Zet de cam aan, dan gaat het misschien sneller.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:02 schreef wolvendagen het volgende:
jongens jongens, moet me eerst nog aankleden en op het tempo wat ik nu heb ben ik pas over een halfuur klaar
voor het aankleden mag je ook op TC komen hoorquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:02 schreef wolvendagen het volgende:
jongens jongens, moet me eerst nog aankleden en op het tempo wat ik nu heb ben ik pas over een halfuur klaar
quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
voor het aankleden mag je ook op TC komen hoor
Hier tegenover zit een AH, kan ik je helpen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:02 schreef wolvendagen het volgende:
en dan nog fietsen naar de winkelen alles vinden in de supermarkt waar ik nooit kom
INDELING IS OVERAL ANDERS HOOR. :squote:Op donderdag 19 juli 2012 12:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hier tegenover zit een AH, kan ik je helpen.
Ik ken deze AH op mijn duimpje, wat denk je zelf. :Squote:Op donderdag 19 juli 2012 12:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
INDELING IS OVERAL ANDERS HOOR. :s
quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
INDELING IS OVERAL ANDERS HOOR. :s
die ah is dan ook niet groter dan een zuchtquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ken deze AH op mijn duimpje, wat denk je zelf. :S
Maakt niet uit, het ging erom dat ik je dan kan helpen natuurlijk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
die ah is dan ook niet groter dan een zucht
alsof ik weet waar alles dan staatquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
Fruit eerst bakker achteraan
en dan staat alles op logische volgorde
koekjes bij koffie etc etc
ik zoek vas welquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het ging erom dat ik je dan kan helpen natuurlijk.
Gewoon eerst 3 keer een rondje lopen door de winkel en dan pas je mandje pakkenquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
alsof ik weet waar alles dan staat
NEE DUS
en dan netzo dom als jij lijken zekerquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon eerst 3 keer een rondje lopen door de winkel en dan pas je mandje pakken
Ik denk logisch na dus ik weet sowieso waar alles ligt in een nieuwe supermarktquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
en dan netzo dom als jij lijken zeker
je hebt een vier sterren abonnement, jij komt je huis nooit uit dus doeniezoquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik denk logisch na dus ik weet sowieso waar alles ligt in een nieuwe supermarkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |