Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)or_SUV-hater___.htmlquote:do 19 jul 2012, 09:10 | 26 reacties
'Taakstraf voor SUV-hater'
Alphen aan den Rijn - Een kunstenaar uit Alphen aan den Rijn die opzettelijk terreinwagens vernielde in zijn woonplaats, krijgt daarvoor mogelijk slechts een taakstraf. Het Openbaar Ministerie (OM) wil de man een schikking aanbieden.
Het OM wil de vernieler misschien (!) ook alle schade laten betalen. Dat meldt Omroep West.
Kees van E. bekende aan de politie dat hij vijf voertuigen had bekrast, maar waarschijnlijk heeft hij veel vaker toegeslagen. De kunstschilder wordt verantwoordelijk gehouden voor tientallen beschadigingen aan SUV's en pickup trucks in zijn eigen woonwijk. De man werd eind januari na vijf jaar ontmaskerd als degene die duizenden euro's aan schade door bekrassingen op zijn geweten zou hebben. Zo kerfde hij meermaals 'CO2' of 'CO2-lul' in de SUV's van buurtbewoners.
Groot en vervuilend
De auto's die hij bekraste waren volgens hem veel te groot en vervuilend.
SUVhater_954246d.jpg
Van E. handelde uit spanning maar ook omdat hij het milieu wilde redden, verklaarde hij.
Dat zou al beter zijn maar zal wel weer niet doorgaan. De schade ligt zo op enkele tienduizende euros.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:06 schreef 525TDS het volgende:
Ik hoorde op het nieuws dat hij wel de schade moet vergoeden.
Ziet er uit als een zestiger. Zal wel weer voor allerlei regelingen in aanmerking zijn gekomen als lid van de afvloeingsregelinggeneratie.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:08 schreef FemacampSurvivor het volgende:
[..]
Dat zou al beter zijn maar zal wel weer niet doorgaan. De schade ligt zo op enkele tienduizende euros.
Krijgt die vast weer uit 1 of ander subsidie potje, net als zijn "salaris" als amateur schilder.
Ja groen fascisme ken je dat niet eens?quote:
Wat heeft dat met fascisme te maken?quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:12 schreef FemacampSurvivor het volgende:
[..]
Ja groen fascisme ken je dat niet eens?
Extremisten die hun geloof en ideologie op alle andere mensen probeert op te dringen met valse informatie, indoctrinatie, bangmakerij en vooral veel geweld zoals deze vandaal.
Je eigen ideologie bij andere opdringen met geweld en vooral iedereen met een andere mening het zwijgen op leggen of saboteren zoals deze groene fascist gedaan heeft.quote:
Komt wel goed kerel..quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:16 schreef FemacampSurvivor het volgende:
[..]
Je eigen ideologie bij andere opdringen met geweld en vooral iedereen met een andere mening het zwijgen op leggen of saboteren zoals deze groene fascist gedaan heeft.
En wat zit jij nou te doen dan droplul.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:16 schreef FemacampSurvivor het volgende:
[..]
Je eigen ideologie bij andere opdringen met geweld en vooral iedereen met een andere mening het zwijgen op leggen of saboteren zoals deze groene fascist gedaan heeft.
Strafblad krijgt hij sowieso.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:46 schreef FemacampSurvivor het volgende:
strafblad, terug betalen van de schade en een half jaartje cel zonder aftrek of vrijkomen voor normaal gedrag.
99% van de zichzelf benoemde kunstenaars zuigt aan de overheidstiet, dus ik vraag me af hoe hij dat gaat betalen. Van een kale kip valt niet te plukkenquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:06 schreef 525TDS het volgende:
Ik hoorde op het nieuws dat hij wel de schade moet vergoeden.
zal ik jouw auto even komen molesteren, zien of je dat zo leuk vind.quote:
Welke verzekering is dat dan. De meeste verzekeringen keren niet uit bij vandalisme bij mijn weten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:17 schreef TheClown1 het volgende:
neem aan dat de meesten mensen de auto verzekering zodanig geregeld hebben dat het vergoedt wordt. vervolgens gaat de verzekering het suberogeren op de schuldige.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |