Ik heb hem laatst voor het eerst gezienquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lion King is dan ook de beste Disney-film ooit
Ik een keer en dat duurde 4 jaar. Nu is het zoeken naar de volgende.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:52 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
En dat heb ik tot nu toe ook nog niet gehad. Of alleen van mijn kant of andersom.
Truste, ik zal vannacht in mijn droom bij je aanbellen met mijn Aston Martinquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:52 schreef Samzz het volgende:
Tijd om te slapen. Het regent zachtjes, het is lekker koel. Dit gaat een topnacht worden.
Tot zo, Samzz.quote:
Dank voor dat vooruitzichtquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:52 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
En dat heb ik tot nu toe ook nog niet gehad. Of alleen van mijn kant of andersom.
Ga je eens heel vlug schamen!quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb hem laatst voor het eerst gezien.
Tron.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:55 schreef Tegan het volgende:
Ik moet even denken wat ik de beste Disneyfilm ooit vind...
Het kan wel, het is blijkbaar zeldzaam.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nouja, dat dat wederzijds extreem verliefd zijn eigenlijk nooit voorkomt dus.
Like I'm gonna beat those odds.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het kan wel, het is blijkbaar zeldzaam.
Het komt wel voor hoor, heus wel. Maar ik ben nog niet dichterbij geweest dan zelf helemaal verliefd zijn en de ander die me wel aantrekkelijk en aardig vind maar niet meer dan dat.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nouja, dat dat wederzijds extreem verliefd zijn eigenlijk nooit voorkomt dus.
Die bedoelde ik! Die soundtrack was geniaal iddquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Daar ben ik te jong voor. TRON: Legacy was wel cool. Daft Punk
.
Mja, same, en wij met zovelen...quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:58 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het komt wel voor hoor, heus wel. Maar ik ben nog niet dichterbij geweest dan zelf helemaal verliefd zijn en de ander die me wel aantrekkelijk en aardig vind maar niet meer dan dat.
De film zelf was maar meh. Maar alles wat Daft Punk aanraakt is gewoon gold.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:58 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Die bedoelde ik! Die soundtrack was geniaal idd
En dat is altijd het kutte van alles. Dan geven ze hints af maar dan willen ze liever vrienden blijven.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:58 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het komt wel voor hoor, heus wel. Maar ik ben nog niet dichterbij geweest dan zelf helemaal verliefd zijn en de ander die me wel aantrekkelijk en aardig vind maar niet meer dan dat.
Hallo, ik had het andersom hoor. Mannen zijn niet beter ofzo.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En dat is altijd het kutte van alles. Dan geven ze hints af maar dan willen ze liever vrienden blijven.
Je klinkt wel een beetje pessimistisch. Word je ook moeilijk verliefd? Dat heb ik dan ook nog eens. Ik fixeer me misschien ook teveel op het uiterlijk.quote:
Dat zeg ik ook nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hallo, ik had het andersom hoor. Mannen zijn niet beter ofzo.
Dat besefte ik me ook toen ik het al had gepostquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook nietIk geloof ook dat het van de andere kant net zo goed kan gebeuren
Kijk verder dan de schil, want wat je echt wilt hebben zit binnenin.quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:00 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Je klinkt wel een beetje pessimistisch. Word je ook moeilijk verliefd? Dat heb ik dan ook nog eens. Ik fixeer me misschien ook teveel op het uiterlijk.
None taken my dearquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat besefte ik me ook toen ik het al had gepost. No worries
.
Is helemaal waar. Maar je hebt toch allemaal bepaalde uiterlijke voorkeuren.quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kijk verder dan de schil, want wat je echt wilt hebben zit binnenin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |