Die kleine vissies worden 30 cmquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:13 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Die is anders wel aardig groot, voor van die kleine visjes. Maat van me heeft trouwens laatst wat vissen uit zijn aquarium in de vijver gedaan, ze vraten de andere vissen op
Ja, rlxd, bakkie thee erbij, beetje nieuws lezen, zal blij zijn als het volgende week lekker weer is en ik ook nog wat buiten kan doen.quote:
Lekker chill inderdaad. Hier veel hetzelfde alleen wordt de zon afgewisseld door een flinke bui somsquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:47 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, rlxd, bakkie thee erbij, beetje nieuws lezen, zal blij zijn als het volgende week lekker weer is en ik ook nog wat buiten kan doen.
Toch best hugequote:
Serieus!quote:
Ja, hier ook, en veel wind.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lekker chill inderdaad. Hier veel hetzelfde alleen wordt de zon afgewisseld door een flinke bui soms
quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lekker chill inderdaad. Hier veel hetzelfde alleen wordt de zon afgewisseld door een flinke bui soms
[..]
Toch best huge
Is dat familie van de karper ja? Nu je het zegt, Koi Karpers lijken idd ook wel op goudvissen.quote:
Holy bumnuggetsquote:
Inderdaad, waait als een gek hiero.quote:
Klopt. Een karperachtigequote:Op donderdag 19 juli 2012 14:00 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Is dat familie van de karper ja? Nu je het zegt, Koi Karpers lijken idd ook wel op goudvissen.
Zo pik je nog eens wat op!
En dat stoppen mensen in een kommetjequote:Op donderdag 19 juli 2012 14:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Holy bumnuggets
[..]
Inderdaad, waait als een gek hiero.
Op die foto lijkt ie anders ook wel in een heel klein bakkie te zitten. Maar worden alle goudvissen dan zo groot, of hoe zit dat precies? Want ik heb dus buiten Koikarpers nog nooit zulke grote goudvissen gezien.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Een karperachtige.
[..]
En dat stoppen mensen in een kommetje.
Ik geloof dat die bak een zogenaamde fotografeerbak is. Speciale aquaria die gebruikt worden om foto's te maken van de vissen. Ik kan me niet voorstellen dat het dier in zo'n kleine bak gehouden wordt. Al kan diepte ook heel erg vertekenen in aquaria.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:03 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Op die foto lijkt ie anders ook wel in een heel klein bakkie te zitten. Maar worden alle goudvissen dan zo groot, of hoe zit dat precies? Want ik heb dus buiten Koikarpers nog nooit zulke grote goudvissen gezien.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:05 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan een poesje
Dat dat past eigenlijkquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Een karperachtige.
[..]
En dat stoppen mensen in een kommetje.
Duidelijk. Ik vond het ook al zo raar, lijkt alsof ie niet eens kan draaien zo. Maar de meeste goudvissen zitten dan ook in een kom ofzo, staat leuk op de vensterbank of op een kastje, maar het is dus geen feest voor de vis zelf.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik geloof dat die bak een zogenaamde fotografeerbak is. Speciale aquaria die gebruikt worden om foto's te maken van de vissen. Ik kan me niet voorstellen dat het dier in zo'n kleine bak gehouden wordt. Al kan diepte ook heel erg vertekenen in aquaria.
Alle goudvissen KUNNEN zo groot worden, mits ze goed gehouden worden.
Bekend fenomeen, gebeurt hier niet zo heel vaak maar bij mijn ex in de straat wel. Alleen ruimden zij de schijt niet op in de tuin, die dus door de schutting kwam sijpelenquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:11 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Maar sowieso zijn er een hoop mensen die niet goed voor hun dieren kunnen zorgen, of het nou vissen zijn of honden of wat dan ook. Gisteren liepen de honden van de onderburen met een knipschaar door de tuin, buren waren niet thuis en hadden dat ding laten slingeren ofzo, maar voor hetzelfde geld bijt zo'n hond zijn bek er mee open. Buiten het feit dat ze heel de dag in de tuin zitten, eerste wat de buren doen is stront scheppen als ze thuis komen.
Mijn oom en tante hadden een huge goudvis, zat altijd in een ronde kom.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alle goudvissen KUNNEN zo groot worden, mits ze goed gehouden worden.
Toen ik nog thuis woonde gebeurde het wel eens dat de hond van de buren over de schutting sprong, een mooie bolus draaide bij ons in de tuin, en daarna weer terug over de schutting sprongquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bekend fenomeen, gebeurt hier niet zo heel vaak maar bij mijn ex in de straat wel. Alleen ruimden zij de schijt niet op in de tuin, die dus door de schutting kwam sijpelen
Marianne Thieme moet niet zo zeiken, denkend dat ze overal verstand van heeft.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn oom en tante hadden een huge goudvis, zat altijd in een ronde kom.
Ook al mag dat niet meer van Marianne Thieme.
Beest is geloof ik 10 jaar geworden ofzo.
Hopelijk heb je toen wel adequaat gehandeld?quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:21 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Toen ik nog thuis woonde gebeurde het wel eens dat de hond van de buren over de schutting sprong, een mooie bolus draaide bij ons in de tuin, en daarna weer terug over de schutting sprong
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |