SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
[ Bericht 0% gewijzigd door detennismaster op 19-07-2012 05:06:00 ]Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Toen de web app mijn ww niet herkende vreesde ik even dat ik gehacked was. Bij dit soort dingetjes kun je altijd even in het forum van ultimate team kijken, er wordt over onderhoud gesproken, dus dat zal de reden zijnquote:Op donderdag 19 juli 2012 08:35 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
EA servers soms down? Kom nergens meer ingelogd.
yup, ja vriend zei ook al dat ik het 352 moest maken. Maar al m'n andere teams zijn altijd 352 dus 1 iets anders is ook wel eens leuk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:42 schreef laucas het volgende:
[..]
Speel je nog steeds met dat 3-4-3 team? 3-5-2 is ook wel sexy met MLS bronzes.
Hij is gewoon slechtquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yup, ja vriend zei ook al dat ik het 352 moest maken. Maar al m'n andere teams zijn altijd 352 dus 1 iets anders is ook wel eens leuk.
edit; Kandji vannacht 60 min gespeeld en weer niet gescoord.![]()
Afgaande op de Twitter van EA duurt het nog tot ongeveer 11u. Nu werkt het in ieder geval nog nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:09 schreef Thorb het volgende:
Tussen 7 en 9 was er onderhoud aangekondigd, zal nu dus weer moeten werken!
Wat Toefjes zei dus.
Ah gister zeiden ze van 7 tot 9 dacht ik.quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:34 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Afgaande op de Twitter van EA duurt het nog tot ongeveer 11u. Nu werkt het in ieder geval nog niet
Enkel de webapp of hele EA servers down?quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:34 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Afgaande op de Twitter van EA duurt het nog tot ongeveer 11u. Nu werkt het in ieder geval nog niet
Klopt, dat zeiden ze ook, maar daar klopt dus niets van. Het is 2u geleden gepost dat het ongeveer 3,5 uur gaat duren. Dus dan kom je ergens rond 11u uitquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ah gister zeiden ze van 7 tot 9 dacht ik.
Serversquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:34 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Enkel de webapp of hele EA servers down?
Ga teams maken danquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik hoop dat de servers niet te lang down zijn. Ik verveel me nu al
Maak maar een tof team voor mij met http://www.futhead.com/12/player/10460quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik hoop dat de servers niet te lang down zijn. Ik verveel me nu al
Goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolquote:
Ja.quote:
Wilde even kijken of m'n TP leeg was, meer nietquote:
Was goed voor mij, maar jammer dat hij zo slap is. Wordt wel hoger in FIFA 13 denk ik.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:12 schreef Thorb het volgende:
Juve met Udinese in gesprek over deze beste man
[ afbeelding ]
Dit. Ze hebben ook nooit respect.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:39 schreef Lindgren. het volgende:
Wees blij dat ze ermee bezig zijn. Ze upgraden de servers.
Ik weet niet of ze wel beter kunnen hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:39 schreef Lindgren. het volgende:
Wees blij dat ze ermee bezig zijn. Ze upgraden de servers.
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 19-07-2012 om 10:40:03Maintenance over. Online service should be restored. Game on, and thank you for your patience. reageer retweet
quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 19-07-2012 om 10:40:03Maintenance over. Online service should be restored. Game on, and thank you for your patience. reageer retweet
7 accounts CE toggquote:
pijpenquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:00 schreef RavioliPunch het volgende:
Ze zitten gewoon allemaal continu te refreshen
Geen idee, 100mb is wel erg weinig, dat wel. YouTube filmpje ligt rond de 7 mbquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:26 schreef stoereboii het volgende:
Gje als ik met 3g iets (foto ofzo) uploadof download, neemt dat dan veel mb?
Heb 100 mb per maand.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen idee, 100mb is wel erg weinig, dat wel. YouTube filmpje ligt rond de 7 mb
Dus? Ik heb 1gb en die maak ik ook volquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:38 schreef stoereboii het volgende:
[..]is op mn gsm he. .. Ong 10k pagina's.
Gewoon onbeperkt internet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dus? Ik heb 1gb en die maak ik ook vol
Ja heb ik ook, maar bij mij is het zo dat als je over de 1gb gaat, je snelheid naar 64kb/s gezet wordtquote:
hoe doe je dat?quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dus? Ik heb 1gb en die maak ik ook vol
Is dat een beetje te doen nog? Is van T-mobile toch? Zon abbonement heb ik over een maand.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja heb ik ook, maar bij mij is het zo dat als je over de 1gb gaat, je snelheid naar 64kb/s gezet wordt
Gewoon downloaden via 3g enzo, alles wat ik zou doen op wifiquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:41 schreef stoereboii het volgende:
[..]
hoe doe je dat?maar in BE kan dat niet behalve bij mobile vikings. Maar das ook weer zo omslachtig enzo
Is te doen ja, maar downloaden moet je niet eens aan beginnen. FOK! en whatsapp e.d werken gewoon snelquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is dat een beetje te doen nog? Is van T-mobile toch? Zon abbonement heb ik over een maand.
Download toch niet, als ik maar kan whatsappenquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is te doen ja, maar downloaden moet je niet eens aan beginnen. FOK! en whatsapp e.d werken gewoon snel
Dat werkt gewoon op full speed volgens mij. Ik merk er iig niks van als ik over de 1gb ben gegaanquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Download toch niet, als ik maar kan whatsappen
Heb ik ook, maar dat had ik vorige maand voor het eerstquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja heb ik ook, maar bij mij is het zo dat als je over de 1gb gaat, je snelheid naar 64kb/s gezet wordt
echt bestanden binnenhalen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon downloaden via 3g enzo, alles wat ik zou doen op wifi
Apps enzo jaquote:
Dat is niet leuk. Ik verloor gisteren van een bronzen ploeg. Aangevuld met Gervinhoquote:
Werkt het toch niet?quote:
Gervinho en Nani? Dan ben ik dezelfde tegengekomen, die gast was wel redelijk btw...quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is niet leuk. Ik verloor gisteren van een bronzen ploeg. Aangevuld met GervinhoDat is nog vernederender dan geen erectie kunnen krijgen op je eerste date.
Ik geloof het niet. Stond een bronzen koreaan in de spits die alles inkopte en inschoot. Hij speelde wel erg goed trouwens hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:50 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Gervinho en Nani? Dan ben ik dezelfde tegengekomen, die gast was wel redelijk btw...
messi, ronaldo etcquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:57 schreef GuRBuH het volgende:
Wat kun je allemaal verkopen voor 150c? (PS3)
Ey, ik ben met mijn beste team ingemaakt door een volledig bronze team met hem in de spits.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is niet leuk. Ik verloor gisteren van een bronzen ploeg. Aangevuld met GervinhoDat is nog vernederender dan geen erectie kunnen krijgen op je eerste date.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ey, ik ben met mijn beste team ingemaakt door een volledig bronze team met hem in de spits.
[ afbeelding ]
Zulke dingen gebeuren nou eenmaal.
Die gast is zo goed hè, ik krijg vaker batta van hemquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ey, ik ben met mijn beste team ingemaakt door een volledig bronze team met hem in de spits.
[ afbeelding ]
Zulke dingen gebeuren nou eenmaal.
quote:Roma keen to replace Stekelenburg with Julio Cesar
Giallorossi coach Zdenek Zeman believes the former Ajax custodian is not the right man for the position between the sticks, and is eager to bring in the veteran Inter keeper
Live op de stream ook nog.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]Een volledig brons team?
Haha, dat is slecht
Misschien ga ik ook wel een keer zon stream ding kopen. Zal best een populair kanaal worden, iemand met zo'n goed team die niet wint van budgetploegenquote:
Elgato HD Capture Device. Die moet je hebbenquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien ga ik ook wel een keer zon stream ding kopen. Zal best een populair kanaal worden, iemand met zo'n goed team die niet wint van budgetploegen
Je wordt de nieuwe RaidZ!quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien ga ik ook wel een keer zon stream ding kopen. Zal best een populair kanaal worden, iemand met zo'n goed team die niet wint van budgetploegen
Laat je je moeder dan ook kipnuggets voor je maken?quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Was gewoon een greenscreen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Toefjes een chick inhuren om achter hem te gaan zitten
Mia Rosequote:Op donderdag 19 juli 2012 12:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Toefjes een chick inhuren om achter hem te gaan zitten
Hier moet ik me schuldig aan makenquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Laat je je moeder dan ook kipnuggets voor je maken?
Luilak.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hier moet ik me schuldig aan maken
Lekker toch, snackmix de oven in en lekker opvretenquote:
Wat doet die gast allemaal dan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:19 schreef Rijst het volgende:
GJE doet me eigenlijk wel aan Raidz denken en visa versa...... Misschien is Raidz gewoon GJE uit de toekomst.
Alles wat jij ook doet. Hij heeft ook al zijn coins gekregen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat doet die gast allemaal dan?
Ujellybroquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Alles wat jij ook doet. Hij heeft ook al zijn coins gekregen.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:19 schreef Rijst het volgende:
GJE doet me eigenlijk wel aan Raidz denken en visa versa...... Misschien is Raidz gewoon GJE uit de toekomst.
Reemi vroeg of hij nog FIfa speelde toen antwoorde hij met nee dat hij het spel sotm vond. Dus ik zeiquote:
Dat was ik disphit.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Reemi vroeg of hij nog FIfa speelde toen antwoorde hij met nee dat hij het spel sotm vond. Dus ik zei
Maybe you are just bad.
Just sayin
Ik wil je.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:36 schreef Rijst het volgende:
ok ok ok jullie vroegen het beide. Stop met vechten
twitter:OMNOMMYOURMOM twitterde op donderdag 19-07-2012 om 12:39:10School is als een erectie, Lang en hard, tenzij je Aziatisch bent. reageer retweet
Ik vind m leukquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:53 schreef vandermar het volgende:
twitter:OMNOMMYOURMOM twitterde op donderdag 19-07-2012 om 12:39:10School is als een erectie, Lang en hard, tenzij je Aziatisch bent. reageer retweet
Ik zal mij eraan wagenquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:00 schreef DannyDeko het volgende:
Ik ben weer toe aan een nieuw 352 team.
Met zoveel mogelijk belgen en een budget van wederom 60-80K
Iemand?
Ja zoiets kwam ik ook aan ongeveer. Vraag me alleen af of vertongen zn High/Med een probleem zal zijn..quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zal mij eraan wagen
Done
http://futhead.com/12/squad/1497109
Wie wil je dan achterin zetten?quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:09 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja zoiets kwam ik ook aan ongeveer. Vraag me alleen af of vertongen zn High/Med een probleem zal zijn..
85 Vertongen op CDM =
Ja tenzij je alderweireld er ook nog in propt maarja...quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wie wil je dan achterin zetten?BPL verdediger? Boyatta kan misschien nog aan de zijkant alleen vertongen gaat maar 5 chem halen!
Die heb ik er bewust niet in gedaanquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:12 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja tenzij je alderweireld er ook nog in propt maarja...
baasje Bquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:20 schreef Rijst het volgende:
Ik dacht ik koop even een een gouden pack voor wat contracten.
[ afbeelding ]
Dan discard je die, je wilde toch alleen contracten!quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:20 schreef Rijst het volgende:
Ik dacht ik koop even een een gouden pack voor wat contracten.
[ afbeelding ]
Sowieso Amerikaans 'soccer' is belachelijk slecht.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:45 schreef vandermar het volgende:
David Beckham
Die verdedigende actie moet je maar even door de vingers kijken bij de 1-0en niet te geloven dat een speler als Donovan in Amerika speelt
De Timbers zijn wel erg slecht thoughde keeper van LA ook
Je moet als hij hersteld is eerst even 1 potje wachtenquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:44 schreef RavioliPunch het volgende:
HAHAHA MENSEN DIT IS ECHT GEWELDIG KERZHAKHOV 3 WEDSTRIJDEN 3 KEER BLESSURE ECHT WTF
Wat een zicht lolquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je moet als hij hersteld is eerst even 1 potje wachten
Lekkere afdaling in de tour nu
Samenvatting van de tour so far?quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tijdje reden 20 man vooruit, gat is niet groter geweest dan 30 seconden. Groep weer teruggepakt, Zubeldia is uit het peloton gelost. Op de top van de 1e klim gingen Voeckler en Kersiakoff sprinten om de punten wat Voeckler won. In de afdaling rijden er een paar man waaronder Nibali weg.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Samenvatting van de tour so far?
zit in trein.
Is duur, traditionele Engelse opstelling hequote:Op donderdag 19 juli 2012 14:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wattefak is dit..
Is 442 zo duur of zijn de prijzen aan het stijgen
Ja, ik wil Engelse spelers kopen in 442, ik ga dik over elke prijs van UltimateDB heenquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is duur, traditionele Engelse opstelling he
Dat maar eens doen dan...quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:06 schreef Rijst het volgende:
Ik verlies eigenlijk ook nooit 2x achterelkaar.
quote:
hij probeert het welquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tijdje reden 20 man vooruit, gat is niet groter geweest dan 30 seconden. Groep weer teruggepakt, Zubeldia is uit het peloton gelost. Op de top van de 1e klim gingen Voeckler en Kersiakoff sprinten om de punten wat Voeckler won. In de afdaling rijden er een paar man waaronder Nibali weg.
E: De afdaling is nat en mistig
E2: Nibali stopt met aanval
Hahaha zijn er meer van dit soort video's?? Waarbij mensen zichzelf blij aan t filmen zijn en er iets leuks gebeurt?quote:
Dit zijn streamers. Hij zat een keer achter een green screen en deed alsof zijn vriendin achter hem zat te gamen maar dat was dus nepquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:22 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Hahaha zijn er meer van dit soort video's?? Waarbij mensen zichzelf blij aan t filmen zijn en er iets leuks gebeurt?![]()
Hahahahha, geniaal!quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dit zijn streamers. Hij zat een keer achter een green screen en deed alsof zijn vriendin achter hem zat te gamen maar dat was dus nepOok liet hij een keer zijn moeder kipnuggets voor hem maken en deed hij alsof z'n vriendin dat was
Nee maar de verhalen alleen al.quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:31 schreef Roypsv het volgende:
[..]
jj bent niet bang daar jij kent KARATE
Rijst is een ninja jonghuquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:31 schreef Roypsv het volgende:
[..]
grote mannen penis grote lettersquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Roy praat altijd met grote letters want RIJST kent KARATE JONGHU
Klopt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:31 schreef Roypsv het volgende:
[..]
quote:
Altijd tog mattie ahahaquote:
Niks mis met dar figuur, maar die kop met al die makeupquote:
colt 45 and 2 zigzagsquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:35 schreef Johnbon het volgende:
i met this lady in hollywood she had green hair but damn she looked good i took her to my house cause she was fine but she wooped out a dick that was bigger then mine
Jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:40 schreef BDIL het volgende:
Zend Eredivisie live alle wedstrijden uit ?
Source own ik je sowiesoquote:
Wij doen 1.6 ekte bazen spelquote:
Die spelen we altijd op schoolquote:
1.6 is matig manquote:
hahahahhahahahahahahaquote:
moest net tegen zo'n dtm spelen, elke keer 2 man op je toch? maak het niet vaak mee maar damn wat was het irritant om tegen te spelen zegquote:
Moet ik alles weer downloadenquote:
Het gaat over Counter Strike mi mangquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
moest net tegen zo'n dtm spelen, elke keer 2 man op je toch? maak het niet vaak mee maar damn wat was het irritant om tegen te spelen zegwel simpel gewonnen omdat er dan altijd een mannetje vrij staat
maar wel irritant dat je zo snel onder druk komt steeds.
Zulke mensen kunnen gewoon niet verdedigenquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
moest net tegen zo'n dtm spelen, elke keer 2 man op je toch? maak het niet vaak mee maar damn wat was het irritant om tegen te spelen zegwel simpel gewonnen omdat er dan altijd een mannetje vrij staat
maar wel irritant dat je zo snel onder druk komt steeds.
Ben er blij mee, win je nog is watquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zulke mensen kunnen gewoon niet verdedigen
Ik heb 1.6 op schijf ergens, maar ik wil helemaal niet zoekenquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:56 schreef Rijst het volgende:
Ik heb 1.6 en Source gewoon nog op mijn account staan.
Hij hoort op je steam account te staanquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb 1.6 op schijf ergens, maar ik wil helemaal niet zoeken
Ik zal jou is met een computer probleem helpen, ga naar de taakbalk en dan kan je je computer doorzoeken!!quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb 1.6 op schijf ergens, maar ik wil helemaal niet zoeken
Ja, 5 jaar geleden gemaakt, ik heb geen idee wat inlog/pass isquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij hoort op je steam account te staan
doe gewoon vergeten en dan e-mail dat je denkt gebruikt te hebben.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, 5 jaar geleden gemaakt, ik heb geen idee wat inlog/pass is
eensquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ben er blij mee, win je nog is wat
zelfde, beide nooit echt gespeeld tho.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:56 schreef Rijst het volgende:
Ik heb 1.6 en Source gewoon nog op mijn account staan.
Kan je lekker fappen op zijn hete hoofd.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:59 schreef vandermar het volgende:
Wel al lekker veel SIF Beckhams op de markt....
Die boii heeft 15+ emailadressen :")quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:59 schreef BDIL het volgende:
[..]
doe gewoon vergeten en dan e-mail dat je denkt gebruikt te hebben.
Ja, ben ik mee bezig, maar ik heb een shitload aan adressenquote:Op donderdag 19 juli 2012 14:59 schreef BDIL het volgende:
[..]
doe gewoon vergeten en dan e-mail dat je denkt gebruikt te hebben.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:59 schreef vandermar het volgende:
Wel al lekker veel SIF Beckhams op de markt....
Mag ik vragen waarom? Ben je zo populair?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, ben ik mee bezig, maar ik heb een shitload aan adressen
Had altijd voor meerdere spellen een email adres.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom? Ben je zo populair?
Moet je die hebben?quote:
Daarom is het gewoon lelijk dat pace zo belangrijk is gemaakt, 1 van de leukste dingen voor mij van fut is het maken van teams, maar als je er dan mee gaat spelen verlies je tegen elke debiel die een standaard engels team heeft.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:04 schreef DutchSL het volgende:
Ik speelde vanmorgen tegen iemand met een beestenteam
Crespo, Inzaghi, Del Piero, Gattusso, Nesta, Zambrotta ze stonden er allemaal in.
PAAACCCEEE
Slechts 3-0 gewonnen
Dit.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:11 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Daarom is het gewoon lelijk dat pace zo belangrijk is gemaakt, 1 van de leukste dingen voor mij van fut is het maken van teams, maar als je er dan mee gaat spelen verlies je tegen elke debiel die een standaard engels team heeft.
noobquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nee man, geen zin om heel steam weer na te lopen.
Staat geregistreerd op een e-mail waar ik niet eens meer bij kan
Ben je te klein? is het e-mailtje te hoog voor je? Wat bedoel je ? :squote:Op donderdag 19 juli 2012 15:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nee man, geen zin om heel steam weer na te lopen.
Staat geregistreerd op een e-mail waar ik niet eens meer bij kan
Ik kan wel op pirated servers, maar ik weet niet of jij dat kan, Wah Tho.quote:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik kan wel op pirated servers, maar ik weet niet of jij dat kan, Wah Tho.
I see what you did there.quote:
Dikzak.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
I see what you did there.
Dan maar geen CS, lig toch in bed
Ja wat.quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja wat.
Nieuw bed man, elektrisch en shit
quote:
Elektrisch en poep, is dat in?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja wat.
Nieuw bed man, elektrisch en shit
Ja, soort waterbed, maar dan ipv water gewoon diarreequote:
Heb je dan ook bedden met ongewone diarree?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, soort waterbed, maar dan ipv water gewoon diarree
Ja, die hebben etensresten er tussen, dan is het wat steviger.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb je dan ook bedden met ongewone diarree?
90% van de community speelt zoquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:25 schreef poker4lifee het volgende:
zo moeilijk potje met 1-2 gewonnen. gozer met vol mls team kandji - oduro, zavarise erachter. 41212. Ik met engelse bronzes, gelukkig niet verloren. Alleen maar pacehoeren en crossen die man
ook weer zo'n goedkope manier om te spelen, maarja.
ja truequote:
Engelse bronzes zijn niet veel beter dan een MLS squadquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:25 schreef poker4lifee het volgende:
zo moeilijk potje met 1-2 gewonnen. gozer met vol mls team kandji - oduro, zavarise erachter. 41212. Ik met engelse bronzes, gelukkig niet verloren. Alleen maar pacehoeren en crossen die man
ja man, in m'n engelse team meer skillers. Maar toen ik z'n 41212 mls team zag wist ik al dat het lastig ging wordenquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Engelse bronzes zijn niet veel beter dan een MLS squad
Tevens heb je zelf ook MLS toch?
Pacehoeren kun je ook echt goed met Kandji en Zavarise. De bronzen Agbonlahorsquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:25 schreef poker4lifee het volgende:
15% beter ongeveer denk ikquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoe zou Kandji spelen met een +10 eigenlijk?
Heb alles op de TP gegooid, behalve IF Bale, die wordt links half. Verder wacht ik even af tot alles verkocht isquote:
Deze penaltyquote:
hahaha wtfquote:
Nou, zat er aan te denken om hem tesamen met TOTY Touré als CDM neer te zettenquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:55 schreef Thorb het volgende:
Hele penaltyserie
@toefjes, TOTY Cabaye al eens gehad?
Ginger met krullen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:03 schreef GuRBuH het volgende:
Tof kaartje:
[ afbeelding ]
Vind m er gewoon vet uitzien, ook al kan hij wss niks.
Hou je van krulletjes?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:03 schreef GuRBuH het volgende:
Tof kaartje:
[ afbeelding ]
Vind m er gewoon vet uitzien, ook al kan hij wss niks.
Ik vind hem erg goed, wilde hem je ook aanradenquote:Op donderdag 19 juli 2012 15:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, zat er aan te denken om hem tesamen met TOTY Touré als CDM neer te zettenHoe speelt hij?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ginger met krullen?
Als dat is waar je op valt ...
dan zie je kansen voor jezelf? Even haartjes verven danquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ginger met krullen?
Als dat is waar je op valt ...
Tsja als je het alleen maar van je peesbeesten moet hebben equote:Op donderdag 19 juli 2012 16:05 schreef BDIL het volgende:
Wat een grafbullshit bij online single match. Speel met zilver team tegen zilver/goud, sta 2-0 voor en ineens kunnen mij 2 spelers van 92 en 96 pace niks meer tegen verdedigers van 78-84Ambrosini die Aboubakar inhaalt
3-2 verloren
quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsja als je het alleen maar van je peesbeesten moet hebben e
Wat bende toch goed mijn jungske.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:11 schreef BDIL het volgende:
[..]Mijn LB en ST hadden gescoord allebei < 80 pace.
79?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:11 schreef BDIL het volgende:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:11 schreef BDIL het volgende:
VDM mn plannetje met de belgen valt mooi in het water, er zijn slechts 2 De Bruyne te vinden en ook nog eens zeer overpriced. snik snikquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:18 schreef vandermar het volgende:
Ik speel nooit met spelers van meer dan 90 pace. Ben ik nu ook stoer? Maar ik heb wel dat de spelers op een enkele speler na niet onder de 80 pace hebben
waar wil je het over hebbenquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:21 schreef arachide. het volgende:
Ben ik weer! Gaat het over FIFA of wat anders?
Ik vind jou altijd stoer ouwe beerquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:18 schreef vandermar het volgende:
Ik speel nooit met spelers van meer dan 90 pace. Ben ik nu ook stoer? Maar ik heb wel dat de spelers op een enkele speler na niet onder de 80 pace hebben
Als je pics post over jou. Anders over Fifaquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:21 schreef arachide. het volgende:
IF Witsel als CAM!quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:20 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
VDM mn plannetje met de belgen valt mooi in het water, er zijn slechts 2 De Bruyne te vinden en ook nog eens zeer overpriced. snik snik
quote:
Hij is goed hoor.quote:
Mijn vakantie lijkt me een mooi begin. En daarna over dat ik nog steeds niet in kpd kan.quote:
Die hebben jullie al.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:21 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Als je pics post over jou. Anders over Fifa
We kunnen het ook over jou hebben, hoe oud ben je?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:21 schreef arachide. het volgende:
en nu geeft ie me adviesquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:20 schreef poker4lifee het volgende:
tegenstander noemt me een wannabe skiller nadat ik met 2-0 win
Ik weet iets beter, eerst praten we over de stamgasten en als laatste mag jij over jezelf vertellen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn vakantie lijkt me een mooi begin. En daarna over dat ik nog steeds niet in kpd kan.
We kunnen het ook zien als een nieuw begin.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:24 schreef Toefjes het volgende:
Als hier mensen komen voor gezelligheid is het einde zoek
quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:20 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
VDM mn plannetje met de belgen valt mooi in het water, er zijn slechts 2 De Bruyne te vinden en ook nog eens zeer overpriced. snik snik
Is het een kat dan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoezo, ik schrijf toch geen: "kssssstt ksssssttt"
Hm z'n stats zijn idd niet heel slecht. Beetje type a la IF Arteta en die doet het heel goed in een van mn andere teams.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:22 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hij is goed hoor.Sterk, een prima schot en redelijk snel.
Laat je team is zien.
De meesten vrouwen zijn wel kattenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |