Oeh, dat kan ik vanavond ook wel eten!quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Props voor TT naar V1z!
Al vind ik een bord boerenkool met spekjes ook![]()
![]()
^^^^quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:46 schreef conleche het volgende:
Speklapjes!mits knapperig hard uitgebakken. In stukjes ook erg lekker in bami en of nasi.
Nou ja alle biefstuk die ik tot nu toe heb gegeten vond ik een beetje taai en niet zo lekker..quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:56 schreef V1z0R het volgende:
Billy? biefstuk is zoooo verschillend kun je geen oordeel over geven, ene komt uit Z-America, andere weer uit Ierland bijvoorbeeld...
Vlees van kippen die juist meer bewegingsruimte hebben zijn juist vaak droger, en bereiding is alles.
Blijkt dus ook maar weer met speklappen!
Ik ging lunchen met Amsel en ik ga vanavond sporten, dus dan kan mn eten ook niet echt in de weg zitten als ik mn lunch en diner omdraai.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:57 schreef Mini. het volgende:
Bereiding inderdaad... Kip met pancetta eromheen bakken, dan wordt 'ie niet droog.
Een pizza, HPKW?Da's nog eens een lunch!
Als ik een hele kip in de oven doe, braad ik m ook altijd eerst even aan, dan blijft het vocht lekker in het vlees.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:04 schreef the85mc het volgende:
Kip moet je ook niet te lang bakken, dan wordt het inderdaad droog. Zelfde geld voor biefstuk. Biefstuk even flink aanzetten in de pan, dat ie mooi bruin is en dan direct van het vuur in aluminiumfolie doen met klontje boteren minuut of 20 wegzetten. No way dat het dan taai is..
Is leuk ja!quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:48 schreef Probability het volgende:
Kennen jullie "De beste singer-songerwriter van Nederland al"? Ik heb het gister ontdekt en het is leuk!!
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1274043
Hou totaal niet van idols/xfactor etc. Maar dit is gewoon bij de publieken, met fijne, mooie liedjes!
Bij biefstuk werkt de truc 2 min aan elke kant vaak ook wel erg goed (in een pan met boter en een beetje olie)quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:04 schreef the85mc het volgende:
Kip moet je ook niet te lang bakken, dan wordt het inderdaad droog. Zelfde geld voor biefstuk. Biefstuk even flink aanzetten in de pan, dat ie mooi bruin is en dan direct van het vuur in aluminiumfolie doen met klontje boteren minuut of 20 wegzetten. No way dat het dan taai is..
quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:09 schreef _aurum_ het volgende:
Ik sla nog weleens kipfilet plat met zo'n vleeshamer. Gewoon tussen 2 lagen folie. Dan ff aanbakken
Om to the nom.
Ik vind het taai. Dat mag tochquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:04 schreef the85mc het volgende:
kan toch? Hij is iig geen jailbaitquote:
Daar heb je een puntquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat ben jij? 24? Wat is nu 5 jaar?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ben blij dat jullie het wel kunnen volgen.
Z'n muziek is niet echt mijn smaak, he?!quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:31 schreef conleche het volgende:
Ik vind Douwe ook niet zo aantrekkelijk, Prob. Beetje een zacht ei of zo.
Knaapjequote:Op donderdag 19 juli 2012 14:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Posthuma klinkt altijd zo deaudsVast door mijn associatie met posthumous
![]()
Ken het knaapje verder niet overigens.
O nee dat liedje vind ik niet zo leuk. Die andere wel!quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:26 schreef V1z0R het volgende:
Ik kende Douwe niet, maar zal ook niet veel meer van 'm gaan horen. Niet mijn smaak.
Dit nummer gehoord:
Ik val volgens mij wel op zachte eienquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:31 schreef conleche het volgende:
Ik vind Douwe ook niet zo aantrekkelijk, Prob. Beetje een zacht ei of zo.
ik las post hummus en dacht: ik ben nu nog pre hummus, maar ga zo lunchenquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Posthuma klinkt altijd zo deaudsVast door mijn associatie met posthumous
![]()
Ken het knaapje verder niet overigens.
Ik vond R. wel een knapperd. Is hij nog steeds met dat meisje uit de VS?quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:35 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik val volgens mij wel op zachte eien
Schnitzeltjesquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:09 schreef _aurum_ het volgende:
Ik sla nog weleens kipfilet plat met zo'n vleeshamer. Gewoon tussen 2 lagen folie. Dan ff aanbakken
Om to the nom.
Jup! Hij is trouwens niet meer zo knap!quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vond R. wel een knapperd. Is hij nog steeds met dat meisje uit de VS?
IJzers in het vuur FTW!!!quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:37 schreef Probability het volgende:
[..]
Jup! Hij is trouwens niet meer zo knap!
Heb trouwens weer contact met J
En aan het daten met P en R2.
Klinkt iig alsof je plezier maakt, you go girlquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:37 schreef Probability het volgende:
[..]
Jup! Hij is trouwens niet meer zo knap!
Heb trouwens weer contact met J
En aan het daten met P en R2.
Ben even kwijt waar T opgeduikeld is! Of is hij degene die dacht dat je toch 18- was?quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:40 schreef conleche het volgende:
[..]
IJzers in het vuur FTW!!!
Ik ben nu weer projectloos.En aangezien T. nu 180 dagen europa niet in mag, denk ik ook niet dat ik me deze keer bedenk. Hoewel NY in de herfst..........
Thailand. Hij dacht eerst dat ik jonger was ja, maar dat heb ik vrij snel rechtgezet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:52 schreef Probability het volgende:
[..]
Ben even kwijt waar T opgeduikeld is! Of is hij degene die dacht dat je toch 18- was?
En waar komt hij vandaan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Thailand. Hij dacht eerst dat ik jonger was ja, maar dat heb ik vrij snel rechtgezet.
Misschien, maar dan hars je 'em toch?quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:26 schreef Probability het volgende:
[..]
Daar heb je een puntZou hij al borsthaar hebben?
quote:
* Denkt terug aan vroegah, waar met een 56k inbelmodem-met ruis-en-piep via Napster, liedjes per stuk werden binnengeharkt à ± 3kb p/s. Daarna moest ik ze nog converteren naar een ander bestand om ze te kunnen branden en afspelen. Ik was zo een hele dag bezig met één CD.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:54 schreef Novem het volgende:
Vandaag mn nieuwe 100mb internet geactiveerd, zo lekker als je je dl speed naar 11.6/sec ziet gaan
Zo'n 5uur over 1 hele CD doen jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:01 schreef conleche het volgende:
[..]
* Denkt terug aan vroegah, waar met een 56k inbelmodem-met ruis-en-piep via Napster, liedjes per stuk werden binnengeharkt à ± 3kb p/s. Daarna moest ik ze nog converteren naar een ander bestand om ze te kunnen branden en afspelen. Ik was zo een hele dag bezig met één CD.Wel had ik tijdens het wachten tijd om hoesjes te ontwerpen voor mijn CD's en die vind ik nog steeds leuk!
2 roggecrackers met smeerkaas toegevoegd aan lijst en nog steeds heul trek. Nog twee uur voordat ik naar huis kan. Ga maar weer wat minderen met de carbs ter trekonderdrukking.
Klinkt herkenbaarquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:01 schreef conleche het volgende:
[..]
* Denkt terug aan vroegah, waar met een 56k inbelmodem-met ruis-en-piep via Napster, liedjes per stuk werden binnengeharkt à ± 3kb p/s. Daarna moest ik ze nog converteren naar een ander bestand om ze te kunnen branden en afspelen. Ik was zo een hele dag bezig met één CD.Wel had ik tijdens het wachten tijd om hoesjes te ontwerpen voor mijn CD's en die vind ik nog steeds leuk!
quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:09 schreef the85mc het volgende:
[..]
Klinkt herkenbaarAan de manier van piepen van de modem kon je al horen of hij ging verbinden of niet. En aan het eind van de maand standaard ruzie met mn pa over de te hoge telefoon rekening
Wat is dat, zwangerschapssuiker?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ben vandaag bij de gyn geweest, heb misschien zwangerschapssuiker. Als dat idd zo is, moet ik een dieet gaan volgen
Vereiste 1 is: zwanger zijnquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wat is dat, zwangerschapssuiker?
Ik moet altijd zo lachen om jou en je vakantieveilingen, wel lekker!quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooi MC
Vakantieveiling gewonnen bij hotel hier 10 km vandaan met ontbijt voor 16 euro
Gaan we lekker heen wandelen
Lijst:
O/L: 2 volkoren boterhammen met gebakken ei, tomaat, kaas, ham, komkommer. Beschuit kaas, beker melk
B: 1 uur wandelen, vietnamese loempia, softijsje
T's: dropjes, beschuit kaas, 2 toastjes met FA, blokje choco, kersen, appel, peer, nectarine, meloen, wortels
D: bloemkool, pasta carbonara, spinazie, komkommersalade, koolvisfilet pakketjes uit de oven.
T's: kwark, vla, zoute stokjes
Oi en Coco is nie zo groot!quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:27 schreef V1z0R het volgende:
Daar krijg je een dik kindje van toch?Buurvrouw was er te laat bij en die kreeg een 14ponder...
Lekker geruststellend voor Cocoquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:27 schreef V1z0R het volgende:
Daar krijg je een dik kindje van toch?Buurvrouw was er te laat bij en die kreeg een 14ponder...
Tering!quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:27 schreef V1z0R het volgende:
Ik zou het ook niet snel vragen nee, het gewicht zegt me toch niksquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:30 schreef conleche het volgende:
Mijn zusje had ook zwangerschapssuiker en haar baby zag er normaal uit. (Geen idee hoe zwaar, ik ben zeker een slechte tante dat ik dat soort dingen niet vraag.)
Hier 11 en nooit meer goed gekomenquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:32 schreef the85mc het volgende:
Wow 14 pond?? Dat is echt groot! Ik was zelf 5,5 pond.. Dat is later wel bijgetrokken :p
7 pondquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:32 schreef Perruche het volgende:
Hoeveel weegt een baby normaal dan? Ik heb echt geen idee van dat soort dingen!
quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:27 schreef V1z0R het volgende:
Oh, het valt wel mee hoor. Maak me er niet zo druk om. Tis meer dat ik eventueel een dieet moet gaan volgen en daar zie ik bij voorbaat al een beetje tegenop. Maar mocht het zo zijn, ook prima.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:08 schreef MarMar het volgende:
Vervelend Coco, ik weet eigenlijk ook niet wat daarvan precies de eventuele gevolgen zijn?
Nou, echt helemaal geen snelle suikers meer. Dus zeker zolang ik zwanger ben geen snoep, frisdrank, en dat soort spul. Nu gooi ik me daar sowieso niet meer mee vol tegenwoordig, maar heb wel mijn dagelijkse snoepmomentje en cola in t weekend enzo. Dus dat zou ik wel even lastig vinden. Mgoed, wel een goede manier om helemaal van alle suikers af te kickenquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hopelijk valt het mee!Moet je anders veel aan gaan passen qua eten denk je..?
Bwaah!quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, echt helemaal geen snelle suikers meer. Dus zeker zolang ik zwanger ben geen snoep, frisdrank, en dat soort spul. Nu gooi ik me daar sowieso niet meer mee vol tegenwoordig, maar heb wel mijn dagelijkse snoepmomentje en cola in t weekend enzo. Dus dat zou ik wel even lastig vinden. Mgoed, wel een goede manier om helemaal van alle suikers af te kicken
Sterkte en succes in ieder geval! Zal in het begin even moeilijk zijn, maar na een tijdje heb je die drang naar suiker helemaal niet meer..quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, echt helemaal geen snelle suikers meer. Dus zeker zolang ik zwanger ben geen snoep, frisdrank, en dat soort spul. Nu gooi ik me daar sowieso niet meer mee vol tegenwoordig, maar heb wel mijn dagelijkse snoepmomentje en cola in t weekend enzo. Dus dat zou ik wel even lastig vinden. Mgoed, wel een goede manier om helemaal van alle suikers af te kicken
Amerikaans zijn de situaties die hij beschrijft op kalkoenfarms en bij de slachterijen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Misschien had je lichaam het nodig, XM!
Sigme, ik ben benieuwd in welk opzicht je het 'erg Amerikaans' vond, al heb ik wel een vermoeden die ik even niet goed kan verwoorden![]()
kan me voorstellen dat dat lastig is!quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:07 schreef An24 het volgende:
Ik moet zo het laatste kitten weg brengen..... meh
Waarschijnlijk zit ik me daar op de bank enorm te schamen vanwege een trillend lipjequote:Op donderdag 19 juli 2012 19:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
kan me voorstellen dat dat lastig is!
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik denk dat ik namens iedereen in dit topic spreek als ik zeg dat we niet verbaasd zijn Vik.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:09 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]![]()
ik vind je zo leuk vik, hoe je 180 graden kunt draaien!
Dat is anders. Als m'n neefje ervoor gewerkt had, net als ik, had ik het niet belachelijk gevondenquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Je zegt wel dat je je neefje zo belachelijk vindt, maar zelf ben je niet anders
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:07 schreef An24 het volgende:
Ik moet zo het laatste kitten weg brengen..... meh
Ooh dus het gaat niet om de gadgetverslaving?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is anders. Als m'n neefje ervoor gewerkt had, net als ik, had ik het niet belachelijk gevonden
Zie PI. Kutopmerking.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:16 schreef Probability het volgende:
Vik is afgunstig en maakt dan iemand belachelijk en wil/koopt/doet het zelf daarna ook. Meestal duurt het iets langer dan nuach ja
En zie mijn PIquote:
Nee het is niet zo en ik heb ook uitgelegd hoe het zitquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:17 schreef Probability het volgende:
[..]
En zie mijn PIniet zo aangevallen voelen vikster, het is gewoon zo
! Ik veroordeel je er ook niet om!
Hoe bevalt je iPad en welke heb je gekocht ?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee het is niet zo en ik heb ook uitgelegd hoe het zit
Ipad rules! Heb de witte iPad 3 16 gb. M heeft de zwarte
Welke heb jij dan? Maak niet vaak/nooit presentaties of mindmapsquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:21 schreef Probability het volgende:
[..]!
Leuk! Weet niet of je vaak presentaties maakt maar keynote werkt erg fijn. Als je vaak mindmaps maakt is business model generation een erg fijne app.
Gefeliciteerd! Leuk! Autorijden!quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:03 schreef Chicolate het volgende:
Amsterdamse Slankies opgepast, nog een ritje naar het stadhuis en ik mag legaal een auto besturen. En geen zorgen ML, ik zal niet gaan kegelen met voetgangers![]()
.
Goed!quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:53 schreef Perruche het volgende:
5,5 km hardlopen in de pocket![]()
Nu hongerrrr
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:16 schreef Probability het volgende:
Vik is afgunstig en maakt dan iemand belachelijk en wil/koopt/doet het zelf daarna ook. Meestal duurt het iets langer dan nuach ja
quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:03 schreef Chicolate het volgende:
Amsterdamse Slankies opgepast, nog een ritje naar het stadhuis en ik mag legaal een auto besturen. En geen zorgen ML, ik zal niet gaan kegelen met voetgangers![]()
.
Heb geen eigen iPad helaas, werk er wel vaak op in groepsverband. Als ik er nu 1 zou kopen (en het geld had) zou ik voor een iPad 2 gaanquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Welke heb jij dan? Maak niet vaak/nooit presentaties of mindmaps
Ja zeker...ik zal binnenkort wat info zetten in een zeker topicquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
AnKrijg je nog regelmatig updates van de nieuwe poezenmamma's en -pappa's?
Feli!quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:03 schreef Chicolate het volgende:
.
En hoe!quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Perr wat goed zeg!
Hardlopen schiet er de laatste tijd er bij in.
Vandaag loon gehad, alles betaald, alle het loon compleet weg (incl 12 dagen kreta, dat dan wel)
Zo, lekker fanatiek MO!
hehe, succes! In groningen he? Wat is je budget?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:21 schreef Mini. het volgende:
Gefeliciteerd Chico!
Hoop dat het meevalt Coco.En goed gedaan An!
Ik heb net toch maar eens op wat woningen gereageerd, ben benieuwd of er iets uit komt... Het wisselt met de dag wat ik van mijn huidige woninkje vind, maar bij tijd en wijle ben ik het echt zo zat.
Yep! Budget, tja... Liefst onder de 700 maar iets daarboven is ook nog wel acceptabel. Je verlegt je grenzen zo snel.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hehe, succes! In groningen he? Wat is je budget?
Ik was wel weer blij met mn huisje toen ik terugkwam vanmiddag
Heb het ook als ik niet ziek ben. En nu vooral last van allergie/hooikoorts/longen/hoesten/grieperig enzquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:44 schreef Nallie het volgende:
Je was toch ziek Prob? Dan is buikpijn niet zo vreemd...
Je kent ze vast al maar je kunt pararius en huurwoningen in de gaten houden. Kun je ook alerts instellen en zoeken op je favo wijk of wijken en als er dan iets voorbijkomt dat echt echt echt de moeite waard is...quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:32 schreef Mini. het volgende:
[..]
Yep! Budget, tja... Liefst onder de 700 maar iets daarboven is ook nog wel acceptabel. Je verlegt je grenzen zo snel.
Maar het is lastig, aan de ene kant wil ik écht graag weg waar ik nu zit (ook vanwege de omstandigheden waarin ik hier ben komen wonen) maar aan de andere kant woon ik nu superdichtbij vriendje en heb ik niet echt zin in een hele verhuizing als de nieuwe woning niet duidelijk beter/groter is. En daar valt de locatie eigenlijk ook onder, dus dan valt een groot deel van de stad al af.
Nog iets van yoghurt met fruit?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
O: twee sneetjes met crunchy pindakaas, thee met honing x2
L: tonijnsalade van tonijn op olie, sla, tomaatjes, zilveruitjes, bosuitjes, kruiden
T: waldkorncracker met kaas
T: 3 blokjes chocola
D: rijst, linzen, ui en spekjes
S: Zumba
T: thee met honing x2
T: ?
ik mag morgen 800 km, en dan een week later 1000. jippie!quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Leuk! Autorijden!
Die tweede kende ik nog niet nee, thanks.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je kent ze vast al maar je kunt pararius en huurwoningen in de gaten houden. Kun je ook alerts instellen en zoeken op je favo wijk of wijken en als er dan iets voorbijkomt dat echt echt echt de moeite waard is...
Ik ga morgen weer naar de kappertDegene die m'n haar destijds zo mooi heeft geknipt
Als er plek is iig
oh, en daarbij vergat ik gefeliciteerd te zeggen chico...quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:57 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik mag morgen 800 km, en dan een week later 1000. jippie!
Ik heb alleen Griekse yoghurt in huis en zit volgens de eetmeter alweer veul te hoog in de vetjesquote:
nee, we rijden samen. gelukkig maar! Oh, en die 800 km. van morgen leggen we ook nog een keer in de omgekeerde route af. wel met de trein, gelukkig...quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:02 schreef motorbloempje het volgende:
Rijdt de Duutser ook stukjes? Of moet je alles in je eentje rijden?
Ah, da's wel fijn! Ik vind autorijden echt leuk, ook toen we helemaal naar Schotland reden twee weken geleden, maar dan inderdaad wel om de beurt: elk anderhalf uur even wisselen! Ging prima! Maar we reden dan gelukkig ook niet enkel maar snelweg, dat scheelt ook wel. Snelweg vind ik wel echt heel saaiquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee, we rijden samen. gelukkig maar! Oh, en die 800 km. van morgen leggen we ook nog een keer in de omgekeerde route af. wel met de trein, gelukkig...
Ah kicke, hebben we 4 maanden van de 12 een excuus om crap te eten, want 'feestseizoen'quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Morgen 550 km rijden.
Buikpijn is niet fijn nee..
Nog anderhalf maand en dan kunnen de kerstkilo's weer komen (want dan liggen de pepernoten en chocoladeletters weer in de winkels)
O ja stess zou ook goed kunnen! Meh.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:47 schreef Nallie het volgende:
Last van je buik is nooit fijn. Waar ik toen mee begonnen ben is noteren wat je eet en wanneer je last hebt. Het kan met voeding te maken hebben, maar ook met stress bijvoorbeeld!
Eindlijst:
S: 5 km hardlopen
O: overnight oats met een banaan en wilde perzik
T: koffie verkeerd, haverkoekje
L: salade van spinazie/linzen/tomaat/puntpaprika/pompoenpitten/gekookt ei/surimi en croutons
T: geroosterde kikkererwten, kapje brood met pindakaas
D: grote kom pompoen/linzensoep met wat geroosterd turks brood
T: bakje yoghurt met kiwi, lijnzaad en kokos
Ooit, als ik ervaring, meer geld en tijd heb ga ik voor de motorquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Leuk! Autorijden!
Leuk leuk leuk!quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:23 schreef Chicolate het volgende:
Dank allen ^^.
[..]
Ooit, als ik ervaring, meer geld en tijd heb ga ik voor de motor.
Valt toch wel te doen allleen? Rij gemiddeld 2x per maand zo'n stuk. Wel saai.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:02 schreef motorbloempje het volgende:
Rijdt de Duutser ook stukjes? Of moet je alles in je eentje rijden?
Ik trek dat niet zonder overnachting, maar ieder z'n eigen skills natuurlijkquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Valt toch wel te doen allleen? Rij gemiddeld 2x per maand zo'n stuk. Wel saai.
In m'n eentje zou ik het vooral saai vinden. Nu kijk ik er naar uit..quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Valt toch wel te doen allleen? Rij gemiddeld 2x per maand zo'n stuk. Wel saai.
zullen we ff een keer samen trainen? Dan kan ik je ook ff nalopen met dat deadliften?quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik vind autorijden helemaal niet leuk. De enige reden waarom ik het doe, is omdat het praktisch is.
Maar, rondje krachttraining weer overleefd, ondanks benauwdheid (op te lossen met 2 doses ventolin) en ik moet nog maar wat vaker kijken naar filmpjes of instructies over hoe ik de deadlift doe. Ik heb steeds het gevoel dat ik m niet goed doe namelijk.
^^quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:40 schreef An24 het volgende:
Ik zit voor werk alleen maar vaak op de weg. Heerlijk. Morgen ook twee afspraken waar 150 km tussen zit. Muziekje op, plekje uitzoeken om te lunchen... Het goede leven
Leuk! Doen we.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:11 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
zullen we ff een keer samen trainen? Dan kan ik je ook ff nalopen met dat deadliften?
Bij mij, dan kan mijn lief ook meekijkenquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Leuk! Doen we.
Waar? Bij jou? Bij mij? Bij een sportschool met een gratis introductieles?
Komt goed! En handig!quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:21 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Bij mij, dan kan mijn lief ook meekijkenDie heeft er vast ook wel wat nuttigs over te zeggen
Feli en tof!quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:23 schreef Chicolate het volgende:
Dank allen ^^.
[..]
Ooit, als ik ervaring, meer geld en tijd heb ga ik voor de motor.
Balansoefeningen....quote:Op vrijdag 20 juli 2012 07:34 schreef Ml-etje het volgende:
*bokst mee.
Van 3 tot 4
Iemand tips voor pijnlijke aanhechtingen enkelbanden?
Geen hakken dragen does a bit.
Oe ik dacht dat je helemaal vrij was! Thuis werken dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 07:50 schreef Nallie het volgende:
Mogge!
Ik zou t niet weten Ml, ik zou in elk geval schoenen aan doen die je enkel ook ondersteunen. Dus goeie laarzen ofzo.
Maar 3 uurtjes werken vandaagEn maar een heel klein beetje spierpijn van het hardlopen
Werk 10 uur in de week voor andere werkgever en daar is t geen vakantiequote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe ik dacht dat je helemaal vrij was! Thuis werken dan?
Ja maar dat is een Apple storequote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:51 schreef Perruche het volgende:
Bijenkorf!
Goedemorgen overigens. Ik ben een beetje stijf van al dat sporten lately...vandaag nog bodybalance, morgen hardlopen, en dan zondag heeeelemaal niets!
Ah, zo. Random chinees winkeltje in een obscuur steegje in de buurt van de nieuwendijk? Of dealextremequote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:53 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja maar dat is een Apple storeen daar zijn ze 30 euro. Ben eigenlijk op zoek naar iets goedkopers
![]()
En stijfheid ook hiervandaag rustdag. Morgen weer!
Ik dacht hetzelfdequote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:38 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Nu weet ik het zekerGoed bezig Aurum!
Cool! Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
W00h00!! Heb mijn Cambridge Proficiency English exam gehaald. 83/100 --> Grade A
Beetje jammer bij nader inzien dat ik mijn writing heb afgeraffeldAnders had ik een veel hogere score
-->
Reading: exceptional
Use of English: exceptional
Listening: exceptional
Speaking: exceptional
Writing: tussen borderline en good in
Maar ja, ik heb een bloedhekel aan verplichte opstellen schrijven. Dus dan ga ik dat gewoon snel-snel in elkaar flansen. Met resultaat blijkbaar
Oh nee, dit is ook gewoon om je niveau aan te geven. Je mag op kosten van de school ieder jaar cursussen/certificaten doen/halen. En dit is eentje die ze straks wel iedereen willen laten afnemen, omdat wij vrij veel lesgeven in het Engels. Dus heb 'm dit jaar al gedaan. Maar bijna al mijn vakken zijn dus al in het Engels (dit geldt nog niet voor het merendeel van de docenten), dus voor mij was het niet eens heel spannend. Was erg teleurgesteld in mezelf geweest als ik gezakt was.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:59 schreef Perruche het volgende:
[..]
Cool! Gefeliciteerd
Ik heb toen wel m'n toefl test gehaald, maar daar kan je geen les mee geven. En ik ben dat papiertje ook kwijt (jaja...). Kan je met deze wel les geven?
Na mijn lijstjequote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:38 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
quote:
Ik ook niet.. Maar ik zat te denken wat de kosten ongeveer pp zouden zijn.. Denk dat de kosten nog wel hoger liggen dan 50 pp. Maar goed, dan hadden ze maar niet moeten gaan trouwenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:18 schreef Perruche het volgende:
MC veel plezier bij de bruiloft!
Ik wist niet dat 50 euro een normaal bedrag was, ik vind dat superveel. Maar ik ken dan ook niemand die gaat trouwen
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:19 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik ook niet.. Maar ik zat te denken wat de kosten ongeveer pp zouden zijn.. Denk dat de kosten nog wel hoger liggen dan 50 pp. Maar goed, dan hadden ze maar niet moeten gaan trouwen
Ik vind het eigenlijk een raar idee dat ik de kosten voor het feest zou moeten 'afkopen' met mijn cadeau, hoewel ik het inderdaad toch ook wel vaak zo benader. Ik vind 50 euro ook wel veel trouwens.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:19 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik ook niet.. Maar ik zat te denken wat de kosten ongeveer pp zouden zijn.. Denk dat de kosten nog wel hoger liggen dan 50 pp. Maar goed, dan hadden ze maar niet moeten gaan trouwen
?quote:
Haha ja hequote:
Die gaat toch niet meer trouwen?quote:
Perr kent jou!quote:
Wait, wut?! Uniek gaat niet meer trouwen? Heb ik wat gemist?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:18 schreef Perruche het volgende:
Ik wist niet dat 50 euro een normaal bedrag was, ik vind dat superveel. Maar ik ken dan ook niemand die gaat trouwen
Arnica misschien?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 07:34 schreef Ml-etje het volgende:
*bokst mee.
Van 3 tot 4
Iemand tips voor pijnlijke aanhechtingen enkelbanden?
Geen hakken dragen does a bit.
Volgens mijn vriendje is 100 euro een goed bedrag voor een dsgbruiloft, maar hij komt uit Twente - waar je glas nooit leeg is...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:18 schreef Perruche het volgende:
Het feest is het minst belangrijke van trouwen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:23 schreef the85mc het volgende:
[..]
Haha ja he
Ik kan wel romantisch zijn, maar dan moet het meer spontaan zijn. En met trouwen heb ik niet zoveel. Als ik ooit zou trouwen zou het echt heel kleinschalig zijn met maar een paar hele goede vrienden en handjevol familie. Als het aan mij ligt dan.
Ja maar ik drink niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:31 schreef V1z0R het volgende:
Wist dat er geen datum was nog...
[..]
Moet jij niet al in Lichtenvoorde wezen?
Paar kennissen zijn al aan de gang hoor!
[ afbeelding ]
als je ff kan wachten en een creditcard hebt. www.dealextreme.comquote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:47 schreef Nallie het volgende:
Oh en de kat heeft m'n headset gesloopt..had ik m maar niet moeten laten slingeren
iemand tips voor winkels waar ze iPhone headset verkopen? Dus niet Apple store zelf
je twijfelde?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:38 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Ik denk dat ik 50 euro doe en 25 aan boekenbonnen ofzo.. Het zal geen lomp zuipfeest worden, ook omdat ik morgen om 9:00 op moet.. Hoop dat er niet teveel trouwerijen en vrijgezellenfeesten komen. Dan ben ik failliet na een tijdje..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:30 schreef anna82 het volgende:
[..]
Volgens mijn vriendje is 100 euro een goed bedrag voor een dsgbruiloft, maar hij komt uit Twente - waar je glas nooit leeg is...
Ik heb niet zoveel met het Huwelijk, maar een trouwfeestje lijkt me wel tof!
Nee, het enige belangrijke aan trouwen is het feest!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Het feest is het minst belangrijke van trouwen.
Oh jaquote:
ik heb die creative oordoppen al 5 jaar, doen het nog steeds, zitten lekker, zijn niet te duur en het geluid isquote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:13 schreef the85mc het volgende:
Lekkere kat heb jij NallieZou dan niet een duur nieuw setje kopen, als ie eenmaal de lol van het slopen heeft ontdekt...
Ik heb zelf altijd van die inear dingen van creative. Zijn echt goed en kosten 25. Ik heb zelf de neiging om die dingen tussen de spaken te stekendus ik moet ze regelmatig vervangen..
En je hebt ze in wit, dan lijken ze net van apple..
http://www.bol.com/nl/p/c(...)it/9000000008188906/
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:30 schreef anna82 het volgende:
[..]
Volgens mijn vriendje is 100 euro een goed bedrag voor een dsgbruiloft, maar hij komt uit Twente - waar je glas nooit leeg is...
Ik heb niet zoveel met het Huwelijk, maar een trouwfeestje lijkt me wel tof!
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Het feest is het minst belangrijke van trouwen.
hoe zat je haar en wat had je aan, want dat speelt natuurlijk ook meequote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hehehe, kreeg net nogal een verwijtende blik naar binnen van een mevrouw die op bezoek ging bij mijn (stomme) buurvrouw.
Mijn was ligt namelijk in de gang, klaar om in de wasmachine gepropt te worden zo, alle deuren staan open en Breton staat hard aan.![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:40 schreef V1z0R het volgende:
Ik had geen bevestiging gekregen, Aurum...
En alstublieft, was nog erg gemeend ook dat compliment!
Zal nog eens iets weer zeggen*grmbl*
[..]
Oh ja
Verdomme, had best zin om weer te gaan eigenlijk
Hardloopbroek en fluoriscerend groen shirtje.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:44 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
hoe zat je haar en wat had je aan, want dat speelt natuurlijk ook mee
Je doet aan slaap-posten danquote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:46 schreef _aurum_ het volgende:
Zo, ik ben weer wakker na 8 uur overheerlijke diepe slaap![]()
![]()
ik ben een vrouw, dan weet je toch dat ik kan multitasken.quote:
Oh jaaaaaaaa! Vol gas naar de klote! Veel plezier!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:31 schreef V1z0R het volgende:
Wist dat er geen datum was nog...
[..]
Moet jij niet al in Lichtenvoorde wezen?
Paar kennissen zijn al aan de gang hoor!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:45 schreef _aurum_ het volgende:
[..]Ah joh, ik plaag maar
Trouwens iedereen moet geven wat ze kunnen missen, ik dek iig onze kostenEn wat iedereen daar van vindt moeten ze zelf weten
Oh ja... Multitasken. Zal je in de waan laten dat dat echt kanquote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:57 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik ben een vrouw, dan weet je toch dat ik kan multitasken.
Awh, jammer!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:03 schreef V1z0R het volgende:
ik ben er dit jaar niet bij
Wordt m'n lijstje dit weekend wel beter in vergelijking met die van vorig jaar.
Tenminste, was niet in de planning om dit weekend een 20l bier te zuipen...
[..]I know, I know...
Dat is gaaf jaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:16 schreef Nallie het volgende:
Thanks voor de tipsmoet wel eentje met handsfree set hebben maar ga zo ff kijken bij dealextreme!
Qua trouwen... Volgens mij is t oorspronkelijk zo dat je kado's geeft, dan ging je ook registreren bij bijvoorbeeld de Bijenkorf ofzo. Nu willen mensen van t geld gewoon iets kopen vaak. Dus je koopt jouw deel van t feest niet af, maar je draagt iets bij aan t gemeenschappelijk kado. Zo zie ik t dan altijd maar. 2 vriendinnen van me hebben de huwelijksreis er bijvoorbeeld van betaald!
Om mij heen willen de meeste stelletjes gewoon geld krijgen om (in ieder geval een deel van) het feest e.d. terug te kunnen betalen. Een vriend van ons heeft er zelfs winst aan over gehoudenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:16 schreef Nallie het volgende:
Thanks voor de tipsmoet wel eentje met handsfree set hebben maar ga zo ff kijken bij dealextreme!
Qua trouwen... Volgens mij is t oorspronkelijk zo dat je kado's geeft, dan ging je ook registreren bij bijvoorbeeld de Bijenkorf ofzo. Nu willen mensen van t geld gewoon iets kopen vaak. Dus je koopt jouw deel van t feest niet af, maar je draagt iets bij aan t gemeenschappelijk kado. Zo zie ik t dan altijd maar. 2 vriendinnen van me hebben de huwelijksreis er bijvoorbeeld van betaald!
Vaiz is zo goed in complimenten gevenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Huwelijksreis = extra reden voor vakantie
Communicatie tussen V1z en AurumIk zie V1z zo voor me als iemand die blij glunderend kan melden dat je 'minder vadsig bent dan eerst" en dat dan bedoelt als compliment
(wat het in feite ook is natuurlijk
)
Maar aurum ziet er idd z. goed uit
Ja zo begon ik ook mijn bruiloft te plannenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:23 schreef the85mc het volgende:
[..]
Haha ja he
Ik kan wel romantisch zijn, maar dan moet het meer spontaan zijn. En met trouwen heb ik niet zoveel. Als ik ooit zou trouwen zou het echt heel kleinschalig zijn met maar een paar hele goede vrienden en handjevol familie. Als het aan mij ligt dan.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Huwelijksreis = extra reden voor vakantie
Communicatie tussen V1z en AurumIk zie V1z zo voor me als iemand die blij glunderend kan melden dat je 'minder vadsig bent dan eerst" en dat dan bedoelt als compliment
(wat het in feite ook is natuurlijk
)
Maar aurum ziet er idd z. goed uit
Ik heb nog nooit een sportbeha nodig gehadquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:33 schreef _aurum_ het volgende:
oh en waar kopen wij onze sportbeha's? Ik heb nieuwe nodig
quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:03 schreef Chicolate het volgende:
.
ja, maar als je nu zou gaan hardlopen wel hequote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een sportbeha nodig gehad![]()
Youch!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:32 schreef _aurum_ het volgende:
[..]Ik had ook een goede haardag
En ik win nog steeds qua lompheid he![]()
2 vrouwen staan naast elkaar en ik vraag aan de niet zwangere hoeveel weken ze is
ter mijn verdediging ze had echt een buik
Ik heb marteltuigen van de Hunkemollert en een heel zachte van hunkemoller die ik nu steeds draag omdat die lekker zacht isquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:33 schreef _aurum_ het volgende:
oh en waar kopen wij onze sportbeha's? Ik heb nieuwe nodig
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:36 schreef V1z0R het volgende:
zag gisteren meid voorbij m'n huisje hardlopen, was helemaal onder de indruk van het bilvet dat zo lekker in d'r yogabroek zat te schudden
SHAKE THEM JELLYROLLS!
Ja die! Ik heb de eerste laten aanmeten bij een hardloopwinkel (en toen ook gekocht), maar de rest online besteld, gewoon hetzelfde model en maat. Gemiddeld issie dan best betaalbaarquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
De Shock Absorber Run Aurum!
Fijnste sportbeha die ik ooit heb gehad, en ook te krijgen in kekke kleurtjes.
Loveli zou zeggen dat je 'm moet kopen op Ebay, ik bestel 'm soms bij Play, Figleaves of een willekeurige andere website.
Wil nu nog de paars/turquoise variant. Als aanvulling op mijn zwarte, zwarte, blauwe en rode.
Ik ben getrouwd en ik zou 50 echt heel veel vinden! Dat zijn bedragen die ik kreeg van opa&oma bijvoorbeeld.. 20 is meer dan genoeg hoor! 10 euro mogen mensen zelfs nog heel dankbaar voor zijn imho.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:23 schreef the85mc het volgende:
[..]
Haha ja he
Aye. Mensen moeten gewoon geven wat ze kunnen/willen missen. Wij vonden het al leuk als mensen überhaupt de moeite namen om op te komen dagenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:15 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik ben getrouwd en ik zou 50 echt heel veel vinden! Dat zijn bedragen die ik kreeg van opa&oma bijvoorbeeld.. 20 is meer dan genoeg hoor! 10 euro mogen mensen zelfs nog heel dankbaar voor zijn imho.
Super goed man!!!!!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
W00h00!! Heb mijn Cambridge Proficiency English exam gehaald. 83/100 --> Grade A
Beetje jammer bij nader inzien dat ik mijn writing heb afgeraffeldAnders had ik een veel hogere score
-->
Reading: exceptional
Use of English: exceptional
Listening: exceptional
Speaking: exceptional
Writing: tussen borderline en good in
Maar ja, ik heb een bloedhekel aan verplichte opstellen schrijven. Dus dan ga ik dat gewoon snel-snel in elkaar flansen. Met resultaat blijkbaar
Ik vind dat envelopicoontje altijd zo raar. Zeg gewoon dat je geld wil hebben (een zinnetje als "Wij zouden graag een financiele bijdrage willen ontvangen voor onze huwelijksreis." is toch niet gek?)! Ik moet dan toch de neiging onderdrukken om een pakje enveloppen te kopen en dat leuk in te pakkenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Om mij heen willen de meeste stelletjes gewoon geld krijgen om (in ieder geval een deel van) het feest e.d. terug te kunnen betalen. Een vriend van ons heeft er zelfs winst aan over gehouden![]()
Wij hebben als cadeautip toen gehad "geen bloemen of puppies". Hoefden niet per se geld te krijgen, vonden het zelf niet zo leuk om een envelopje op de kaart te zetten (al begrijp ik wel waarom mensen dat doen). En ik wilde geen bossen bloemen krijgen, vond ik zonde. Zoveel vazen heb ik niet eens, en binnen een week zijn de meeste bloemen dood![]()
Wow, dapper! Ben wel benieuwd hoe het staat!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:49 schreef Probability het volgende:
Ik heb een soort bob tot over m'n schouders laten knippenNu lijkt het weer vol en dik ipv vlassig. Wel een heel stuk af. Had niet gedacht dat ik dat zou durven
En af en toe vind ik het stom kort terwijl het nog lang is.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
Thanks Mar & Prob (en de rest)Voelt wel lekker om weer eens een examen in iets gehaald te hebben
Phaidra, dat hadden (hebben) wij zelf dus ookWe hebben dat wel eens gedaan. Paar pakjes envelopen en dan in een paar envelopen wat briefgeld verstopt. Moest die gast door stapels en stapels enveloppen heen
^^quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een sportbeha nodig gehad![]()
Nope nog nietquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Phaidra, Coco, Skoap (en anderen met kinderen of kinderen onderweg), hebben jullie de H&M Home voor baby's en kinderen al ontdekt?!
Echt te schattig allemaal.
Wat hoor ik daar in de verte? Zijn het rammelende eierstokken?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Phaidra, Coco, Skoap (en anderen met kinderen of kinderen onderweg), hebben jullie de H&M Home voor baby's en kinderen al ontdekt?!
Echt te schattig allemaal.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:57 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Wat hoor ik daar in de verte? Zijn het rammelende eierstokken?
Yes, my dear Watson it seems so *pijp opsteekt*
Ff naar de winkel voor nieuwe?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
En crap, rest vd feta vergeten in de koelkast te leggen. Heeft dus hele nacht en ochtend lekker op woonkamertemperatuur gelegen. Kan de prullenbak in dus. Daar gaat m'n Griekse salade die ik als L had gepland.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:58 schreef Nallie het volgende:
[..]![]()
Er staat een glazenwasser voor mn raam
Beetje! Zag alleen net dat hij een gouden ketting om heeft met een gouden hond eraanquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:59 schreef Perruche het volgende:
[..]zo'n coca cola light break glazenwasser?
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:00 schreef Nallie het volgende:
[..]
Beetje! Zag alleen net dat hij een gouden ketting om heeft met een gouden hond eraan
In een van de werk-tassen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:54 schreef Duvel het volgende:
Waar lag die dan? Ik heb niets zien liggen?
Oeh, sexyquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:00 schreef Nallie het volgende:
[..]
Beetje! Zag alleen net dat hij een gouden ketting om heeft met een gouden hond eraan
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:02 schreef Nallie het volgende:
De kat is mateloos geboeid door het verschijnsel glazenwasser trouwens
Aldus live vanuit Casa di Nallie
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
In een van de werk-tassen.
En MI, nee fix wel wat anders. Net ook terug vd schoonheidsspecialiste, in tegenstelling tot wat je zou vermoeden, ben je er net na de behandeling niet knapper op geworden.
Kan best wat hebben hoor. Het zijn geen tropische tempraturen ofzo.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
En crap, rest vd feta vergeten in de koelkast te leggen. Heeft dus hele nacht en ochtend lekker op woonkamertemperatuur gelegen. Kan de prullenbak in dus. Daar gaat m'n Griekse salade die ik als L had gepland.
Lief he?!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:56 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nope nog nietStay away.. stay away... Crap te laat
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:57 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Wat hoor ik daar in de verte? Zijn het rammelende eierstokken?
Yes, my dear Watson it seems so *pijp opsteekt*
Dat konijnquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Kan best wat hebben hoor. Het zijn geen tropische tempraturen ofzo.
Gewoon even ruiken en proeven of het nog goed is.
Het is geen rauw vlees ofzo.
[..]
Lief he?!
[..]Maar hoe kun je een dekbedhoesje met ringstaartlemuren erop nu niet schattig vinden?!
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J01%2099610%2088304%2054%202395%207.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Of eentje met een konijn erop!
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J01%2099355%2010100%2054%202382%207.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |