quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:33 schreef Keshet het volgende:
Ah leuk! Ik vind 't zo leuk dat we gelijk lopen.
wat een geweldige fotoquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:54 schreef OooLizaooO het volgende:
Gisteren foto's gemaakt voor onze trouwuitnodiging.
Lekker jurkje gevonden vind ik zelf. Van voor zie ik er nog niet geweldig zwanger uit (van opzij daarentegen :p).
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:09 schreef OooLizaooO het volgende:
'k Heb het nodig, anders kieper ik straks gewoon voorover.
Ach was nooit een ranke den en dat zal niet veel beter worden met zwanger te zijn. Ben al lang blij dat ik deze keer niet richting de +30kg ga. En al dat extra dat er aan zit vindt m'n lief alleen maar lekkerrrrr dus win-win.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als ik zit heb ik nog een rolmaar lopen/sporten zit er nog niet echt in.
lol, ditquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:38 schreef OooLizaooO het volgende:
Zoë ik zie een platte buik en een serieus stel tieten. Tuurlijk dat vriendlief dan een foto wil
.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:38 schreef OooLizaooO het volgende:
Cantare, mooie bolle buik!
Zoë ik zie een platte buik en een serieus stel tieten. Tuurlijk dat vriendlief dan een foto wil
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |