abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zaterdag 4 augustus 2012 @ 19:44:12 #276
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_115105599
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 19:43 schreef Jivis het volgende:
Zo, voor de eerste keer ME3 uitgespeeld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fixed.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_115105672
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 19:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Fixed.
Jajajaja.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amen.
pi_115106423
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 19:43 schreef Jivis het volgende:
Zo, voor de eerste keer ME3 uitgespeeld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welk einde heb je gekozen?
pi_115108550
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 20:06 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Welk einde heb je gekozen?
Synthetis :). Vond ze er wel eng uitzien daarna :').
Amen.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 23:35:34 #280
62182 Georges
That's the shit
pi_115117402
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 19:43 schreef Jivis het volgende:
Zo, voor de eerste keer ME3 uitgespeeld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was ook mijn eerste gedachte ja.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_115119955
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 20:51 schreef Jivis het volgende:

[..]

Synthetis :). Vond ze er wel eng uitzien daarna :').
Ah, ik ben bij mijn eerste voor Destroy gegaan.

Valt me overigens nu pas op dat als je bij de winkel van Sirta Foundation staat in ME2 ze muziek gebruiken uit SimCity 4. Of ben ik nu wel heel erg als dat me opvalt? :@
pi_115130475
Ik zat maar met een half oor te luisteren naar dat gezeur van dat jochie. Daardoor dacht ik na het gesprek dat in in die straal moest lopen zonder dat ik wist hoe of wat. Synthesis dus. :')

Ik vond het allemaal enorm leuk en spannend tot die lift omhoog ging. Maar goed, het ziet er daarboven wel prachtig uit, met die reapers in de verte.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  zondag 5 augustus 2012 @ 12:09:38 #283
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_115131799
De enige ME 4 die ik me voor me zie is met Anderson in de hoofdrol in de First Contact War. Wat allemaal een stuk minder spannend is uiteraard.
Ok stelletje hokboeren
pi_115173237
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:09 schreef padlarf het volgende:
De enige ME 4 die ik me voor me zie is met Anderson in de hoofdrol in de First Contact War. Wat allemaal een stuk minder spannend is uiteraard.
Ja, of ze moeten echt enorm creatief zijn. Alles zal als mosterd na de maaltijd aanvoelen, nu de Reapers geen bedreiging meer vormen en de halve galaxy al eens is uitgeroeid.

Om nog maar te zwijgen over het feit dat ze die vierde game dan zouden moeten ontwerpen naar drie compleet verschillende uitgangspunten :P. Lijkt me technisch gezien bijna onmogelijk. Dus inderdaad, een prequel is het meest voor de hand liggend... Maar dat lijkt me eerlijk gezegd niks.
Amen.
  maandag 6 augustus 2012 @ 10:39:45 #285
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_115176336
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 06:50 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ja, of ze moeten echt enorm creatief zijn. Alles zal als mosterd na de maaltijd aanvoelen, nu de Reapers geen bedreiging meer vormen en de halve galaxy al eens is uitgeroeid.

Om nog maar te zwijgen over het feit dat ze die vierde game dan zouden moeten ontwerpen naar drie compleet verschillende uitgangspunten :P. Lijkt me technisch gezien bijna onmogelijk. Dus inderdaad, een prequel is het meest voor de hand liggend... Maar dat lijkt me eerlijk gezegd niks.
Een ME na de reapers lijkt me inderdaad niet te doen. Maar daarvoor wordt het inderdaad ook lastig om iets te vinden wat qua intensiteit nog enigszins overeenkomt. Behalve de Rachni Wars misschien, maar een Mass Effect game zonder mensen? Ik weet niet of Bioware daar brood in ziet.

Misschien is het maar beter om het hierbij te laten.
Ok stelletje hokboeren
pi_115179078
quote:
7s.gif Op maandag 6 augustus 2012 10:39 schreef padlarf het volgende:

[..]

Een ME na de reapers lijkt me inderdaad niet te doen. Maar daarvoor wordt het inderdaad ook lastig om iets te vinden wat qua intensiteit nog enigszins overeenkomt. Behalve de Rachni Wars misschien, maar een Mass Effect game zonder mensen? Ik weet niet of Bioware daar brood in ziet.

Misschien is het maar beter om het hierbij te laten.
Wat dat betreft wel jammer dat het einde zo gesloten is, nu hebben ze eigenlijk maar drie games kunnen maken over die prachtige science-fiction wereld. Daarbij vond ik Mass Effect 3 ook niet echt uitgebreid genoeg.

Iets met een 'rogue' reaper zou nog kunnen, maarja, da's een beetje lame.
Amen.
pi_115179908
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2012 06:50 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ja, of ze moeten echt enorm creatief zijn. Alles zal als mosterd na de maaltijd aanvoelen, nu de Reapers geen bedreiging meer vormen en de halve galaxy al eens is uitgeroeid.

Om nog maar te zwijgen over het feit dat ze die vierde game dan zouden moeten ontwerpen naar drie compleet verschillende uitgangspunten :P. Lijkt me technisch gezien bijna onmogelijk. Dus inderdaad, een prequel is het meest voor de hand liggend... Maar dat lijkt me eerlijk gezegd niks.
Of misschien doen ze wel iets in de periode dat Shepard is overleden en weer tot leven gewekt d.m.v. Project Lazarus. Is dacht ik een periode van twee jaar en daar valt misschien ook wel wat mee te doen.
Iets na ME3 zie ik alleen gebeuren als ze van een specifiek einde uitgaan. Anders wordt het wel ingewikkeld om te maken.
quote:
2s.gif Op maandag 6 augustus 2012 12:00 schreef Jivis het volgende:
Iets met een 'rogue' reaper zou nog kunnen, maarja, da's een beetje lame.
Volgens mij is de rogue reaper al een beetje de basis van de nieuwe SP DLC, dus daar zie ik ze geen ME4 rondom heen maken.
pi_115193542
In Mass effect 2 waren 2 grote eindes. Shepard dood en Shepard overleeft. Shepard overleeft is "canon" en werd vervolgd in Mass Effect 3. Misschien wordt er uiteindelijk dus ook een canon Mass Effect 3 einde gekozen.

Wat betreft Mass Effect 4, de mogelijkheden bij een serie als dit zijn eindeloos. Het heelal is eindeloos. Misschien komen er wel indringers vanuit een andere galaxy (dus niet de milky way).

Maar het Shepard gaat dood einde van ME2 was alleen als je het gewoon verneukt had, en de drie ME3 eindes zijn gelijk aan elkaar dus de tijd zal het leren denk ik, of ze een canon einde kiezen of niet...
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  maandag 6 augustus 2012 @ 17:32:10 #289
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_115194414
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 17:17 schreef BeyondTheGreen het volgende:
de drie ME3 eindes zijn gelijk aan elkaar
:?

Shepard overleefd toch echt 1 van de 4 eindes, dus om ze nu gelijk aan elkaar te noemen??
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_115195178
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 17:32 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

:?

Shepard overleefd toch echt 1 van de 4 eindes, dus om ze nu gelijk aan elkaar te noemen??
Iedereen heeft een duidelijke keus uit eindes, ieder kan zijn eigen voorkeur kiezen. In Mass Effect 2 was het einde dat Shepard dood ging eigenlijk een straf omdat je het spel enorm afgeraffeld hebt.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_115204466
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 17:17 schreef BeyondTheGreen het volgende:
In Mass effect 2 waren 2 grote eindes. Shepard dood en Shepard overleeft. Shepard overleeft is "canon" en werd vervolgd in Mass Effect 3. Misschien wordt er uiteindelijk dus ook een canon Mass Effect 3 einde gekozen.

Wat betreft Mass Effect 4, de mogelijkheden bij een serie als dit zijn eindeloos. Het heelal is eindeloos.

..
De ideoterie van BioWare's scriptschrijvers en projectleiders zijn jammer genoeg ook eindeloos. Die gasten krijgen van mij geen euro meer totdat ze zichzelf hebben ontslagen van achterlijkheid.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_115207859
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 17:45 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Iedereen heeft een duidelijke keus uit eindes, ieder kan zijn eigen voorkeur kiezen. In Mass Effect 2 was het einde dat Shepard dood ging eigenlijk een straf omdat je het spel enorm afgeraffeld hebt.
Zelfs als je alles afgeraffeld had ging Shepard niet dood: je moest daar gewoon je uiterste best voor doen.
Burning bridges gives you so much more
  maandag 6 augustus 2012 @ 22:04:13 #293
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_115209531
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 21:39 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Zelfs als je alles afgeraffeld had ging Shepard niet dood: je moest daar gewoon je uiterste best voor doen.
Dit dus... Daarnaast snap ik nog steeds niet hoe je (BeyondTheGreen) alle eindes in ME3 hetzelfde kunt noemen..
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  maandag 6 augustus 2012 @ 22:36:03 #294
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_115212053
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:04 schreef DeeCruise het volgende:
Daarnaast snap ik nog steeds niet hoe je (BeyondTheGreen) alle eindes in ME3 hetzelfde kunt noemen..
Hij drukt zich nogal ongelukkig uit, maar hij bedoelt dat alle ME3 eindes gelijkwaardig zijn. Je kunt het niet echt fout doen zoals in ME2.
Ok stelletje hokboeren
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 20:10:54 #295
72894 InFrA-WiZ
Confidence in motion
  Moderator dinsdag 7 augustus 2012 @ 20:51:51 #296
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_115257428
Kijk even naar dit filmpje en vertel me dat ik niet gek ben dat ik rond 2:30 Mass Effect 2 muziek op de achtergrond hoor:


:D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 21:14:34 #297
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_115258756
Dat is gewoon mass effect muziek _O_

helaas niet het liftmuziekje :D
Ok stelletje hokboeren
pi_115258773
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 20:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kijk even naar dit filmpje en vertel me dat ik niet gek ben dat ik rond 2:30 Mass Effect 2 muziek op de achtergrond hoor:


:D
Lijkt inderdaad veel op deze:

Burning bridges gives you so much more
  Moderator woensdag 8 augustus 2012 @ 00:24:16 #299
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_115271725
Pff, ik probeer nu al 2 dagen iets te bouwen, maar haak elke keer af zodra ik op de Normandy ben :')

Soldier - saai
Infiltrator - meh
Sentinel - saai

Engineer - gaaf, maar heb ik al (male/paragon)
Adept - saai, maar heb ik ook al (female/paragon)
Vanguard - gaaf, maar heb ook al (male/renegade)

Heb al wat zitten mixen met gender/class/reputation, maar ben het elke keer zat _O-

Fuck it, dan maak ik gewoon nog maar een keer een Shotgun Reave Engineer... of toch weer een Vanguard? Ffffuuuuu!!! :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_115271857
Replaywaarde verdwenen? :P
Amen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')