Bij Leyla zat er op het laatste 8 kilo aan.. Nu zit er 2 kilo aan... Dus of ik 8 weer ga redden... Daar zal ik vast overheen gaan...quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:26 schreef -DikkieDik- het volgende:
inimini buikje van Tico
Ben benieuwd waar je eindigt
Tico, wat doe jij in het dieettopicquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bij Leyla zat er op het laatste 8 kilo aan.. Nu zit er 2 kilo aan... Dus of ik 8 weer ga redden... Daar zal ik vast overheen gaan...
Ik kom van de 85 + he?? Toen de weegschaal 85 aangaf wilde ik er niet meer op...quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tico, wat doe jij in het dieettopic![]()
Jouw lijf
En dat voor een derde zwangerschap
ja zwanger zeker?quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik kom van de 85 + he?? Toen de weegschaal 85 aangaf wilde ik er niet meer op...
+1 dusquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:39 schreef mignonne het volgende:
Ooooooooooooooooooooooooooh Keshet![]()
![]()
![]()
wat goed! wat mooi om te zien!!geweldig <3
Jij hoeft ook niet lang meer zeker?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ah een buikentopic
hier mijn lieve buikje
[ afbeelding ]
laten we hopen van welquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jij hoeft ook niet lang meer zeker?
Ik vind het nu al de buik van het jaar!quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:42 schreef Keshet het volgende:
Ik zag pas op de foto dat ik echt een buik heb.Ik zit gewoon helemaal te glunderen.
En, wat vindt jouw professionele-mening-in-opleiding van het 'formaat'?
+1quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:19 schreef Incantrix het volgende:
Tico, teveel gegeten??damn woman, ik mocht willen dat ik er zo uitzag zónder baby in buik! Ur pretty
+ 1quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:51 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik vind het nu al de buik van het jaar!![]()
oh mens wat gun ik het je toch ontzettend dat je strakjes rond een week of 39 's nachts in je bed ligt en dat Hendrik de boel eens flink verbouwd enzo en dat je jezelf dan vol goeie moed af kunt vragen wanneer die vliezen nu eens breken of de weeën beginnen en je duo kennis kan maken met elkaar![]()
/rant
ik ben er helemaal vol van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Logician wat ben je mooi! Ik had je anders voorgesteld. Niet lelijk ofzo, maar anders![]()
Tico, lief buikje. Begint te komen! En inderdaad wat ben je slank zeg, sjezus!
Keshet, welkom in het buikentopicen wat een verschil zeg!
Sonnetje, dat kan niet meer lang duren. Mooie bol heb je.
FTA, ook een heel mooi buikje. Rond 27 weken ging het bij mij ineens hard, heb jij dat ook?
MeNicole, dat is al een flinke buik voor 14 weken! Niet je eerste kindje neem ik aan?
En Gerbera laat ons zien hoe je moet terugplooien![]()
Nu heb ik volgens mij iedereen gehad![]()
Ik ga er meteen een paar bestellenquote:Op zondag 22 juli 2012 18:39 schreef Kwisted het volgende:
oh en dat jurkje is gewoon een H&M basic, maar die rekken heel goed mee!
deze
http://www.hm.com/nl/product/02809?article=02809-A
of deze
http://www.hm.com/nl/product/96773?article=96773-M
En die hebben ze geloof ik ook altijd met lange mouwen en als hemd
En na de zw.schap kun je ze ook nog aan!quote:Op zondag 22 juli 2012 18:39 schreef Kwisted het volgende:
oh en dat jurkje is gewoon een H&M basic, maar die rekken heel goed mee!
deze
http://www.hm.com/nl/product/02809?article=02809-A
of deze
http://www.hm.com/nl/product/96773?article=96773-M
En die hebben ze geloof ik ook altijd met lange mouwen en als hemd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door kaatjejannie op 22-07-2012 21:06:55 ]*poef* nu is het weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet zeggen dat ik had verwacht dat het sneller zou gaan maar dat is dus helemaal niet zo.
Wat een leuke foto!quote:Op maandag 23 juli 2012 09:30 schreef Incantrix het volgende:
[ afbeelding ]
Sopho met 34 wekenbuik en ik met exact 17 weken
Mijn vel is nog behoorlijk lossig, zal nog wel even duren voordat het weer wat strakker is. Daarom heb ik mezelf pas geleden maar vast een mooi badpak gekocht, kan ik straks weer baantjes zwemmenquote:Op maandag 23 juli 2012 14:31 schreef Twinkle20 het volgende:
Zo Enf ik moet nog aardig mijn best doen wil ik volgende week er zo uit zien als jij![]()
Maar het misstaat je absoluut niet hoor!![]()
En Phaidra een mooie terugplooifoto .. Er is dus nog hoop voor me![]()
![]()
Ja echt raar .. Dat getrappel de hele dag door hoort er nu gewoon bij. Zal raar zijn als dat dadelijk ineens weg is. Maar voorlopig is het er nog gelukkig
Tof! Al heel anders dan toen ik je zagquote:Op maandag 23 juli 2012 21:41 schreef SupremeEvil het volgende:
Wauw, dr zijn heel wat buikjes gepostMooierds! Blijf het een tof idee vinden, een klein mensje in je buik
Gooi ik mijn, ondertussen 36.4 wk, buik er weer eens in, 123 cm ronde toeter
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:21 schreef Marjolijntje het volgende:
Leuke foto! En die slippers van je partner, geniaal
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:33 schreef Keshet het volgende:
Ah leuk! Ik vind 't zo leuk dat we gelijk lopen.
wat een geweldige fotoquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:54 schreef OooLizaooO het volgende:
Gisteren foto's gemaakt voor onze trouwuitnodiging.
Lekker jurkje gevonden vind ik zelf. Van voor zie ik er nog niet geweldig zwanger uit (van opzij daarentegen :p).
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:09 schreef OooLizaooO het volgende:
'k Heb het nodig, anders kieper ik straks gewoon voorover.
Ach was nooit een ranke den en dat zal niet veel beter worden met zwanger te zijn. Ben al lang blij dat ik deze keer niet richting de +30kg ga. En al dat extra dat er aan zit vindt m'n lief alleen maar lekkerrrrr dus win-win.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als ik zit heb ik nog een rolmaar lopen/sporten zit er nog niet echt in.
lol, ditquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:38 schreef OooLizaooO het volgende:
Zoë ik zie een platte buik en een serieus stel tieten. Tuurlijk dat vriendlief dan een foto wil
.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:38 schreef OooLizaooO het volgende:
Cantare, mooie bolle buik!
Zoë ik zie een platte buik en een serieus stel tieten. Tuurlijk dat vriendlief dan een foto wil
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^^ Zo waar!quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:38 schreef OooLizaooO het volgende:
Cantare, mooie bolle buik!
.
Jups, 3,5 kilo een half uur rondsjouwen omdat 'ie niet wil slapen, voel je de volgende dag welquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:57 schreef Mangostine het volgende:
Hoe komt dat? Door het vasthouden van de baby ofzo?
Haha kloptquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:03 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Jups, 3,5 kilo een half uur rondsjouwen omdat 'ie niet wil slapen, voel je de volgende dag wel. En aangezien ze steeds zwaarder worden, blijft de spierpijn ook!
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:01 schreef Ladylike het volgende:
Mooie babywoningen hier
mijne bolletje van 18wk en 5 dgn:
[ afbeelding ]
wel alleen in eigen tuin natuurlijkquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:08 schreef Zoë23 het volgende:
Mooi ladylike!
En lekker zo rondlopen kwisted! Je buik lekker showen
Terecht! Je bent erg mooi zwanger!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:32 schreef Kwisted het volgende:
oh dat is dus met 32 weken. En ik ben trots op mijn buikje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een meidenkwartet
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:02 schreef Mangostine het volgende:
Ik vind hem mooi Cathmar!En bijzonder, 2 stuks erin!
30 weken vandaag!mooie dame + buikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens while you are busy making other plans...
30 weken vandaag!Sjezus Mango, wat ben jij mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En toffe foto
Sorbo, hoezo niet bol?? Juist een mooie bolen ik ben heel benieuwd naar de foto's in de Viva, ga morgen ff spieken.
Ik vind het zo prachtig om hier te kijken...al bijna 3 jaar mijn favoriete topic! En binnenkort mag ik hopelijk ook een mooie bol posten
![]()
Even wachten nog, hij is nu nog helemaal van mezelf
![]()
30 weken vandaag!Ik ook, ik ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:54 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Ik ook, ik ook!
Wauw Kwisted, slanke den van achterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En prachtig ei
Kan niet wachten tot ik over een tijdje ook een foto kan posten hier, maar dat zal nog wel even duren. Nu kijk ik maar elke avond verliefd naar m'n opgeblazen darmen, dan lijkt het al bijna ergens op![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:45 schreef klumsy het volgende:
opgeblazen darmen heb ik ook... geen idee of het nog gaat wegtrekken, vorige keer niet, maarja toen was ik ook zwanger van 2.
Dit was m'n buik met 9 weken, en krijg nu van steeds meer mensen de vraag of ik zwanger ben...
en mensen die het weten en terug komen van vakantie vragen of ik zeker weet dat het er maar 1 is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klumsy, dat is al een echte babybol hoor
Gaat snel!
Ja dat zal mss wel meespelen.. Maar toch, ik vind het mooi hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:49 schreef klumsy het volgende:
Ja maar zullen vooral m'n darmen zijn..
het zal er ook wel mee te maken hebben dat ik 7 maanden voor deze zwangerschap met een mega buik liepGeen idee hoe lang ontzwangeren precies duurt, maar het zal er vast ook wel mee te maken hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:17 schreef LadyBlack het volgende:
Zal er ook eens een foto van posten.
Doe es!quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:21 schreef LeNeHe het volgende:
Zal er ook nog eens een paar van mij op zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
Wow, superduidelijke zwangerschapsbuik al, die is echt niet meer te verbergenquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:15 schreef Fieder het volgende:
[afbeelding]
Argh waarom kan ik dit nou niet!
Dit is m iig, mijn 1e buikfoto![]()
12 weken 3 dagen
Dat zijn heul geen darmenquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:15 schreef Fieder het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is m iig, mijn 1e buikfoto![]()
12 weken 3 dagen
(normaal is mijn buik dus plat, vandaar dat ik t zelf al heel wat vind)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie zo niet heel veel verschil, maar zit ongeveer 7-8cm tussen. Lijkt wel iets puntiger, geloof ik. Maar kan ook toeval zijn![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vandaag, met precies 28 weken![]()
[ afbeelding ]
Dit was ongeveer een maand geleden:PrachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie zo niet heel veel verschil, maar zit ongeveer 7-8cm tussen. Lijkt wel iets puntiger, geloof ik. Maar kan ook toeval zijnZelfs in Tokkie-stijl
Je buik lijkt idd iets puntiger en ook wel wat groter maar niet veel..
Nee, heb ook niet het idee dat het heel veel groter is. Na volgende week moet ik weer aan het werk, na 6 weken zomervakantie. Dan merk ik wel aan de reacties van de collega's of ik in die periode ronder ben geworden of nietquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:17 schreef L0t.. het volgende:
[..]
PrachtigZelfs in Tokkie-stijl
Je buik lijkt idd iets puntiger en ook wel wat groter maar niet veel..
Mango, mooierdquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:49 schreef Mangostine het volgende:
Fieder, wat een buikje al!
Coco, mooi hoor!
Mijnes, eergisteren 31wk6d:
[ afbeelding ]
Ik ook wel eigenlijk. Ben de vorige keer ook met een mega bol geeindigd en dat was er dus maar 1.....quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:45 schreef Mangostine het volgende:
Oh Kyara, ik ben zo benieuwd hoe die van jou gaat groeien! Nu al een leuke bump
Ohhh, tweelingbuiken zijn zo tofquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:52 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik ook wel eigenlijk. Ben de vorige keer ook met een mega bol geeindigd en dat was er dus maar 1.....
Nou eerlijk, ik vind zwanger zijn gewoon niet leuk. Ik haat het dikker worden. Baby is ok, maar zet maar een mandje neer voor m'n deur.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
En Kwisted, wederom prachtig
Tico, met normaal een maatje 34/36 kan ik me goed voorstellen dat je daar zó uit bentHoe sta je er nu eigenlijk in? Al helemaal happy?
Die worden nog lichter he? Beetje zilverkleurig, ik weet niet hoe erg het is natuurlijk.. En aan de andere kant... Je hebt een kind gekregen, en lekker boeiend..quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:34 schreef Zoë23 het volgende:
Inca
Mooi! Leuke tanktini!
* Zoë23 kan geen leuke tanktini vinden, allemaal te kort zodat je de littekens op m'n onderbuik nog ziet
Kyara![]()
En de kleine bolletjes!
Ja die op m'n onderbuik hebben genoten van de zon (+factor 50) en zijn nu zilverkleurig, op m'n zij nog niet, die zijn nog steeds rood.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die worden nog lichter he? Beetje zilverkleurig, ik weet niet hoe erg het is natuurlijk.. En aan de andere kant... Je hebt een kind gekregen, en lekker boeiend..
Volgens mij had Incan ook een jaar of 2 terug hele hele leuke link naar badpakken..quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:18 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ja die op m'n onderbuik hebben genoten van de zon (+factor 50) en zijn nu zilverkleurig, op m'n zij nog niet, die zijn nog steeds rood.
Op zich is het geen ramp, maar een tanktini leek me voor de komende tijd wel prettigvind die van inca erg leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alleen de zijkantvind dan een tanktini wel mooi, alleen dan zie je het dus nog net, bij de meeste tanktini's
[ Bericht 1% gewijzigd door Zoë23 op 21-08-2012 13:10:02 ]
Ja en het is zo makkelijk van ons om te zeggen, het valt mee enzo... Het is natuurlijk hoe jij je erbij voelt.. Sorry daarvoor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:08 schreef Zoë23 het volgende:
Hmm 't is even wennen, vooral omdat ik de 1e ben in mn vriendengroep die zwanger is geweest, en mijn familie verder geen last van striae heeft. De reacties van hun helpen niet echt mee haha zelfs mijn moeder schrok er van. Maargoed, het went vanzelf wel!
Ja, dat bedacht ik me net ook. +1 dusquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja en het is zo makkelijk van ons om te zeggen, het valt mee enzo... Het is natuurlijk hoe jij je erbij voelt.. Sorry daarvoor.
Ik zou je huid nu vooral even rust geven om te herstellen. Het zijn toch een soort littekens. En zonlicht is niet erg goed voor nieuwe / herstellende huid.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:20 schreef Zoë23 het volgende:
Ticootje
Jullie hebben al meer gezien en een breder beeld van hoe een vrouwen lichaam eruit ziet.
dus ik begrijp je reactie, en ook wel goed om te horen soms
Lief van je Kwisted
Ah als de zon nu weer even gaat schijnen, kan de zijkant ook wat bijkleuren
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O en strepentopic FTW![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:28 schreef flugeltje het volgende:
Mijn strepen zie je ook niet....
Die zitten aan de onderkant van de buikflap die ik nu heb
+1 .... helaas ....quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:28 schreef flugeltje het volgende:
Mijn strepen zie je ook niet....
Die zitten aan de onderkant van de buikflap die ik nu heb
Mijn ervaring, ze scheuren gewoon verder.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:16 schreef Kyara het volgende:
Mijn pudding is al druk bezig zich weer op te vullen. Strepen heb ik alleen al genoeg, daar hoeven er echt geen meer bij hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |