe slaap O+ O+ O+
Je doet aan slaap-posten dan :D
pi_114451011
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 09:52 schreef the85mc het volgende:

[..]

Je doet aan slaap-posten dan :D
ik ben een vrouw, dan weet je toch dat ik kan multitasken. }:|
pi_114451115
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 09:31 schreef V1z0R het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Oh jaaaaaaaa! Vol gas naar de klote! Veel plezier!
Ja doei.
pi_114451188
;( ik ben er dit jaar niet bij ;(

Wordt m'n lijstje dit weekend wel beter in vergelijking met die van vorig jaar. :D
Tenminste, was niet in de planning om dit weekend een 20l bier te zuipen...

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 09:45 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

:D Ah joh, ik plaag maar :P

Trouwens iedereen moet geven wat ze kunnen missen, ik dek iig onze kosten :Y En wat iedereen daar van vindt moeten ze zelf weten :+
:D I know, I know...
pi_114451206
quote:
16s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 09:57 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ik ben een vrouw, dan weet je toch dat ik kan multitasken. }:|
Oh ja... Multitasken. Zal je in de waan laten dat dat echt kan ;)
pi_114451238
Hele nacht wakker gelegen van het hoesten. Op een gegeven moment echt een uur non stop heel irritant..
En een beetje zinloos ook :+
pi_114451251
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 10:03 schreef V1z0R het volgende:
;( ik ben er dit jaar niet bij ;(

Wordt m'n lijstje dit weekend wel beter in vergelijking met die van vorig jaar. :D
Tenminste, was niet in de planning om dit weekend een 20l bier te zuipen...

[..]

:D I know, I know...
Awh, jammer! :P En nee, dan 'zomaar' 20l bier zuipen lijkt me wat overdreven.
Ja doei.
pi_114451458
Beuh ik ben supermoe, ons bezoek ging pas om 12 uur weg gisterenavond... dat ben ik niet gewend!!
pi_114451521
Thanks voor de tips :) moet wel eentje met handsfree set hebben maar ga zo ff kijken bij dealextreme!

Qua trouwen... Volgens mij is t oorspronkelijk zo dat je kado's geeft, dan ging je ook registreren bij bijvoorbeeld de Bijenkorf ofzo. Nu willen mensen van t geld gewoon iets kopen vaak. Dus je koopt jouw deel van t feest niet af, maar je draagt iets bij aan t gemeenschappelijk kado. Zo zie ik t dan altijd maar. 2 vriendinnen van me hebben de huwelijksreis er bijvoorbeeld van betaald!
pi_114451638
Jaaa, dat deden ze ook bij MadMen, zo je bruidscadeau registreren. Zo cool!

Mevroi de secretaresse is er weer. Argh.
pi_114451726
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 10:16 schreef Nallie het volgende:
Thanks voor de tips :) moet wel eentje met handsfree set hebben maar ga zo ff kijken bij dealextreme!

Qua trouwen... Volgens mij is t oorspronkelijk zo dat je kado's geeft, dan ging je ook registreren bij bijvoorbeeld de Bijenkorf ofzo. Nu willen mensen van t geld gewoon iets kopen vaak. Dus je koopt jouw deel van t feest niet af, maar je draagt iets bij aan t gemeenschappelijk kado. Zo zie ik t dan altijd maar. 2 vriendinnen van me hebben de huwelijksreis er bijvoorbeeld van betaald!
Dat is gaaf ja O+!!
  vrijdag 20 juli 2012 @ 10:27:22 #253
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114451881
Huwelijksreis = extra reden voor vakantie :9

Communicatie tussen V1z en Aurum _O- Ik zie V1z zo voor me als iemand die blij glunderend kan melden dat je 'minder vadsig bent dan eerst" en dat dan bedoelt als compliment :D (wat het in feite ook is natuurlijk :+)

Maar aurum ziet er idd z. goed uit O+
pi_114451967
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 10:16 schreef Nallie het volgende:

Om mij heen willen de meeste stelletjes gewoon geld krijgen om (in ieder geval een deel van) het feest e.d. terug te kunnen betalen. Een vriend van ons heeft er zelfs winst aan over gehouden :') :+

Wij hebben als cadeautip toen gehad "geen bloemen of puppies". Hoefden niet per se geld te krijgen, vonden het zelf niet zo leuk om een envelopje op de kaart te zetten (al begrijp ik wel waarom mensen dat doen). En ik wilde geen bossen bloemen krijgen, vond ik zonde. Zoveel vazen heb ik niet eens, en binnen een week zijn de meeste bloemen dood ;(
pi_114451982
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 10:27 schreef MariaEtcetera het volgende:

Communicatie tussen V1z en Aurum _O- Ik zie V1z zo voor me als iemand die blij glunderend kan melden dat je 'minder vadsig bent dan eerst" en dat dan bedoelt als compliment :D (wat het in feite ook is natuurlijk :+)

Vaiz is zo goed in complimenten geven O+ :D
pi_114452018
Ik heb zin in iets heel vets voor de lunch. Een croque monsieur of wentelteefjes. Maar ik moet naar de AH to go en daar hebben ze niets van dat al!
pi_114452021
quote:

[..]

Haha ja he ;)
Ja zo begon ik ook mijn bruiloft te plannen :')
pi_114452035
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 10:27 schreef MariaEtcetera het volgende:

O+ Ik had ook een goede haardag O+

En ik win nog steeds qua lompheid he :X

2 vrouwen staan naast elkaar en ik vraag aan de niet zwangere hoeveel weken ze is
ter mijn verdediging ze had echt een buik :X
pi_114452073
oh en waar kopen wij onze sportbeha's? Ik heb nieuwe nodig :Y
pi_114452097
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 10:33 schreef _aurum_ het volgende:
Ik heb nog nooit een sportbeha nodig gehad -O- ;(
pi_114452108
Coco wat goed, gefeliciteerd!!
pi_114452122
quote:
*O* *O* *O*
pi_114452134
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 10:34 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

ja, maar als je nu zou gaan hardlopen wel he :7
pi_114452176
:') zag gisteren meid voorbij m'n huisje hardlopen, was helemaal onder de indruk van het bilvet dat zo lekker in d'r yogabroek zat te schudden :9

SHAKE THEM JELLYROLLS! :D
  vrijdag 20 juli 2012 @ 10:42:21 #265
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_114452375
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 10:32 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

O+ Ik had ook een goede haardag O+

En ik win nog steeds qua lompheid he :X

2 vrouwen staan naast elkaar en ik vraag aan de niet zwangere hoeveel weken ze is
ter mijn verdediging ze had echt een buik :X
Youch!

Ik wil jouw haar ja O+ Ik heb chaoshaar.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 10:33 schreef _aurum_ het volgende:
Ik heb marteltuigen van de Hunkemollert en een heel zachte van hunkemoller die ik nu steeds draag omdat die lekker zacht is :') De boel wiebelt dan wel relatief meer.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 10:36 schreef V1z0R het volgende:
:') zag gisteren meid voorbij m'n huisje hardlopen, was helemaal onder de indruk van het bilvet dat zo lekker in d'r yogabroek zat te schudden :9

SHAKE THEM JELLYROLLS! :D
_O-

Ik voel me juist altijd een beetje bwaa als ik dat voel :') Zumba billen schudden/zwiepen enzo, dat je het voelt natrillen :') _O-
pi_114452603
Ik heb een soort bob tot over m'n schouders laten knippen :o Nu lijkt het weer vol en dik ipv vlassig. Wel een heel stuk af. Had niet gedacht dat ik dat zou durven :7 En af en toe vind ik het stom kort terwijl het nog lang is. :')
pi_114452803
De Shock Absorber Run Aurum! *O*
Fijnste sportbeha die ik ooit heb gehad, en ook te krijgen in kekke kleurtjes.
Loveli zou zeggen dat je 'm moet kopen op Ebay, ik bestel 'm soms bij Play, Figleaves of een willekeurige andere website.
Wil nu nog de paars/turquoise variant. Als aanvulling op mijn zwarte, zwarte, blauwe en rode. :P
Doe wat je niet durft.
pi_114452866
Aurum, ik heb er gewoon een van de hardloop winkel. Wel duur, maar werkt heel goed, je kan passen en geen centje pijn.
Edit: deze alleen was die van mij iets goedkoper.
pi_114453168
quote:
3s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 10:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
De Shock Absorber Run Aurum! *O*
Fijnste sportbeha die ik ooit heb gehad, en ook te krijgen in kekke kleurtjes.
Loveli zou zeggen dat je 'm moet kopen op Ebay, ik bestel 'm soms bij Play, Figleaves of een willekeurige andere website.
Wil nu nog de paars/turquoise variant. Als aanvulling op mijn zwarte, zwarte, blauwe en rode. :P
Ja die! Ik heb de eerste laten aanmeten bij een hardloopwinkel (en toen ook gekocht), maar de rest online besteld, gewoon hetzelfde model en maat. Gemiddeld issie dan best betaalbaar :P.
pi_114453495
quote:

[..]

Haha ja he ;)
Ik ben getrouwd en ik zou 50 echt heel veel vinden! Dat zijn bedragen die ik kreeg van opa&oma bijvoorbeeld.. 20 is meer dan genoeg hoor! 10 euro mogen mensen zelfs nog heel dankbaar voor zijn imho.
pi_114453604
Oh en Coco congrats :*

En lijstjes post ik wel weer als het weer strict eenrichtingsverkeer is :P
pi_114453701
iew iew iew een huisgenootje heeft mijn scheermesje gebruikt :o meteen weggegooid :r die laat ik dus niet meer in de badkamer liggen :o
pi_114453763
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 11:15 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ik ben getrouwd en ik zou 50 echt heel veel vinden! Dat zijn bedragen die ik kreeg van opa&oma bijvoorbeeld.. 20 is meer dan genoeg hoor! 10 euro mogen mensen zelfs nog heel dankbaar voor zijn imho.
Aye. Mensen moeten gewoon geven wat ze kunnen/willen missen. Wij vonden het al leuk als mensen überhaupt de moeite namen om op te komen dagen :)
pi_114453802
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 08:55 schreef Cocotrimonium het volgende:

Super goed man!!!!!
pi_114454143
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 10:30 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Om mij heen willen de meeste stelletjes gewoon geld krijgen om (in ieder geval een deel van) het feest e.d. terug te kunnen betalen. Een vriend van ons heeft er zelfs winst aan over gehouden :') :+

Wij hebben als cadeautip toen gehad "geen bloemen of puppies". Hoefden niet per se geld te krijgen, vonden het zelf niet zo leuk om een envelopje op de kaart te zetten (al begrijp ik wel waarom mensen dat doen). En ik wilde geen bossen bloemen krijgen, vond ik zonde. Zoveel vazen heb ik niet eens, en binnen een week zijn de meeste bloemen dood ;(
Ik vind dat envelopicoontje altijd zo raar. Zeg gewoon dat je geld wil hebben (een zinnetje als "Wij zouden graag een financiele bijdrage willen ontvangen voor onze huwelijksreis." is toch niet gek?)! Ik moet dan toch de neiging onderdrukken om een pakje enveloppen te kopen en dat leuk in te pakken :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_114454246
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 10:49 schreef Probability het volgende:
Ik heb een soort bob tot over m'n schouders laten knippen :o Nu lijkt het weer vol en dik ipv vlassig. Wel een heel stuk af. Had niet gedacht dat ik dat zou durven :7 En af en toe vind ik het stom kort terwijl het nog lang is. :')
Wow, dapper! Ben wel benieuwd hoe het staat!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_114454289
Thanks Mar & Prob (en de rest) :) Voelt wel lekker om weer eens een examen in iets gehaald te hebben :)

Phaidra, dat hadden (hebben) wij zelf dus ook :D We hebben dat wel eens gedaan. Paar pakjes envelopen en dan in een paar envelopen wat briefgeld verstopt. Moest die gast door stapels en stapels enveloppen heen :+
pi_114454298
Prob: foto?
pi_114454370
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 11:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
Thanks Mar & Prob (en de rest) :) Voelt wel lekker om weer eens een examen in iets gehaald te hebben :)

Phaidra, dat hadden (hebben) wij zelf dus ook :D We hebben dat wel eens gedaan. Paar pakjes envelopen en dan in een paar envelopen wat briefgeld verstopt. Moest die gast door stapels en stapels enveloppen heen :+
_O_
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_114454421
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 11:39 schreef Phaidra het volgende:
_O_
:+

Zo, en nu hou ik op met luie hond zijn en ga ik mezelf eens nuttig maken :D
pi_114454481
Phaidra, Coco, Skoap (en anderen met kinderen of kinderen onderweg), hebben jullie de H&M Home voor baby's en kinderen al ontdekt?! :D
Echt te schattig allemaal. O+
Doe wat je niet durft.
pi_114454728
Ben echt van de persoonlijke kado's :@

Vind geld geven altijd zo wisseltruuk achtig.

Kwam er net achter dat het dus gewoon al bijna 12 uur is :o shoot!
  vrijdag 20 juli 2012 @ 11:48:56 #283
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114454784
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 10:34 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

^^
  vrijdag 20 juli 2012 @ 11:50:38 #284
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114454860
En crap, rest vd feta vergeten in de koelkast te leggen. Heeft dus hele nacht en ochtend lekker op woonkamertemperatuur gelegen. Kan de prullenbak in dus -O-. Daar gaat m'n Griekse salade die ik als L had gepland.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 11:54:51 #285
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_114455023
Waar lag die dan? Ik heb niets zien liggen?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_114455115
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 11:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Phaidra, Coco, Skoap (en anderen met kinderen of kinderen onderweg), hebben jullie de H&M Home voor baby's en kinderen al ontdekt?! :D
Nope nog niet :o Stay away.. stay away... Crap te laat :+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_114455145
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 11:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wat hoor ik daar in de verte? Zijn het rammelende eierstokken?

Yes, my dear Watson it seems so *pijp opsteekt* :7
pi_114455176
quote:
12s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 11:57 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

_O-

Er staat een glazenwasser voor mn raam :9
pi_114455216
quote:
13s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 11:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
En crap, rest vd feta vergeten in de koelkast te leggen. Heeft dus hele nacht en ochtend lekker op woonkamertemperatuur gelegen. Kan de prullenbak in dus -O-. Daar gaat m'n Griekse salade die ik als L had gepland.
Ff naar de winkel voor nieuwe?
pi_114455223
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 11:58 schreef Nallie het volgende:

[..]

_O-

Er staat een glazenwasser voor mn raam :9
:o zo'n coca cola light break glazenwasser?
pi_114455224
Ik ben soms ook zo'n vergeetachtige.. Was nog even wat dingen bij de appie, en ik voelde dat ik een pas in mn broekzak had. WIl ik betalen is het mn ov chip kaart :') Ideaal als je haast hebt..
pi_114455259
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 11:59 schreef Perruche het volgende:

[..]

:o zo'n coca cola light break glazenwasser?
Beetje! Zag alleen net dat hij een gouden ketting om heeft met een gouden hond eraan :')
pi_114455300
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 12:00 schreef Nallie het volgende:

[..]

Beetje! Zag alleen net dat hij een gouden ketting om heeft met een gouden hond eraan :')
:9
pi_114455367
De kat is mateloos geboeid door het verschijnsel glazenwasser trouwens :')

Aldus live vanuit Casa di Nallie :P
  vrijdag 20 juli 2012 @ 12:03:21 #295
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114455386
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 11:54 schreef Duvel het volgende:
Waar lag die dan? Ik heb niets zien liggen?
In een van de werk-tassen.

En MI, nee fix wel wat anders. Net ook terug vd schoonheidsspecialiste, in tegenstelling tot wat je zou vermoeden, ben je er net na de behandeling niet knapper op geworden :').
  vrijdag 20 juli 2012 @ 12:04:00 #296
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114455414
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 12:00 schreef Nallie het volgende:

[..]

Oeh, sexy :')
pi_114455419
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 12:02 schreef Nallie het volgende:
De kat is mateloos geboeid door het verschijnsel glazenwasser trouwens :')

Aldus live vanuit Casa di Nallie :P
:D
"Het wordt schoon, maar hij gebruikt z'n tong niet? Wie is deze magische man?! :o"
pi_114455422
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 12:03 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

In een van de werk-tassen.

En MI, nee fix wel wat anders. Net ook terug vd schoonheidsspecialiste, in tegenstelling tot wat je zou vermoeden, ben je er net na de behandeling niet knapper op geworden :').
:D ik ken het.
Het is bij mij garantie voor een dag non-good looking.
pi_114455583
quote:
13s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 11:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kan best wat hebben hoor. Het zijn geen tropische tempraturen ofzo.
Gewoon even ruiken en proeven of het nog goed is.
Het is geen rauw vlees ofzo.

quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 11:56 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Nope nog niet :o Stay away.. stay away... Crap te laat :+
Lief he?! :D
quote:
12s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 11:57 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

:D Maar hoe kun je een dekbedhoesje met ringstaartlemuren erop nu niet schattig vinden?! :D

Of eentje met een konijn erop!
Doe wat je niet durft.
pi_114455769
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 12:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Kan best wat hebben hoor. Het zijn geen tropische tempraturen ofzo.
Gewoon even ruiken en proeven of het nog goed is.
Het is geen rauw vlees ofzo.

[..]

Lief he?! :D

[..]

:D Maar hoe kun je een dekbedhoesje met ringstaartlemuren erop nu niet schattig vinden?! :D
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J01%2099610%2088304%2054%202395%207.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Of eentje met een konijn erop!
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J01%2099355%2010100%2054%202382%207.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Dat konijn :D O+
  vrijdag 20 juli 2012 @ 12:13:22 #301
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_114455806
Ik vind ze niet schattig :@ :') die met die aapjes is nog wel geinig, maar dat konijn vind ik niks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')