Oeh, dat kan ik vanavond ook wel eten!quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Props voor TT naar V1z!
Al vind ik een bord boerenkool met spekjes ook![]()
![]()
^^^^quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:46 schreef conleche het volgende:
Speklapjes!mits knapperig hard uitgebakken. In stukjes ook erg lekker in bami en of nasi.
Nou ja alle biefstuk die ik tot nu toe heb gegeten vond ik een beetje taai en niet zo lekker..quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:56 schreef V1z0R het volgende:
Billy? biefstuk is zoooo verschillend kun je geen oordeel over geven, ene komt uit Z-America, andere weer uit Ierland bijvoorbeeld...
Vlees van kippen die juist meer bewegingsruimte hebben zijn juist vaak droger, en bereiding is alles.
Blijkt dus ook maar weer met speklappen!
Ik ging lunchen met Amsel en ik ga vanavond sporten, dus dan kan mn eten ook niet echt in de weg zitten als ik mn lunch en diner omdraai.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:57 schreef Mini. het volgende:
Bereiding inderdaad... Kip met pancetta eromheen bakken, dan wordt 'ie niet droog.
Een pizza, HPKW?Da's nog eens een lunch!
Als ik een hele kip in de oven doe, braad ik m ook altijd eerst even aan, dan blijft het vocht lekker in het vlees.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:04 schreef the85mc het volgende:
Kip moet je ook niet te lang bakken, dan wordt het inderdaad droog. Zelfde geld voor biefstuk. Biefstuk even flink aanzetten in de pan, dat ie mooi bruin is en dan direct van het vuur in aluminiumfolie doen met klontje boteren minuut of 20 wegzetten. No way dat het dan taai is..
Is leuk ja!quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:48 schreef Probability het volgende:
Kennen jullie "De beste singer-songerwriter van Nederland al"? Ik heb het gister ontdekt en het is leuk!!
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1274043
Hou totaal niet van idols/xfactor etc. Maar dit is gewoon bij de publieken, met fijne, mooie liedjes!
Bij biefstuk werkt de truc 2 min aan elke kant vaak ook wel erg goed (in een pan met boter en een beetje olie)quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:04 schreef the85mc het volgende:
Kip moet je ook niet te lang bakken, dan wordt het inderdaad droog. Zelfde geld voor biefstuk. Biefstuk even flink aanzetten in de pan, dat ie mooi bruin is en dan direct van het vuur in aluminiumfolie doen met klontje boteren minuut of 20 wegzetten. No way dat het dan taai is..
quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:09 schreef _aurum_ het volgende:
Ik sla nog weleens kipfilet plat met zo'n vleeshamer. Gewoon tussen 2 lagen folie. Dan ff aanbakken
Om to the nom.
Ik vind het taai. Dat mag tochquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:04 schreef the85mc het volgende:
kan toch? Hij is iig geen jailbaitquote:
Daar heb je een puntquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat ben jij? 24? Wat is nu 5 jaar?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ben blij dat jullie het wel kunnen volgen.
Z'n muziek is niet echt mijn smaak, he?!quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:31 schreef conleche het volgende:
Ik vind Douwe ook niet zo aantrekkelijk, Prob. Beetje een zacht ei of zo.
Knaapjequote:Op donderdag 19 juli 2012 14:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Posthuma klinkt altijd zo deaudsVast door mijn associatie met posthumous
![]()
Ken het knaapje verder niet overigens.
O nee dat liedje vind ik niet zo leuk. Die andere wel!quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:26 schreef V1z0R het volgende:
Ik kende Douwe niet, maar zal ook niet veel meer van 'm gaan horen. Niet mijn smaak.
Dit nummer gehoord:
Ik val volgens mij wel op zachte eienquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:31 schreef conleche het volgende:
Ik vind Douwe ook niet zo aantrekkelijk, Prob. Beetje een zacht ei of zo.
ik las post hummus en dacht: ik ben nu nog pre hummus, maar ga zo lunchenquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Posthuma klinkt altijd zo deaudsVast door mijn associatie met posthumous
![]()
Ken het knaapje verder niet overigens.
Ik vond R. wel een knapperd. Is hij nog steeds met dat meisje uit de VS?quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:35 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik val volgens mij wel op zachte eien
Schnitzeltjesquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:09 schreef _aurum_ het volgende:
Ik sla nog weleens kipfilet plat met zo'n vleeshamer. Gewoon tussen 2 lagen folie. Dan ff aanbakken
Om to the nom.
Jup! Hij is trouwens niet meer zo knap!quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vond R. wel een knapperd. Is hij nog steeds met dat meisje uit de VS?
IJzers in het vuur FTW!!!quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:37 schreef Probability het volgende:
[..]
Jup! Hij is trouwens niet meer zo knap!
Heb trouwens weer contact met J
En aan het daten met P en R2.
Klinkt iig alsof je plezier maakt, you go girlquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:37 schreef Probability het volgende:
[..]
Jup! Hij is trouwens niet meer zo knap!
Heb trouwens weer contact met J
En aan het daten met P en R2.
Ben even kwijt waar T opgeduikeld is! Of is hij degene die dacht dat je toch 18- was?quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:40 schreef conleche het volgende:
[..]
IJzers in het vuur FTW!!!
Ik ben nu weer projectloos.En aangezien T. nu 180 dagen europa niet in mag, denk ik ook niet dat ik me deze keer bedenk. Hoewel NY in de herfst..........
Thailand. Hij dacht eerst dat ik jonger was ja, maar dat heb ik vrij snel rechtgezet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:52 schreef Probability het volgende:
[..]
Ben even kwijt waar T opgeduikeld is! Of is hij degene die dacht dat je toch 18- was?
En waar komt hij vandaan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Thailand. Hij dacht eerst dat ik jonger was ja, maar dat heb ik vrij snel rechtgezet.
Misschien, maar dan hars je 'em toch?quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:26 schreef Probability het volgende:
[..]
Daar heb je een puntZou hij al borsthaar hebben?
quote:
* Denkt terug aan vroegah, waar met een 56k inbelmodem-met ruis-en-piep via Napster, liedjes per stuk werden binnengeharkt à ± 3kb p/s. Daarna moest ik ze nog converteren naar een ander bestand om ze te kunnen branden en afspelen. Ik was zo een hele dag bezig met één CD.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:54 schreef Novem het volgende:
Vandaag mn nieuwe 100mb internet geactiveerd, zo lekker als je je dl speed naar 11.6/sec ziet gaan
Zo'n 5uur over 1 hele CD doen jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:01 schreef conleche het volgende:
[..]
* Denkt terug aan vroegah, waar met een 56k inbelmodem-met ruis-en-piep via Napster, liedjes per stuk werden binnengeharkt à ± 3kb p/s. Daarna moest ik ze nog converteren naar een ander bestand om ze te kunnen branden en afspelen. Ik was zo een hele dag bezig met één CD.Wel had ik tijdens het wachten tijd om hoesjes te ontwerpen voor mijn CD's en die vind ik nog steeds leuk!
2 roggecrackers met smeerkaas toegevoegd aan lijst en nog steeds heul trek. Nog twee uur voordat ik naar huis kan. Ga maar weer wat minderen met de carbs ter trekonderdrukking.
Klinkt herkenbaarquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:01 schreef conleche het volgende:
[..]
* Denkt terug aan vroegah, waar met een 56k inbelmodem-met ruis-en-piep via Napster, liedjes per stuk werden binnengeharkt à ± 3kb p/s. Daarna moest ik ze nog converteren naar een ander bestand om ze te kunnen branden en afspelen. Ik was zo een hele dag bezig met één CD.Wel had ik tijdens het wachten tijd om hoesjes te ontwerpen voor mijn CD's en die vind ik nog steeds leuk!
quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:09 schreef the85mc het volgende:
[..]
Klinkt herkenbaarAan de manier van piepen van de modem kon je al horen of hij ging verbinden of niet. En aan het eind van de maand standaard ruzie met mn pa over de te hoge telefoon rekening
Wat is dat, zwangerschapssuiker?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ben vandaag bij de gyn geweest, heb misschien zwangerschapssuiker. Als dat idd zo is, moet ik een dieet gaan volgen
Vereiste 1 is: zwanger zijnquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wat is dat, zwangerschapssuiker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |