Een achtergrond?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:53 schreef KoningStoma het volgende:
meneer de technicus, mag ik een achtergrond met een mooi landschap?
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:44 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en mich vraagt net of ik mee ga naar de film, toch naar nee gezegt
Kan je meteen die Mac inruilen voor iets fatsoenlijksquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:25 schreef Tauchmeister het volgende:
Soms zou ik mijn laptop en televisie gewoon het raam uit willen flikkeren
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kan je meteen die Mac inruilen voor iets fatsoenlijks
Sowieso televisie kijkenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:25 schreef Tauchmeister het volgende:
Walgelijk hoe die schutter in Denver door de media weer als een soort anti-held wordt neergezet. Geef hem vooral een podium door in elk nieuwsbulletin zijn kop te laten zien, dat zal hij vast erg vinden. Soms zou ik mijn laptop en televisie gewoon het raam uit willen flikkeren. Het voegt eigenlijk allemaal niets toe. Vooral als ik dit soort idioterie lees:
[..]
Internetquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Sowieso televisie kijken
Heb de radio van mijn vriendin daarstraks bijna uit de auto gedonderd, omdat ik helemaal gek word van dat getetter in mijn oor
Radio
Televisie
Ik wist hetquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kan je meteen die Mac inruilen voor iets fatsoenlijks
Ben ik de enigste die schrok van dat stukje?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Sowieso televisie kijken
Heb de radio van mijn vriendin daarstraks bijna uit de auto gedonderd, omdat ik helemaal gek word van dat getetter in mijn oor
Radio
Televisie
Internetquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Sowieso televisie kijken
Radio
Televisie
Hoezo? Haar auto, haar radio, mijn irritatie.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ben ik de enigste die schrok van dat stukje?
was meer een grapjequote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoezo? Haar auto, haar radio, mijn irritatie.
koop je een 2e tv..... of je gaat op kamersquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:48 schreef Rensjebree het volgende:
Televisie is iddgvd ik wil een partijtje knallen..
Alleen de vrouw wil tv kijken
niet iedereen woont bij zijn oudersquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:12 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
koop je een 2e tv..... of je gaat op kamers
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:12 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
koop je een 2e tv..... of je gaat op kamers
Alleen FS nog toch?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:16 schreef Basssie024 het volgende:
[..]
niet iedereen woont bij zijn ouders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |