Goed, ik probeer het nog een keertje.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap dat dit boom de voorkeur heeft.
Ja precies. Maar niet iedereen denkt zo.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het ook allemaal niet. Als je van iemand houd dan moet dat toch onvoorwaardelijk zijn ongeacht wat zijn hobbies en gebruiken zijn.
Mijn paard staat niet in huisquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik een kogelvisallergie heb.
Maar ik heb het niet zo op paarden
En daarom loopt iedereen te zeiken dat ze het zo moeilijk hebben in de liefde en wat niet al. Misschien zwart/wit maar zo is het eigenlijk wel. Het perfecte vind je niet, dus pak het next best thing.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja precies. Maar niet iedereen denkt zo.
Thnx...nu heb ik "er staat een paard in de gang" in mijn hoofdquote:
*Open doet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goed, ik probeer het nog een keertje.
*Belt aan*
Ergens wel, maar ik had het misschien niet verwachtquote:
*Mompelt wat Japans en geeft thermosfles*quote:
Zie editquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En daarom loopt iedereen te zeiken dat ze het zo moeilijk hebben in de liefde en wat niet al. Misschien zwart/wit maar zo is het eigenlijk wel. Het perfecte vind je niet, dus pak het next best thing.
Ik vind verliefdheid toch echt belangrijk, dus the next best thing zal ik niet zo snel pakken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En daarom loopt iedereen te zeiken dat ze het zo moeilijk hebben in de liefde en wat niet al. Misschien zwart/wit maar zo is het eigenlijk wel. Het perfecte vind je niet, dus pak het next best thing.
Dank je. Stop je me ook in?quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
*Mompelt wat Japans en geeft thermosfles*
Arrogantjequote:Op donderdag 19 juli 2012 00:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ergens wel, maar ik had het misschien niet verwachtJe zou het echt niet zeggen, maar misschien komt dat omdat ik op iedereen neerkijk
HAI!quote:
Liefquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
HAI!
Uhm, ik bedoel, maar natuurlijk.
Je moet doen waar je je het beste bij voelt tochquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zie edit.
En als het leven maar zo simpel was. Ik ben nu wel op het punt dat ik zoiets heb van, ik wil niet zo graag een relatie dat ik het eerste beste ga neuken. Maarja, dat houd wel in dat ik alleen ben enzo.
Daar ben ik het ook wel mee eens eigenlijk, maar dan moet het echt vol vuur van beide kanten komen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:48 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik vind verliefdheid toch echt belangrijk, dus the next best thing zal ik niet zo snel pakken.
Helemaal niet eigenlijkquote:
Doet me denken aan die lyric van The Lion King.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ergens wel, maar ik had het misschien niet verwachtJe zou het echt niet zeggen, maar misschien komt dat omdat ik op iedereen neerkijk
quote:I'm gonna be a mighty king, so enemies beware!
I've never seen a king of beasts
With quite so little hair
I'm gonna be the mane event
Like no king was before
I'm brushing up on looking down
I'm working on my roar
Natuurlijk, ik heb wel enig plichtsbesef ook al werk ik als sluipende doderquote:
Dirty mind, joy forever.quote:
Lion King is dan ook de beste Disney-film ooitquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Doet me denken aan die lyric van The Lion King.
[..]
En dat heb ik tot nu toe ook nog niet gehad. Of alleen van mijn kant of andersom.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:50 schreef El_Thijs het volgende:
Daar ben ik het ook wel mee eens eigenlijk, maar dan moet het echt vol vuur van beide kanten komen.
U is ingestopt?quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:52 schreef Samzz het volgende:
Tijd om te slapen. Het regent zachtjes, het is lekker koel. Dit gaat een topnacht worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |