quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:21 schreef Georges het volgende:
[..]
O had ik niet gezien, ik ga even lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Georges op 02-08-2012 18:36:06 ]Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:58 schreef SpankmasterC het volgende:
Miranda...
Als ze loyal was, haar gesproken hebt en gewaarschuwd hebt voor Kai Leng dan blijft ze in ieder geval leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:08 schreef Jivis het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:09 schreef padlarf het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:10 schreef Jivis het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:13 schreef padlarf het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
En ze zijn kennelijk wel beide te redden.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:17 schreef padlarf het volgende:
Ik lees nu ook dat het niet zo simpel in elkaar steekt als ik dacht. Blijkbaar wordt de benodigde reputation nogal raar berekend en zijn er een aantal voorwaarden.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:14 schreef Jivis het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:29 schreef ElmarO het volgende:
[..]Ik heb hem gered, maar denk dat ik daarna vergeten ben met hem te gaan praten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Zou kunnen. Maar zoals Padlarf al zegt schijnen de precieze condities niet echt duidelijk te zijn. Zelfs op de Mass Effect Wiki weten ze het niet precies. Dus ik vrees dat het niet makkelijk wordt om te zeggen waar het precies aan ligt. Maar je kan altijd kijken of je iets in die lijst kan vinden: http://masseffect.wikia.com/wiki/Priority:_Rannoch. Het staan onderaan de pagina. Hoop dat je er wat aan hebt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:30 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik heb hem gered, maar denk dat ik daarna vergeten ben met hem te gaan praten.
Fijn dat je meedenkt, maar daar gaat het nu niet overquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:42 schreef Georges het volgende:
Misschien dat deze link helpt? Voor wat betreft de laatste missie in ME2.
http://uk.answers.yahoo.c(...)0110901124809AAmr0F3
Mjah, ik speel nu gewoon verder en dan ga ik het in een volgende playthrough anders doen. Met die instructies goed bij de handquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:36 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar zoals Padlarf al zegt schijnen de precieze condities niet echt duidelijk te zijn. Zelfs op de Mass Effect Wiki weten ze het niet precies. Dus ik vrees dat het niet makkelijk wordt om te zeggen waar het precies aan ligt. Maar je kan altijd kijken of je iets in die lijst kan vinden: http://masseffect.wikia.com/wiki/Priority:_Rannoch. Het staan onderaan de pagina. Hoop dat je er wat aan hebt.
Dan moet het wel goed komen. Althans, dat hoop ik voor je.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:48 schreef Jivis het volgende:
[..]
Mjah, ik speel nu gewoon verder en dan ga ik het in een volgende playthrough anders doen. Met die instructies goed bij de hand.
Interessant, had ik nog niet opgemerkt. Dit kan de dlc zijn die mij weer even ME3 laat spelen, want eerlijk gezegd heb ik nog niet eens met de Extended Cut gespeeld ...quote:
Jammer dat er geen datum wordt genoemd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:45 schreef AthCom het volgende:
Interessant, had ik nog niet opgemerkt. Dit kan de dlc zijn die mij weer even ME3 laat spelen, want eerlijk gezegd heb ik nog niet eens met de Extended Cut gespeeld ...
Singleplayer misschien? Geen idee, ik heb ME3 al een tijd niet gespeeld.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:51 schreef The_Substitute het volgende:
...unlock de AT-12 Raider shotgun and M-55 Argus Assault Rifle...
Heb ik beiden al.
[..]
Jammer dat er geen datum wordt genoemd.
quote:
Dat moet nog maar blijken: http://www.ign.com/articl(...)ass-effect-3s-endingquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:12 schreef Georges het volgende:
[..]![]()
Betekent dat misschien ook dat Shepard nog leeft of is dit voor het einde?
edit: nvm, zie het al, het is nog voor het einde.
Jeetje, dan krijg je dus wapens die je volgens mij via de multiplayer al kon krijgen en extra informatie die het einde verder niet beinvloedt. Meh.
Geen zorg, dat gebeurt automatisch.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:53 schreef DeeCruise het volgende:
Nu nog eens kijken hoe ik de bioware points in mijn social bioware account gelinked krijg aan mijn Origin account, the horror!
Voorheen waren er complete stappenplannen om je accounts te mergen, dus ik hoop dat je gelijk hebt.. Ik gebruik namelijk 2 verschillende e-mailaccounts..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:24 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Geen zorg, dat gebeurt automatisch.
Dan is het misschien bij jou een ander verhaal. Mijn social.bioware-account en Originaccount zijn hetzelfde, dus daar stonden de BioP gelijk erbij.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:32 schreef DeeCruise het volgende:
Voorheen waren er complete stappenplannen om je accounts te mergen, dus ik hoop dat je gelijk hebt.. Ik gebruik namelijk 2 verschillende e-mailaccounts..
Daar zal het verschil inderdaad dan inzitten, het stappenplan voor mijn situatie houdt in dat ik een EA support medewerker nodig ga hebben om dit te regelen, wat jammer is gezien de gemiddelde support die door EA geboden wordt..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:34 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Dan is het misschien bij jou een ander verhaal. Mijn social.bioware-account en Originaccount zijn hetzelfde, dus daar stonden de BioP gelijk erbij.
Die heb ik ook, zijn allebei pre-order guns. 10 USD zal wel 10 euro worden, dat vind ik vrij veel als die DLC 2 uur duurt (gemiddelde speelduur van de paid ME2 DLC).quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:51 schreef The_Substitute het volgende:
...unlock de AT-12 Raider shotgun and M-55 Argus Assault Rifle...
Heb ik beiden al.
[..]
Jammer dat er geen datum wordt genoemd.
Dan hoop ik voor je dat mergen idd een optie is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:36 schreef DeeCruise het volgende:
Daar zal het verschil inderdaad dan inzitten, het stappenplan voor mijn situatie houdt in dat ik een EA support medewerker nodig ga hebben om dit te regelen, wat jammer is gezien de gemiddelde support die door EA geboden wordt..
Ook vraag ik me af hoe het dan gaat met alle andere aanschaffen die nog in mijn Bioware Account staan.. (mass effect 1 en 2, Dragon age 1 en 2)
800 Bioware points = 6,97 euro. En aan de hand van de beschrijving van de dlc lijkt het me wel uitgebreid te worden, nieuwe lokaties op de citadel èn nieuwe uncharted territories, dus wie weet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:42 schreef SteveBudin het volgende:
10 USD zal wel 10 euro worden, dat vind ik vrij veel als die DLC 2 uur duurt (gemiddelde speelduur van de paid ME2 DLC).
Plus dat er melding gemaakt wordt van een mogelijke aanpassing in de eindes, plus een extra character wat de replayvalue weer verhoogt..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:49 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat mergen idd een optie is.
[..]
800 Bioware points = 6,97 euro. En aan de hand van de beschrijving van de dlc lijkt het me wel uitgebreid te worden, nieuwe lokaties op de citadel èn nieuwe uncharted territories, dus wie weet.
Jep, alleen hopen dat ze nu niet de 'fout' maken door je andere squadmembers geen dialogen te geven, zoals in Overlord en LotS. Dan heb ik weer genoeg reden voor een nieuwe playthrough.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:53 schreef DeeCruise het volgende:
Plus dat er melding gemaakt wordt van een mogelijke aanpassing in de eindes, plus een extra character wat de replayvalue weer verhoogt..
Die silent squadmates tijdens Overlord was een behoorlijke fail, Overlord voelde ook heel erg leeg. Tijdens LotS viel het wat minder op omdat je daar nog wat gesprekken had met Liara.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:57 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Jep, alleen hopen dat ze nu niet de 'fout' maken door je andere squadmembers geen dialogen te geven, zoals in Overlord en LotS. Dan heb ik weer genoeg reden voor een nieuwe playthrough.
Mee eens al vermoed ik dat dat hier reuze mee gaat vallen. Waar ik wel bang voor ben is dat je "lege" characters gaat krijgen zoals Kasumi, geen onderlinge dialogen tussen je squadmates en geen gesprekken in de Normandy behalve enkele one-liners. Erg zonde, characters met een background maken Mass Effect juist zo'n goede game..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:57 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Jep, alleen hopen dat ze nu niet de 'fout' maken door je andere squadmembers geen dialogen te geven, zoals in Overlord en LotS. Dan heb ik weer genoeg reden voor een nieuwe playthrough.
Ik kan me ook niet voorstellen dat ze daar bij Bioware zelf helemaal blij mee waren, maar dat het wegens het budget op die manier gedaan is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:13 schreef DeeCruise het volgende:
Waar ik wel bang voor ben is dat je "lege" characters gaat krijgen zoals Kasumi, geen onderlinge dialogen tussen je squadmates en geen gesprekken in de Normandy behalve enkele one-liners. Erg zonde, characters met een background maken Mass Effect juist zo'n goede game..
Misschien wel, maar het had bijvoorbeeld leuk geweest als Tali wat te zeggen had gehad na de gebeurtenissen met de Shadowbroker in deel 1.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:59 schreef SteveBudin het volgende:
Die silent squadmates tijdens Overlord was een behoorlijke fail, Overlord voelde ook heel erg leeg. Tijdens LotS viel het wat minder op omdat je daar nog wat gesprekken had met Liara.
Dan is het hopen dat ze het karakter en het idee voor de dlc al geschreven hadden voordat ME3 uitgebracht werd, zodat de dialogen al opgenomen hadden kunnen worden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:13 schreef DeeCruise het volgende:
Mee eens al vermoed ik dat dat hier reuze mee gaat vallen. Waar ik wel bang voor ben is dat je "lege" characters gaat krijgen zoals Kasumi, geen onderlinge dialogen tussen je squadmates en geen gesprekken in de Normandy behalve enkele one-liners. Erg zonde, characters met een background maken Mass Effect juist zo'n goede game..
Vergeet niet dat de voice actors weer terug zijn gehaald voor de extended cutquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:20 schreef The_Substitute het volgende:
Dan is het hopen dat ze het karakter en het idee voor de dlc al geschreven hadden voordat ME3 uitgebracht werd, zodat de dialogen al opgenomen hadden kunnen worden.
Klopt, het is heel goed mogelijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:21 schreef padlarf het volgende:
Vergeet niet dat de voice actors weer terug zijn gehaald voor de extended cut
Tali is toch kut.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:20 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Misschien wel, maar het had bijvoorbeeld leuk geweest als Tali wat te zeggen had gehad na de gebeurtenissen met de Shadowbroker in deel 1.
Je squad heeft dus wat te zeggen.quote:
Ik vind het zo mooi dat die characters in 1 nog onzekere mietjes zijn, dat in 2 al een stuk minder is en dat ze in 3 eindbazen zijnquote:
Nee. Gewoon nee.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:24 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik vind het zo mooi dat die characters in 1 nog onzekere mietjes zijn, dat in 2 al een stuk minder is en dat ze in 3 eindbazen zijn
Tuurlijk heb je daar meer respect voor, die zijn ook meer badass dan de hele Terminus sytems bij elkaar. Maar ik heb ook respect voor de enorme groei van bijvoorbeeld Tali en Liara.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nee.
Waar ik respect voor heb zijn Garrus, Shepard, Anderson en Wrex. Die vanaf de 1e seconde al eindbazen zijn.
Garrusquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nee.
Waar ik respect voor heb zijn Garrus, Shepard, Anderson en Wrex. Die vanaf de 1e seconde al eindbazen zijn.
quote:
DLC omgeving is dus LotSB met reaperforces. Gaap.quote:
Wrex is een mooie toevoeging aan de game, vooral gezien zijn plaatsvervanger wreav, wat een jackass is me dat toch. Wrex is wat dat betreft gewoon epic, alleen al zijn commentaar is geweldig..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 08:48 schreef Jivis het volgende:
Toch wel grappig, ik kan me geen ME met Wrex en bijvoorbeeld Kaidan voorstellen, maar andere spelers weten niet beter.
In een volgende playthrough laat ik Wrex leven.
Juist, hou de hype laag.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:56 schreef Gatenkaas het volgende:
DLC omgeving is dus LotSB met reaperforces. Gaap.
Je hebt ook nog de Geth in een aantal levelsquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:03 schreef Jivis het volgende:
Ik had sowieso wel wat meer variatie in vijanden willen zien in ME3. Het enige onderscheid dat er nu is zijn Cerberus mannetjes en Reaper mannetjes, met elk een stuk of vier/vijf units.
Ja, I knowquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:38 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Je hebt ook nog de Geth in een aantal levels
Ah, met zo'n playthrough ben ik ook bezig. Ben alleen nog verre van het punt dat ik Tali weer ontmoet. Maar ik neem aan dat ze lekker bitcherig naar elkaar zijn?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:10 schreef DeeCruise het volgende:
Dit is dan wel weer prachtig: Huidige build (male shep, 100% paragon door alle 3 de delen) heeft in deel 1 Asley geromanced, en in deel 2 Tali. Nu in deel 3 ook gekozen voor Tali, en in de geth dreadnought missie zowel Ash als Tali meegenomen..Het onderlinge commentaar, wow!
Ach, het blijft leuk om Cerberus "Taking casualties" te horen roepen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:03 schreef Jivis het volgende:
Ik had sowieso wel wat meer variatie in vijanden willen zien in ME3. Het enige onderscheid dat er nu is zijn Cerberus mannetjes en Reaper mannetjes, met elk een stuk of vier/vijf units.
Ook altijd een puike. Heeft TIM ze toch nog iets nuttigs geleerd.quote:
Ik ben nu ook met playthrough in ME2 (Renegade adept femshep) bezig waar Wrex dood is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Beetje Wrex doodmaken, schandalig.
Moeilijk om uitleg te geven zonder jouw playthrough te spoilen, maar er worden wat comments gewisseld die de moeite waard zijnquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:20 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ah, met zo'n playthrough ben ik ook bezig. Ben alleen nog verre van het punt dat ik Tali weer ontmoet. Maar ik neem aan dat ze lekker bitcherig naar elkaar zijn?
[..]
Ach, het blijft leuk om Cerberus "Taking casualties" te horen roepen.
Het is zeker de moeite om de mogelijkheden binnen ME te ontdekken, maar wreav is een heel stuk minder dan dat wrex is... Wel vind ik het mooi als je ziet hoe de ghenopage situatie verandert door de aanwezigheid van wreav t.o.v. wrex, zeker goed gedaan..quote:Ik ben nu ook met playthrough in ME2 (Renegade adept femshep) bezig waar Wrex dood is.Wilde toch een keer weten hoe dat zou zijn.
Was ik al bang voor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:52 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Moeilijk om uitleg te geven zonder jouw playthrough te spoilen, maar er worden wat comments gewisseld die de moeite waard zijn
Overigens moet ik zeggen dat Tali de eerste romance in ME3 is waarbij ik veel verschil in de benadering naar shephard merk t.o.v. haar "normale" gedrag. Bij de overige characters zat er minder verschil in naar mijn gevoel..
Ook de reden dat ik hem dit keer dood heb laten gaan. Hoe het met een overlevende Wrex en Eve gaat weet ik nu wel. Ben ook van plan om de plannen van de cure te laten vernietigen in ME2. Zal ook vast wel wat gevolgen hebben.quote:Het is zeker de moeite om de mogelijkheden binnen ME te ontdekken, maar wreav is een heel stuk minder dan dat wrex is... Wel vind ik het mooi als je ziet hoe de ghenopage situatie verandert door de aanwezigheid van wreav t.o.v. wrex, zeker goed gedaan..
Terecht. Kan me ook niet voorstellen dat BW nog iets goeds kan doen door meer verhaal over de Reapers te brengen.quote:
Dat heeft het zeker...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:18 schreef ElmarO het volgende:
Ook de reden dat ik hem dit keer dood heb laten gaan. Hoe het met een overlevende Wrex en Eve gaat weet ik nu wel. Ben ook van plan om de plannen van de cure te laten vernietigen in ME2. Zal ook vast wel wat gevolgen hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:43 schreef Jivis het volgende:
Zo, voor de eerste keer ME3 uitgespeeld.Fixed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Jajajaja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:43 schreef Jivis het volgende:
Zo, voor de eerste keer ME3 uitgespeeld.Welk einde heb je gekozen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:43 schreef Jivis het volgende:
Zo, voor de eerste keer ME3 uitgespeeld.Dat was ook mijn eerste gedachte ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
Ah, ik ben bij mijn eerste voor Destroy gegaan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:51 schreef Jivis het volgende:
[..]
Synthetis. Vond ze er wel eng uitzien daarna
.
Ja, of ze moeten echt enorm creatief zijn. Alles zal als mosterd na de maaltijd aanvoelen, nu de Reapers geen bedreiging meer vormen en de halve galaxy al eens is uitgeroeid.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:09 schreef padlarf het volgende:
De enige ME 4 die ik me voor me zie is met Anderson in de hoofdrol in de First Contact War. Wat allemaal een stuk minder spannend is uiteraard.
Een ME na de reapers lijkt me inderdaad niet te doen. Maar daarvoor wordt het inderdaad ook lastig om iets te vinden wat qua intensiteit nog enigszins overeenkomt. Behalve de Rachni Wars misschien, maar een Mass Effect game zonder mensen? Ik weet niet of Bioware daar brood in ziet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 06:50 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja, of ze moeten echt enorm creatief zijn. Alles zal als mosterd na de maaltijd aanvoelen, nu de Reapers geen bedreiging meer vormen en de halve galaxy al eens is uitgeroeid.
Om nog maar te zwijgen over het feit dat ze die vierde game dan zouden moeten ontwerpen naar drie compleet verschillende uitgangspunten. Lijkt me technisch gezien bijna onmogelijk. Dus inderdaad, een prequel is het meest voor de hand liggend... Maar dat lijkt me eerlijk gezegd niks.
Wat dat betreft wel jammer dat het einde zo gesloten is, nu hebben ze eigenlijk maar drie games kunnen maken over die prachtige science-fiction wereld. Daarbij vond ik Mass Effect 3 ook niet echt uitgebreid genoeg.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:39 schreef padlarf het volgende:
[..]
Een ME na de reapers lijkt me inderdaad niet te doen. Maar daarvoor wordt het inderdaad ook lastig om iets te vinden wat qua intensiteit nog enigszins overeenkomt. Behalve de Rachni Wars misschien, maar een Mass Effect game zonder mensen? Ik weet niet of Bioware daar brood in ziet.
Misschien is het maar beter om het hierbij te laten.
Of misschien doen ze wel iets in de periode dat Shepard is overleden en weer tot leven gewekt d.m.v. Project Lazarus. Is dacht ik een periode van twee jaar en daar valt misschien ook wel wat mee te doen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 06:50 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja, of ze moeten echt enorm creatief zijn. Alles zal als mosterd na de maaltijd aanvoelen, nu de Reapers geen bedreiging meer vormen en de halve galaxy al eens is uitgeroeid.
Om nog maar te zwijgen over het feit dat ze die vierde game dan zouden moeten ontwerpen naar drie compleet verschillende uitgangspunten. Lijkt me technisch gezien bijna onmogelijk. Dus inderdaad, een prequel is het meest voor de hand liggend... Maar dat lijkt me eerlijk gezegd niks.
Volgens mij is de rogue reaper al een beetje de basis van de nieuwe SP DLC, dus daar zie ik ze geen ME4 rondom heen maken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:00 schreef Jivis het volgende:
Iets met een 'rogue' reaper zou nog kunnen, maarja, da's een beetje lame.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:17 schreef BeyondTheGreen het volgende:
de drie ME3 eindes zijn gelijk aan elkaar
Iedereen heeft een duidelijke keus uit eindes, ieder kan zijn eigen voorkeur kiezen. In Mass Effect 2 was het einde dat Shepard dood ging eigenlijk een straf omdat je het spel enorm afgeraffeld hebt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:32 schreef DeeCruise het volgende:
[..]![]()
Shepard overleefd toch echt 1 van de 4 eindes, dus om ze nu gelijk aan elkaar te noemen??
De ideoterie van BioWare's scriptschrijvers en projectleiders zijn jammer genoeg ook eindeloos. Die gasten krijgen van mij geen euro meer totdat ze zichzelf hebben ontslagen van achterlijkheid.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:17 schreef BeyondTheGreen het volgende:
In Mass effect 2 waren 2 grote eindes. Shepard dood en Shepard overleeft. Shepard overleeft is "canon" en werd vervolgd in Mass Effect 3. Misschien wordt er uiteindelijk dus ook een canon Mass Effect 3 einde gekozen.
Wat betreft Mass Effect 4, de mogelijkheden bij een serie als dit zijn eindeloos. Het heelal is eindeloos.
..
Zelfs als je alles afgeraffeld had ging Shepard niet dood: je moest daar gewoon je uiterste best voor doen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:45 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Iedereen heeft een duidelijke keus uit eindes, ieder kan zijn eigen voorkeur kiezen. In Mass Effect 2 was het einde dat Shepard dood ging eigenlijk een straf omdat je het spel enorm afgeraffeld hebt.
Dit dus... Daarnaast snap ik nog steeds niet hoe je (BeyondTheGreen) alle eindes in ME3 hetzelfde kunt noemen..quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:39 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Zelfs als je alles afgeraffeld had ging Shepard niet dood: je moest daar gewoon je uiterste best voor doen.
Hij drukt zich nogal ongelukkig uit, maar hij bedoelt dat alle ME3 eindes gelijkwaardig zijn. Je kunt het niet echt fout doen zoals in ME2.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:04 schreef DeeCruise het volgende:
Daarnaast snap ik nog steeds niet hoe je (BeyondTheGreen) alle eindes in ME3 hetzelfde kunt noemen..
Lijkt inderdaad veel op deze:quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kijk even naar dit filmpje en vertel me dat ik niet gek ben dat ik rond 2:30 Mass Effect 2 muziek op de achtergrond hoor:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |