Wtf, denk je ook leuk naar de film te gaan.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:50 schreef Fsmxi het volgende:
[Upd] Doden bij première Batmanfilm VS
Lekkere gek weer bezig
en mich vraagt net of ik mee ga naar de film, toch naar nee gezegtquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:24 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wtf, denk je ook leuk naar de film te gaan.
dull bladesquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:33 schreef Michhas het volgende:
Look at those sharp blades. I would definitely not bang her.
Het is gewoon CS, maar dan met een grafisch nieuw jasje. Het is gewoon nostalgie, schieten zonder bullshit.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:13 schreef KneusTeun het volgende:
Wat maakt CS:GO nu zo bijzonder?
Het ziet er weinig uit als CS gewoon.
Nouja dat grafische nieuwe jasje is ook uit 2002.... daarom vind ik het zo raar.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het is gewoon CS, maar dan met een grafisch nieuw jasje. Het is gewoon nostalgie, schieten zonder bullshit.
Grafisch nieuw tov Source. CS heeft nooit om de graphics gedraaidquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nouja dat grafische nieuwe jasje is ook uit 2002.... daarom vind ik het zo raar.
Dan kun je net zo goed alleen maar zwart wit maken met een stipje in het midden en dat je vierkantjes moet schietenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Grafisch nieuw tov Source. CS heeft nooit om de graphics gedraaid
Heb je ooit Counter-Strike 1.5 of 1.6 gespeeld? Zo niet, dan snap ik wel dat je geen idee hebt waarom mensen op zo'n game zitten te wachtenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed alleen maar zwart wit maken met een stipje in het midden en dat je vierkantjes moet schieten
Een plaatje kan heel wat doen met een game...
Ik snap het ergens wel, maar vind het erg jammer dat ze niet iets meer hadden gedaan met de game, en ik ken genoeg mensen die CS speelden die hetzelfde denken en vinden. Ik snap de keuze gewoon niet, ik bedoel wacht iets langer en schroef het echt qua graphics op naar de huidige gen, nu maak je een "nieuwe"old skool game.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb je ooit Counter-Strike 1.5 of 1.6 gespeeld? Zo niet, dan snap ik wel dat je geen idee hebt waarom mensen op zo'n game zitten te wachten
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:32 schreef Kutstudent het volgende:
Ik ben wel zo'n baas he.Dat is me toch een partij ongelofelijk.
Damn wat hou ik veel van mezelf.
Ik heb die shit gewoon geregeld voor jou.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:23 schreef Michhas het volgende:
MiMi heeft weekend --> Zon begint the schijnen.
Coincidence? I think not, sir.
lief hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb die shit gewoon geregeld voor jou.
Daarom is CS gewoon CS, niemand zit te wachten op al die bullshit. Mensen willen gewoon een game die werkt. CS is dan ook puur gemaakt voor competitief gamen. Dezelfde reden waarom COD en BF3 nooit groot zijn geworden bij een MLG of WCGquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik snap het ergens wel, maar vind het erg jammer dat ze niet iets meer hadden gedaan met de game, en ik ken genoeg mensen die CS speelden die hetzelfde denken en vinden. Ik snap de keuze gewoon niet, ik bedoel wacht iets langer en schroef het echt qua graphics op naar de huidige gen, nu maak je een "nieuwe"old skool game.
Edit: ik bedoel iedereen zeurt ook dat cod niet grafisch vooruit ging, is dat dan ook niet gewoon nostalgie
neger ik shine zo hard nu dat ik heel nederland verwarm, in rok op het station, alle bitches soppen als ze langs lopenquote:
Fuck a goat.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
neger ik shine zo hard nu dat ik heel nederland verwarm, in rok op het station, alle bitches soppen als ze langs lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |