Maar nu ik wat ouder (huuu) ben, kan het wel weer vind ikquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:31 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd bang dat er te grote verschillen zijn.
quote:
Waarvan ik al enige jaren lid benquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:33 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nog ff en je mag bij de club van 30
Braafquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:35 schreef El_Thijs het volgende:
Ik gebruikte enkel de standaard OP. Dus goed
Toch daten?quote:
Hoor je me niet aan de deur kloppen?quote:
Dit is geen.... ohquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:36 schreef ArTiC het volgende:
Trouwens...om het ff vooraf te weten: is dit een datetopic?
Had je het vanmiddag moeten zien...... toen was het dit tempo x 10 ofzoquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:35 schreef ArTiC het volgende:
Godtyfustering...je knippert met je ogen en het topic is vol.
HJ: Temple of the dog idd...feestelijk genoeg voor mij
Bij mij is het meestal een verschil in bezigheden in het weekend. Ik ben niet meer zo'n uitgaansbeest, dus ja, als ik dan een jonger iemand tegen kom waar ik wel goed mee kan opschieten, maar die iedere week in de discotheek wil staan, dan gaat dat ook niets worden.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar nu ik wat ouder (huuu) ben, kan het wel weer vind ik.
Hier mag alles volgens Samzz. Dus ja.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:36 schreef ArTiC het volgende:
Trouwens...om het ff vooraf te weten: is dit een datetopic?
mooiquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier mag alles volgens Samzz. Dus ja.
Als dat zo is, dan voorspel ik...quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier mag alles volgens Samzz. Dus ja.
Er staat niemand aan de deurquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoor je me niet aan de deur kloppen?
Ik had er een op PaiQ, die gaf toe dat ze drugs gebruiktequote:Op donderdag 19 juli 2012 00:36 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Bij mij is het meestal een verschil in bezigheden in het weekend. Ik ben niet meer zo'n uitgaansbeest, dus ja, als ik dan een jonger iemand tegen kom waar ik wel goed mee kan opschieten, maar die iedere week in de discotheek wil staan, dan gaat dat ook niets worden.
Oh, wat dat betreft leef ik het leven van een bejaarde met kattenquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:36 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Bij mij is het meestal een verschil in bezigheden in het weekend. Ik ben niet meer zo'n uitgaansbeest, dus ja, als ik dan een jonger iemand tegen kom waar ik wel goed mee kan opschieten, maar die iedere week in de discotheek wil staan, dan gaat dat ook niets worden.
Ook al zoiets ja, je mag zuipen wat je wilt, maar owee als je een keer een jointje rooktquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik had er een op PaiQ, die gaf toe dat ze drugs gebruikteVond ze 'hip'.
Ik sta er toch echt...quote:
Misschien moet ik maar niet meer naakt de deur open doenquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:39 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Heeft ie nou belletje getrokken bij jou
Daten?quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, wat dat betreft leef ik het leven van een bejaarde met katten. En ik weet uit ervaring dat er ook genoeg 30'ers nog iedere week in de kroeg hangen. Het kan either way.
Zoals ik al een keer zei, wat iedereen doet moeten ze zelf weten. Maar dan ga ik d'r ook niet meer zien als relatiemateriaal, meer als een tussendoortjequote:Op donderdag 19 juli 2012 00:39 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ook al zoiets ja, je mag zuipen wat je wilt, maar owee als je een keer een jointje rookt
Kattenallergie heb ik ook al eens iemand voor afgewezen. Of afgewezen, niet eens aan begonnen.quote:
Veel vrouwen zouden een voorbeeld aan jou moeten nemen.quote:
Waarom zag ik dat dan weer niet...quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar niet meer naakt de deur open doen.
Ik ben 32. komma 5.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb geen katten overigens.
Maar, hoe oud was jij dan?
Top, weten we iig dat het tussen ons nooit gaat werkenquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:41 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Kattenallergie heb ik ook al eens iemand voor afgewezen. Of afgewezen, niet eens aan begonnen.
Zou niets uit moeten maken toch? Als je lekker in de kroeg wil hangen moet dat kunnen, hoe oud je ook bentquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, wat dat betreft leef ik het leven van een bejaarde met katten. En ik weet uit ervaring dat er ook genoeg 30'ers nog iedere week in de kroeg hangen. Het kan either way.
Ik deed het. Ik heb ook geen katten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Veel vrouwen zouden een voorbeeld aan jou moeten nemen.
Dude... seriously?quote:
Maakt mij ook niet uit, het ging om dat je in een andere levensfase zou zitten op die leeftijd, wat dus either way niet waar hoeft te zijn.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zou niets uit moeten maken toch? Als je lekker in de kroeg wil hangen moet dat kunnen, hoe oud je ook bent
Toch niet zo ninjaquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Waarom zag ik dat dan weer niet...
Zo moeilijk is het ook allemaal niet. Als je van iemand houd dan moet dat toch onvoorwaardelijk zijn ongeacht wat zijn hobbies en gebruiken zijn.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:42 schreef Tegan het volgende:
Ik had als miniT een ex die helemaal voor mij wilde kappen met roken en iedere dag trots kwam vertellen dat hij maar eentje ofzo had gerookt. Terwijl ik zoiets had van /care. Zo lang je het onder controle hebt mag je alles van me gebruiken, ik gebruik het zelf gewoon niet, en don't make me. Wederzijds respect enzo.
Mijn hele familie is allergisch, maar die ga jij toch nooit ontmoetenquote:Op donderdag 19 juli 2012 00:41 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Kattenallergie heb ik ook al eens iemand voor afgewezen. Of afgewezen, niet eens aan begonnen.
Ik hoorde iets in de straat, daarom sprong ik snel in een boom.quote:
Ik snap dat die boom de voorkeur heeft.quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik hoorde iets in de straat, daarom sprong ik snel in een boom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |