abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 21:24:16 #251
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_115069530
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 15:23 schreef Son-Goku het volgende:
Tali is juist cool :)
Ik vind het zo mooi dat die characters in 1 nog onzekere mietjes zijn, dat in 2 al een stuk minder is en dat ze in 3 eindbazen zijn _O_
Ok stelletje hokboeren
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 21:31:48 #252
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_115069947
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 21:24 schreef padlarf het volgende:

[..]

Ik vind het zo mooi dat die characters in 1 nog onzekere mietjes zijn, dat in 2 al een stuk minder is en dat ze in 3 eindbazen zijn _O_
Nee. Gewoon nee.

Waar ik respect voor heb zijn Garrus, Shepard, Anderson en Wrex. Die vanaf de 1e seconde al eindbazen zijn.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 21:34:50 #253
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_115070141
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 21:31 schreef Kutstudent het volgende:

[..]

Nee. Gewoon nee.

Waar ik respect voor heb zijn Garrus, Shepard, Anderson en Wrex. Die vanaf de 1e seconde al eindbazen zijn.
Tuurlijk heb je daar meer respect voor, die zijn ook meer badass dan de hele Terminus sytems bij elkaar. Maar ik heb ook respect voor de enorme groei van bijvoorbeeld Tali en Liara.
Ok stelletje hokboeren
  Moderator vrijdag 3 augustus 2012 @ 21:49:25 #254
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_115070936
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 21:31 schreef Kutstudent het volgende:

[..]

Nee. Gewoon nee.

Waar ik respect voor heb zijn Garrus, Shepard, Anderson en Wrex. Die vanaf de 1e seconde al eindbazen zijn.
Garrus _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_115071375
Wrex is bij mij al sinds 1 dood :').
Amen.
  Moderator vrijdag 3 augustus 2012 @ 22:56:07 #256
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_115074800
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 21:57 schreef Jivis het volgende:
Wrex is bij mij al sinds 1 dood :').
:(
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 23:20:11 #257
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_115076267
Bij mij was Wrex ook de eerste die ging. Beetje mij tegenspreken, nou mooi niet dus he
Ok stelletje hokboeren
  Moderator vrijdag 3 augustus 2012 @ 23:32:56 #258
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_115077084
Beetje Wrex doodmaken, schandalig.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_115081553
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 19:00 schreef ElmarO het volgende:
Nog een filmpje van de nieuwe DLC:

DLC omgeving is dus LotSB met reaperforces. Gaap.
Burning bridges gives you so much more
pi_115086681
Toch wel grappig, ik kan me geen ME met Wrex en bijvoorbeeld Kaidan voorstellen, maar andere spelers weten niet beter :D.

In een volgende playthrough laat ik Wrex leven.
Amen.
pi_115090155
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 08:48 schreef Jivis het volgende:
Toch wel grappig, ik kan me geen ME met Wrex en bijvoorbeeld Kaidan voorstellen, maar andere spelers weten niet beter :D.

In een volgende playthrough laat ik Wrex leven.
Wrex is een mooie toevoeging aan de game, vooral gezien zijn plaatsvervanger wreav, wat een jackass is me dat toch. Wrex is wat dat betreft gewoon epic, alleen al zijn commentaar is geweldig..

Bij mij lijkt de huidige playthrough nogal kuren te hebben, veel cutscenes waarbij de camera een leeg veld laat zien ipv een npc, en comments die niet kloppen. Voorbeeld: Kelly gewaarschuwd dat ze haar naam moet veranderen en na de rayd op de citadel nog even met haar gesproken. Kom ik terug op de Normandy, begint die engineer uit ME2 ineens: "Have you heard? Kelly chambers was killed by cerberus"

Wtf??
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_115091775
Dit is dan wel weer prachtig: Huidige build (male shep, 100% paragon door alle 3 de delen) heeft in deel 1 Asley geromanced, en in deel 2 Tali. Nu in deel 3 ook gekozen voor Tali, en in de geth dreadnought missie zowel Ash als Tali meegenomen..Het onderlinge commentaar, wow!
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 13:18:29 #263
62182 Georges
That's the shit
pi_115092014
Bevestigd door Michael Gamble, het zal het einde niet veranderen, de nieuwe dlc.

https://twitter.com/GambleMike/status/231263270768615424
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 13:54:23 #264
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_115093323
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 00:56 schreef Gatenkaas het volgende:
DLC omgeving is dus LotSB met reaperforces. Gaap.
Juist, hou de hype laag.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_115093657
Ik had sowieso wel wat meer variatie in vijanden willen zien in ME3. Het enige onderscheid dat er nu is zijn Cerberus mannetjes en Reaper mannetjes, met elk een stuk of vier/vijf units.
Amen.
pi_115095012
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 14:03 schreef Jivis het volgende:
Ik had sowieso wel wat meer variatie in vijanden willen zien in ME3. Het enige onderscheid dat er nu is zijn Cerberus mannetjes en Reaper mannetjes, met elk een stuk of vier/vijf units.
Je hebt ook nog de Geth in een aantal levels
pi_115095411
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 14:38 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

Je hebt ook nog de Geth in een aantal levels
Ja, I know :P. Maar goed, de combat doet soms zo eentonig aan. Maarja, dat is misschien ook niet echt de kracht van het spel.
Amen.
pi_115098688
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 13:10 schreef DeeCruise het volgende:
Dit is dan wel weer prachtig: Huidige build (male shep, 100% paragon door alle 3 de delen) heeft in deel 1 Asley geromanced, en in deel 2 Tali. Nu in deel 3 ook gekozen voor Tali, en in de geth dreadnought missie zowel Ash als Tali meegenomen..Het onderlinge commentaar, wow!
Ah, met zo'n playthrough ben ik ook bezig. Ben alleen nog verre van het punt dat ik Tali weer ontmoet. Maar ik neem aan dat ze lekker bitcherig naar elkaar zijn?
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 14:03 schreef Jivis het volgende:
Ik had sowieso wel wat meer variatie in vijanden willen zien in ME3. Het enige onderscheid dat er nu is zijn Cerberus mannetjes en Reaper mannetjes, met elk een stuk of vier/vijf units.
Ach, het blijft leuk om Cerberus "Taking casualties" te horen roepen. })
  Moderator zaterdag 4 augustus 2012 @ 16:26:51 #269
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_115098848
"We've got wounded!"

:9
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_115099040
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 16:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
"We've got wounded!"

:9
Ook altijd een puike. Heeft TIM ze toch nog iets nuttigs geleerd. >:)
quote:
13s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 23:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Beetje Wrex doodmaken, schandalig.
Ik ben nu ook met playthrough in ME2 (Renegade adept femshep) bezig waar Wrex dood is. :@ Wilde toch een keer weten hoe dat zou zijn.
pi_115099594
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 16:20 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Ah, met zo'n playthrough ben ik ook bezig. Ben alleen nog verre van het punt dat ik Tali weer ontmoet. Maar ik neem aan dat ze lekker bitcherig naar elkaar zijn?

[..]

Ach, het blijft leuk om Cerberus "Taking casualties" te horen roepen. })
Moeilijk om uitleg te geven zonder jouw playthrough te spoilen, maar er worden wat comments gewisseld die de moeite waard zijn ;)

Overigens moet ik zeggen dat Tali de eerste romance in ME3 is waarbij ik veel verschil in de benadering naar shephard merk t.o.v. haar "normale" gedrag. Bij de overige characters zat er minder verschil in naar mijn gevoel..

quote:
Ik ben nu ook met playthrough in ME2 (Renegade adept femshep) bezig waar Wrex dood is. :@ Wilde toch een keer weten hoe dat zou zijn.
Het is zeker de moeite om de mogelijkheden binnen ME te ontdekken, maar wreav is een heel stuk minder dan dat wrex is... Wel vind ik het mooi als je ziet hoe de ghenopage situatie verandert door de aanwezigheid van wreav t.o.v. wrex, zeker goed gedaan..
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_115100487
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 16:52 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Moeilijk om uitleg te geven zonder jouw playthrough te spoilen, maar er worden wat comments gewisseld die de moeite waard zijn ;)

Overigens moet ik zeggen dat Tali de eerste romance in ME3 is waarbij ik veel verschil in de benadering naar shephard merk t.o.v. haar "normale" gedrag. Bij de overige characters zat er minder verschil in naar mijn gevoel..
Was ik al bang voor. :P Maar het maakt me in ieder geval nieuwsgierig. Al blijf ik de wisselwerking tussen Tali en Garrus ook zeer de moeite waard vinden. Zal in ieder geval nu zeker Ashley naar de dreadnought meebrengen.

quote:
Het is zeker de moeite om de mogelijkheden binnen ME te ontdekken, maar wreav is een heel stuk minder dan dat wrex is... Wel vind ik het mooi als je ziet hoe de ghenopage situatie verandert door de aanwezigheid van wreav t.o.v. wrex, zeker goed gedaan..
Ook de reden dat ik hem dit keer dood heb laten gaan. Hoe het met een overlevende Wrex en Eve gaat weet ik nu wel. Ben ook van plan om de plannen van de cure te laten vernietigen in ME2. Zal ook vast wel wat gevolgen hebben.
pi_115102155
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 13:54 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Juist, hou de hype laag.
Terecht. Kan me ook niet voorstellen dat BW nog iets goeds kan doen door meer verhaal over de Reapers te brengen.
Burning bridges gives you so much more
pi_115103858
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 17:18 schreef ElmarO het volgende:

Ook de reden dat ik hem dit keer dood heb laten gaan. Hoe het met een overlevende Wrex en Eve gaat weet ik nu wel. Ben ook van plan om de plannen van de cure te laten vernietigen in ME2. Zal ook vast wel wat gevolgen hebben.
Dat heeft het zeker...
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_115105554
Zo, voor de eerste keer ME3 uitgespeeld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amen.
  Moderator zaterdag 4 augustus 2012 @ 19:44:12 #276
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_115105599
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 19:43 schreef Jivis het volgende:
Zo, voor de eerste keer ME3 uitgespeeld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fixed.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_115105672
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 19:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Fixed.
Jajajaja.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amen.
pi_115106423
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 19:43 schreef Jivis het volgende:
Zo, voor de eerste keer ME3 uitgespeeld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welk einde heb je gekozen?
pi_115108550
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 20:06 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Welk einde heb je gekozen?
Synthetis :). Vond ze er wel eng uitzien daarna :').
Amen.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 23:35:34 #280
62182 Georges
That's the shit
pi_115117402
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 19:43 schreef Jivis het volgende:
Zo, voor de eerste keer ME3 uitgespeeld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was ook mijn eerste gedachte ja.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_115119955
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 20:51 schreef Jivis het volgende:

[..]

Synthetis :). Vond ze er wel eng uitzien daarna :').
Ah, ik ben bij mijn eerste voor Destroy gegaan.

Valt me overigens nu pas op dat als je bij de winkel van Sirta Foundation staat in ME2 ze muziek gebruiken uit SimCity 4. Of ben ik nu wel heel erg als dat me opvalt? :@
pi_115130475
Ik zat maar met een half oor te luisteren naar dat gezeur van dat jochie. Daardoor dacht ik na het gesprek dat in in die straal moest lopen zonder dat ik wist hoe of wat. Synthesis dus. :')

Ik vond het allemaal enorm leuk en spannend tot die lift omhoog ging. Maar goed, het ziet er daarboven wel prachtig uit, met die reapers in de verte.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  zondag 5 augustus 2012 @ 12:09:38 #283
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_115131799
De enige ME 4 die ik me voor me zie is met Anderson in de hoofdrol in de First Contact War. Wat allemaal een stuk minder spannend is uiteraard.
Ok stelletje hokboeren
pi_115173237
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:09 schreef padlarf het volgende:
De enige ME 4 die ik me voor me zie is met Anderson in de hoofdrol in de First Contact War. Wat allemaal een stuk minder spannend is uiteraard.
Ja, of ze moeten echt enorm creatief zijn. Alles zal als mosterd na de maaltijd aanvoelen, nu de Reapers geen bedreiging meer vormen en de halve galaxy al eens is uitgeroeid.

Om nog maar te zwijgen over het feit dat ze die vierde game dan zouden moeten ontwerpen naar drie compleet verschillende uitgangspunten :P. Lijkt me technisch gezien bijna onmogelijk. Dus inderdaad, een prequel is het meest voor de hand liggend... Maar dat lijkt me eerlijk gezegd niks.
Amen.
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:39:45 #285
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_115176336
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 06:50 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ja, of ze moeten echt enorm creatief zijn. Alles zal als mosterd na de maaltijd aanvoelen, nu de Reapers geen bedreiging meer vormen en de halve galaxy al eens is uitgeroeid.

Om nog maar te zwijgen over het feit dat ze die vierde game dan zouden moeten ontwerpen naar drie compleet verschillende uitgangspunten :P. Lijkt me technisch gezien bijna onmogelijk. Dus inderdaad, een prequel is het meest voor de hand liggend... Maar dat lijkt me eerlijk gezegd niks.
Een ME na de reapers lijkt me inderdaad niet te doen. Maar daarvoor wordt het inderdaad ook lastig om iets te vinden wat qua intensiteit nog enigszins overeenkomt. Behalve de Rachni Wars misschien, maar een Mass Effect game zonder mensen? Ik weet niet of Bioware daar brood in ziet.

Misschien is het maar beter om het hierbij te laten.
Ok stelletje hokboeren
pi_115179078
quote:
7s.gif Op maandag 6 augustus 2012 10:39 schreef padlarf het volgende:

[..]

Een ME na de reapers lijkt me inderdaad niet te doen. Maar daarvoor wordt het inderdaad ook lastig om iets te vinden wat qua intensiteit nog enigszins overeenkomt. Behalve de Rachni Wars misschien, maar een Mass Effect game zonder mensen? Ik weet niet of Bioware daar brood in ziet.

Misschien is het maar beter om het hierbij te laten.
Wat dat betreft wel jammer dat het einde zo gesloten is, nu hebben ze eigenlijk maar drie games kunnen maken over die prachtige science-fiction wereld. Daarbij vond ik Mass Effect 3 ook niet echt uitgebreid genoeg.

Iets met een 'rogue' reaper zou nog kunnen, maarja, da's een beetje lame.
Amen.
pi_115179908
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 06:50 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ja, of ze moeten echt enorm creatief zijn. Alles zal als mosterd na de maaltijd aanvoelen, nu de Reapers geen bedreiging meer vormen en de halve galaxy al eens is uitgeroeid.

Om nog maar te zwijgen over het feit dat ze die vierde game dan zouden moeten ontwerpen naar drie compleet verschillende uitgangspunten :P. Lijkt me technisch gezien bijna onmogelijk. Dus inderdaad, een prequel is het meest voor de hand liggend... Maar dat lijkt me eerlijk gezegd niks.
Of misschien doen ze wel iets in de periode dat Shepard is overleden en weer tot leven gewekt d.m.v. Project Lazarus. Is dacht ik een periode van twee jaar en daar valt misschien ook wel wat mee te doen.
Iets na ME3 zie ik alleen gebeuren als ze van een specifiek einde uitgaan. Anders wordt het wel ingewikkeld om te maken.
quote:
2s.gif Op maandag 6 augustus 2012 12:00 schreef Jivis het volgende:
Iets met een 'rogue' reaper zou nog kunnen, maarja, da's een beetje lame.
Volgens mij is de rogue reaper al een beetje de basis van de nieuwe SP DLC, dus daar zie ik ze geen ME4 rondom heen maken.
pi_115193542
In Mass effect 2 waren 2 grote eindes. Shepard dood en Shepard overleeft. Shepard overleeft is "canon" en werd vervolgd in Mass Effect 3. Misschien wordt er uiteindelijk dus ook een canon Mass Effect 3 einde gekozen.

Wat betreft Mass Effect 4, de mogelijkheden bij een serie als dit zijn eindeloos. Het heelal is eindeloos. Misschien komen er wel indringers vanuit een andere galaxy (dus niet de milky way).

Maar het Shepard gaat dood einde van ME2 was alleen als je het gewoon verneukt had, en de drie ME3 eindes zijn gelijk aan elkaar dus de tijd zal het leren denk ik, of ze een canon einde kiezen of niet...
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  maandag 6 augustus 2012 @ 17:32:10 #289
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_115194414
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 17:17 schreef BeyondTheGreen het volgende:
de drie ME3 eindes zijn gelijk aan elkaar
:?

Shepard overleefd toch echt 1 van de 4 eindes, dus om ze nu gelijk aan elkaar te noemen??
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_115195178
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 17:32 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

:?

Shepard overleefd toch echt 1 van de 4 eindes, dus om ze nu gelijk aan elkaar te noemen??
Iedereen heeft een duidelijke keus uit eindes, ieder kan zijn eigen voorkeur kiezen. In Mass Effect 2 was het einde dat Shepard dood ging eigenlijk een straf omdat je het spel enorm afgeraffeld hebt.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_115204466
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 17:17 schreef BeyondTheGreen het volgende:
In Mass effect 2 waren 2 grote eindes. Shepard dood en Shepard overleeft. Shepard overleeft is "canon" en werd vervolgd in Mass Effect 3. Misschien wordt er uiteindelijk dus ook een canon Mass Effect 3 einde gekozen.

Wat betreft Mass Effect 4, de mogelijkheden bij een serie als dit zijn eindeloos. Het heelal is eindeloos.

..
De ideoterie van BioWare's scriptschrijvers en projectleiders zijn jammer genoeg ook eindeloos. Die gasten krijgen van mij geen euro meer totdat ze zichzelf hebben ontslagen van achterlijkheid.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_115207859
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 17:45 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Iedereen heeft een duidelijke keus uit eindes, ieder kan zijn eigen voorkeur kiezen. In Mass Effect 2 was het einde dat Shepard dood ging eigenlijk een straf omdat je het spel enorm afgeraffeld hebt.
Zelfs als je alles afgeraffeld had ging Shepard niet dood: je moest daar gewoon je uiterste best voor doen.
Burning bridges gives you so much more
  maandag 6 augustus 2012 @ 22:04:13 #293
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_115209531
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 21:39 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Zelfs als je alles afgeraffeld had ging Shepard niet dood: je moest daar gewoon je uiterste best voor doen.
Dit dus... Daarnaast snap ik nog steeds niet hoe je (BeyondTheGreen) alle eindes in ME3 hetzelfde kunt noemen..
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  maandag 6 augustus 2012 @ 22:36:03 #294
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_115212053
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:04 schreef DeeCruise het volgende:
Daarnaast snap ik nog steeds niet hoe je (BeyondTheGreen) alle eindes in ME3 hetzelfde kunt noemen..
Hij drukt zich nogal ongelukkig uit, maar hij bedoelt dat alle ME3 eindes gelijkwaardig zijn. Je kunt het niet echt fout doen zoals in ME2.
Ok stelletje hokboeren
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 20:10:54 #295
72894 InFrA-WiZ
Confidence in motion
  Moderator dinsdag 7 augustus 2012 @ 20:51:51 #296
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_115257428
Kijk even naar dit filmpje en vertel me dat ik niet gek ben dat ik rond 2:30 Mass Effect 2 muziek op de achtergrond hoor:


:D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 21:14:34 #297
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_115258756
Dat is gewoon mass effect muziek _O_

helaas niet het liftmuziekje :D
Ok stelletje hokboeren
pi_115258773
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 20:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kijk even naar dit filmpje en vertel me dat ik niet gek ben dat ik rond 2:30 Mass Effect 2 muziek op de achtergrond hoor:


:D
Lijkt inderdaad veel op deze:

Burning bridges gives you so much more
  Moderator woensdag 8 augustus 2012 @ 00:24:16 #299
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_115271725
Pff, ik probeer nu al 2 dagen iets te bouwen, maar haak elke keer af zodra ik op de Normandy ben :')

Soldier - saai
Infiltrator - meh
Sentinel - saai

Engineer - gaaf, maar heb ik al (male/paragon)
Adept - saai, maar heb ik ook al (female/paragon)
Vanguard - gaaf, maar heb ook al (male/renegade)

Heb al wat zitten mixen met gender/class/reputation, maar ben het elke keer zat _O-

Fuck it, dan maak ik gewoon nog maar een keer een Shotgun Reave Engineer... of toch weer een Vanguard? Ffffuuuuu!!! :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_115271857
Replaywaarde verdwenen? :P
Amen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')